15 vuotta yhdessä ja niistä kaksi vuotta tehty eroa. Ajatus alkaa olemaan kypsä.
Kaikki konnankoukut, itkut, luritukset, lupaukset, ja muut on nyt käytetty, ei tule onnistumaan.
5 vuotias lapsonen jää vaille jokapäiväistä isää mutta nou hätä, täällähän minä. Puhelimen päässä.
Perkeleellinen työ tehty että asiat olis onnistunut mutta ei, ei yksin minä riitä pelastamaan tätä maailmaa.
Muutan siis pois ja alkaisin kaiken alusta, kolmannen kerran?
Tämähän alkaa olemaan jo enemmän sääntö kuin poikkeus että eroan?
Ikää 35 ja elämä edessä, vai takana? Vai alkaako viinan kirot houkuttelemaan?
Mites nyt sitten?
Ala juoksemaan ympäri ravintoloita ja muita pintaliitopaikkoja että löytäis jonku? Tai miksi pitäis yleensä löytää joku? Eikö voisi vain olla ja ihmetellä? Onanois ni ei tulis pahaa mieltä kenellekkään.
Mene tiedä, vappuna kaikki on toisin.
Hitaasti kypsynyt eroon.
16
1114
Vastaukset
- mä vaan
Ei sil erol mitään voi jos kaik yritetty ja ei kukaan yksin liitos ole..kaksin sitä rakennetaan ja vaalitaan..Ei kannata miettii et sä aina eroat, kyl sullekkin se oikea jostain löytyy, ennemmin tai myöhemmin...tai toki yksinkin on mukava olla ja ainaki eron jälkeen.
Ja eron jälkeen ei kannata hakee kainaloo tai ainaki tartee kertoo toisel, mitä haet tai mitä et?
Ja vappu ei mieltä muuta ainakaan kännis mikään ei muutu kun pahemmaks vaan...ja rapulas maailma kaatuu taas päälle.- r
minä tein sovinnon ja avioliiton eteen kaiken minkä voin, mutta kaikki kummiski särkyi ja meni peli likaiseksi, lapset kärsii asiasta todellakin,minä olen päässyt asiasta yli mutta vastapuoli ei pääse, hänen kostonsa epäonnistui ja raivo on suunnaton ja lapset on koston välikappaleena. surullista, mutta tavallista.
- ja pöh!
r kirjoitti:
minä tein sovinnon ja avioliiton eteen kaiken minkä voin, mutta kaikki kummiski särkyi ja meni peli likaiseksi, lapset kärsii asiasta todellakin,minä olen päässyt asiasta yli mutta vastapuoli ei pääse, hänen kostonsa epäonnistui ja raivo on suunnaton ja lapset on koston välikappaleena. surullista, mutta tavallista.
haukotus! niinpä näytät yli päässeen..samaa jorinaa palstat täynnä sulta...
- Nainen_K2
mulla. Tytär vaan on jo teini-ikäinen ja itse olen 47 vuotta. Mullakin päätös on kypsynyt tosi kauan, mutta mies ei haluaisi erota. Haluaako sun vaimosi?
Ei kannata tosiaan pitää kiirettä uuden hakemisessa. Tsemppiä sulle ja hyvää vappua kaikesta huolimatta.- Sirrisilmä
..että on kaikilla liitoissaan mietittävänä joskus tämmöinen tilanne.
Mietitään erotakko vai ei..?
Hyvä on siitä lähtee, jos lapset jo teinejä, niinkuin minullakin...nuo pienet lapset tieten säälittää, mutta jos pitää sitten eron jälkeenkin niihin tiiviisti yhteyttä, niin eiköhän ne siitä yli pääse.
On se riitaisessa kodissa kuitenkin kamalampi elää lapsenkin, kuin erillään elävien vanhempien kanssa, missä ei tartte enää riitoja kuunnella!
Rakkaus on siitä vittumainen juttu, että se on alussa niin jumalattoman ihanaa kuhertelua ja lämpöä, mutta vuosikymmenen päästä vain haikailua mielessä!
Älä AP masennu...ei ne tunnu oikein muillakaan onnistuvan pitkät liitot, missä sitä toisen huomioon ottamista ja silmiin tuijottelua rakastuneena enää löytyis..
Hyvää Vaappua silti! :D - södfmdf
Sirrisilmä kirjoitti:
..että on kaikilla liitoissaan mietittävänä joskus tämmöinen tilanne.
Mietitään erotakko vai ei..?
Hyvä on siitä lähtee, jos lapset jo teinejä, niinkuin minullakin...nuo pienet lapset tieten säälittää, mutta jos pitää sitten eron jälkeenkin niihin tiiviisti yhteyttä, niin eiköhän ne siitä yli pääse.
On se riitaisessa kodissa kuitenkin kamalampi elää lapsenkin, kuin erillään elävien vanhempien kanssa, missä ei tartte enää riitoja kuunnella!
Rakkaus on siitä vittumainen juttu, että se on alussa niin jumalattoman ihanaa kuhertelua ja lämpöä, mutta vuosikymmenen päästä vain haikailua mielessä!
Älä AP masennu...ei ne tunnu oikein muillakaan onnistuvan pitkät liitot, missä sitä toisen huomioon ottamista ja silmiin tuijottelua rakastuneena enää löytyis..
Hyvää Vaappua silti! :DHitaasti mutta varmasti minunkin eropäätökseni on kypsynyt. Varmaan 5 vuotta ajatus "muhinut" päässäni kunnes pari viikkoa sitten eropaperit laitettiin viimein vireille. Tosi helpottunut olo, tosin tämä kaikki on vienyt hirveästi voimavaroja. Suurin huoli lapsista ja olenko itsekäs kun näin teen. Olen elänyt elämääni pitkälti toisten odotusten mukaan ja en ole uskaltanut kuunnella itseäni ja sitä mitä minä haluan. Ristiriitaisia ajatuksia ja välillä on ollut todella ahdistavaa. Tunteita miestäni kohtaan ei ole enää ollut pitkiin aikoihin, rakkaudesta tai läheisyydestä puhumattakaan. Asutaan kuitenkin vielä saman katon alla kämppiksinä. Surullista, että ihminen antaa pettää itseään niin monta vuotta ,eikä ole rohkeutta elää omannäköistä elämää. Liitto joka perustui turvallisuuteen ja kiintymykseen, muttei rakkauteen. Olisin joksus toivonut saavani myös henkistä tukea ja arvostusta. Tähän on taas syynsä miksi ylipäätään elin tälläisessä suhteessa ja ne syyt liittyy pitkälti turvattomaan lapsuuteen ja siihen, että en ole koskaan saanut kokea olevani rakastettu. Pelkoa ja henkistä väkivaltaa. Nyt on viimein aika elää itsenäisesti ja kuunnella rehellisesti sisintään. Vaikeaa varmasti tulee olemaan sekä tiedän, että lähipiiri ei tätä hyvällä katso. Hirvittää ajatellakkin sitä mekkalaa, mutta minun oli pakko tehdä näin. Aloin jo pelkäämään oman mielenterveyteni puolesta. Negatiivisten tunteiden pyöriessä päässä ja se pohjaton yksinäisyys, jota on kokenut tässä liitossa jo niin monta vuotta. Mieluummin elän yksin kuin kaksin yksin. Tästä tuli nyt kyllä aika vuodatus, mutta tulkoon.
- jotenkin harmillista
södfmdf kirjoitti:
Hitaasti mutta varmasti minunkin eropäätökseni on kypsynyt. Varmaan 5 vuotta ajatus "muhinut" päässäni kunnes pari viikkoa sitten eropaperit laitettiin viimein vireille. Tosi helpottunut olo, tosin tämä kaikki on vienyt hirveästi voimavaroja. Suurin huoli lapsista ja olenko itsekäs kun näin teen. Olen elänyt elämääni pitkälti toisten odotusten mukaan ja en ole uskaltanut kuunnella itseäni ja sitä mitä minä haluan. Ristiriitaisia ajatuksia ja välillä on ollut todella ahdistavaa. Tunteita miestäni kohtaan ei ole enää ollut pitkiin aikoihin, rakkaudesta tai läheisyydestä puhumattakaan. Asutaan kuitenkin vielä saman katon alla kämppiksinä. Surullista, että ihminen antaa pettää itseään niin monta vuotta ,eikä ole rohkeutta elää omannäköistä elämää. Liitto joka perustui turvallisuuteen ja kiintymykseen, muttei rakkauteen. Olisin joksus toivonut saavani myös henkistä tukea ja arvostusta. Tähän on taas syynsä miksi ylipäätään elin tälläisessä suhteessa ja ne syyt liittyy pitkälti turvattomaan lapsuuteen ja siihen, että en ole koskaan saanut kokea olevani rakastettu. Pelkoa ja henkistä väkivaltaa. Nyt on viimein aika elää itsenäisesti ja kuunnella rehellisesti sisintään. Vaikeaa varmasti tulee olemaan sekä tiedän, että lähipiiri ei tätä hyvällä katso. Hirvittää ajatellakkin sitä mekkalaa, mutta minun oli pakko tehdä näin. Aloin jo pelkäämään oman mielenterveyteni puolesta. Negatiivisten tunteiden pyöriessä päässä ja se pohjaton yksinäisyys, jota on kokenut tässä liitossa jo niin monta vuotta. Mieluummin elän yksin kuin kaksin yksin. Tästä tuli nyt kyllä aika vuodatus, mutta tulkoon.
Harjoituslähtöjä on tullut kokeiltua, viimeksi eilen.
Tuntuu kuin pyörisin jo vieraassa kämpässä, sillä erolla että poika on täällä..
Nostin kytkintä iltasella ja otin kapsäkin mukaan ja ajattelin josko nyt poistuis.
Ei, kävin kavereilla imemässä kahvia ja purkamassa oloani ja ajatus pojasta ryömi väkisin mieleeni, en voinut jäädä pois " kodistani ".
Hipsin ääneti himaan ja painelin ääneti omaan kolooni kuin rotta, häpeissäni ja pettyneenä epäonnistumiseeni. En vain ole mies, en osaa lähteä.
Aamulla söin pojan kanssa aamupalat ja ajattelin mielessäni että viimeisiä aamupaloja syödään kodissa, kodissa jossa on äiti ja isä. Ne todella ovat viimeisiä.
Käytiin poitsun kanssa harrastamassa ja syömässä ja näytin kiinnostavia juttuja joista voisi olla pojalle harrastusta tuleviksi ajoiksi, tietäen samalla että isä on raukka joka jättää kodin missä on ollut rakkautta ja iloa enemmän kuin surua.
Nyt vain olemme vanhempina kasvaneet pois tuosta rakkaudesta ja jäljellä on jotenkin vain tyhjää ja outoa.
Alakuloinen-mieli ja ahdistus puristaa rintaa, isä muuttaa pois.
Muija odottaa vesi kielellä koska jätän avaimen pöydälle ja huikkaan ovenraosta: Se on moro.
Oikeastaan se on odottanut sitä kuin kuuta nousevaa.
Se ei ole valmis laittamaan itseään likoon.
Sitä ahdistaa mun läsnäolo ja mun " ruma turpa ".
Hohhoijaa, voiku sais sen kämpän äkkiä.. - ***Mimmi
jotenkin harmillista kirjoitti:
Harjoituslähtöjä on tullut kokeiltua, viimeksi eilen.
Tuntuu kuin pyörisin jo vieraassa kämpässä, sillä erolla että poika on täällä..
Nostin kytkintä iltasella ja otin kapsäkin mukaan ja ajattelin josko nyt poistuis.
Ei, kävin kavereilla imemässä kahvia ja purkamassa oloani ja ajatus pojasta ryömi väkisin mieleeni, en voinut jäädä pois " kodistani ".
Hipsin ääneti himaan ja painelin ääneti omaan kolooni kuin rotta, häpeissäni ja pettyneenä epäonnistumiseeni. En vain ole mies, en osaa lähteä.
Aamulla söin pojan kanssa aamupalat ja ajattelin mielessäni että viimeisiä aamupaloja syödään kodissa, kodissa jossa on äiti ja isä. Ne todella ovat viimeisiä.
Käytiin poitsun kanssa harrastamassa ja syömässä ja näytin kiinnostavia juttuja joista voisi olla pojalle harrastusta tuleviksi ajoiksi, tietäen samalla että isä on raukka joka jättää kodin missä on ollut rakkautta ja iloa enemmän kuin surua.
Nyt vain olemme vanhempina kasvaneet pois tuosta rakkaudesta ja jäljellä on jotenkin vain tyhjää ja outoa.
Alakuloinen-mieli ja ahdistus puristaa rintaa, isä muuttaa pois.
Muija odottaa vesi kielellä koska jätän avaimen pöydälle ja huikkaan ovenraosta: Se on moro.
Oikeastaan se on odottanut sitä kuin kuuta nousevaa.
Se ei ole valmis laittamaan itseään likoon.
Sitä ahdistaa mun läsnäolo ja mun " ruma turpa ".
Hohhoijaa, voiku sais sen kämpän äkkiä..Pidä eukkoon kuitenkin asialliset välit ihan pojankin takia ja ota poikaa luoksesi aina kun pystyt!
Pari kuukautta menee ja sitten helpottaa, kun rutiinit alkaa sujuun!
Viinan kans älä ala pahemmin pelleileen, kunnon muijat ei viinasieppoja katsele ja tuskin kännistä akkaa alkaisit itsekkään sietään!
Muista, että sylinkaipuisia emäntiä kyllä riittää, sitten kun ensin olet saanut elämäs mallilleen!
Iästäs muuten, oot vielä aika nuori! :D Mulle kyllä kelpais! - pam59
södfmdf kirjoitti:
Hitaasti mutta varmasti minunkin eropäätökseni on kypsynyt. Varmaan 5 vuotta ajatus "muhinut" päässäni kunnes pari viikkoa sitten eropaperit laitettiin viimein vireille. Tosi helpottunut olo, tosin tämä kaikki on vienyt hirveästi voimavaroja. Suurin huoli lapsista ja olenko itsekäs kun näin teen. Olen elänyt elämääni pitkälti toisten odotusten mukaan ja en ole uskaltanut kuunnella itseäni ja sitä mitä minä haluan. Ristiriitaisia ajatuksia ja välillä on ollut todella ahdistavaa. Tunteita miestäni kohtaan ei ole enää ollut pitkiin aikoihin, rakkaudesta tai läheisyydestä puhumattakaan. Asutaan kuitenkin vielä saman katon alla kämppiksinä. Surullista, että ihminen antaa pettää itseään niin monta vuotta ,eikä ole rohkeutta elää omannäköistä elämää. Liitto joka perustui turvallisuuteen ja kiintymykseen, muttei rakkauteen. Olisin joksus toivonut saavani myös henkistä tukea ja arvostusta. Tähän on taas syynsä miksi ylipäätään elin tälläisessä suhteessa ja ne syyt liittyy pitkälti turvattomaan lapsuuteen ja siihen, että en ole koskaan saanut kokea olevani rakastettu. Pelkoa ja henkistä väkivaltaa. Nyt on viimein aika elää itsenäisesti ja kuunnella rehellisesti sisintään. Vaikeaa varmasti tulee olemaan sekä tiedän, että lähipiiri ei tätä hyvällä katso. Hirvittää ajatellakkin sitä mekkalaa, mutta minun oli pakko tehdä näin. Aloin jo pelkäämään oman mielenterveyteni puolesta. Negatiivisten tunteiden pyöriessä päässä ja se pohjaton yksinäisyys, jota on kokenut tässä liitossa jo niin monta vuotta. Mieluummin elän yksin kuin kaksin yksin. Tästä tuli nyt kyllä aika vuodatus, mutta tulkoon.
Minulla 25- vuoden liitto takana. Olen asunut pikku kodissani 2kk. Tämä on ollut tosi rankkaa.Samoin kuin sinäkin olen elänyt niin että ensin muut ja sitten vasta itse. Aikuiset lapseni ovat ainoita jotka aidosti arvostavat sitä huolenpitoa ja rakkautta mitä olen heille antanut. Niinkuin sinullakin minullakin lapsuudesta ja nuoruudesta juontaa paljon asioita mitkä vaikuttaa nyky elämään. Arvostusta ja välittämistä sain vain silloin kun olin suoriutunut jostain työstä hyvin. Siitä johtunee se huono itseluottamus. Nyt aikuisen silmillä kun katselee elämää taakse päin tajuaa että on aina tyytynyt siihen mitä annetaan Se oli pommi muille ja itsellenikin kun ymmärsin että minullakin on tarpeet.Kyllä jokainen tarvii arvostusta,turvallisuutta ja kokea että on jollekkin ykkönen. Minun kohdallani oli vielä se että jouduin monta vuotta kilpailemaan kumpi miehelleni on se ykkönen minä vai alkoholi,mutta niin siinä kävi että hänen oli helpompi luopua vaimosta ja lapsista kuin kuningas alkoholista. Mutta kyllä tämä rankkaa on kun tuntuu että pois lähtöni teki niin paljon pahaa monelle. Usein mietin että olisiko se vaan kuitenkin parempi että palaisin juurilleni ei olisi kuin yksi pahoin voipa ihminen???? Se on myös yksi asia kun sitä on aiemmin miettinyt kun 50 on täynnä on elämä tasapainossa ja seesteinen ja nyt se onkin niin että kaikki pitäisi luoda uudelleen. Jaksaako vai ei?? KAIKILLE KUITENKIN PAISTAA KESÄN AURINKO. Terv.Pam59
- efokjfrgm
pam59 kirjoitti:
Minulla 25- vuoden liitto takana. Olen asunut pikku kodissani 2kk. Tämä on ollut tosi rankkaa.Samoin kuin sinäkin olen elänyt niin että ensin muut ja sitten vasta itse. Aikuiset lapseni ovat ainoita jotka aidosti arvostavat sitä huolenpitoa ja rakkautta mitä olen heille antanut. Niinkuin sinullakin minullakin lapsuudesta ja nuoruudesta juontaa paljon asioita mitkä vaikuttaa nyky elämään. Arvostusta ja välittämistä sain vain silloin kun olin suoriutunut jostain työstä hyvin. Siitä johtunee se huono itseluottamus. Nyt aikuisen silmillä kun katselee elämää taakse päin tajuaa että on aina tyytynyt siihen mitä annetaan Se oli pommi muille ja itsellenikin kun ymmärsin että minullakin on tarpeet.Kyllä jokainen tarvii arvostusta,turvallisuutta ja kokea että on jollekkin ykkönen. Minun kohdallani oli vielä se että jouduin monta vuotta kilpailemaan kumpi miehelleni on se ykkönen minä vai alkoholi,mutta niin siinä kävi että hänen oli helpompi luopua vaimosta ja lapsista kuin kuningas alkoholista. Mutta kyllä tämä rankkaa on kun tuntuu että pois lähtöni teki niin paljon pahaa monelle. Usein mietin että olisiko se vaan kuitenkin parempi että palaisin juurilleni ei olisi kuin yksi pahoin voipa ihminen???? Se on myös yksi asia kun sitä on aiemmin miettinyt kun 50 on täynnä on elämä tasapainossa ja seesteinen ja nyt se onkin niin että kaikki pitäisi luoda uudelleen. Jaksaako vai ei?? KAIKILLE KUITENKIN PAISTAA KESÄN AURINKO. Terv.Pam59
Itse olen viime aikoina kokenut myös vihaa itseäni kohtaan, että miten olen antanut itseäni kohdeltavan niin. Olen lapsesta lähtien ottanut sen pärjääjän ja reippaan tytön roolin minkä turvin olen selvinnyt pitkälle elämässä. Kuitenkin kun peittää omia todellisia tunteitaan ja tarpeitaan, niin väkisinhän ne jossain vaiheessa tulevat esille usein fyysisenä kipuna, psykosomaattisisina oireina , henkisinä ongelmina tai muina ahdistuksina. Aina on jokin muu asia ollut tärkeämpi kuin minä. Nyt tässä opettelenkin tai olen jo opetellut arvostamaan itse itseäni ja löytämään sitä rakkautta itseäni kohtaan. Yritän opetella elämään päivä kerrallaan murehtimatta menneitä tai tulevia. Eihän se helppoa ole, mutta jostain syystä ,vaikka on päiviä kun tulee takapakkia eikä uskoa itseen ole pätkän vertaa, niin silti jaksaa uskoa, että se valo alkaa pikkuhiljaa näkyä tunnelin päässä. Sen olen päättänyt, että jos joskus vielä joskus suhteessa tulen olemaan, niin en tyydy enää mihinkään puolinaiseen. Haluan kokea olevani todellakin tärkeä ja rakastettu. Haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi.
- pa
efokjfrgm kirjoitti:
Itse olen viime aikoina kokenut myös vihaa itseäni kohtaan, että miten olen antanut itseäni kohdeltavan niin. Olen lapsesta lähtien ottanut sen pärjääjän ja reippaan tytön roolin minkä turvin olen selvinnyt pitkälle elämässä. Kuitenkin kun peittää omia todellisia tunteitaan ja tarpeitaan, niin väkisinhän ne jossain vaiheessa tulevat esille usein fyysisenä kipuna, psykosomaattisisina oireina , henkisinä ongelmina tai muina ahdistuksina. Aina on jokin muu asia ollut tärkeämpi kuin minä. Nyt tässä opettelenkin tai olen jo opetellut arvostamaan itse itseäni ja löytämään sitä rakkautta itseäni kohtaan. Yritän opetella elämään päivä kerrallaan murehtimatta menneitä tai tulevia. Eihän se helppoa ole, mutta jostain syystä ,vaikka on päiviä kun tulee takapakkia eikä uskoa itseen ole pätkän vertaa, niin silti jaksaa uskoa, että se valo alkaa pikkuhiljaa näkyä tunnelin päässä. Sen olen päättänyt, että jos joskus vielä joskus suhteessa tulen olemaan, niin en tyydy enää mihinkään puolinaiseen. Haluan kokea olevani todellakin tärkeä ja rakastettu. Haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Tuntuu mukavalta kun tietää että on muitakin jotka pui mielessään samoja aatoksia kuin minä. Kyllä tänäänkin on tuntunut pahalta kun nuorempi lapsista lähti opiskelu kaupunkiinsa 150km. päähän. Kävi isällänsä ja kun soitti perille päästyään että hän ei kauaa ollut siellä kun molemmat vaan itki. Taas siinä mietein että olenko itsekäs.Tiedät varmaan tunteen. Minulla se rattaista hyppääminen on ottanut niin koville että olen ollut saikulla sen tähden tai sanotaan että kyllä siihen työ paineetkin on osa syy.Nyt minulla on ollut aikaa miettiä näitä omia tuntemuksiani ja olen jopa menossa terapiaan ihan sen tähden että pääsisin irti näistä syytöksistä. Mikä sen ihanampaa olisikaan kun saisi olla simmosen miehen rinnalla joka olisi ylpeä minusta. Mutta nyt ensin panostan siihen että opettelen rakastamaan itseäni. Uskon että 2 vuoden päästä hihkutaan että HYVÄ ME!!!!!!!!
- Kärventynyt kakkakas
södfmdf kirjoitti:
Neljä vuotta naimisissa ja kome siitä tapeltu joka toinen viikko. Mielenterveys alkaa mennä. kerro siitä, että minkälaisia olotiloja ja tunteita ja tuntemuksia sulla oli liitossa, ja siitäkään huolimatta et lähtenyt. Tuntuiko siltä, että nyt pitäisi jo lähteä, sellainen on meininki ja kahden ihmisen välinen epäluottamus? Minä olen antanut kaikkeni, koko sydämelläni olen ollut mukana. Toinen puhuu vain rahasta, haukkuu, eikä ole sitoutunut meihin, puhuu aina minä-muodossa.
- Amaron
Sama harmillinen juttu edessä. Vappu meni vaihtoehtoja etsiessä, mutta vaimo ei jaksa enää yrittää. Tänään pitäisi sopia käytännön jutut. Pari vuotta ollaan kituutettu ja yritetty. Silmissäni ei ole kuulemma enää rakkautta, on vaan tyhjä katse. Kaiken pitäisi muuttua kerralla, mutta en pysty. Mistä sen tunteen generoisi kun en tunne olevani hyväksytty omana itsenäni. Myös mulla on kolmas ero edessä ja joka kerta se sattuu kovemmin. Onneksi aikaisemmista ei ole lapsia. Neljättä eroa ei tule, en jaksa enää. Parisuhde ei vaan ole minua varten. En jaksa enää tehdä töitä toisen onnellisuuden eteen, ei minussa ole riittävästi rakkautta. Jospa tämä olisi jonkin uuden alku. Oikean ystävän jos löytäs.
Lohduttavaa, että meitä on muitakin samojen mietteiden kanssa- kaikenmaailman...
ja mitenkähän tuoki paska tähän keskusteluun muka kuuluu? Vie vittuun höpötykses!
- kaikenmaailman..
kaikenmaailman... kirjoitti:
ja mitenkähän tuoki paska tähän keskusteluun muka kuuluu? Vie vittuun höpötykses!
ed liittyy juttuun, joka on näköjään poistettu...oli joku "tuksun" mainos...
ei siis "amaronille", sorry..
Itse olen "hiljattain" virallisesti eronnut...siihen veti minua se ajatus, että on pakko olla parempaakin tuolla jossain...en halunnut kituuttaa huonossa liitossa ja tulla katkeraksi kaikesta menetetystä! Ja niinhän tuossa kävikin, että parempaa on löytynyt....pikkuhiljaa mennään:)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618790- 1405053
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384413- 213608
- 233222
- 603052
- 292987
- 322638
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4222373- 322309