elekee mänkö helsinkissä karaookkeen

jami juvankoskelta

öylen illalla menin halavattu laalammaan karaokkee neljään er kuppilaan ja kaakesta heittivät pihalle ja kahteen sain porttikiello, voi halavattu kun muallaispokkoo rieppo ja kun mie oon vielä ookkeen kilipailluhhii karaookessa.
Sanokkee työ mitä miun pitäs tehä.

5

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Portieeri 47

"Herra on tainnut ottaa vähän liikaa neuvoa-antavaa. Jos sitten kokeillaan huomenna uudelleen."

• jami j...k...i

elä sie ukko höpötä, kuule juankosken poijjat ei kossupullosta oon moksiskaan ja silälhän suvaan tunnelmoo.
        Vuan sen sanon jotta helsinkilääset on katteellissii on kato sen verran enemmän nennään höninnää kun sorsakosken topilla ja kumarammassa laalan, värina on sammoo tassoo kun tapion karin, savon pooka hiännii.
        Ja voiphan se olla jotta se portasr tul katteeliseks kun varakkaamman näk

• tos muuten on
        jami j...k...i kirjoitti:

elä sie ukko höpötä, kuule juankosken poijjat ei kossupullosta oon moksiskaan ja silälhän suvaan tunnelmoo.
        Vuan sen sanon jotta helsinkilääset on katteellissii on kato sen verran enemmän nennään höninnää kun sorsakosken topilla ja kumarammassa laalan, värina on sammoo tassoo kun tapion karin, savon pooka hiännii.
        Ja voiphan se olla jotta se portasr tul katteeliseks kun varakkaamman näk

se et noi poket ottaa omansa
        mä oon nähny kun kännis noi karaokelaulajat
        yleensa menee himaan
        toi voi myös olla et sä et kuulu
        tohon sivistyksen piiriin ja kato koto savoon joudut menee

• hyvä ystävä, ensi

kerralla kun tulet hesaan ota yhteyttä meihin, autamme sinua sopeutumaan helsinkiin ja laulumaailmaan
      perustimme poistuessamme karaokelaulanta- illasta mariankadun pata-ässästä klo 24.15 yhdistyksen jonka tarkoituksena on auttaa karaokesta syrjäytyneitä, tuolita pudonneita, pöljiä ja muita avun tarvitsijoita
      ohjaamme myös karaokevieroitukseen, tarvittaessa
      yhdistyksemme nimi on "selkärangaliset karaokelaulajat"

• tilaa ens kerralla

taxi
        huomenta kaikille ja hyvää yötä
        hauskaa oli (kait)
        kurkku kipeenä laulamisesta
        varpaat kävelystä
        pää samppakaljasta
        ja nyt tuutumaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      264
      2404
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      71
      2383
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1568
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      43
      1406
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe