elekee mänkö helsinkissä karaookkeen

jami juvankoskelta

öylen illalla menin halavattu laalammaan karaokkee neljään er kuppilaan ja kaakesta heittivät pihalle ja kahteen sain porttikiello, voi halavattu kun muallaispokkoo rieppo ja kun mie oon vielä ookkeen kilipailluhhii karaookessa.
Sanokkee työ mitä miun pitäs tehä.

5

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Portieeri 47

"Herra on tainnut ottaa vähän liikaa neuvoa-antavaa. Jos sitten kokeillaan huomenna uudelleen."

• jami j...k...i

elä sie ukko höpötä, kuule juankosken poijjat ei kossupullosta oon moksiskaan ja silälhän suvaan tunnelmoo.
        Vuan sen sanon jotta helsinkilääset on katteellissii on kato sen verran enemmän nennään höninnää kun sorsakosken topilla ja kumarammassa laalan, värina on sammoo tassoo kun tapion karin, savon pooka hiännii.
        Ja voiphan se olla jotta se portasr tul katteeliseks kun varakkaamman näk

• tos muuten on
        jami j...k...i kirjoitti:

elä sie ukko höpötä, kuule juankosken poijjat ei kossupullosta oon moksiskaan ja silälhän suvaan tunnelmoo.
        Vuan sen sanon jotta helsinkilääset on katteellissii on kato sen verran enemmän nennään höninnää kun sorsakosken topilla ja kumarammassa laalan, värina on sammoo tassoo kun tapion karin, savon pooka hiännii.
        Ja voiphan se olla jotta se portasr tul katteeliseks kun varakkaamman näk

se et noi poket ottaa omansa
        mä oon nähny kun kännis noi karaokelaulajat
        yleensa menee himaan
        toi voi myös olla et sä et kuulu
        tohon sivistyksen piiriin ja kato koto savoon joudut menee

• hyvä ystävä, ensi

kerralla kun tulet hesaan ota yhteyttä meihin, autamme sinua sopeutumaan helsinkiin ja laulumaailmaan
      perustimme poistuessamme karaokelaulanta- illasta mariankadun pata-ässästä klo 24.15 yhdistyksen jonka tarkoituksena on auttaa karaokesta syrjäytyneitä, tuolita pudonneita, pöljiä ja muita avun tarvitsijoita
      ohjaamme myös karaokevieroitukseen, tarvittaessa
      yhdistyksemme nimi on "selkärangaliset karaokelaulajat"

• tilaa ens kerralla

taxi
        huomenta kaikille ja hyvää yötä
        hauskaa oli (kait)
        kurkku kipeenä laulamisesta
        varpaat kävelystä
        pää samppakaljasta
        ja nyt tuutumaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe