Todella toimiva silmänympärysvoide

not yet to plastic

Tätä olen perään kuuluttanut jo jonkin aikaa sitten,eli etsin sellaista sy-voidetta,joka kiinteyttää oikeasti,ryppyjä ei pahemmin ole,koska olen käyttänyt sy-voidetta murrosiässä jo...
Pliis.kertokaa joku...

8

1314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gloria76

AVON Clinical Eye Lift kohottava silmänympärysvoide

ONGELMA:
      Velttoutta silmäluomien alueella ja ryppyjä silmänalusilla

KUINKA SE TOIMII:
      Anew Clinical Eye Lift -kohottavan silmänympärysvoiteen kaksinkertainen koostumus tarjoaa kolminkertaisesti kohottavan tehon: yläluomille, alaluomille ja kulmille
      GEELI yläluomille ja kulmille sisältää 3 Dimensional Lift Technology TM -teknologian, joka on suunniteltu vahvistamaan ihoa sisältä ulospäin aktivoimalla kollageenin ja elastiinin tuotantoa. 1. Yläluomialue kohottuu ja kiristyy sekä velttous vähenee. 2 . Kulmien alue näyttää kohotetulta ja katse virkeältä ja raikkaalta.
      VOIDE silmänalusille sisältää Derma-Refine TM -teknologiaa, johon on nyt lisätty kohottavasta tehostaan tunnettua makeaa manteliuutetta. 3. Silmänaluset näyttävät raikkaammilta vähentyneen turvotuksen, kirkastuneiden silmänalusten ja vähentyneiden ryppyjen ansiosta.

Pakkauksessa siis Geeli sekä voide. Hinta tällä hetkellä 20,90 euroa.
      Jos et tiedä alueesi jälleenmyyjää tilauksen voit tehdä myös kotisivujeni kautta: www.kauneusputiikki.fi

• not yet plastic

Mulla on itselläni Avonin jäsenyys ja kun aloitin,niin kokeilin tuota voidetta ja odotin innolla...mutta ei se minulle sopinut,tai siis ei tehnyt,mitä lupasi.
        Ja Ultimatenkin sy-voide mulla on jääkaapissa,ehkä käytin sitä liian vähän aikaa,eli pitäs kai ottaa se taas käyttöön,tai ostaa joku retinol sy-voide...
        Mutta kiitos "kanssa-sisarelle":))

• gloria76
        not yet plastic kirjoitti:

Mulla on itselläni Avonin jäsenyys ja kun aloitin,niin kokeilin tuota voidetta ja odotin innolla...mutta ei se minulle sopinut,tai siis ei tehnyt,mitä lupasi.
        Ja Ultimatenkin sy-voide mulla on jääkaapissa,ehkä käytin sitä liian vähän aikaa,eli pitäs kai ottaa se taas käyttöön,tai ostaa joku retinol sy-voide...
        Mutta kiitos "kanssa-sisarelle":))

Joo, se retinol sy-voide on suht uusi markkinoilla, ehkä kannattaa kokeilla vielä sitä, mutta yleensä Clinicalin sy-voide on ollut suosittu ja hyvä. Kauanko käytit sitä? Ultimate on sit taas aika pitkälle niihin ryppyjen häivyttämiseen tarkoitettu tuote...

• not yet plastic
        gloria76 kirjoitti:

Joo, se retinol sy-voide on suht uusi markkinoilla, ehkä kannattaa kokeilla vielä sitä, mutta yleensä Clinicalin sy-voide on ollut suosittu ja hyvä. Kauanko käytit sitä? Ultimate on sit taas aika pitkälle niihin ryppyjen häivyttämiseen tarkoitettu tuote...

Säännöllisesti ja purkin melkein loppuun,sillä kun oli enää vain hieman ainetta jäljellä,niin se pääsi kuivahtamaan...
        Ultimatesta vain on sanottu,että se myöskin kiinteyttäisi...
        Kaippa sitä jään vielä etsiskelemään ehkä menen sitten myöhemmin leikkauttamaan-vaikka en kannatakaan plastic surgerystä...

• not yet plastic

Joo eli tattista ja huru mycket:)))!!

• ;;--
        not yet plastic kirjoitti:

Joo eli tattista ja huru mycket:)))!!

Olen kokeillut monia halpoja ja hiukan kalliimpiakin sekä Avonit ja Anewit, mutta paras tähän mennessä ehdottomasti on Lumenen Arctic Aqua Syväkosteuttava Silmänympärysgeeli. En ole aiemmin luottanut Lumeneen, enkä sitä muutenkaan käytä, mutta tuo geeli täytti vaatimukseni kosteuttaa jo tosi kuivat ja ryppyiset silmän aluset. Kokeilla kannattaa, ei se ole edes kallista.

• yet not
        ;;-- kirjoitti:

Olen kokeillut monia halpoja ja hiukan kalliimpiakin sekä Avonit ja Anewit, mutta paras tähän mennessä ehdottomasti on Lumenen Arctic Aqua Syväkosteuttava Silmänympärysgeeli. En ole aiemmin luottanut Lumeneen, enkä sitä muutenkaan käytä, mutta tuo geeli täytti vaatimukseni kosteuttaa jo tosi kuivat ja ryppyiset silmän aluset. Kokeilla kannattaa, ei se ole edes kallista.

..oikeasti etsin,kyllä jo monta tuubia ja purkkia noita kosteuttavai..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16973
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4694
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2676
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      138
      1954
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1569
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1429
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1155
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1079
    Aihe