Vietätkö vapun palstaillen

salapoliiti.

vai onko sinulla ystäviä? :)

*myhäilee*

30

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crocuta

Palstaillen, koulutehtävien parissa, vitutuksen kourissa, laiskotellen ja sitä rataa.

• pelaamaan golfia. Heti Salkareiden jälkeen.
      Sieltä sitten kurkkaamaan Stadin meininkiä.

Joo, ei ole sellaisia ystäviä, joiden kanssa viettää Vappua.

• Virtuaalisuhde!!! Onhan sekin jo jotain..

Sit vois siivota.. katella leffoja ja vaikka mitä. Niin ja pyöräillä joka päivä. Mun uus harrastus  

• Marjelie

kuluttua ystävien joukkoon. Siihen asti kuivattelen tukkaani ja katselen palstaa.

• salapoliiti.

siksi on epäreilua jos vain passiivisena katselet palstaa etkä aktiivisesti osallistu sisällön tuottamiseen..

• Marjelie
        salapoliiti. kirjoitti:

siksi on epäreilua jos vain passiivisena katselet palstaa etkä aktiivisesti osallistu sisällön tuottamiseen..

jos löytyy sellaisia aiheita jotka kiinnostavat. Muuten se jääkin katseluksi.

• otan 6bägi ja valintatalon muovikassillisen kumeja messiin ja häippään takaviistoon tonne johonkin, jos en oo sammunut ennen puoltayötä niin oon epäonnistunut.

• vappunaamari

Voisin vaikka palstaillakin jos saisin rauhassa palstailla vaan kun en saa. Aina eräs perässähiihtäjä kyttää ja myöhenmmin sitten syyllistää. jos ei bannia tule tuolle häirikölle niin antaa olla koko palstan. Ei mulla itse palstaa kohtaan mitään ole vaan en pidä kyttäämisestä, enkä syyllistämisestä varsinkaan jos se tulee ulkopuolisen taholta, jolla ei ole käsittääkseni mitään osaa eikä arpaa minun elämääni, sen onnellisuuteen tai mihinkään muuhun minuun olennaisesti liittyvään. Hauskaa vappua vain kaikille palstalaisille.

• jarreman

Minä palstailen, surffailen netissä plus telkkaria ja rakas hyvä ystäväni torkkuu ja nukkuu välillä syöden. Hereillä ollessaan kertoo rakastavansa minua forever.

• Sinun kannattaa etsiä joku muu palsta, missä saat kirjoitella itsellesi kenenkään häiritsemättä, niin ei enää tule ongelmia. Hyvää vappua! ;-)

• ex monte
    • sininen_sitruuna

Tottakai palstaillen! ;) Itseasiassa koulutehtävät on tässä just vaiheessa, kuohari odottaa ja ystäviäkin pitäisi moikata.. ;)

• Mulla on lapsia.

• salapoliiti.

et vietä aikaa lastesi kanssa vai vihaavatko he isäänsä? :)

• salapoliiti. kirjoitti:

Nyt on pienten lasten yöunien aika, sen takia en vietä heidän kanssa aikaa tällä hetkellä.

Kun sinäkin aikanaan pääset pudottamaan siemenesi (jälkeenpäin huomattuun) epäkelpoon maahan, et enää ihmettele, miksi ihmiset viettävät kaikki juhlapyhätkin kotonaan selvinpäin. Muuten kyttäävä naapuri pirauttaa sosiaaliviranomaisille ja sitten ei hyvä heilu. Mutta ettehän te finninaamat näistä asioista mitään ymmärrä, joten onhan sitä hyvä edes olla utelias.

• salapoliiti.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kun sinäkin aikanaan pääset pudottamaan siemenesi (jälkeenpäin huomattuun) epäkelpoon maahan, et enää ihmettele, miksi ihmiset viettävät kaikki juhlapyhätkin kotonaan selvinpäin. Muuten kyttäävä naapuri pirauttaa sosiaaliviranomaisille ja sitten ei hyvä heilu. Mutta ettehän te finninaamat näistä asioista mitään ymmärrä, joten onhan sitä hyvä edes olla utelias.

Entä onko sinulla selitystä siihen, että kirjoitat palstalla myös työaikana? :)

• toki käyn palstalla, mutta ei täällä nyt koko viikonloppu kulu :)
      Jos mä oikein itseeni tyytyväisenä luettelen, niin olen kolmen päivän siivousurakkani aikana saanut lattiat imuroitua ja pestyä, sängyt käännettyä ja petivaatteet tuuletettua, lakanat on pesty ja mankeloitu ja kesäverhot vaihdettu keittiöön sekä ruokailuhuoneeseen. - Tänään uppopaistoin 70 munkkia ja äsken käytiin tytön kanssa saunassa ja syötiin iltapalaksi hedelmäsalaattia. - Appelsiineja ja banaaneja alkoi mennä vanhaksi, niin oli pakko kehittää niistä jotakin :)
      Tänä iltana en ajatellut enää aloittaa isompaa urakkaa. - Huomenna käydään vapputorilla ja vappupäivän illan kyläilen. - Ehkä sunnuntaina tai maanantaina täytyy vielä pyyhkiä pölyjä, niin sitten alkaa olla kevätsiivous hyvällä mallilla ja voi alkaa suunnitella haravointia, jos on riittävän kuivaa.

• Oikea salapolii(t)(s)i tietäisi eikä kysyisi. Nolla pointsia uteliaalleelle, tietämättömälle ja kristallipallonsa hukanneelle. :-(

• salapoliiti.

tainnut nauttia muutakin kuin vappusimaa..

• akka, maatila, koir(i)a, pari rakasta harrastusta, yksinäinen työ, opiskelu(ja opiskelukaverit 15 vuotta nuorempia). Ja palsta.

Mitä veikkaat jääkö ihan vitusti aikaa ystäville?

• salapoliiti.

käytät kohtuullisesti aikaa palstailuun.. :)

käytät kohtuullisesti aikaa palstailuun.. :)

pitäis kai valita palsta tai ystävät.

Sais varmaan jotkut asiat tehtyä nopeempaa kun ei joka välissä kävisi palstalla vääntämässä tyhjänpäiväisyyksistä ja jäis sitten alkuilloista aikaa ystäville. Tänne on vain liian helppo tulla. Ja ystävyyssuhteet kuolee, ellei sitten oo jo kuollu.

• relaxed_eyes kirjoitti:

pitäis kai valita palsta tai ystävät.

Sais varmaan jotkut asiat tehtyä nopeempaa kun ei joka välissä kävisi palstalla vääntämässä tyhjänpäiväisyyksistä ja jäis sitten alkuilloista aikaa ystäville. Tänne on vain liian helppo tulla. Ja ystävyyssuhteet kuolee, ellei sitten oo jo kuollu.

minä kyllä uskon, että palstailu on vain seuraus, se ei ole syy mihinkään.

Jup, pitäis päivittää ystävyyssuhteet kuntoon, ni palstailu jäis varmaan itsestään.

• Fiona_

Olen tehnyt sitä sun tätä palstoilla ja ahkeroinut, imuroin ja pesin kunnolla lattiat oikeen jynssäys, sitten siivosin keittiötä ja olin koiran kanssa lenkillä, pari lasta tuli yökyläänkin kauhea meteli ja just jynssäsin niiden naamat kasvoväristä, nyt ne pelaa sellasta kun rune peliä,,,,kohta meen suihkuun ...nukkuu,,,ja sitten huomenna lähdemme pullon keruseen, jos tulis tienestiä edes muutama euronen.
      Säästän lasten koneeseen uutta näytönohjainta.

• BlueNightSatin
    • kirpela

Käynnistän itseni ensin täällä ja liveilen sitten tuolla.

• vaihtoehto, nyyh. ajattelin tänään vielä ehtiä ottaa myöhäiset vappusunnuntaikännit mutta enpä tiiä.

• ... syventyen, suoraan sanottuna paneutuen kauniimpaan puoliskooni..... =)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6734
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4552
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3496
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1620
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe