muutamia vuosia sitten pyysin erästä helluntaiuskovaa antamaan sieltä taivaasta merkin minulle, että hän on siellä ja kertoo jollain tapaa mitä siellä on. Näin lupasi, mutta merkkiä ei ole vieläkään tullut.
Valehteliko tämä uskova minulle? Hyvin on hiljaista tämän rajan taakse menneen olemus. Unissa vain käy silloin tällöin ja silloinkin on nuori.
Pyyntö jo kuolleelle
57
321
Vastaukset
- Jkuilu
Ei onnistu helluntailaiselta eikä keneltä muultakaan.
Luukas 16:22. "Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. 23. Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten. 24. Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' 25. Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa. 26. Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.' 27. Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon. 28. Minulla on viisi veljeä - hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.' 29. Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.' 30. 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.' 31. Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'- leahim
Mitä lasarus taivaassa teki?
Eikös hän herännyt kuolleista...?
Betsy voisi kertoa myöskin
mitä hänen kertomansa
kuolleista herännyt toisella puolella näki. - pakis_
Lasarus huonon osan?
>>>Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. - pakis_
leahim kirjoitti:
Mitä lasarus taivaassa teki?
Eikös hän herännyt kuolleista...?
Betsy voisi kertoa myöskin
mitä hänen kertomansa
kuolleista herännyt toisella puolella näki.Juu, mutta ei enää puhu mitään kuolleesta, joka heräsikin kuoleista Sahlgrenskan sairaalassa kylmäkammiossa varpaassa oli jo nimilappu.
- leahim
pakis_ kirjoitti:
Juu, mutta ei enää puhu mitään kuolleesta, joka heräsikin kuoleista Sahlgrenskan sairaalassa kylmäkammiossa varpaassa oli jo nimilappu.
Vappuja pakis!
Kuulostaa tuo juttu sadulle totisesti....Huvittavaa.
Luitkos iltalehdestä tänään?
Iso pedofilia rinki TAAS..lut.kirkossa.
Miksihän nuo kaikki pesiytyy uskovaisten yhteisöihin..?
Kuolleista heränneet,nimmarilappu jo varpaassa.
Ja pedofilia?
Onhan sitä myös muuallakin,
mutta silmään pistää aina nuo kultti ryhmät
ja kirkko.
Mitä heiltä puuttuu kun tuollaiseen ryhdytään?
Vai onko kieltoja niin paljon,
että tilaisuus tekee varkaan?
Kaikki kiellettyhän on mielenkiintoista..... - leahim
pakis_ kirjoitti:
Lasarus huonon osan?
>>>Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon.Vaikka haisi jo...hehe.
Karmeita juttuja........
Olen kysellyt Betsyltä monta kertaa tuosta
hänen kuolleista nousseesta,siis galleriassa viestinä.
Vastausta en ole saanut...Kummallista.
Kuitenkin kertoi asian palstalla julkisesti.
Ajattelen sairaalamme "kalmanhuonetta".
Ei ole kahvaa sisäpuolella.
Ahdaskin on,mahdotonta sieltä on poistua!
Ja "rahtikirja"vielä mukana!
Hänhän kertoi että kuolintodistus kädessä heräsi...
Oletko nähnyt koskaan pakis
ammatissasi,että vainaja saa rahtikirjan?
:=)))) - nimistä
pakis_ kirjoitti:
Lasarus huonon osan?
>>>Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon.Lasarus on ollut aika yleinen juutalaisen miehen nimi ja on kai edelleenkin käytössä.
Kysymys on eri Lasaruksesta. Jeesuksen kuolleista herättämä Martan ja Marian veli oli todellinen henkilö ja asui Betaniassa.
Huono-osainen Lasarus oli Jeesuksen kertomuksen henkilö. Hän oli köyhä, sairas ja nälkäinen. Siinä on huono-osaisuutta kylliksi.
Luuk. 16:
19 "Oli rikas mies. Hänen vaatteensa olivat purppuraa ja hienointa pellavaa, ja päivästä päivään hänen elämänsä oli pelkkää ylellisyyttä ja juhlaa.
20 Mutta hänen porttinsa pielessä virui köyhä Lasarus, täynnä paiseita.
21 Köyhä olisi nälkäänsä halunnut syödä niitä ruokapaloja, joita rikkaan pöydältä putoili. Koiratkin tulivat siihen ja nuolivat hänen paiseitaan.
22 "Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. - pakis_
leahim kirjoitti:
Vaikka haisi jo...hehe.
Karmeita juttuja........
:=))))näkemään, mutta voisin kuvitella että kun rekkamies ajaa ojaa ja kuolee, niin hönellä saattaa olla rahtikirjat kourassa.
Ps. Olenko ymmärtänyt niin, että olet ymmärtänyt niin että olen kuolleitten kanssa tekemisissä siis ammatillisesti;))
Olen nähnyt kuolleita ammatissani ja muita tajuttomia tapauksia, mutta en sairaalassa. - pakis_
leahim kirjoitti:
Vappuja pakis!
Ja pedofilia?
ja kirkko.
Kaikki kiellettyhän on mielenkiintoista.....tapaukset olivat ev.luttereissa ja suurin osa vanhoillislestoissa. Kaikkein kauheinta oli se, kun siinä syyllistettiin itse uhri eli tämä Minna 7v, kun seksuaalinen hyväksikäyttö alkoi. Häntä käytettiin hyväksi mm, pappien tahoilta, ja isä ja äiti istuivat alakerrassa, HIRVEÄÄ, kuinka joku voi katsella tuollaista ja sitten pyydetään synnit anteeksi eikä niistä saa enää puhua ja jos puhuu, niin onkin itse se suurin syntisäkki!
Hesarissa kerrottiin, että vain jäävuoren huippu on näkyvissä.
Näissä on se juuri kammottavaa, kun tehdään tietoista pahaa, rikotaan lapsen mieli ja sitten rukoillaan syntejä anteeksi ja taas uudelleen tehdään sitä kammottavaa pahaa: missä on näiden henkilöiden vastuu, omatunto, suojelemisenhalu...kyllä Jeesusta huudetaan avuksi kun itsellä on hätä, mutta pieniä lapsia käytetään hyväksi, niin se on vain anteeksi pyynnön tai kieltämisen paikka. Erittäin raskauttavaksi tämän tekee se, kun ne puhuu pöntöstä Jeesuksen Armosta, hyvyydestä ja sanovat itseään Herran voidelluiksi. etc.
Mielestäni, kun nämä tapahtumat alkavat vyöryä mediaan (johtuen siitä,kun rohjetaan jo puhua asioista niiden omilla nimillä) niin näitä tapauksia alkaa tulla enemmän esille, ja juuri suljetuissa uskonyhteisöissä.
Tukkeutuneille tunteille ei Jeesuskaan mahda mitään, useimmissa tapauksissa nämä pedofiilit ovat itse olleet lapsena sen uhreja.
Mutta kerrassaan järkyttävää lukemista. Koska toistoja en tiedä, niin ihmettelen, että tämä jo nyt aikuinen Minna on yhä samalla paikkakunnalla ja käy samoissa seuroissa kuin häntä hyväksi käyttäneet miehet.todella outoa..., mutta tämä nainen sanoinkin, että on elävänä kuollut eikä hänellä ole muuta enää kuin Jumala, hei haloo 'Minna', missä oli Jumala kun äiti tiesi mitä yläkerrassa tapahtui ja salli sen tapahtua ehkä äitikin oli peloissaan pappien suhteen... - pakis_
nimistä kirjoitti:
Lasarus on ollut aika yleinen juutalaisen miehen nimi ja on kai edelleenkin käytössä.
Kysymys on eri Lasaruksesta. Jeesuksen kuolleista herättämä Martan ja Marian veli oli todellinen henkilö ja asui Betaniassa.
Huono-osainen Lasarus oli Jeesuksen kertomuksen henkilö. Hän oli köyhä, sairas ja nälkäinen. Siinä on huono-osaisuutta kylliksi.
Luuk. 16:
19 "Oli rikas mies. Hänen vaatteensa olivat purppuraa ja hienointa pellavaa, ja päivästä päivään hänen elämänsä oli pelkkää ylellisyyttä ja juhlaa.
20 Mutta hänen porttinsa pielessä virui köyhä Lasarus, täynnä paiseita.
21 Köyhä olisi nälkäänsä halunnut syödä niitä ruokapaloja, joita rikkaan pöydältä putoili. Koiratkin tulivat siihen ja nuolivat hänen paiseitaan.
22 "Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.kiitos tiedosta, minä tiesin vain tuon toisen Lasaruksen eli Martan ja Marian veljen.
>> pakis_ kirjoitti:
näkemään, mutta voisin kuvitella että kun rekkamies ajaa ojaa ja kuolee, niin hönellä saattaa olla rahtikirjat kourassa.
Ps. Olenko ymmärtänyt niin, että olet ymmärtänyt niin että olen kuolleitten kanssa tekemisissä siis ammatillisesti;))
Olen nähnyt kuolleita ammatissani ja muita tajuttomia tapauksia, mutta en sairaalassa.että teet töiksesi yövuoroa jollain nakkikioskilla :)
Ruumishuoneeltakin on päästävä ulos ilman ulkopuolisten apua tai avaimia, sillä muuten rikottaisiin räikeästi työturvallisuusmääräyksiä.
Toinen vaihtoehto on että huoneessa on hälytysnappi tai käyntiä siellä valvotaan toisen osapuolen toimesta, joten jos hälytyskello soi niin ei kannata mennä kurkkimaan ruumishuoneeseen ilman jotain astaloa, jolla kumauttaa, jos on varma että on yksin työpaikalla :)
Mitä tulee Lasaruksen heräämiseen kuolleista, niin tuskin sillä jutulla on Jeesuksen kanssa mitään tekemistä, koska Johanneksen evankeliumi kirjoitettiin myöhempien sukupolvien toimesta ja se eroaa noilta osin vanhoista evankeliumeista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Evankeliumi_Johanneksen_mukaan
"....Johannes ei myöskään kerro yhtään samaa ihmetekoa kuin synoptiset evankeliumit. Sen sijaan Johannes esittää omia suuria tunnustekoja, joista synoptiset evankeliumit eivät kerro, muun muassa veden muuttaminen viiniksi, syntymästään sokean parantaminen ja Lasaruksen herättäminen kuolleista."- leahim
pakis_ kirjoitti:
näkemään, mutta voisin kuvitella että kun rekkamies ajaa ojaa ja kuolee, niin hönellä saattaa olla rahtikirjat kourassa.
Olen nähnyt kuolleita ammatissani ja muita tajuttomia tapauksia, mutta en sairaalassa.Olen ollut siinä luulossa
että olisit golleega...?:=)) leahim kirjoitti:
Olen ollut siinä luulossa
että olisit golleega...?:=))Pakis on salaperäinen, mutta tiedän että "Pakis"-nimimerkki on juuttien kielellä "ahtojää".
pakis_ kirjoitti:
kiitos tiedosta, minä tiesin vain tuon toisen Lasaruksen eli Martan ja Marian veljen.
>>että Johanneksen ja Luukkaan evankeliumeissa on sama Lasarus.
- pakis_
Pe.ku kirjoitti:
että Johanneksen ja Luukkaan evankeliumeissa on sama Lasarus.
tämä toinen Lasarus jossa oli paiseita kävi Tuonelassa, jospa tämän Lasruksen Jeesus herätti. En löydä että olisi mainittu juuris kaksi eri Lasarusta.
Joko simat on juotu? - pakis_
leahim kirjoitti:
Olen ollut siinä luulossa
että olisit golleega...?:=))väärti sanoo sananlasku. En ole kolleegasi:)) Mistä moinen olettamus juolahti mieleesi?
pakis_ kirjoitti:
tämä toinen Lasarus jossa oli paiseita kävi Tuonelassa, jospa tämän Lasruksen Jeesus herätti. En löydä että olisi mainittu juuris kaksi eri Lasarusta.
Joko simat on juotu?sen verran että selällään pysyn.
Sormet sentään liikkuu, kun pitää kirjoittaa kolmella palstalla samaan aikaan, vaikka järki seisoisikin.- pakis_
leahim kirjoitti:
Vappuja pakis!
Ja pedofilia?
ja kirkko.
Kaikki kiellettyhän on mielenkiintoista.....>>
- pakis_
Pe.ku kirjoitti:
sen verran että selällään pysyn.
Sormet sentään liikkuu, kun pitää kirjoittaa kolmella palstalla samaan aikaan, vaikka järki seisoisikin.kutsua jo ihmeeksi:) liikkuko pää vai onko koneet päällekäin vatsanpäällä? Ai niin siis kolme palstaa eikä konetta.
Sori, oli aikainen herätys, että ei oikein liikahda nyt lehtikään. pakis_ kirjoitti:
kutsua jo ihmeeksi:) liikkuko pää vai onko koneet päällekäin vatsanpäällä? Ai niin siis kolme palstaa eikä konetta.
Sori, oli aikainen herätys, että ei oikein liikahda nyt lehtikään.ei ole ohi ja mulla on kai sama tyyli kuin muistaakseni joskus sullakin, että makoilen selällään ja pystyn etenemään vain niska-nahkaa rypistelemällä :)
Ei sentään...kyllä tässä vielä täysissä voimissa ollaan, mutta sikäli mielenkiintoinen päivä ollut kun paljastui niinkin surullinen asia suuremman yleisön tietoon, kuin luterilaisen kirkon skandaali salatuista lasten hyväksikäytöistä.
Toivottavasti julkisuus tuo jatkossa lapsille oikeutta vaikka entisiä tapauksia on heille mahdotonta millään korvata.
Kirkosta eroamisiin Hesarin esiin tuoma juttu toi kymmenkertaisen lisäyksen tavanomaisiin lukemiin verrattuna ja nyt klo 23.00 vapaa-ajattelijoiden sivuston kautta on eronnut päivän aikana 440 kirkon jäsentä.
http://mpolla.net/ek/tanaan.html- pakis_
Pe.ku kirjoitti:
ei ole ohi ja mulla on kai sama tyyli kuin muistaakseni joskus sullakin, että makoilen selällään ja pystyn etenemään vain niska-nahkaa rypistelemällä :)
Ei sentään...kyllä tässä vielä täysissä voimissa ollaan, mutta sikäli mielenkiintoinen päivä ollut kun paljastui niinkin surullinen asia suuremman yleisön tietoon, kuin luterilaisen kirkon skandaali salatuista lasten hyväksikäytöistä.
Toivottavasti julkisuus tuo jatkossa lapsille oikeutta vaikka entisiä tapauksia on heille mahdotonta millään korvata.
Kirkosta eroamisiin Hesarin esiin tuoma juttu toi kymmenkertaisen lisäyksen tavanomaisiin lukemiin verrattuna ja nyt klo 23.00 vapaa-ajattelijoiden sivuston kautta on eronnut päivän aikana 440 kirkon jäsentä.
http://mpolla.net/ek/tanaan.htmltuolla lestadiolaisten sivuilla asiaan, mutta ovat totisesti siellä hiljaa. HS:n sunnuntailiitteen luin.
Jopas oli käyrä nousu johteinen.
Niin, minulla oli reilu vuosi sitten se selkäasentotyyli ...
Tuo juttu Hesarissa on hyvä asia, kun nyt katolilaisuuden rohkaisevan esimerkin kautta alkaa suomen uskonyhteisöt paljastamaan salaisuuksiaan, ja tänä päivänä eivät nuoret ole niin umpeenkasvaneita etteivätkö uskaltaisi puhua vääryyksistä mitä heille on tehty jos ei Herran nimissä niin sitten herrojen nimissä - pakis_
pakis_ kirjoitti:
tuolla lestadiolaisten sivuilla asiaan, mutta ovat totisesti siellä hiljaa. HS:n sunnuntailiitteen luin.
Tuo juttu Hesarissa on hyvä asia, kun nyt katolilaisuuden rohkaisevan esimerkin kautta alkaa suomen uskonyhteisöt paljastamaan salaisuuksiaan, ja tänä päivänä eivät nuoret ole niin umpeenkasvaneita etteivätkö uskaltaisi puhua vääryyksistä mitä heille on tehty jos ei Herran nimissä niin sitten herrojen nimissälestadiolaiset kantaa hirvittävään tekoon.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9042698/43900577 pakis_ kirjoitti:
lestadiolaiset kantaa hirvittävään tekoon.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9042698/43900577kävit kommentoimassa heille.
Minä olen aika harvoin kommentoinut lestadiolaisten palstalla. kun siellä on omat, paremmat kommentoijansa.
Vapaa-ajattelijana kommentoin hiukan luterilaisten ja "kirkosta eroaminen"-palstoilla.- leahim
pakis_ kirjoitti:
väärti sanoo sananlasku. En ole kolleegasi:)) Mistä moinen olettamus juolahti mieleesi?
No huomen pakis!
En tiedä miten olen ollut siinä luulossa..:=))
No toivottavasti et pahastunut siitä...?
Hyvää alkanutta toukokuuta kaikille! - leahim
pakis_ kirjoitti:
tuolla lestadiolaisten sivuilla asiaan, mutta ovat totisesti siellä hiljaa. HS:n sunnuntailiitteen luin.
Tuo juttu Hesarissa on hyvä asia, kun nyt katolilaisuuden rohkaisevan esimerkin kautta alkaa suomen uskonyhteisöt paljastamaan salaisuuksiaan, ja tänä päivänä eivät nuoret ole niin umpeenkasvaneita etteivätkö uskaltaisi puhua vääryyksistä mitä heille on tehty jos ei Herran nimissä niin sitten herrojen nimissäKamalaa!
Ajatelkaapa miten paljon pahaa
herran nimeen tehdään...:=((( - pakis_
leahim kirjoitti:
No huomen pakis!
En tiedä miten olen ollut siinä luulossa..:=))
No toivottavasti et pahastunut siitä...?
Hyvää alkanutta toukokuuta kaikille!en tietenkään pahastunut:)))
juu Hyvää alkanutta toukokuuta! - nimistä
Pe.ku kirjoitti:
että Johanneksen ja Luukkaan evankeliumeissa on sama Lasarus.
On erittäin epätodennäköistä viitteet huomioiden, että kyseessä olisi sama Lasarus.
Betanian Lasaruksella oli koti ja kaksi sisarta, joista eritoten Martta oli ahkera ja monipuolinen ruoanlaittaja. Jeesuksen mielestä Martta oli liiankin innokas kokkaamaan. Heillä ei näytä olleen puutetta mistään. Oli runsaasti ruokaa ja rahaa jopa kallisarvoisen voiteen hankkimiseen.
Joh. 12:
1 Kuusi päivää ennen pääsiäistä Jeesus saapui Betaniaan, jossa Lasarus asui, hän, jonka Jeesus oli herättänyt kuolleista.
2 Siellä valmistettiin hänelle ateria, ja Martta palveli, mutta Lasarus oli yksi niistä, jotka olivat aterialla hänen kanssaan.
3 Niin Maria otti naulan oikeata, kallisarvoista nardusvoidetta ja voiteli Jeesuksen jalat ja pyyhki ne hiuksillaan; ja huone tuli täyteen voiteen tuoksua.
Joh.11:2
Ja tämä Maria oli se, joka hajuvoiteella voiteli Herran ja pyyhki hiuksillaan hänen jalkansa; ja Lasarus, joka sairasti, oli hänen veljensä.
Betanian Lasarus on Raamatussa tarkasti identifioitu.
Hän on ollut todellinen henkilö.
Köyhästa Lasaruksesta Jeesus mainitsee vain:
Luuk. 16:20
"Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus..".
Uskon, että kuvaus rikkaasta miehestä ja köyhästä Lasaruksesta on fiktiivinen.
Jeesus opetti usein kertomalla tarinoita ja vertauksia. Ne eivät tee hänen opetuksestaan vähempiarvoista kuin selvää faktaa olevat puheet. - leahim
Pe.ku kirjoitti:
Pakis on salaperäinen, mutta tiedän että "Pakis"-nimimerkki on juuttien kielellä "ahtojää".
On se kumma tuo taivaskäsitys.
Joku kertoi siellä olevan n.kolkytvuotiaita......
Jos Jumala/kun Jumala on luonut kissat ja koirat,
niin mihinkähän ne menevät kuoleman jälkeen?
Onko niille oma paikkansa.
Jumalahan on sanonut
että kaikella on tarkoituksensa.
Siis turhaanko ne ovat olemassa,
ja kun kuolevat,ei kissojen taivasta olekkaan...?
Ja jossain kirjoitettiin siellä olevan kristallivirran.
Joku sanoi jopa pilkkivänsä siinä kun sinne asti ehtii....
Siis:Mitä tekemistä taivaassa sitten on?
Kuljetaanko siellä vain yltympäriinsä kultakatuja?
Tietysti joku vastaa että palvotaan herraa.
Mutta häntähän on palvottu jo maanpäällä.
Käy aika tylsäksi jatkaa samaa virttä tuonpuoleisessa...?
Joku kertoo taas tapaavansa ei syntyneet lapsensa.
(keskenvedetyt.)
Mahtaa olla neliöissä tilaa,
jos tuokin pitää paikkansa.
Siis,ollaanko siellä vaan
ja ollaan onnellisia?
Vastatkaapa jotain järkevää kyselyihini.
Kiitos!
leahim leahim kirjoitti:
On se kumma tuo taivaskäsitys.
Joku kertoi siellä olevan n.kolkytvuotiaita......
Jos Jumala/kun Jumala on luonut kissat ja koirat,
niin mihinkähän ne menevät kuoleman jälkeen?
Onko niille oma paikkansa.
Jumalahan on sanonut
että kaikella on tarkoituksensa.
Siis turhaanko ne ovat olemassa,
ja kun kuolevat,ei kissojen taivasta olekkaan...?
Ja jossain kirjoitettiin siellä olevan kristallivirran.
Joku sanoi jopa pilkkivänsä siinä kun sinne asti ehtii....
Siis:Mitä tekemistä taivaassa sitten on?
Kuljetaanko siellä vain yltympäriinsä kultakatuja?
Tietysti joku vastaa että palvotaan herraa.
Mutta häntähän on palvottu jo maanpäällä.
Käy aika tylsäksi jatkaa samaa virttä tuonpuoleisessa...?
Joku kertoo taas tapaavansa ei syntyneet lapsensa.
(keskenvedetyt.)
Mahtaa olla neliöissä tilaa,
jos tuokin pitää paikkansa.
Siis,ollaanko siellä vaan
ja ollaan onnellisia?
Vastatkaapa jotain järkevää kyselyihini.
Kiitos!
leahimjuttujen ja uskovaisten kertomusten perusteella taivas on sellainen paikka jossa ihmismieli tympääntyisi hetkessä ja riitoinahan sellainen purkautuisi.
Luonto ja eläimetkin on ihmismielen terveydelle elinehto ja tympääntymistä lisää teennäiset kultapalatsit ja tekemisen puute.
Yksinkertaisissa unelmissa kristallivirrat voi tuntua hyvältä, mutta päivän niitä katsellessa alkaa turhuuksien turhuudet olla ihmismielen pahimpia vihollisia.- nimistä
Pe.ku kirjoitti:
juttujen ja uskovaisten kertomusten perusteella taivas on sellainen paikka jossa ihmismieli tympääntyisi hetkessä ja riitoinahan sellainen purkautuisi.
Luonto ja eläimetkin on ihmismielen terveydelle elinehto ja tympääntymistä lisää teennäiset kultapalatsit ja tekemisen puute.
Yksinkertaisissa unelmissa kristallivirrat voi tuntua hyvältä, mutta päivän niitä katsellessa alkaa turhuuksien turhuudet olla ihmismielen pahimpia vihollisia.Ilm.22:1
Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka k i r k k a a n a KUIN k r i s t a l l i juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
Kristallivirrat, kultakadut ja muut sen kaltaiset ovat vain kalpeita kielikuvia ja vertauksia, joilla Raamattu selittää näkymätöntä taivasta.
1. Kor. 2:9
vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat". - leahim
Pe.ku kirjoitti:
juttujen ja uskovaisten kertomusten perusteella taivas on sellainen paikka jossa ihmismieli tympääntyisi hetkessä ja riitoinahan sellainen purkautuisi.
Yksinkertaisissa unelmissa kristallivirrat voi tuntua hyvältä, mutta päivän niitä katsellessa alkaa turhuuksien turhuudet olla ihmismielen pahimpia vihollisia.Miksihän uskovainen hamuaa juuri
kultakaupunkiin.
Ja vesi pitää olla kristallia...?
Ja kaikki on valkoista....Mutta mitä siellä OIKEASTI tehdään?
Mitä siellä voi tehdä?
Ja miksi sinne NIIN halutaan.
Onnea löytyy täältä maan päältäkin,
kunhan elää elämänsä oikein.
Jokainen on oman onnensa seppä!
Onko se se toivottomuus
joka kaipauksen ja uskon
saa aikaan? - pakis_
leahim kirjoitti:
Miksihän uskovainen hamuaa juuri
kultakaupunkiin.
Ja vesi pitää olla kristallia...?
Ja kaikki on valkoista....Mutta mitä siellä OIKEASTI tehdään?
Mitä siellä voi tehdä?
Ja miksi sinne NIIN halutaan.
Onnea löytyy täältä maan päältäkin,
kunhan elää elämänsä oikein.
Jokainen on oman onnensa seppä!
Onko se se toivottomuus
joka kaipauksen ja uskon
saa aikaan?Raamattu kirjoitettiin silloin aikoinaan jolloin elintasoa ei ollutkaan muilla kuin eliitillä, ylipapeilla, kuningailla etc. tavallinen väki eli kurjuudessa ja köyhyydessä luku- ja kirjoitustaidottomina. Ei ollut sos.turvaa muuta kuin sukulaiset ja lapset. Asumisolosuhteet surkeat etc. lapsikuolleisuus suurta etc.
Jeesus astui oikeaan aikaan oikeaan paikkaan puhumaan tasa-arvoisesta lähimmäisen rakkaudesta ja siitä jos uskotte minun kauttani Jumalaan saatte ne kultakaupungit ja muut mirhamat, ja ruokaa yllinkyllin syötäväksi.
Tämä usko upposi kansaan ja muutamat ihmeteot päälle, niin a vot tässä ollaan. Syy siihen, että kansa sinällään uskoi noihin kultakaupunkeihin, oli se seikka kun ei ollut mitään mihin verrata kuin ylipappien temppelit, väestö ei tiennyt mistään mitään.
Sama ilmiöhän on nähtävissä muslimimaissa: heidät on ruokittu Allahin lupauksilla, kuoltuanne pääsette paratiisiin eli samanlaisiin olosuhteisiin kuin kristitytkin.
Ihmisethän alkoivat vasta 1500-luvulla enemmän epäilemään Jumalan olemassa oloa, kun kirkolliskokoukset venyivät vuosikausiksi ja päästöstä ei tullut neuvotteluissa miten suhtautua pyhiin kirjoituksiin.
Ja sama meno jatkuu yhä.... - elisabet10
leahim kirjoitti:
Vaikka haisi jo...hehe.
Karmeita juttuja........
:=))))hän kertonut kaiken julkisesti
ja antoi heränneen luvalla nimenkin julki
olen nääs lukenut niitä viestejä minäkin. - pakis_
elisabet10 kirjoitti:
hän kertonut kaiken julkisesti
olen nääs lukenut niitä viestejä minäkin.sama persoona kysymyksessä "Elisabet10" ja " Betsy67?"
- betsy10,
pakis_ kirjoitti:
sama persoona kysymyksessä "Elisabet10" ja " Betsy67?"
pakis.
luin betsy67 kirjoituksia paljon
mutta en ole sama henkilö. - pakis_
betsy10, kirjoitti:
pakis.
mutta en ole sama henkilö.kuolleen miehen arvoitus, joka ei ollutkaan kuollut. Olen ollut siinä ajatuksessa, että Betsy67 laittoi sen esille, mutta se olitkin sinä Elisabet10, joka harvoin olet käynyt täällä rekattuna.
- Jkuilu
pakis_ kirjoitti:
Lasarus huonon osan?
>>>Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon.Ei ole kysymys samasta Lasaruksesta. Toinen on Jeesuksen kertomukseen liittyvä Lasarus, kuolleista herätetty oli Martan ja Marian veli
- leahim
elisabet10 kirjoitti:
hän kertonut kaiken julkisesti
olen nääs lukenut niitä viestejä minäkin.Hei elisabeth10.
Kyllä kertoi julkisesti.
Todisteita ei vain pystynyt esiin tuomaan.....
Huomen muuten.:=)) betsy10, kirjoitti:
pakis.
mutta en ole sama henkilö.Oletko sinä Ruusu.Elo?
- ......
"Unissa vain käy silloin tällöin ja silloinkin on nuori". Joku ihminen joka koki taivaassa vierailun, kertoi että siellä kaikki ihmiset olivat jotakuinkin 30-vuotiaita ja vauvana kuolleen lapsensakin tapasi siellä aikuisena. Millaisia nuo unet ovat kun näet tuon kuolleen henkilön nuorena?
- pakis_
hänellä ei ole kipuja eikä vaivoja, sellainen kun hän oli voimiensa päivinä. Ja uni on vapaa, valoisa eikä ahdistava, niitä on mukava katsella.
ps. täyttyyköhän tässä taivaalliset merkit siis unenäössä. - ......
pakis_ kirjoitti:
hänellä ei ole kipuja eikä vaivoja, sellainen kun hän oli voimiensa päivinä. Ja uni on vapaa, valoisa eikä ahdistava, niitä on mukava katsella.
ps. täyttyyköhän tässä taivaalliset merkit siis unenäössä."ps. täyttyyköhän tässä taivaalliset merkit siis unenäössä". Siltä vaikuttaisi tuon edellä kertomasi perusteella. Tuossa alla olevassa linkissä on Kalevi Helimäen kokema vierailu taivaassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6403831 - pakis_
...... kirjoitti:
"ps. täyttyyköhän tässä taivaalliset merkit siis unenäössä". Siltä vaikuttaisi tuon edellä kertomasi perusteella. Tuossa alla olevassa linkissä on Kalevi Helimäen kokema vierailu taivaassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6403831taivaalliset merkit. Minun uneni ovat lyhyitä ja ytimekkäitä, ja niissä tämä lähimmäinen on nuori, kävelevä, valoisa, eikä niissä ole mitään enkeleitä eikä muita kommervenkkejä.
Sitä paitsi minä en ole uskossa, mutta hän oli. No joka tapauksessa, on hyvä nähdä unta jossa hän voi hyvin!
ps. tuo linkki oli niin pitkä ja poukkoileva, että en jaksanut sitä lukea. ja hmmm.... aika outo.... - leahim
...... kirjoitti:
"ps. täyttyyköhän tässä taivaalliset merkit siis unenäössä". Siltä vaikuttaisi tuon edellä kertomasi perusteella. Tuossa alla olevassa linkissä on Kalevi Helimäen kokema vierailu taivaassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6403831Mielikuvitusta nuo taivaassa käynnitkin!
Valitettavasti moni menee halpaan,
mutta sehän on käytäntö kultti uskovien kesken. pakis_ kirjoitti:
taivaalliset merkit. Minun uneni ovat lyhyitä ja ytimekkäitä, ja niissä tämä lähimmäinen on nuori, kävelevä, valoisa, eikä niissä ole mitään enkeleitä eikä muita kommervenkkejä.
Sitä paitsi minä en ole uskossa, mutta hän oli. No joka tapauksessa, on hyvä nähdä unta jossa hän voi hyvin!
ps. tuo linkki oli niin pitkä ja poukkoileva, että en jaksanut sitä lukea. ja hmmm.... aika outo....Entä jos tuntisit sellaisen henkilön, joka hehkuttaisi sillä että on sinne kuumaan paikkaan menossa jossa on itku ja hammastenkiristys niin pyytäisitkö häntä tulemaan kuolemansa jälkeen sinulle kertomaan millaista siellä oli? Ilmeisesti kukaan ei vielä ole siellä pahassa paikassa mutta odotussalissa saattaa jonkunlainen joukko olla. Miltä tuntuisi jos uniin ilmestyisi siltä puolelta joku todistaja? Voisin kuvitella että unen tunnelma olisi lievästi sanottuna ahdistava.
- to..
anna kuulu itsestään, todekin on näköjään kadonnut.
- pakis_
pikkulinnut kertoivat, että todé tulee kyllä takaisin, hän katsastamassa uusia metsästysmaita:))))
- ...raja
Miten on voinut mennä tuollaista lupaamaan? Tai onkohan antanut lupauksensa puolihuumorilla? Ei ole todellakaan ihmisen päätettävissä se, että voisi viestitellä ajan rajan toiselle puolelle.
Aiemmin tässä viestiketjussa olikin jo viitattu Jeesuksen kertomukseen eräästä rikkaasta miehestä ja eräästä Lasarus-nimisestä miehestä. Ei annettu siinäkään lupaa viestitellä ajan rajan toiselle puolelle. Siinä Jeesuksen kertomuksessa oli keskeisenä sisältönä se, että eivät ihmiset kuitenkaan uskoisi.- pakis_
että puolihuumorilla oli annettu, että "käyn tapaamassa", tokihan me molemmat se tiedettiin että ei sieltä kylässä käydä kuin jäljelle jäävän unien kautta:))
Mutta ihan olen vakavissakin puhunut, että kun kuolet 'tule käymään', mutta ei sieltä kukaan tule. Ja miksi tulisikaan, kun on maatunut ja mullaksi muuttunut tai tuhkaksi poltettu.
Tässä mystiikassahan on kaikki mahdollista: puhuuhan ylösnoussut Jeesuskin ihmisille:)) - leahim
pakis_ kirjoitti:
että puolihuumorilla oli annettu, että "käyn tapaamassa", tokihan me molemmat se tiedettiin että ei sieltä kylässä käydä kuin jäljelle jäävän unien kautta:))
Mutta ihan olen vakavissakin puhunut, että kun kuolet 'tule käymään', mutta ei sieltä kukaan tule. Ja miksi tulisikaan, kun on maatunut ja mullaksi muuttunut tai tuhkaksi poltettu.
Tässä mystiikassahan on kaikki mahdollista: puhuuhan ylösnoussut Jeesuskin ihmisille:))Kalevalakin on
lempeämpi kirja kun raamattu.
Mutta sehän on siitä kiinni
miten sitä raamattua lukee,
ja miten sen tulkitsee........ - pakis_
leahim kirjoitti:
Kalevalakin on
lempeämpi kirja kun raamattu.
Mutta sehän on siitä kiinni
miten sitä raamattua lukee,
ja miten sen tulkitsee........Kalevalaa ja Raamattua ei voi verrata toisiinsa. Kalevala on suomalaista suullista perinnekulttuuria, jossa ei ole annettu uhria koko ihmiskunnan puolesta. Mutta yksi yhteinen nimittäjä löytyy:
Jeesus tuli raskaaksi Pyhästä Hengestä, ja Maria synnytti juutalaisten kuninkaan.
ja Kalevalassa
>>>Kalevalan loppuruno kertoo Marjatasta, joka paimenessa ollessaan löytää puolukan mättäältä, syö sen ja tulee raskaaksi. Hän synnyttää pojan, josta kasvaa Karjalan kuningas. - leahim
pakis_ kirjoitti:
Kalevalaa ja Raamattua ei voi verrata toisiinsa. Kalevala on suomalaista suullista perinnekulttuuria, jossa ei ole annettu uhria koko ihmiskunnan puolesta. Mutta yksi yhteinen nimittäjä löytyy:
Jeesus tuli raskaaksi Pyhästä Hengestä, ja Maria synnytti juutalaisten kuninkaan.
ja Kalevalassa
>>>Kalevalan loppuruno kertoo Marjatasta, joka paimenessa ollessaan löytää puolukan mättäältä, syö sen ja tulee raskaaksi. Hän synnyttää pojan, josta kasvaa Karjalan kuningas.Niin poakis,mitäs tästä opimme.
Ei saa laittaa mitä vaan suuhunsa.
Siis olkaamme varovaisia puolukassa....he.
Sory kirj.virhe.... - leahim
pakis_ kirjoitti:
Kalevalaa ja Raamattua ei voi verrata toisiinsa. Kalevala on suomalaista suullista perinnekulttuuria, jossa ei ole annettu uhria koko ihmiskunnan puolesta. Mutta yksi yhteinen nimittäjä löytyy:
ja Kalevalassa
>>>Kalevalan loppuruno kertoo Marjatasta, joka paimenessa ollessaan löytää puolukan mättäältä, syö sen ja tulee raskaaksi. Hän synnyttää pojan, josta kasvaa Karjalan kuningas.Oletko pakis koskaan miettinyt,
että kun on paljon näitä erilaisia ihmeitä uskovilla,
kuolleista heränneitä sun muita.
Tuli vain mieleeni,
että onkohan nykyaikana joku kertonut
tulleensa raskaaksi pyhästä hengestä?
Maria tuli raskaaksi pyhästä hengestä,
täyttyi siis pyhällä hengellä vähän erilailla kuin muut...:=)) - pakis_
leahim kirjoitti:
Oletko pakis koskaan miettinyt,
että kun on paljon näitä erilaisia ihmeitä uskovilla,
kuolleista heränneitä sun muita.
Tuli vain mieleeni,
että onkohan nykyaikana joku kertonut
tulleensa raskaaksi pyhästä hengestä?
Maria tuli raskaaksi pyhästä hengestä,
täyttyi siis pyhällä hengellä vähän erilailla kuin muut...:=))paljonkin, mutta en ole koskaan nähnyt. Pari juttua läheltä. Yksi tapaus oli lapsena, kun aikuiset sanoivat että yksi mies parani syövästä kun rukoiltiin, mutta kuitenkin siihen hetkoht sillään kuoli.
Aikuisena oli tällainen tapaus, että eräs nainen parani syövästä ja piti kiitos kokouksen sen johdosta. Meni puoli vuotta ja kuoli siihen samaan syöpään.
Sitten oli yksi *onnellinen* nainen, joka joutui sairaalaan vatsakipujen vuoksi ja pyöräyttikin siellä terveen tytön. Tämä 'onnellinen' naisen ei tiennyt olevansa raskaana vaikka asui miehen kanssa, Pyhä Henki ei ollut isänä vaan ihan tällainen tavallinen tarina, jossa nainen kieltää raskauden loppuun asti. Yhdelle teinille kävi samoin, kielsi raskauden ja sitten hätäpäissään soitti äidille, että alapäästä näkyy käsi...
Kyllähän sinne aika kovasti saa siemeniä puhaltaa ennen kuin ottaa henki kiinni ja alkaa uusi kasvu:) - to..
pakis_ kirjoitti:
paljonkin, mutta en ole koskaan nähnyt. Pari juttua läheltä. Yksi tapaus oli lapsena, kun aikuiset sanoivat että yksi mies parani syövästä kun rukoiltiin, mutta kuitenkin siihen hetkoht sillään kuoli.
Aikuisena oli tällainen tapaus, että eräs nainen parani syövästä ja piti kiitos kokouksen sen johdosta. Meni puoli vuotta ja kuoli siihen samaan syöpään.
Sitten oli yksi *onnellinen* nainen, joka joutui sairaalaan vatsakipujen vuoksi ja pyöräyttikin siellä terveen tytön. Tämä 'onnellinen' naisen ei tiennyt olevansa raskaana vaikka asui miehen kanssa, Pyhä Henki ei ollut isänä vaan ihan tällainen tavallinen tarina, jossa nainen kieltää raskauden loppuun asti. Yhdelle teinille kävi samoin, kielsi raskauden ja sitten hätäpäissään soitti äidille, että alapäästä näkyy käsi...
Kyllähän sinne aika kovasti saa siemeniä puhaltaa ennen kuin ottaa henki kiinni ja alkaa uusi kasvu:)ei ole pysyvästi parantuneita. Sairas uskoo parantuneensa, mutta kun palataan arkeen parannustilaisuuden tunnelatauksesta, tauti onkin entisellään. Minusta noilla parantamisilla leikkiminen on moraalitonta, sairaat eivät saarnaajan puheilla parane eivätkä kuolleet herää. Myrkkyä jos juo sairastuu, ellei peräti kuole, myrkkykäärmen purressa käy samoin. Fysiikan lait ovat tällaiset.
Siihen mitä välttämättä pitää tapahtua ensin jotta uusi ihmisenalku yllättäen tai odotettuna putkahtaisi esiin, en tässä ota kantaa.
- todé*
kertoisit merkkejä tulleen, olisin todella huolissani sinusta.
- pakis_
:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v129159Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh5362928Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola3091999Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku391966Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3111647- 801345
- 731173
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen731011Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p29977- 47936