Järvenpään Yanossa LIVE KARAOKE?

Fyntsi

Kyselen asiaa tätä kautta ja yritän urkkia et oon kuullu huhuja et Järvenpään yanos alkais toukokuus 2010 Live karaoke, millon? Mitä pitää ottaa huomioon jos haluaa laulaa oikeen bändin kaa? Osaako ne säätää kuiteski niit laitteita mun äänelle? Kiitti tiedost.

7

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bändiläinen

      kaiketi laulajan sävellajin löytäminen? Ei niinkään vehkeitten säätäminen...nehän on aina tikissä....Siinä onkin kova bändi, joka saa jokaiselle laulajalle sopivat sävellajit..Ehkäpä homma toteutetaan kuitenkin niin, että laulaja valitsee laulun ja vetää sen siitä sävellajista mistä bändi soittaa!

    • kappasvaa

      Ei tuo ole enää mikään uus keksintö. Tollasia juttuja on vuosien varrella tullu eteen muutaman kerran.
      Bändillä on tietty ohjelmisto, mistä sitten valitset biisin ja kun ne aloittaa soittaan niin koita päästä
      mukaan, jos on hyvä porukka niin osaavat kyllä hakea oikean sävelkorkeuden, että sunkin laulu kuulostaa
      ihan toimivalta. Siitä vaan koittaan.

    • ite live

      nythän on näin, että orkka ei osaa säätää laitteita sun äänelle,
      ainut joka osaa on värtsilän entinen konerasvari, sai narinan poi rattaista ja nitinän nivelistä

      • bad rockstara

        Kyllä se on aina bändin tai juontajan vika jos MÄ en kuulosta hyvältä! Hei haloo,,, et sä tiedä kuka MÄ oon?
        Kyllä laitteet aina säädetään mun , ja vain mun äänelle. ja jos ei kuulosta hyvälle bändin vika!


      • ärgh
        bad rockstara kirjoitti:

        Kyllä se on aina bändin tai juontajan vika jos MÄ en kuulosta hyvältä! Hei haloo,,, et sä tiedä kuka MÄ oon?
        Kyllä laitteet aina säädetään mun , ja vain mun äänelle. ja jos ei kuulosta hyvälle bändin vika!

        Keravalainen? Ainakin kuulostaa siltä.


    • onni, että kello-

      koski on niin lähellä, minä vaan sitä, että ne paineet menestyksetä jne

      toi on muuten hirveää, että joku finlandersin tasonen orkka, en mää heidäm kanssaan oo laulanna
      vaan puhun orkan tasosta, ei saa ääntä säädettyy hyväks

      no ekaks mää kuuluin tos kappaalees "saavis on reikkä oi bitia oi brita" ihan kun joku ois polkassu kissanhännän päälle
      sit mä otin kaljan, ihan vaan kurkkuu kuivas ja silleen ja sit toi "vvitestoista yö" kuulosti kun sormet ois sirkkeliin ja silleen
      ja mä kummiskin oon kilpaillut ja mä oon hyvä ääninen karaokelaulaja, jotenkin ne laitteet vaan pilaa mun äänen
      ukki herpertti säestää mua sahalla ja sillon mun ääni on parhaimillaan
      sit mä osaaan hönistä nenään niinkun noi muutama suosittu suomalainen laulaja
      sit mä oon vielä karaoke-vani ja ihan oikee et miks ne pilaa mun äänen ja miks noi vetäjät ei anna mun laulaa kuin korkeintaan yhen kappaleen, vaik mä oon hyvää
      en vaan kehtaa ittee kehuu

      • onni et toi kello-

        koski on lähellä
        tuu laulaa tänne meille kysyt vaan tosta päivystyksestä
        ne antaa kupillisen pillereitä ja sitten laulu tuntuu hyvältä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe