Mikset kerro?

CantGetIt

Hyvä ukkomies,

etkö arvosta vaimoasi sen vertaa, että kertoisit hänelle totuuden avioliitostanne? Eikö hän todellakaan ansaitse mielestäsi tietää, että sinulla on toinen nainen? Eikö vaimollasi mielestäsi ole oikeutta tietää asioiden tilaa, jotta hän voisi itse päättää mitä tällä tiedolla tekisi? Jos tiedät, ettei vaimosi suhdettasi hyväksy, mikset päästä häntä, miten voit tuhlata vaimosi elämän? Mitä sitten, jos käry käy? Etkö välitä siitä, kuinka pahasti vaimollesi voi käydä, kun karmea totuus paljastuu?

MIKSI?

25

817

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei jaksa...

"retaleen" vastaus: arvostan vaimoani lasteni äitinä, mutta elämän kumppanina en. Häntä ei ole enää vuosikausiin kiinnostanut edes puhua kanssani, kaiken maailman jumpat ja marttakerhot ystävien kanssa tärkeämpiä. Useimmiten, kun tulen töistä kotiin, vaimo seisoo tuulikaapissa tuiman näköisenä ja jupisee, että taas olen myöhässä ja hänelle tulee kiire. Sanoin hänelle vuosia sitten, että haluaisin enemmän yhteistä aikaa niin kuin silloin, kun lapset olivat pieniä, mutta häntä ei kiinnosta. Toteaa, että haluaa nyt harrastaa, kun lapset eivät riipu enää lahkeessa kiinni. Sanomattakin kai on selvää, että seksiä meidän taloudessa harjoitetaan noin kaksi-kolme kertaa vuodessa, vaimoa ei kiinnosta. Olen mielestäni pitänyt osaltani huolen kotitöihin osallistumisesta ja lasten mukana heidän harrastuksissaan pyörin mukana, ettei vaimon tarvitse jättää omiaan väliin. Vaimo on ihan nätti ihminen ja sen hänelle olen muistanut sanoa ja välillä ostanut jotain extra-lahjojakin hänen ilokseen. Olen järjestänyt ns kahdenkeskistä aikaakin, mutta sen sijaan, että vaimo olisi kanssani, hän kehittää kyllä kaikenlaisia kissanristiäisiä tilalle. Joten kun hän ei välitä, minäkään en välitä. Kerran kysyin, olisiko sitten parempi erota, kun ei vissiin kumpikaan ole tyytyväinen ihan näin? Vaimo suuttui pirusti ja kivahti, että onko hän valittanut?! No ei. Ei ole sanonut yhtään mitään.
      Minulla on ollut suhde toisen naisen kanssa nyt runsaan vuoden. Aikalailla ihastunut olen kaiken aikaa, mutten sillälailla järjiltäni, että alkaisin perhettä hajottaa. Jos käry kävisi, en asiaa toki kieltäisi. Ehkä vaimo sitten ottaisi puheeni todesta?

• liitossa

Onhan tuo hankala tilanne, kun olet yrittänyt vaimosi kanssa jutella eikä hän kuuntele. Silloin joutuu aika ikävään välikäteen eikä toisaalta ole ihme, jos veri alkaa vetää vieraisiiin. Vähän epäilyttäviltä kuulostaa nuo vaimosi runsaat "harrastukset". Ettei olisi vain toinen mies kierroksessa ? Se ainakin osittain selittäisi vaimosi välinpitämättömyyden.

• Mieti!

Tiedätkö mitä? Sun kirjoituksesta tuli mieleen että:
        A) sun vaimollas on joku toinen. Sen vahvistaa ensinnäkin seksi- ja keskusteluhaluttomuus (halut tyydyttää joku toinen ja hankalilta tilanteilta, selityksiltä ja valheilta välttyy kun tarvitse puhua oman puolison kanssa). Toiseksi nää aikaavievät menot, kissanristiäiset ja "harrastukset" jotka on niin paljon tärkeämpiä ettei ehdi viettää aikaa omien läheisten kanssa.. joo joo..
        B) jos olet hoitanut oman osuutesi huushollista, kuten kerroit, sun vaimos on vain tottunut tiettyyn "palvelutasoon".

Pahimmassa tapauksessa molemmat skenaariot ovat totta sekä A B.. Eli miksi ihmeessä siis vaimosi kannattaisi höristää korviaan eropuheillesi? Hänellähän on käsissään koko kattaus! Hän saa parhaassa tapauksessa lapsille ehjän perheen ja valmiin huushollin - seksiä, hellyyttä ja keskustelukumppanin jostain toisaalta (varmaan tätä miestä hän on pyytänyt odottamaan että lapset ovat kasvaneet, jotta voivat olla virallisesti yhdessä).

Ja voit varmaan itsekin kuvitella mihin tämä johtaa??? Suora hyppäys lasten teini-ikään ja ovi kolahtaa.. Lasten kasvettua sun vaimos kiittää joustavuudestasi ja palveluksistasi ja pakkaa kamansa uuden miehen luo niin että selkä vaan vilahtaa. Siinä sä sitten jäät yksin kuin nalli kalliolle ihmettelemään vaimos uutta onnea. Tää kuvio on niin nähty.. Herää ajoissa mies!! Anteeks nyt vaan, mutta älä oo lapanen vaan MIES..

Perhe on tiimi, yhteisyritys eikä mikään yhden miehen/naisen firma! Jos toisella ei ole edellytyksiä panostaa yhteiseen hyvään, on sopimukset neuvoteltava uusiksi tai purettava! Olet itsekin ihastunut toiseen, mutta riskinsä on tosiaan siinäkin.. Oletko varma, ettei toinen naisesi rakastu sinuun tulisesti ja suhteenne päätyttyä käräytä sinua vaimolle?

• Hebba Leon
        Mieti! kirjoitti:

Tiedätkö mitä? Sun kirjoituksesta tuli mieleen että:
        A) sun vaimollas on joku toinen. Sen vahvistaa ensinnäkin seksi- ja keskusteluhaluttomuus (halut tyydyttää joku toinen ja hankalilta tilanteilta, selityksiltä ja valheilta välttyy kun tarvitse puhua oman puolison kanssa). Toiseksi nää aikaavievät menot, kissanristiäiset ja "harrastukset" jotka on niin paljon tärkeämpiä ettei ehdi viettää aikaa omien läheisten kanssa.. joo joo..
        B) jos olet hoitanut oman osuutesi huushollista, kuten kerroit, sun vaimos on vain tottunut tiettyyn "palvelutasoon".

Pahimmassa tapauksessa molemmat skenaariot ovat totta sekä A B.. Eli miksi ihmeessä siis vaimosi kannattaisi höristää korviaan eropuheillesi? Hänellähän on käsissään koko kattaus! Hän saa parhaassa tapauksessa lapsille ehjän perheen ja valmiin huushollin - seksiä, hellyyttä ja keskustelukumppanin jostain toisaalta (varmaan tätä miestä hän on pyytänyt odottamaan että lapset ovat kasvaneet, jotta voivat olla virallisesti yhdessä).

Ja voit varmaan itsekin kuvitella mihin tämä johtaa??? Suora hyppäys lasten teini-ikään ja ovi kolahtaa.. Lasten kasvettua sun vaimos kiittää joustavuudestasi ja palveluksistasi ja pakkaa kamansa uuden miehen luo niin että selkä vaan vilahtaa. Siinä sä sitten jäät yksin kuin nalli kalliolle ihmettelemään vaimos uutta onnea. Tää kuvio on niin nähty.. Herää ajoissa mies!! Anteeks nyt vaan, mutta älä oo lapanen vaan MIES..

Perhe on tiimi, yhteisyritys eikä mikään yhden miehen/naisen firma! Jos toisella ei ole edellytyksiä panostaa yhteiseen hyvään, on sopimukset neuvoteltava uusiksi tai purettava! Olet itsekin ihastunut toiseen, mutta riskinsä on tosiaan siinäkin.. Oletko varma, ettei toinen naisesi rakastu sinuun tulisesti ja suhteenne päätyttyä käräytä sinua vaimolle?

kyllähän toi nyt haiskahtaa juuri siltä, että rouvalla on jotain muita kuvioita meneillään.

• Ei jaksa...
        Hebba Leon kirjoitti:

kyllähän toi nyt haiskahtaa juuri siltä, että rouvalla on jotain muita kuvioita meneillään.

Annoin vastauksen aloituksen kysymykseen. Voi olla, että vaimolla on muita kuvioita, voi olla, että ei. Sellaista elämä meillä kuitenkin on. Lapset ja kaikki materia ympärillä nostavat kipukynnystä alkaa puuhata eroa. Meillä ei osata asioista puhua niiden oikeilla nimillä, joten näillä mennään. Joku pitää munattomana rassukana, no siitä vaan. Jotenkin en jaksa uskoa, että tässä kamalan kehnosti käy, vaikka erottaisiikin. Olihan meillä aikamme, rakkaudesta naimisiin menimme, mutta elämä ei aina mene niin kuin elokuvissa. Tähän arkeen on turtunut, joten ollaan nyt sitten näin. Parhaita hetkiä ovat hetket salasuhteeni kanssa ja lasten kanssa viettämäni.

• ed
        Ei jaksa... kirjoitti:

Annoin vastauksen aloituksen kysymykseen. Voi olla, että vaimolla on muita kuvioita, voi olla, että ei. Sellaista elämä meillä kuitenkin on. Lapset ja kaikki materia ympärillä nostavat kipukynnystä alkaa puuhata eroa. Meillä ei osata asioista puhua niiden oikeilla nimillä, joten näillä mennään. Joku pitää munattomana rassukana, no siitä vaan. Jotenkin en jaksa uskoa, että tässä kamalan kehnosti käy, vaikka erottaisiikin. Olihan meillä aikamme, rakkaudesta naimisiin menimme, mutta elämä ei aina mene niin kuin elokuvissa. Tähän arkeen on turtunut, joten ollaan nyt sitten näin. Parhaita hetkiä ovat hetket salasuhteeni kanssa ja lasten kanssa viettämäni.

Okei Retale.. ymmärrän pointtisi. Tuo on vähän tuollainen kätevä laiskan miehen ratkaisu, mutta jos se sinut onnelliseksi tekee ja saat siitä voimaa kestää tuota turtunutta arkea, niin mikäs siinä. Kovin välinpitämättömältä kuulostaa vain liittonne ilmapiiri? Molemmilla on omat elämät, mutta maalliset asiat (mainitsemasi materia = talo, autot, mökki, vene) menee henkisen hyvinvoinnin edelle? Oletko miettinyt että entä jos voittaisit lottovoiton, muuttaisiko se tilannetta kun taloudelliset paineet helpottaisivat??

Entä sitten kakkosnaisesi, kauanko hän jaksaa tyytyä tarjoamiisi murusiin? Välitätkö hänestä todella vai käytätkö vain hyväksesi saadaksesi vähän väriä harmaaseen arkeesi??? Yksi neuvo: ole kuitenkin edes hänelle rehellinen. Kerro ettet ole eroamassa, jotta hän ei ala kuvitella sellaista ja tämän jälkeen anna hänen itse näiden tietojen pohjalta päättää haluaako vielä tavata sinua.. Kusettajalle käy yleensä aina huonosti, trust me.

• edel.Retale
        ed kirjoitti:

Okei Retale.. ymmärrän pointtisi. Tuo on vähän tuollainen kätevä laiskan miehen ratkaisu, mutta jos se sinut onnelliseksi tekee ja saat siitä voimaa kestää tuota turtunutta arkea, niin mikäs siinä. Kovin välinpitämättömältä kuulostaa vain liittonne ilmapiiri? Molemmilla on omat elämät, mutta maalliset asiat (mainitsemasi materia = talo, autot, mökki, vene) menee henkisen hyvinvoinnin edelle? Oletko miettinyt että entä jos voittaisit lottovoiton, muuttaisiko se tilannetta kun taloudelliset paineet helpottaisivat??

Entä sitten kakkosnaisesi, kauanko hän jaksaa tyytyä tarjoamiisi murusiin? Välitätkö hänestä todella vai käytätkö vain hyväksesi saadaksesi vähän väriä harmaaseen arkeesi??? Yksi neuvo: ole kuitenkin edes hänelle rehellinen. Kerro ettet ole eroamassa, jotta hän ei ala kuvitella sellaista ja tämän jälkeen anna hänen itse näiden tietojen pohjalta päättää haluaako vielä tavata sinua.. Kusettajalle käy yleensä aina huonosti, trust me.

on jatkuvasti sellaista kompromissi-elämää. Ei olla onnellisia, mutta ei niin onnettomiakaan. Tai no niin oletan, kun eihän vaimo tällaisista asioista avaudu. Jos kysyn, että onko kaikki ok, hän vastaa, että tietysti, miksei olisi. Ehkä lottovoitto herättäisi ajattelemaan asioita, mutta talous on kumminkin sellaisessa jamassa, ettei kumpikaan pohjalle putoaisi eron ja osituksen jälkeen.

Kakkosnaiseni tietää tilanteen. Alun alkaen kerroin hänelle, että en ole aikeissa erota. Sanoo, että asia on hänelle ok. Mene ja tiedä sitten, miten pitkään on tuota mieltä. En ole mikään "vaimoni ei ymmärrä minua"-pillittäjä, vaan olen kertonut, että arjen melkeissä on yhteiselosta värit kadonneet. Vaimostani emme puhu, emmekä juurikaan muusta perhe-elämästänikään ts kakkosnaiseni on sanonut, että ei halua udella, mutta jutella saan. Ja joskus lapsien tekemisistä kerronkin. Mukava tunne, että joku jaksaa minua ja juttujani vapaaehtoisesti kuunnella, eikä vain velvollisuudesta sano sopiviin kohtiin juu ja niin.
        Kun luen tätäkin vuodatustani, tulee kyllä väkisin sellainen "harmaa" olo... Ei taida meikäläisen elämän räsymatto olla kovin iloisen värinen, mutta kiva, kun on muutamakin värikkäämpi raita. Sitä en tiedä, mihin asia kääntyy, kun lapset aikuistuvat 5-10 vuoden sisällä.

• ed
        edel.Retale kirjoitti:

on jatkuvasti sellaista kompromissi-elämää. Ei olla onnellisia, mutta ei niin onnettomiakaan. Tai no niin oletan, kun eihän vaimo tällaisista asioista avaudu. Jos kysyn, että onko kaikki ok, hän vastaa, että tietysti, miksei olisi. Ehkä lottovoitto herättäisi ajattelemaan asioita, mutta talous on kumminkin sellaisessa jamassa, ettei kumpikaan pohjalle putoaisi eron ja osituksen jälkeen.

Kakkosnaiseni tietää tilanteen. Alun alkaen kerroin hänelle, että en ole aikeissa erota. Sanoo, että asia on hänelle ok. Mene ja tiedä sitten, miten pitkään on tuota mieltä. En ole mikään "vaimoni ei ymmärrä minua"-pillittäjä, vaan olen kertonut, että arjen melkeissä on yhteiselosta värit kadonneet. Vaimostani emme puhu, emmekä juurikaan muusta perhe-elämästänikään ts kakkosnaiseni on sanonut, että ei halua udella, mutta jutella saan. Ja joskus lapsien tekemisistä kerronkin. Mukava tunne, että joku jaksaa minua ja juttujani vapaaehtoisesti kuunnella, eikä vain velvollisuudesta sano sopiviin kohtiin juu ja niin.
        Kun luen tätäkin vuodatustani, tulee kyllä väkisin sellainen "harmaa" olo... Ei taida meikäläisen elämän räsymatto olla kovin iloisen värinen, mutta kiva, kun on muutamakin värikkäämpi raita. Sitä en tiedä, mihin asia kääntyy, kun lapset aikuistuvat 5-10 vuoden sisällä.

Sun tarinas kuulostaa juuri tyypilliseltä tapaukselta, jonka seurauksena vieraaseen syliin yleensä ajaudutaan. Puolison kanssa yhteys on kadonnut ja sisimmässä on tyhjä aukko, jonka joku toinen sitten täyttää. Jokin tarkoitushan jokaisella elämäämme tulevalla ihmisellä meille ja elämällemme on.. oli ihminen sitten kuvioissa lyhyemmän tahi pidemmän ajan. Tiedän omastakin kokemuksesta, että henkinen tyhjyys parisuhteessa syö vieläkin enemmän sisältä kuin esim. vaikka ”puutteessa” eläminen..

Kakkosnaisesi kuulostaa kuitenkin varsin kärsivälliseltä ja ymmärtäväiseltä ihmiseltä, mutta oletko varma ettet tuossa leikissä kuitenkin vain särje hänen sydäntään? Siitä ei välttämättä tule kaunista katsottavaa.. Ja olet varmastikin tietoinen että yleensä ennemmin tai myöhemmin valintojen eteen joutuu pakosti kuitenkin? Joudut ehkä valinnan eteen vaimosi tai kakkosnaisesi toimesta.. Huolimattomuuttasi jäätkin kiinni tai sitten kakkosnaisesi yksinkertaisesti vain väsähtää kuvioon. Entä oletko ajatellut että jos kakkosnaisesi löytääkin miehen, joka on valmis antamaan hänelle enemmän.. kestätkö luopua hänestä ja palaamaan takaisin sinne harmauteen, yksin? Sitten mahdollisesti näillä molemmilla elämäsi naisilla on uusi onni uuden miehen kanssa, mutta itse jäätkin aivan tyhjän päälle? Sitten vaan uutta putkeen – vai…???

• Eerikki40

Kerroin kun kuvittelin sen aukaisevan edes jonkinasteisen keskustelukanavan.
      Nyt kadun ei hyödyttänyt kertoa vain sekoitti pahemmin perheen rauhan ja tilanne on entistä tulehtuneempi.

• Toinen eerikki

Minä kerroin kanssa. Tilanne nyt- entistä surkeampaa ja entistä tulehtuneempaa.

• ei kerro totuutta

Mies ei kerro totuutta yksinkertaisesti siitä syystä että hän on haistapaskamies.
      Ja nämä haistapaskatyypit ovat alati uusiutuvia luonnonsaasteita. Mikä vi--u noitten äijien kasvatuksessa oikein mättää?

• kjjkkll

arvosta vaimoaan meidän tapauksessa, kakkonen kulkee kylillä upeissa vaatteissa.
      Vaimo pyörittää vippifirmojen lainoilla taloutta, mies jakaa viimeisetkin setelinsä panoista kakkoselle.
      Mutta onhan kakkonen nyt uransa huipulla.
      Totta vain tämäkin asia, ( tarina) kakkonen vaihtaa kohta uuteen tittelikin nousee huippuunsa.
      Ukkomies palaa kotiin, todistelee vaimolle en minä mutta kun väkisin vei.

Onko tämä sitä oikeaa rakkautta, kakkosen talous kohenee, ukkomiestä vedettiin viikseen.
      Paluu maanpinnalle on tuskallista, ja vaimo on samanlainen kuin ennenkin hymyilee tosin enemmän.
      Ukkomies kohta entinen ukko. Kyllä kai se sitten kannatti....mutta ketä?

• Eerikki40v

Ja tuon keksit ihan omasta päästäsi.
        Kyllä vaimolla on rahaa ollut käytössä enempi kun minulla kun katson lompakon pohjaa
        talon kulujen ja maksujen jälkeen voin sanoa näin.
        Vaimo on kotirouva ja siirrän hänen käyttöönsä rahaa tilille perheen ruokaan ja muihin menoihin joita kuulemma yllättäin tulee silläaikaa kun olen työreissussa. Vaimon ei ole vippejä tarvinnut ottaa.
        Nyt palkkasin jo viikkosiivoojankin kun lastenhoito on tärkeysjärjestyksessä ennen siivoilua ja siis vaikeaa kai minun on kodinhoitoon osallistua reissun aikana.
        Kakkosten talouksiin en ole osallistunut ! Maksullisiin en ole joutunut turvautumaan jos ei lasketa ehkä hotelli yöpymisiä maksuna. Naisia on siis ollut sen myönnän.
        Arvostan vaimoani suuresti juuri lasten äitinä.
        Nyt eletään aikaa jollon harkitaan jatkuuko koko perheelämä ja nukutaanko kauaa enää samassa sängyssä vai joudunko ulkovarastoon kesäajaksi.

• annaleena 50v
        Eerikki40v kirjoitti:

Ja tuon keksit ihan omasta päästäsi.
        Kyllä vaimolla on rahaa ollut käytössä enempi kun minulla kun katson lompakon pohjaa
        talon kulujen ja maksujen jälkeen voin sanoa näin.
        Vaimo on kotirouva ja siirrän hänen käyttöönsä rahaa tilille perheen ruokaan ja muihin menoihin joita kuulemma yllättäin tulee silläaikaa kun olen työreissussa. Vaimon ei ole vippejä tarvinnut ottaa.
        Nyt palkkasin jo viikkosiivoojankin kun lastenhoito on tärkeysjärjestyksessä ennen siivoilua ja siis vaikeaa kai minun on kodinhoitoon osallistua reissun aikana.
        Kakkosten talouksiin en ole osallistunut ! Maksullisiin en ole joutunut turvautumaan jos ei lasketa ehkä hotelli yöpymisiä maksuna. Naisia on siis ollut sen myönnän.
        Arvostan vaimoani suuresti juuri lasten äitinä.
        Nyt eletään aikaa jollon harkitaan jatkuuko koko perheelämä ja nukutaanko kauaa enää samassa sängyssä vai joudunko ulkovarastoon kesäajaksi.

sanoisin, että meissä vaimoissa on tällaisia kylmiä laskukokoneita, jotka käyttää tosi paljon valtaa avioliiton antamin oikeuksin. Tarkottaa siis, ettei seksi oikeasti kiinnosta, vaan aviostatus, harrastukset ,lapset ja sisustaminen. Mies on huonekalu.Koska kommunikaatio on kämppis-tasoa, ei kuule toisen tarpeita. Totta ihmeessä normaali ihminen hakee jostain täydennystä. Aviolupauksessa pitäisi olla velvoite viimeistään 10 v testiin, jolloin molemmat osapuolet rehellisesti tekisivät laatukartoituksen. Jos pomppaa eikä korjausliikkeitä tapahdu, saa kärsiä seuraukset.
        Ja sitten: suurin osa kakkosista ei halua sitä pettävää salarakasta itselleen Itse haluan olla se lämmin kakkonen, syli jossa saa rauhaa hetkeksi ja kaikkea sitä mitä mies ja nainen haluavat toisilleenvapaaehtoisesti antaa.

• just555
        annaleena 50v kirjoitti:

sanoisin, että meissä vaimoissa on tällaisia kylmiä laskukokoneita, jotka käyttää tosi paljon valtaa avioliiton antamin oikeuksin. Tarkottaa siis, ettei seksi oikeasti kiinnosta, vaan aviostatus, harrastukset ,lapset ja sisustaminen. Mies on huonekalu.Koska kommunikaatio on kämppis-tasoa, ei kuule toisen tarpeita. Totta ihmeessä normaali ihminen hakee jostain täydennystä. Aviolupauksessa pitäisi olla velvoite viimeistään 10 v testiin, jolloin molemmat osapuolet rehellisesti tekisivät laatukartoituksen. Jos pomppaa eikä korjausliikkeitä tapahdu, saa kärsiä seuraukset.
        Ja sitten: suurin osa kakkosista ei halua sitä pettävää salarakasta itselleen Itse haluan olla se lämmin kakkonen, syli jossa saa rauhaa hetkeksi ja kaikkea sitä mitä mies ja nainen haluavat toisilleenvapaaehtoisesti antaa.

ihminen panostaa avioliittoonsa, luuseri kakkoseen. Kumpaankohan kuulut..

• annaleena 50 v
        just555 kirjoitti:

kun ittekkään tietäis! Olen panostanut ,ihan vilpittömästi. Odottanut, toivonut ja kaikkeni antanut. Kun ei tuo vastakaikua, panostan itseeni. Ei haittaa, vaikka olisin luuseri. Mies on panostanut aina itseensä ja naisiinsa.
        Jos ei kelpaa hänelle, kelpaa muille. Aina voi aloittaa alusta. Niin teen.

• !!!!
        just555 kirjoitti:

Normaaleja ei ole!

Nykymaailmassa ei enää ole normaalia ja epänormaalia, kaikessa on vain viitearvoja.

Sama mikä -60 luvulla vielä saatettiin katsoa tilastojen valossa epänormaaliksi luultavasti
        tänään mahtua hyvin normaalirajan sisäpuolelle kun rajat ovat muuttuneet hyvinkin joustaviksi.

Kun katsot tätä uskottomuuspalstaa ja mietit avoimesti voit huomata että raaka totuus on uskollisuus on vähintään yhtä epänormaalia kun uskottomuus. Siis Normaali on muuttumassa kovaavauhtia epänormaaliksi.
        Koitetaan pysyä perässä.

Siispä hyväksytään se tosiasia että samanlaisia olemme kaikki ja kauhealla räpistelyllä uppoamme vain syvemmälle suohon.

• et kuulu joukkoon
        !!!! kirjoitti:

Normaaleja ei ole!

Nykymaailmassa ei enää ole normaalia ja epänormaalia, kaikessa on vain viitearvoja.

Sama mikä -60 luvulla vielä saatettiin katsoa tilastojen valossa epänormaaliksi luultavasti
        tänään mahtua hyvin normaalirajan sisäpuolelle kun rajat ovat muuttuneet hyvinkin joustaviksi.

Kun katsot tätä uskottomuuspalstaa ja mietit avoimesti voit huomata että raaka totuus on uskollisuus on vähintään yhtä epänormaalia kun uskottomuus. Siis Normaali on muuttumassa kovaavauhtia epänormaaliksi.
        Koitetaan pysyä perässä.

Siispä hyväksytään se tosiasia että samanlaisia olemme kaikki ja kauhealla räpistelyllä uppoamme vain syvemmälle suohon.

emme ole samanlaisia, pettäjillä ja kakkosilla ei ole selkärankaa, mikä taas löytyy naisilta ja miehiltä, joillla on itsekunnoitusta, hyvä itetunto, toisten kunnoittaminen ja korkea moraali!!!

• Punkki ja lutikka
        et kuulu joukkoon kirjoitti:

emme ole samanlaisia, pettäjillä ja kakkosilla ei ole selkärankaa, mikä taas löytyy naisilta ja miehiltä, joillla on itsekunnoitusta, hyvä itetunto, toisten kunnoittaminen ja korkea moraali!!!

Selkärangallako sä ajattelun hoidat??
        Voii vit..!
        Moraalikin on vaan paskanpuhumista jolla typerykset nostaa omaa nenäänsä vaan
        entistä tyhmempinä korkeemmalle. Vitun moraalit niillä kukaan ihminen elä pelkkää teeskenteyä
        se on. Hyvä itsetunto on ihan jokasella ihan vaan muitten kiusaksi se vaan on NIIN PIRUN HYVÄ!
        Pettää kuka pettää se on sitte niitten murhe joitten selkäranka ajattelukeskus ei kestä sitä ettei kaikki niin paljon sitä peräsuolen tasolle valunutta aivolohkoa rakasta.
        Opetelkaa saa..ana selviimään ihan itse kun muilta on niin turhaa sääliä odottaa!
        Äitiki varmaan jo kyllästy päätä taputtelemaan nyt vaan on aika oppii itsekunnioituksien ja moraalien jälkeen elämään ilman ainaista selittelyä ja ihan itse voitte vetää ne moraalit persaukkoonne.

• kolahtiko
        Punkki ja lutikka kirjoitti:

Selkärangallako sä ajattelun hoidat??
        Voii vit..!
        Moraalikin on vaan paskanpuhumista jolla typerykset nostaa omaa nenäänsä vaan
        entistä tyhmempinä korkeemmalle. Vitun moraalit niillä kukaan ihminen elä pelkkää teeskenteyä
        se on. Hyvä itsetunto on ihan jokasella ihan vaan muitten kiusaksi se vaan on NIIN PIRUN HYVÄ!
        Pettää kuka pettää se on sitte niitten murhe joitten selkäranka ajattelukeskus ei kestä sitä ettei kaikki niin paljon sitä peräsuolen tasolle valunutta aivolohkoa rakasta.
        Opetelkaa saa..ana selviimään ihan itse kun muilta on niin turhaa sääliä odottaa!
        Äitiki varmaan jo kyllästy päätä taputtelemaan nyt vaan on aika oppii itsekunnioituksien ja moraalien jälkeen elämään ilman ainaista selittelyä ja ihan itse voitte vetää ne moraalit persaukkoonne.

että saappaasikoko on korkeampi kuin äo. Sinisistä pillereistä olisi apua.

• Punkki ja lutikka
        kolahtiko kirjoitti:

että saappaasikoko on korkeampi kuin äo. Sinisistä pillereistä olisi apua.

Punkki ja lutikka komppaa!Yesh!!

• mennen talven lumi

Niin en ole ukkomies vaan vaimo, jolla on toinen mies.

Arvostan miestäni, olen "vitsaillen kertonut" hänelle, että petän. Mieheni rakastaa minua ja sanoo, että kuolisi, jos jättäisin hänet, eikä tietenkään usko minua. Olen kuitenkin itse kyllästynyt salaamaan ja muuttamaan totuutta, niin tein uudenvuodenlupauksen, että pettäminen loppuu tänä vuonna. Tulen lähtemään ja ottamaan eron. Olen vetäytynyt ja vetäytynyt kauemmaksi sillä seurauksella, että mieheni on selvästi ahdistunut ja pelkää, että otan eron ja lähden.

Pitäisköhän minun kertoa, miksi haluan erota? Että rakastan toista vai klassisesti selittää, että olemme vain kasvaneet erilleen, enkä enää ole onnellinen hänen kanssaan. Hän ansaitsisi tietää, että petin, ettei itkisi perääni, toisaalta, hän voi särkyä entistäkin enemmän, että petin häntä vuosikaudet. Eikö kertominen olisi sama kuin löisi löytyä lisää. En tiedä, sen tiedän, että ennen kuin uusi lumi sataa, olen poissa...

• !!!!

kuin löisit lyötyä silti kun kerrot haluavasi erota jollakin tavalla sinun täytyy selittää.
        Tai ainakin sanon on inhimillisempää selittää kun lähtee kuin vaan kadota ja antaa toisen ymmärtää että on niin muuttunut inhottavaksi. Selitys että olet rakastunut toiseen aiheuttaa varmasti vihan ja raivon mutta ne onkin tarpeellisia juuri siihen selviämiseen.
        Joskus lasketaan miesten eroavien kohdalla ns. sydänkohtauspisteitä. 1.piste = Avioero, 2.piste =lasten menettäminen, 3. piste = työpaikan menettäminen, tähän tyyliin. Ainavain todennäkösempää saada kohtaus kun pisteitä kerääntyy ja joskus ne pisteet sattuu samaanaikaan ja toisille se yksikin piste on tarpeeksi.

Siis selitä kun kerrot erosta kerro että rakastat toista se on helpompaa kestää kuin että vain olisit tylsiintynyt mieheen.
        En kertoisi enää että voi olen jo vuosia halunnut sanoa että petän sinua vaan jätä se pettäminen pois mielummin. Tämä vaan on minun ajatus.

• totuuus

tule kertoa totuus. Ei se sen ihmeellisempää ole. Turha selitellä jotain ympäripyöreätä. kerro, että rakastat toista miestä, etkä voi enää jatkaa avioliittoa hänen kanssaan. Ei ole hänenkään onni, että puoliso rakastaa toista osapuolta.

• Kerro totuus...jos oikeasti olet rakastunut toiseen niin on se reilumpaa kertoa kaikkien puolesta totuus, hän saattaa löytää naisen joka rakastaa häntä niinkun sinä rakastit joskus. Ei hän siihen kuole. Totuus on hauska juttu että sitä voi "muunnella" tiettyjen ihmisten mukaan...jos on herkkä ihminen, niin ei välttämättä tarvitse sanoa suoraan että löysit paremman miehen tms.
        Kerro varovasti, maalaisjärjen kautta...välillä on PAKKO ajatella itseään...ei siitä elämästä tule muuten mitään. Luultavasti tulette eroamaan jossain vaiheessa kumminkin jos nyt jo noin ajattelet...
        Jaksamisia ja maalaisjärjen käyttöä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      199
      11814
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5559
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2867
    4. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      17
      2590
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      42
      2479
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2043
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1949
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1921
    9. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      38
      1775
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1747
    Aihe