elekee mänkö helsinkissä karaookkeen

jami juvankoskelta

öylen illalla menin halavattu laalammaan karaokkee neljään er kuppilaan ja kaakesta heittivät pihalle ja kahteen sain porttikiello, voi halavattu kun muallaispokkoo rieppo ja kun mie oon vielä ookkeen kilipailluhhii karaookessa.
Sanokkee työ mitä miun pitäs tehä.

5

417

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Portieeri 47

"Herra on tainnut ottaa vähän liikaa neuvoa-antavaa. Jos sitten kokeillaan huomenna uudelleen."

• jami j...k...i

elä sie ukko höpötä, kuule juankosken poijjat ei kossupullosta oon moksiskaan ja silälhän suvaan tunnelmoo.
        Vuan sen sanon jotta helsinkilääset on katteellissii on kato sen verran enemmän nennään höninnää kun sorsakosken topilla ja kumarammassa laalan, värina on sammoo tassoo kun tapion karin, savon pooka hiännii.
        Ja voiphan se olla jotta se portasr tul katteeliseks kun varakkaamman näk

• tos muuten on
        jami j...k...i kirjoitti:

elä sie ukko höpötä, kuule juankosken poijjat ei kossupullosta oon moksiskaan ja silälhän suvaan tunnelmoo.
        Vuan sen sanon jotta helsinkilääset on katteellissii on kato sen verran enemmän nennään höninnää kun sorsakosken topilla ja kumarammassa laalan, värina on sammoo tassoo kun tapion karin, savon pooka hiännii.
        Ja voiphan se olla jotta se portasr tul katteeliseks kun varakkaamman näk

se et noi poket ottaa omansa
        mä oon nähny kun kännis noi karaokelaulajat
        yleensa menee himaan
        toi voi myös olla et sä et kuulu
        tohon sivistyksen piiriin ja kato koto savoon joudut menee

• hyvä ystävä, ensi

kerralla kun tulet hesaan ota yhteyttä meihin, autamme sinua sopeutumaan helsinkiin ja laulumaailmaan
      perustimme poistuessamme karaokelaulanta- illasta mariankadun pata-ässästä klo 24.15 yhdistyksen jonka tarkoituksena on auttaa karaokesta syrjäytyneitä, tuolita pudonneita, pöljiä ja muita avun tarvitsijoita
      ohjaamme myös karaokevieroitukseen, tarvittaessa
      yhdistyksemme nimi on "selkärangaliset karaokelaulajat"

• tilaa ens kerralla

taxi
        huomenta kaikille ja hyvää yötä
        hauskaa oli (kait)
        kurkku kipeenä laulamisesta
        varpaat kävelystä
        pää samppakaljasta
        ja nyt tuutumaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1145
    2. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      67
      1035
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      823
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      753
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      716
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      38
      686
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      624
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      582
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      508
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      467
    Aihe