bandeau bikinit!!

-mjkb

sopiiko bandeau bikinit pienirintaisille? jos ei niin millaiset sitten sopisi? bandeaut haluaisin mutta en tiedä sopivatko ne vartalolleni...

8

1104

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GHIOJPOIUY

vastatkaa!

• -.-.jdfjfjf

Mun mielestä ne sopii paljon paremmin pienille tisseille kuin isoille :) Itseni päällä ne näyttävät aika kauheilta, ja omaan siis suht isot tissit! :)

• fgbhl,kmjnbhg

kiitti kun vastasit! :D
        mulla on aika pienent niin eiköhän ne ole sitten ihan hyvät.

• Vastaus on valmis
        fgbhl,kmjnbhg kirjoitti:

kiitti kun vastasit! :D
        mulla on aika pienent niin eiköhän ne ole sitten ihan hyvät.

Herrasmies tulee vastaan ,kysäsepä Häneltä.Ja jos se olisin minä saisit aidon vastauksen...valitan mulla on kiire HuuHaalle.

• pienikuppi

mä olen miettinyt samaa.. mielestäni ne sopii parhaiten ehkä b tai c kupille, kiinteille rinnoille.
      Mulla a-kuppi ja tuntuu että tissit häviävät niissä kokonaan :/ vaikka itsekkin tahtoisin juuri sen malliset bikinit kun ovat niin kauniit.
      Kerro sitten miten ne sulle sopi jos hankit sellaiset :)

• Pdsfght

täytän 13v. Ja mulla on sellaset bandeaut, jotka ostin ihan just eilen:)Ihanat.. on tällä hetkell' 75a-70b kuppi, ja näyttää upeelta, ilman toppauksiakin.. ostin stadiumilta raidalliset on.. sateenkaaren väriset.:D
        OOn kokeillu h&M mut ne oli ihan surkeita... Vihoin löysin sopivat,, ja eiku testaamaan:D

• ....

Minulla on B-kupin (joissain liiveissä C) rinnat ja mielestäni bandeau bikinit eivät sovi. Ne saa pienet rintani näyttämään entistä pienemmille. Itse käytän mieluummin sellaisia bikineitä, jotka eivät saa rintojani näyttämään pienemmille mitä ovat.

• Pikkutissi

Luulisin että ne näyttää ihan hyviltä. Mietippä vaikka isotissistä bandeau-bikinit päällä.. Served. Mutta pienirintaisille ne sopii :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1165
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      1095
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      792
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    10. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      664
    Aihe