Tuossa n. seitsemisen vuotta sitten jäin työttömäksi eräästä IT firmasta. Yllättäen YT oli sovittu kestäväksi viikon vain. Sen päivän aamuna, kun irtisanottaville oli tarkoitus ilmoittaa asiasta, näin firman intrassa pöytäkirjan projektista, jossa olin mukana. Pöytäkirja oli päivätty samalle päivälle kuin YT alkoivat. Siellä mainittiin että minun työtehtäviin piti löytää uusi resurssi. Sain siis tätä kautta etukäteen tiedon että lähtö tulee.
Kutsuivat sitten palaveriin sinä päivänä. Paikalla joku tuntematon manageri(ei oma manageri), luottamusmies ja jotain muuta porukkaa. Sanoin ettei tullut yllätyksenä tämä homma, koska olin nähnyt sen pöytäkirjan aamulla. Menivät hiljaseksi. Luottamusmies sanoi vain ettei noin olisi saanut käydä. Siinä oli liian innokas projektipäällikkö tehnyt virheen ja laittanut pöytäkirjan intraan liian aikaisin ja olin sen sitten nähny.
Siitä sitten yks emäntä lähti saattamaan mua työpisteelle hakemaan tavarani. Oli yllättynyt kun olin jo siivonnu kaiken. Id kortti piti vain roskiksesta etsiä kun olin sen sinne nakannu, halusivat sen takaisin. Siinä mulla sitten vuosi meni ihmetellessä. Virhe. Olisi pitänyt toimia vuoden sisään heti jos korvauksia olisi halunnut. En ollu ees liiton jäsen niin eipä ois resursseja ollut edes lähtä ajaan oikeutta. Tuo oli musta aika törkeetä toimintaa oululaiselta it firmalta, joka sijaitsee Linnanmaan seutuvilla.
Etukäteen sovittu YT
potkittu
0
861
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166453- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan991905En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708