Ne kauheat karvat!

kuin jakki

Sekä naisten logiikassa, että ihannenaisessa on molemmissa ollut meneillään suuri karvakeskustelu, jossa tehdään hyvin selväksi että jos yksikin karva löytyy mistä tahansa, niin se on sitten siinä ja että naisen velvollisuus on poistaa joka ikinen karva. Mutta kysymys onkin, että mitäs sitten, kun se ei onnistu? Vietän kyllä hyvin suuren osan vapaa-ajastani käyden karvasotaa, mutta koska olen hyvin karvainen, minulla on aina jossain ainakin vähän karvoja, lisäksi on sisäänkasvaneita karvoja ahkerasta kuorinnasta huolimatta ja sänkeä ja kuitenkin epilaattoria varten niiden pitää antaa kasvaa välillä. Karvoja kasvaa paitsi normaaleissa paikoissa, myös esimerkiksi reisissä ja myös alaselässäni on vähän karvoja, jotka ei näy, mutta tuntuvat kyllä. Ongelma alkoi nuorena aikuisena, enkä ole sen jälkeen uskaltanut seurustella tai käydä edes treffeillä. Mikä niissä karvoissa sitten on niin vastenmielistä? Voisiko kukaan mies seurustella karvaisen naisen kanssa?

44

2050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies . .

      Naisen kanssa seurustellaan karvoineen päivineen.

    • Hirsutismi

      ilmeisesti, mulla on sama juttu. En halua masentaa, mutta miehet on pinnallisia ja ihokarvat rumia, joten laske siitä... Aika heikolta näyttää mahdollisuudet seurustella, mä en viitsi enää edes yrittää. Oletko kokeillut lääkitystä?

    • dayum

      "myös esimerkiksi reisissä ja myös alaselässäni on vähän karvoja, jotka ei näy, mutta tuntuvat kyllä."

      En saanut päätettyä vastaanko sinulle, vaiko tuolle hirsulle, niin tuota... näyttäkää minulle nainen, jolla ei ole ihokarvoja, niin minä näytän teille sen kahdeksannen ihmeen (pois lukien mahdolliset sairaudet yms.).

      • Hirsutismi

        On kuitenkin ihan eri asia, jos on ns. normaali karvoitus, kuin hirsutismin aiheuttama, mikä ilmeisesti on ap:llakin. Mulla myös sattuu olemaan erittäin tummat ihokarvat, joten kyllä se näky saa miehen kuin miehen juoksemaan kirkuen karkuun, vaikka myös minä teen paljon työtä niiden poistamiseksi. Nimimerkillä Kokemusta on... Eikä kyse tainnut edes olla siitä, että onko ihokarvoja, vaan siitä, että joillekin niiden kokoaikainen poissapitäminen ei vain onnistu. Ei ainakaan mulle.


      • dayum
        Hirsutismi kirjoitti:

        On kuitenkin ihan eri asia, jos on ns. normaali karvoitus, kuin hirsutismin aiheuttama, mikä ilmeisesti on ap:llakin. Mulla myös sattuu olemaan erittäin tummat ihokarvat, joten kyllä se näky saa miehen kuin miehen juoksemaan kirkuen karkuun, vaikka myös minä teen paljon työtä niiden poistamiseksi. Nimimerkillä Kokemusta on... Eikä kyse tainnut edes olla siitä, että onko ihokarvoja, vaan siitä, että joillekin niiden kokoaikainen poissapitäminen ei vain onnistu. Ei ainakaan mulle.

        Onko karvoitusta "selkeästi liikaa" koko kropan alueella, vai korostuuko se esim. käsissä ja jaloissa tai kasvoissa?

        Miksi ns. normaaleja ihokarvoja pitäisi olla poistamassa? Lie jo korvien välissä jotain vialla.


      • =hirsutism
        dayum kirjoitti:

        Onko karvoitusta "selkeästi liikaa" koko kropan alueella, vai korostuuko se esim. käsissä ja jaloissa tai kasvoissa?

        Miksi ns. normaaleja ihokarvoja pitäisi olla poistamassa? Lie jo korvien välissä jotain vialla.

        http://www.healthmedicalarticles.com/images/dermatology-aesthetics/hirsutism-causes-treatment.jpg


        Tuo on kyllä jo aika vaikea tapaus. Minä olen esim. tuollainen tapaus: http://lh3.ggpht.com/fisherwy/R9Qtt6LXUNI/AAAAAAAANzc/Gn-r0waSICQ/Celine Dion hairy legs[3] (Celine Dionin jalat)


      • dayum
        =hirsutism kirjoitti:

        http://www.healthmedicalarticles.com/images/dermatology-aesthetics/hirsutism-causes-treatment.jpg


        Tuo on kyllä jo aika vaikea tapaus. Minä olen esim. tuollainen tapaus: http://lh3.ggpht.com/fisherwy/R9Qtt6LXUNI/AAAAAAAANzc/Gn-r0waSICQ/Celine Dion hairy legs[3] (Celine Dionin jalat)

        Niin mikäs noissa nyt on niin ERITYISEN ikävää sen lisäksi, että tikkuus/reidettömyys pisti ensin silmään? Ok, näkyyhän noin kuvatessa karvojen pituus, mutta silti. Huono kuva.

        Pistähän nyt omistasi kuvaa kehiin.


      • Hirsutismi
        dayum kirjoitti:

        Onko karvoitusta "selkeästi liikaa" koko kropan alueella, vai korostuuko se esim. käsissä ja jaloissa tai kasvoissa?

        Miksi ns. normaaleja ihokarvoja pitäisi olla poistamassa? Lie jo korvien välissä jotain vialla.

        Nuo linkit ei olleet mun laittamia, mutta ei mulla ihan noin paha ongelma ole! Mulla ei ole kasvoissa karvoja kuin ylähuulella muutama ja vatsassakin vain muutama. Ne ei ole ongelma, kun ne saa pidettyä pinseteillä poissa. Mutta reidet ja käsivarret on todella karvaiset... :(

        "Miksi ns. normaaleja ihokarvoja pitäisi olla poistamassa? Lie jo korvien välissä jotain vialla." Katsoin nuo ap:n mainitsemat keskustelut ja jos niihin on uskomista, niin olet aika yksin mielipiteesi kanssa.


      • dayum
        Hirsutismi kirjoitti:

        Nuo linkit ei olleet mun laittamia, mutta ei mulla ihan noin paha ongelma ole! Mulla ei ole kasvoissa karvoja kuin ylähuulella muutama ja vatsassakin vain muutama. Ne ei ole ongelma, kun ne saa pidettyä pinseteillä poissa. Mutta reidet ja käsivarret on todella karvaiset... :(

        "Miksi ns. normaaleja ihokarvoja pitäisi olla poistamassa? Lie jo korvien välissä jotain vialla." Katsoin nuo ap:n mainitsemat keskustelut ja jos niihin on uskomista, niin olet aika yksin mielipiteesi kanssa.

        "Katsoin nuo ap:n mainitsemat keskustelut ja jos niihin on uskomista, niin olet aika yksin mielipiteesi kanssa."

        Nyt taitaa vika olla sinun asenteessasi mikäli enemmälti annat niille painoarvoa, en sinänsä ihmettelisi vaikka olisit tehnyt "karvoistasi" itsellesi jonkin tekosyyn koskien sitä, miksi asiat ovat menneet/menevät siten kuin ovat menneet/menevät. Ei millään pahalla (ja vaikka mainitsit miesten juosseen karkuun). Nainen ei menetä kuin korkeintaan mulkunsaannin sellaisessa miehessä, jolle "normaalit" ihokarvat ovat ongelma. Jos homma siihen kaatuu, olisi se kaatunut muutoinkin. Kiinnostus voi lopahtaa johonkin pieneenkin, ymmärrän sen, mutta nyt ei varsinaisesti ole kyse siitä, vaan siitä miten aitoa/mihin pohjautuvaa kiinnostus alunperinkään on. Ja jos nainen on "normaaleja" ihokarvojaan kynimässä, niin ajatusten pururadan purut on tainnu pahemman kerran kastua.

        Ok, en tiedä millainen luminainen ole reisistä ja käsivarsista ja saisiko niihin punottua pieniä lettejä, että ei sinänsä näkemättä pitäisi vähätellä juuri sinun kokemuksiasi. Vaikka kyseenalaistankin. Kuva näytille!

        Nettikirjoitteluista. Minä en ainakaan anna suunnilleen paskan vertaa painoarvoa näiden palstojen höpötyksille. Siis niille "selkeästi liian puusilmäisille mielipiteille", mitä näin kylmiltään väitän ehkä jopa pääosan olevan niistäkin katsomistasi keskusteluista. Mielikuva ja ajatusmaailma tekee liian monella kirjoittajalle ja lukijalle tepposet, sillä kirjoittajat tarkoittavat eri asioita vaikka puhuisivat samoin sanoin. On myös pelkkä provoilun ja ilkeilyn mahdollisuus. Ja aina, aina on helpompaa puhua teoreettisella tasolla kuin olla itse kokemassa asioita.


      • Hirsutismi
        dayum kirjoitti:

        "Katsoin nuo ap:n mainitsemat keskustelut ja jos niihin on uskomista, niin olet aika yksin mielipiteesi kanssa."

        Nyt taitaa vika olla sinun asenteessasi mikäli enemmälti annat niille painoarvoa, en sinänsä ihmettelisi vaikka olisit tehnyt "karvoistasi" itsellesi jonkin tekosyyn koskien sitä, miksi asiat ovat menneet/menevät siten kuin ovat menneet/menevät. Ei millään pahalla (ja vaikka mainitsit miesten juosseen karkuun). Nainen ei menetä kuin korkeintaan mulkunsaannin sellaisessa miehessä, jolle "normaalit" ihokarvat ovat ongelma. Jos homma siihen kaatuu, olisi se kaatunut muutoinkin. Kiinnostus voi lopahtaa johonkin pieneenkin, ymmärrän sen, mutta nyt ei varsinaisesti ole kyse siitä, vaan siitä miten aitoa/mihin pohjautuvaa kiinnostus alunperinkään on. Ja jos nainen on "normaaleja" ihokarvojaan kynimässä, niin ajatusten pururadan purut on tainnu pahemman kerran kastua.

        Ok, en tiedä millainen luminainen ole reisistä ja käsivarsista ja saisiko niihin punottua pieniä lettejä, että ei sinänsä näkemättä pitäisi vähätellä juuri sinun kokemuksiasi. Vaikka kyseenalaistankin. Kuva näytille!

        Nettikirjoitteluista. Minä en ainakaan anna suunnilleen paskan vertaa painoarvoa näiden palstojen höpötyksille. Siis niille "selkeästi liian puusilmäisille mielipiteille", mitä näin kylmiltään väitän ehkä jopa pääosan olevan niistäkin katsomistasi keskusteluista. Mielikuva ja ajatusmaailma tekee liian monella kirjoittajalle ja lukijalle tepposet, sillä kirjoittajat tarkoittavat eri asioita vaikka puhuisivat samoin sanoin. On myös pelkkä provoilun ja ilkeilyn mahdollisuus. Ja aina, aina on helpompaa puhua teoreettisella tasolla kuin olla itse kokemassa asioita.

        Hmmm... Miksi kukaan sanoisi edes netissä jotain mitä ei tarkoita? Mikä järki siinä olisi...

        "Ja jos nainen on "normaaleja" ihokarvojaan kynimässä, niin ajatusten pururadan purut on tainnu pahemman kerran kastua." Nyt alan kyllä miettimään, että oletkohan koskaan edes nähnyt naista jolla on normaali karvoitus... Koska nyky-yhteiskunnassa tuskin suvaitaan naista, joka ei ole hoitanut vähintään sääriään, kainaloitaan ja jalkojenväliään karvattomaksi.

        Minua ei ole nähnyt ilman housuja/ilman pitkähihaista paitaa edes äitini ainakaan kymmeneen vuoteen, joten en ihan varmasti laita kuvia nettiin. :)


      • dayum
        Hirsutismi kirjoitti:

        Hmmm... Miksi kukaan sanoisi edes netissä jotain mitä ei tarkoita? Mikä järki siinä olisi...

        "Ja jos nainen on "normaaleja" ihokarvojaan kynimässä, niin ajatusten pururadan purut on tainnu pahemman kerran kastua." Nyt alan kyllä miettimään, että oletkohan koskaan edes nähnyt naista jolla on normaali karvoitus... Koska nyky-yhteiskunnassa tuskin suvaitaan naista, joka ei ole hoitanut vähintään sääriään, kainaloitaan ja jalkojenväliään karvattomaksi.

        Minua ei ole nähnyt ilman housuja/ilman pitkähihaista paitaa edes äitini ainakaan kymmeneen vuoteen, joten en ihan varmasti laita kuvia nettiin. :)

        "Hmmm... Miksi kukaan sanoisi edes netissä jotain mitä ei tarkoita? Mikä järki siinä olisi..."

        Tuota olen itsekin eräänkin kerran ihmetellyt, mutta netissä asioiden kaunistelu ja toisenlaisena esiintyminen on niin kovin paljon helpompaa kuin livessä, niin näistäkin areenoista tulee monille... no, ainakin joillekin pakopaikkoja arjesta. Jos ei ole (mieleistä) sosiaalista elämää, olet notredamemainen kellohyypiö/-tär, arki rassaa ja/tai on jotain muuten ongelmaa meneillään, niin mikäs sen kivempaa ja helpompaa kuin tulla vaikka... ta-daa: Miehen logiikkaan esiintymään ja korostamaan haluamiaan puolia, jota ei todellisuudessa varsinaisesti ole, tai niitä on vaikea pitää pinnalla. Jotkuthan ehkä selittelevät täälläkin kaikenlaista ihan vaan siksi, että tarvitsee uskotella itselleen.

        Tuohon muuhun en viitsi ottaa kantaa koska siitä nyt taas tursuaa tuo sinun asenteesi joka luultavasti näkyy siellä sun arjessasikin (mahdollisesti) "asioidessasi" niiden pahusten miehentekeleiden kanssa. Peljännet ettet kelpaa, ja karvoista on tainnu tulla jonkin sortin pakokeino, selitys ehkä jopa. Jokohan tämä nyt meni liioitteluksi... Reippaasti vaan uuteen nousuun, kunhan ensin muutat vähän suhtautumista itseesi ja miehiin.


      • Hirsutismi
        dayum kirjoitti:

        "Hmmm... Miksi kukaan sanoisi edes netissä jotain mitä ei tarkoita? Mikä järki siinä olisi..."

        Tuota olen itsekin eräänkin kerran ihmetellyt, mutta netissä asioiden kaunistelu ja toisenlaisena esiintyminen on niin kovin paljon helpompaa kuin livessä, niin näistäkin areenoista tulee monille... no, ainakin joillekin pakopaikkoja arjesta. Jos ei ole (mieleistä) sosiaalista elämää, olet notredamemainen kellohyypiö/-tär, arki rassaa ja/tai on jotain muuten ongelmaa meneillään, niin mikäs sen kivempaa ja helpompaa kuin tulla vaikka... ta-daa: Miehen logiikkaan esiintymään ja korostamaan haluamiaan puolia, jota ei todellisuudessa varsinaisesti ole, tai niitä on vaikea pitää pinnalla. Jotkuthan ehkä selittelevät täälläkin kaikenlaista ihan vaan siksi, että tarvitsee uskotella itselleen.

        Tuohon muuhun en viitsi ottaa kantaa koska siitä nyt taas tursuaa tuo sinun asenteesi joka luultavasti näkyy siellä sun arjessasikin (mahdollisesti) "asioidessasi" niiden pahusten miehentekeleiden kanssa. Peljännet ettet kelpaa, ja karvoista on tainnu tulla jonkin sortin pakokeino, selitys ehkä jopa. Jokohan tämä nyt meni liioitteluksi... Reippaasti vaan uuteen nousuun, kunhan ensin muutat vähän suhtautumista itseesi ja miehiin.

        Ei se seurustelemattomuus ole mulle kovin suuri ongelma, olen hyväksynyt sen jo ajat sitten. Kunhan tulin vastailemaan, kun ap:n ongelma on niin kovin tuttu. Eniten mä inhoan sitä, etten koskaan, en edes kesällä voi käyttää kuin peittäviä vaatteita, en voi mennä rannalle jne. Mutta minkäs sille sitten voi. :( :)


    • täälläkin

      Olen naiseksi todella karvainen, eikä mitenkään onnistu pitää karvoja siististi pois. Voihan niitä nyppiä ja ajella, mutta sitten on tulehtuneita karvatuppeja ja sänkeä. Ei se kyllä ole näyttänyt pahemmin miehiä häiritsevän.

      Oletko varma, ettei ongelma ole mielikuvituksessasi? Vertaat itseäsi photoshopattuihin mallien kuviin ja annat itseesi vaikuttaa nettipalstoilla ruikuttavien miesten, joiden kokemus naisista todennäköisesti rajoittuu samoihin photoshopattuihin kuviin.

      Jos haluat, kokeile Veet-ihokarvanpoistoaineita, ainakin voidemaiset suihkussa käytettävät ns. pikapoistajat toimivat minulla hyvin, ovat jopa hidastanut uuden karvan kasvua. Myöskään tulehduksia ym. ongelmia vähemmän kuin sheivatessa ja nyppiessä. Sokerivaha on myös hyvä.

    • mä kuulin vasta pari vk sitten että naisillekkin kasvaa perskarvat. Tämä tuli esille varsin eroottisessa keskustelussa siitä suostuuko muija ajeleen mun perskarvat kesäksi jottei kehittyis niin paljoa pehiä. Mä mietin että samalla kun siellä alakerrassa ahertaa niin vois tuikata sormen hanuriin, sehän tekee aina gutaa :-) No joo, siihen loppu huumori ja ei oo menossa kuulemman sinne hoodeille.

      • Hirsutismi

        Ei suurimmalle osalle naisista kasvakaan.


      • Anonyymi
        Hirsutismi kirjoitti:

        Ei suurimmalle osalle naisista kasvakaan.

        Kyll kasvaa, typerys!


    • KARVOJA:::..!!!11%#+

      .

      mikroskoopilla ne karvat näyttää ihan puilta tai puun oksilta

      .

    • MMMMMMies

      tää nykyajan karvojen kyttääminen on sairasta..

    • ...mä luulen, että 1/100 naisista on niin karvaisia, että ne karvat ois mulle jonkin asteinen ongelma parisuhdetta ajatellen. Partaa pitäis olla vähemmän kuin mulla, tiedän pari naista jolla on partakarvoja paljon enemmän ku mulla. Käsivarsissa ja alakerrassa kestäis olla ehkä nippa-nappa saman verran karvoja ku mulla, mutta jaloissa sais olla vähän vähemmän.
      Mitä vähemmän sen parempi, mutta ei toi karvojen määrä nyt kuitenkaan ole mikään kovin merkittävä asia.


      Tuli muuten mieleen, että karvojen kasvu liittyy varmaankin(?) ainakin osittain testostorenin tuotantoon joka puolestaan vaikuttaa libidoon....hmmm.... varmaan täällä joku tietää paremmin oliko tää päätelmä oikean suuntainen.

      • ...mä vielä koskaan onnistunut kirjoittamaan kerralla oikein tuota testosteronia...meniköhän vieläkään oikein =D


    • Että mm. tälläkin palstalla on ainakin yksi karvaisuutta preferoiva yksilö (tarkemmin yksilöimättä).
      Siis huolet pois ja preferoinnit kohdatkoon geneettiset ilmentymät.

    • retiisireijjo

      naista ihannoivat miehet ovat pedofiilejä, jotka karvatonta naista katsellessaan saavat jonkinasteista tyydytystä kierolle mielelleen. kyllä "retro" nainen sytyttää miehen vaikka niitä karvoja olisi enemmänkin. hanki mies, älä pedofiiliä.

      • Jos se mies vieläpä pitäisi normaalipainoisesta ja pienestä naisesta ja pieniperseisestä!!.. Olis kyllä niin selvä pedo että voitaisiin heittää vankilaan suoraan ilman oikeudenkäyntiä :P


      • retiisireijjo
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Jos se mies vieläpä pitäisi normaalipainoisesta ja pienestä naisesta ja pieniperseisestä!!.. Olis kyllä niin selvä pedo että voitaisiin heittää vankilaan suoraan ilman oikeudenkäyntiä :P

        pedofiilit putkaan, nii naiset jää mulle. :p


    • Jotkut ei pidä karvoista, joillekkin riittää se että näkyvimmät poistetaan ja jotakuta ei vois vähempää kiinnostaa. Niitäkin miehiä on jotka tykkää että naiset jättää säärikarvatkin ajamatta (ne kyllä vaihtais heti mielipidettä kun kerrankin näkis meitsin villasukat täydessä mitassa).

      Makukysymys.

      Itekkään en tykkää juurikaan karvoista. Mulla on voimakas ja nopea karvojenkasvu mutta siitä mitään ongelmaa tule.. epilaattori heiluun vaan, niin pysyy sileänä pidempään. Silloin kun puhutaan karvoista, niin ei sitten tarkoiteta kaikennäköistä silminnäkymätöntäkin nukkaa jossain olkapäässä, vaan ihan kunnon nähtäviä karvoja.. yleensä säärissä, kainaloissa ja bikinirajoilla.

      Enpä mä pidä miehelläkään selkä- tai rintakarvoista. Sileä se olla pitää.. nammm :DD

      • Hirsutismi

        Mulla on kyllä useampikin epilaattori (ja vahaa, sokerointi välineet, ainakin 10 erilaista höylää, kemiallisia poistoaineita, you name it, I've tried it!), mutta karvathan kasvaa sykleissä eli kun saat epiloitua, niin muutaman päivän päästä alkaa kasvaa seuraava sykli. Ja kun ihan pikkuruista karvaa ei saa pois epilaattorilla, niin mulla on koko ajan jonkinasteinen sänki, vaikka karvojen poistoon menee aikaa ainakin tunti päivässä, keskimäärin. Ja sä olet ainakin kuvan perusteella blondi; mulla on mustat, paksut karvat... Joskus mietin, että huomaisikohan kukaan edes, jos en enää käyttäisi housuja... :(


      • Hirsutismi kirjoitti:

        Mulla on kyllä useampikin epilaattori (ja vahaa, sokerointi välineet, ainakin 10 erilaista höylää, kemiallisia poistoaineita, you name it, I've tried it!), mutta karvathan kasvaa sykleissä eli kun saat epiloitua, niin muutaman päivän päästä alkaa kasvaa seuraava sykli. Ja kun ihan pikkuruista karvaa ei saa pois epilaattorilla, niin mulla on koko ajan jonkinasteinen sänki, vaikka karvojen poistoon menee aikaa ainakin tunti päivässä, keskimäärin. Ja sä olet ainakin kuvan perusteella blondi; mulla on mustat, paksut karvat... Joskus mietin, että huomaisikohan kukaan edes, jos en enää käyttäisi housuja... :(

        Edes sitä epilaattoria. Höylä katkaisee karvan, ja se kasvaa päivässä kovaksi sängeksi takaisin.

        Mä olen ristiverinen ja mulla on voimakas karvankasvu paksuine tummine karvoineen. Pikkuruisesta karvasta ei kukaan välitä.

        Epilaattori kiskasee karvan juurineen jolloin joko karvan juuri tuhoutuu tai se kasvaa entistä heikompana takaisin.. ei piikkinä. Ja kasvamiseenkin menee iät ja ajat. Mulla pysyy jo ihan täysin sileänä min. viikon, ja toisella viikolla alkaa muutamia huomaan muttei tarvi vielä ajella. Vasta 3 tai 4 viikko on uuden epiloinnin aika. Myös vahoilla on sama efekti ja poistovoiteetkin pehmittää uuden karvan, niin ettei se tunnu sänkipiikiltä. Sänkipiikki tulee vain höylästä, jota en itse käytä.

        Mä olen nyt vuoden epiloinut sääriä, ja karvankasvu on heikentynyt 60% eli karvatuppeja on tuhoutunut jne. Eikä mulla mene siihen puuhaan kuin n./ca/max. 15 minuuttia viikossa. Kokeile säkin oikeasti sitä epilaattoria niin tiedät mistä puhutaan :)


      • Hirsutismi
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Edes sitä epilaattoria. Höylä katkaisee karvan, ja se kasvaa päivässä kovaksi sängeksi takaisin.

        Mä olen ristiverinen ja mulla on voimakas karvankasvu paksuine tummine karvoineen. Pikkuruisesta karvasta ei kukaan välitä.

        Epilaattori kiskasee karvan juurineen jolloin joko karvan juuri tuhoutuu tai se kasvaa entistä heikompana takaisin.. ei piikkinä. Ja kasvamiseenkin menee iät ja ajat. Mulla pysyy jo ihan täysin sileänä min. viikon, ja toisella viikolla alkaa muutamia huomaan muttei tarvi vielä ajella. Vasta 3 tai 4 viikko on uuden epiloinnin aika. Myös vahoilla on sama efekti ja poistovoiteetkin pehmittää uuden karvan, niin ettei se tunnu sänkipiikiltä. Sänkipiikki tulee vain höylästä, jota en itse käytä.

        Mä olen nyt vuoden epiloinut sääriä, ja karvankasvu on heikentynyt 60% eli karvatuppeja on tuhoutunut jne. Eikä mulla mene siihen puuhaan kuin n./ca/max. 15 minuuttia viikossa. Kokeile säkin oikeasti sitä epilaattoria niin tiedät mistä puhutaan :)

        Tuota noin... Ihan tiedoksi, että ostin ensimmäisen epilaattorini 13-vuotiaana joten olen käyttänyt epilaattoria säännöllisesti lähes 20 vuotta! Joudun epiloimaan kaikki karvat kahdesti viikossa ja ei todellakaan ole karvankasva heikentynyt tippakaan!

        Olen siis käyttänyt epilaattoria suunnilleen 52x2x20 eli 2080 kertaa eli luulen, että todellakin tiedän paremmin kuin sinä mistä puhutaan!


      • Hirsutismi
        Hirsutismi kirjoitti:

        Tuota noin... Ihan tiedoksi, että ostin ensimmäisen epilaattorini 13-vuotiaana joten olen käyttänyt epilaattoria säännöllisesti lähes 20 vuotta! Joudun epiloimaan kaikki karvat kahdesti viikossa ja ei todellakaan ole karvankasva heikentynyt tippakaan!

        Olen siis käyttänyt epilaattoria suunnilleen 52x2x20 eli 2080 kertaa eli luulen, että todellakin tiedän paremmin kuin sinä mistä puhutaan!

        Ja vielä: 15 minuuttia viikossa??? Mulla menee jo yhteen sääreen ainakin tuo aika.... Ja sitten kaikki muu päälle... Minkä merkkinen epilaattori sulla on?


      • Hirsutismi kirjoitti:

        Ja vielä: 15 minuuttia viikossa??? Mulla menee jo yhteen sääreen ainakin tuo aika.... Ja sitten kaikki muu päälle... Minkä merkkinen epilaattori sulla on?

        Tossa aamulla ihan ajatuksella ja tulin siihen tulokseen, että jälleen kerran joku karvanleikkaamista vihaava provoilijahan se siellä on asialla. Vai ei auta epilointi vaikka olet niin kauhean kauan käyttänyt.. olisit oikeasti käyttäny eikä pelkästeen mielikuvituksessasi :)

        Niin uskomatonta tuubaa taas tuli.

        Menes kuule sitten laserointiin. Muutaman kerran jälkeen ei kasva juurikaan mikään, että sillä on kaikki ongelmas ohi.. paitsi se että sä et tykkää siitä ettei karvoista tykätä :/


      • Hirsutismi
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Tossa aamulla ihan ajatuksella ja tulin siihen tulokseen, että jälleen kerran joku karvanleikkaamista vihaava provoilijahan se siellä on asialla. Vai ei auta epilointi vaikka olet niin kauhean kauan käyttänyt.. olisit oikeasti käyttäny eikä pelkästeen mielikuvituksessasi :)

        Niin uskomatonta tuubaa taas tuli.

        Menes kuule sitten laserointiin. Muutaman kerran jälkeen ei kasva juurikaan mikään, että sillä on kaikki ongelmas ohi.. paitsi se että sä et tykkää siitä ettei karvoista tykätä :/

        No sun vastauksesi on kyllä uskomaton, enkä kyllä todellakaan usko, että olisit koskaan epilaattoria käyttänyt tai sitten sun karvankasvussa on alunalkaenkin ollut jotain vikaa! Etsipä ihan huviksesi netistä tietoa hirsutismista... Enkä pysty uskomaan, että tavallisetkaan karvat noin helpolla lähtisi.

        Menisin kyllä laseroimaan, jos olisi siihen varaa.


      • i.n.n.o.sence
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Edes sitä epilaattoria. Höylä katkaisee karvan, ja se kasvaa päivässä kovaksi sängeksi takaisin.

        Mä olen ristiverinen ja mulla on voimakas karvankasvu paksuine tummine karvoineen. Pikkuruisesta karvasta ei kukaan välitä.

        Epilaattori kiskasee karvan juurineen jolloin joko karvan juuri tuhoutuu tai se kasvaa entistä heikompana takaisin.. ei piikkinä. Ja kasvamiseenkin menee iät ja ajat. Mulla pysyy jo ihan täysin sileänä min. viikon, ja toisella viikolla alkaa muutamia huomaan muttei tarvi vielä ajella. Vasta 3 tai 4 viikko on uuden epiloinnin aika. Myös vahoilla on sama efekti ja poistovoiteetkin pehmittää uuden karvan, niin ettei se tunnu sänkipiikiltä. Sänkipiikki tulee vain höylästä, jota en itse käytä.

        Mä olen nyt vuoden epiloinut sääriä, ja karvankasvu on heikentynyt 60% eli karvatuppeja on tuhoutunut jne. Eikä mulla mene siihen puuhaan kuin n./ca/max. 15 minuuttia viikossa. Kokeile säkin oikeasti sitä epilaattoria niin tiedät mistä puhutaan :)

        Mä en tiedä, että provoileeko tuo kirjoittaja vai ei, mutta mulla on ollut parikin epilaattoria käytössä jotain 13-14 vuotta (välillä tosin pitkiäkin taukoja käytössä), enkä ole huomannut minkäänlaista muutosta karvankasvussa. Jos jotain, niin lisääntyneet ovat mun mielestä... Minä myös epiloin karvat ehkä kerran kuukaudessa(pitäisi useamminkin, mutta kun en jaksa) ja se vie noin neljä tuntia. Taidat olla sinä, joka provoat?


      • i.n.n.o.sence kirjoitti:

        Mä en tiedä, että provoileeko tuo kirjoittaja vai ei, mutta mulla on ollut parikin epilaattoria käytössä jotain 13-14 vuotta (välillä tosin pitkiäkin taukoja käytössä), enkä ole huomannut minkäänlaista muutosta karvankasvussa. Jos jotain, niin lisääntyneet ovat mun mielestä... Minä myös epiloin karvat ehkä kerran kuukaudessa(pitäisi useamminkin, mutta kun en jaksa) ja se vie noin neljä tuntia. Taidat olla sinä, joka provoat?

        Hommaa aivot :/


      • Joo oon v**un metro
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Edes sitä epilaattoria. Höylä katkaisee karvan, ja se kasvaa päivässä kovaksi sängeksi takaisin.

        Mä olen ristiverinen ja mulla on voimakas karvankasvu paksuine tummine karvoineen. Pikkuruisesta karvasta ei kukaan välitä.

        Epilaattori kiskasee karvan juurineen jolloin joko karvan juuri tuhoutuu tai se kasvaa entistä heikompana takaisin.. ei piikkinä. Ja kasvamiseenkin menee iät ja ajat. Mulla pysyy jo ihan täysin sileänä min. viikon, ja toisella viikolla alkaa muutamia huomaan muttei tarvi vielä ajella. Vasta 3 tai 4 viikko on uuden epiloinnin aika. Myös vahoilla on sama efekti ja poistovoiteetkin pehmittää uuden karvan, niin ettei se tunnu sänkipiikiltä. Sänkipiikki tulee vain höylästä, jota en itse käytä.

        Mä olen nyt vuoden epiloinut sääriä, ja karvankasvu on heikentynyt 60% eli karvatuppeja on tuhoutunut jne. Eikä mulla mene siihen puuhaan kuin n./ca/max. 15 minuuttia viikossa. Kokeile säkin oikeasti sitä epilaattoria niin tiedät mistä puhutaan :)

        harkita kevyesti pikku hiljaa lisääntyvälle rintakarvan kasvulle.


      • Joo oon v**un metro kirjoitti:

        harkita kevyesti pikku hiljaa lisääntyvälle rintakarvan kasvulle.

        Kyllä epilaattori/vaha nekin hoitaa. Täytyy vaan sitten muistaa ettei ihan täyspitkää rehotusta mene epilomaan tai vahaan. Sitten tulee paha hiki.. voi olla sen verran tuskaista puuhaa :)

        Olen kokeillut höylättyä rintakehää. Niin kauan tuntui siloselta kun veti myötäkarvaan mutta kun veti toiseen suuntaan niin tuntui että ne piikit menee kädestä läpi. Ymmärrän hyvin kun miehet aina sanoo ettei kannata muijan säärtä vastakarvaan silitellä :)


      • i.n.n.o.sence
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Hommaa aivot :/

        anteeksi mitä?


      • i.n.n.o.sence kirjoitti:

        anteeksi mitä?

        Hommaa aivot :)


      • i.n.n.o.sence
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Hommaa aivot :)

        Mä olen ihan tyytyväinen aivoihini. Sun aivoista olen jokseenkin huolissani.


    • Mä olen itsekseni taas miettinyt, että huomaako mies oikeesti edes ne karvat? Ei mun säärisänkiä ole kukaan ennenkään moittinut (mutta selväähän on, että niiden takia juurikin jatkan edelleen sinkkuna ;). Naiset me niin kannetaan stressiä pikkuasioista.. Sitten kun ei vastata sitä tiettyä mielikuvaa minkä me olemme itsestämme luoneet mikä miellyttäisi toista, me muututaan toisen edessä epävarmoiksi ja SE on se, mikä saa toisen juoksemaan karkuun, ei ne saakelin karvat mitkä on ihan luonnollista naisella kuin naisella..

      Hyvä on karsia näin kesän kynnyksellä sääristä (reisistäkin) ja kainaloista karvat.. Mutta itse en ees seurustelis semmosen miehen kanssa joka ei tykkäis musta sellaisena kuin olen, oli mulla sitten pitkää karvaa alaselässä ja navanseudulla tai ei. Onhan mieskin karvainen, haisee pahalle jos ei käy suihkussa ja sänki kasvaa leukaan! Miksi mun pitäis sitten olla aina freesi ja hyvälle tuoksuva? Pyh ja pah :)

      • ,,,,,,,,,,,

        mies on katsonut liikaa pornoa ja luulee ettei naisilla keskimäärin kasva karvat kuin päässä (hiukset) niin voivoi, silloin voi lerpahtaa aidon naisen kanssa xD Mutta onneksi on paljon miehiä jotka ei karvoja katsele oli niitä paljon tai vähän.


      • ,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        mies on katsonut liikaa pornoa ja luulee ettei naisilla keskimäärin kasva karvat kuin päässä (hiukset) niin voivoi, silloin voi lerpahtaa aidon naisen kanssa xD Mutta onneksi on paljon miehiä jotka ei karvoja katsele oli niitä paljon tai vähän.

        Juurikin niin! Hurraa huuto karvaisille naisille :D Ei ole meidän vika jos mies on liian pornon tuijottulun seurauksena menettänyt reaaliset käsitykset Aidoista Naisista :))


      • dayum

        "Miksi mun pitäis sitten olla aina freesi ja hyvälle tuoksuva?"

        Koska oot tyttö ja tyttöjen on tuoksuttava hyvälle!


      • Olenko ruma vai en?
        dayum kirjoitti:

        "Miksi mun pitäis sitten olla aina freesi ja hyvälle tuoksuva?"

        Koska oot tyttö ja tyttöjen on tuoksuttava hyvälle!

        Hei!. luin näitä juttuja ja kyl on todella mahdottomia.. Miettii 20 v sitten tätä päivää.. Tv:ssä tuodaan kaikki paska julki.. Siellä myydä"yritetään saada rahaa" Huijaamalla ihmisiä.. että niiden pitäisi ostaa uusia asioita, tehdä itsestään sellainen kun tv:ssä kaikki on. Tässä maailmassa ja varsinkin tässä yhteiskunassa kukaan ei pysty enään olla oma luonnollinen itsensä vai mitä..????. tässä yhteiskunassa kaikke lähtee siitä kun olla niin syrjällä muusta mailmasta ja katsotaan kokoajan tv:tä ja luullaan että asioiden pitäisi olla juuri niinkuin tv:ssä on!?.. jotain rajaa. suomessa on muutenkin nykyaikana tullut liian paljon esille se että on pakko näyttää hyvältä ja jos eroaa muusta niin on täys outo luuseri..? Ainakin kovasti naisten keskuudessa.

        Suomessa on kovin pinnalla se että aina kun nähdään vastaantuleva niin ajatellaan että mitäköhän toi musta ajattelee..?. eikö olekkin aika epäihmillistä ja voimia vieviä ajatuksia. Ulkomailla missä on paljon eri rotuisia/värisiä ja näköisiä kauniita ja komeita seksikkäitä ihmisiä niin siellä suhtaudutaan ihan erilailla kaikkeen mitä esim. suomessa???. Oikeasti siellä kunnioitetaan ihmistä sellaisenaan kun se on. Ei niinkuin suomessa että palvotaan liikaa ulkonäköä ja annetaan sen sokaista todellisuus. Siksi varmaan parisuhteet päätyy nykyän liian nopeasti. Meinaan se mitä ulkoapäin ihminen on.. on 1 pieni pintanaarmu oikeasta todellisuudesta mitä tulee ihmiseen... jotain rajaa tässäkin yhteiskunassa!. Sanon sen suoraan ei yksikään suomalainen rehentelevä juntti pärjää ulkomailla hetkekään jos on vain sillä ulkonäkö 100% ja ei millään muulla ei ole väliä.

        Itse en välitä yhtään jos naisella näkyy jonkun verran karvoja.. on ne haaleita tai tummia jne.. sitäpaitsi olen mies joka arvostaa vain sisäistä puolta ja siksi tulenkin monesti ulkomailla hyvin toimeen. Ja sitä paitsi nykyään on myös erittäin karvaisia miehiä.. he joutuvat kanssa yhtälailla tekeään kovaa työtä nykymailmassa. ihan vitun turhaan joku helvetin wannabe pamela itkee ku miehet ei tykkään karvoista niin oon sinkku.. no vittu miettikää suomen nykymailmaa..?? se on niin saatanan et mieheltäki kaikki karvat pois tai muuten se on ihmisenä vitun ruma!:D. siis miettikää nyt.. se on niin saatanan pinnallista et miehelläkin pikkasen enemmän karvoja mitä sais olla" mikä se nyt onkin kun mies ei ole nainen" Niin mies kärskii yhtä paljon karvaisuudesta kun naiset. tälläinen julma mailma tää on. Itekki kärsin miehenä liika karvaisuudesta ja naiset katoaa hienosti ympäriltä ku näkee et kädes pikkune tumma karva liikaa^^.

        Kaikki tämä on perustetta geeneille. Geeneille ei voi mitään.. joillakin ne on voimakkaammat kuin toisilla. kaikki eivät olelahjakkaita ulkoisesti. Ei oieastaan kukaan ilman että laaseria vivauttaa 100 kertaa ja änkemäs jotai paskaa itteensä niin että luonnollinen miän on haudassa:). itekkin monesti syytän ja moitin vanhempiani siitä että olen liian karvainen, vaikka he eivät itse voi sille mitään, eivät edes heidän vanhempansa jne.. Tää nykymailma on niin julma että ihmiset eivät saa olla omia itseään lisäämättä tai poistamatta jotain. siis miehet täysin karvattomiks ja naiset. Mut sellanen ukva mikä telkkarissa tulee niin sitä enemmän ihmisiä kärsii.. en itekkään tiedä mitä tehdä ku oon niin vitun arvanen.. nuoresta 15v alkaen poistellu kaikkea.. ei mikään auta.. kasvaa edeleen helvetin nopeasti.. oon jopa koittanu polttaa karvat tulel monesti.


    • pipparipipari

      "Mikä niissä karvoissa sitten on niin vastenmielistä"? "Voisiko kukaan mies seurustella karvaisen naisen kanssa"?

      Koska kysyt mikä niissä karvoissa sitten niin vastenmielistä on niin näyttää siltä, että itse et kärsi karvaisuudestasi, eikä se sinua haittaa vaan sinua vaivaa enemmänkin pelko siitä hyväksytäänkö sinut sellaisena kuin olet, vai onko karvat se tärkeämpi tekijä kuin sinä itse. Päätä itse haluatko olla karvainen vai karvaton. Itse en pidä karvoista naisella ja ajelen joka ikisen karvan ja nypin loputkin pinseteillä, sillä ne näyttävät iholla tosi rumilta. Karvattomana tunnen itseni naisellisemmaksi, seksikkäämmäksi ja siistimmäksi. Karvat luovat epäsiistin ja suttuisen vaikutelman, kun taas karvattomuus näyttää ja tuntuu huolitellummalta.

      Minusta riittää, kun kerran päivässä pesun yhteydessä ajaa kaikkialta karvansa pois, käyttää kuorinta-ja pesushampoota, levittää hyvää vartalovoidetta puhtaalle iholle, jos ei kelpaa miehelle, niin sitten vika on kyllä muualla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe