Onko tietoo kellää mikä olisi halvin tilapäis majoitus ratkaisu pääkaupunkiseudulla,oon tulossa Vantaalle töihin.
etsin majoitusta ma-pe viikoittain pitkäksi aikaaan.
kuka tietää oisko halvinta vuokrata huone vai huoneistohotelli vai hostel huone. vai mikä olisi edullisin asumisratkaisu????
kiitos
mikä halvin tilapäismajoitus pääkaupunkiseudulla
4
2273
Vastaukset
- 1212123333
ei missään halpaa.
- Kokeile Helppiä
Ihan tavallinen yksiö tai soluhuone on halvin, kuukausivuokralla. Kokeile Helpin kautta. Onkohan tuo jo mennyt: http://www.asuntohelppi.fi/ilmoitukset/vuokrataan/ilmoitukset/38270.html
- diii diii
jos majoitusta etsit vain viikoille ma-pe ni vuokraat huoneen vain,ihmiset paljon vuokraavat huoneita. on halvin ja käytännöllisin ratkaisu. jos et vieruksu asua tuntemattoman luona:)
- Katajanokalla
Kokeilepa ottaa yhteys Eurohostelliin, joka sijaitsee Katajanokalla. Tiedän, että heillä yöpyy paljon myös niin sanottuja "reppureita". Eurohostel on käsittääkseni valmis neuvottelemaan pitkäaikaisia majoitussopimuksia juuri kaltaisessasi tapauksessa. Toivottavasti Sinulle sopivin hinnoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462594
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792158
- 951966
- 321722
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil221263