Vastaaminen kysymyksellä

voi perk...

Yritän yleensä ymmärtää naisia, mutten näköjään pysty. Miksi aina pitää vastata kysymyksellä kysymykseen? Vuosien saatossa tuo käy vain ärsyttävämmäksi ja ärsyttävämmäksi puolison kohdalla. Itse hiiltyy, kun vastaan kysymyksellä. Onko meissä miehissä samaa vikaa?

Esimerkki:
Kysyn mitä kello on. Vastaus: miksi haluat tietää? tai miksi et itse katso? Vaimo seisoo kellon vieressä, samalla vaivalla olisi kertonut sen kellonajan. Mitä helv...iä siinä tarvitsee tietää miksi kysyn, ennen kuin voi vastata?

Tosielämästä:
Vaimo kaupungilla shoppailemassa, minä kipeän muksun kanssa kotona. Kysyn tekstarilla, milloin olet kotona. Vastaus: "Miten niin?". En tiedä yrittikö lukea rivien välistä jotenkin olisinko lähdössä jonnekin hänen palattuaan vai en, mutta kärvähti käämit. Vastasin "Kysymykseni oli helposti ymmärrettävissä ja vastattavissa jopa naisihmisen rajoittuneella aivokapasiteetilla ilman tarkentavia lisäkysymyksiä, kellonaika riittää". Nyt se on sitten kulkenut koko illan naama mutrulla ja vain vittuillut. ...kele. Oma vika, miksei voinut vastata edes arvioidulla kellonajalla.

11

4012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soppaa piisaa

      mutkainen olento ja aika vähällä olet päässyt, eli siitä ne kitinät ja natinat vasta alkaa.

      Vanhemmitenhan nainen alkaa väistelee kysymyksiä ja vastailee yleensä asianvierestä kääntäen jutut mieleisekseen tai haastaa riitaa tarkoituksella. Sättimiseenkin tulee varautua ja itsetunnon rapistumiseen, koska naisilla on ainakin kerran kuussa se huono päivä.

      Joo, ei se nainen aina pahalla ja pitää ottaa niinkuin valikoivakuulo käyttöön ja kuunnella kuin radiota.

    • roskapostiroboti

      Koska hän on vittuuntunut sinuun jostain syystä. En tiedä taustoja, mutta nuo vastakysymykset viittaavat selkeästi siihen, että hän ei pidä kun kysyt häneltä tuollaisia asioita.

      Monesti kyseessä voi olla jonkinlainen vietti pelata jotain peliä, mutta en usko tässä olevan kyse siitä.

    • Höh.

      Kuulostat aika vittumaiselta mieheltä. Kestä siis vastavittuilut ja lopeta tuo nariseminen.

    • 27

      Ja mitä sitten, mikä oli pointtis? Kiukuttaa vai?

    • nöff, nöff

      . . . Niin, mitäs sitä menee kyselemään tyhmiä kysymyksiä!! . .. Milloin olet kotona? . . . No, tietysti silloin, kun avaan ulko-oven ja astun sisälle!

      Miksi täytyy yleensäkään kysyä noin typeriä asioita!! . . . Sinun olisi pitänyt sanoa, niin kuin asia on; "Mä en pärjää tämän kipeän lapsen kanssa. Ala jo tulla kotiin."

    • olet upea

      No hurraa, kylläpä keksit nokkelan viestin vaimollesi kirjoittaa!! Kiitos että jaoit sen kanssamme. Olet varmasti todella älykäs mies.

      • Anonyymi

        Mieheni tekee juuri tuota, vastaa kysymykseeni kysymyksellä. Todella ärsyttävää.


    • Anonyymi

      Ei varmasti pidä paikkaansa kaikkien kohdalla, mutta oman kokemukseni mukaan tuossa tavassa on mukana paljon passiivista agressiivisuutta ja kielii ihmissuhteen ongelmista tai menneiden tapahtumien patoutumista (ei välttämättä liity ko. ihmissuhteeseen mitenkään). Om kokemukseni tosiaan on, että ihmiset alkavat hyvin yleisesti vastata kysymyksillä, kun he ovat ärsyyntyneitä pidemmällä välillä (myös miehet). Tarkoittaa käytännössä, että "vittuako multa kyselet", mutta on usein jopa täysin tiedostamatonta toimintaa.

    • Anonyymi

      Hmm mä olen vissiin ollut naisen kanssa naimisissa. Koska mies tekee tuota. Olenkohan minä sitten mies kun vastaan suoraan kysymyksiin?

    • Anonyymi

      Kellonajasta miksi et itse katsonut samalla vaivalla kun kysyit vaimoltasi tosi elämä tuon hän luultavasti koki kyttäämisenä olisin ehkä jopa itsekin tosin olisin luultavadti jo lähtiessä sanonu arvioidun ajan koska palaan tulen ja etkö itse pärjää hetkeä kipeän lapsen kanssa kaksin

    • Anonyymi

      Vastakysymykset on kyllä ärsyttäviä mutta sitten siinä on toisealta sekin puoli että miksi kysyä asiaa toiselta jos saat sen itse selville katsomalla kelloasi. Itselle ärsyttävin asia naisen arki käytöksessä on se että ollaan samassa huoneessa katson telkkaria nainen kävelee ohi menee perimmäiseen huoneeseen ja sieltä alkaa kuulua jotain muminaa ja kyselyitä. Olen sitä mieltä että kun keskustellaan ollaan samassa huoneessa ei keskustella mistään talon toisesta päästä ja jos on jotain asiaa kävellään sinne huoneeseen missä se toinen on ja sitten puhutaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe