Autosilta Espoo/ Jagro Oy Kokemuksia??

naakari

Morjesta ihmiset!

Ajattelin vain kysästä ihmisiltä onko minkäänlaisia kokemuksia tollasesta yrityksesta Espoon
seudulla. Itse tuli hommattua käytetty auto heiltä ja jälkeenpäin olen joutunut selvittämään
vähän kaikennäköstä. Kauppaehdot ei yhtäkkiä olekaan ihan sitä mistä sovittiin kaupantekohetkellä.
Huomasin myös että kyseinen yritys on joutunut tuoreimmalle mustalle listalle. (http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla 40 yritystä/1135252432192)

Eli, jos kellään on mitään kokemusta, negatiivista/positiivista tai vastaavaa kuin meillä, kuulisin
mielelläni. Ja jos kellään on tietoa, miksi ko. yritys on joutunut mustalle listalle, tai mistä syyn
vois selvittää, auttaisi se omaa tilannettani paljon.

Kiitos etukäteen kaikille :D

210

19861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro tarkemmin

      Minkä auton ostit ja koska? Millä tavalla kauppaehdot eivät olekaan sellaiset kuin sovitte?

      • naakari

        Kauppaehdot koskivat auton vakuuttamista. Kaupantekohetkellä myyjä sanoi moneen kertaan
        vakuutuksen sisältyvän rahoituksen kk-hintaan. 4-5 kk kaupan jälkeen, vakuutusta ryhdyttiin
        kuitenkin perimään takautuvasti, vaikka sen piti sisältyä jo sovittuun kk-hintaan.

        Autolla ei ole väliä, eikä sillä milloin se on ostettu. BTW, miksi kysyt?


      • rgaegre
        naakari kirjoitti:

        Kauppaehdot koskivat auton vakuuttamista. Kaupantekohetkellä myyjä sanoi moneen kertaan
        vakuutuksen sisältyvän rahoituksen kk-hintaan. 4-5 kk kaupan jälkeen, vakuutusta ryhdyttiin
        kuitenkin perimään takautuvasti, vaikka sen piti sisältyä jo sovittuun kk-hintaan.

        Autolla ei ole väliä, eikä sillä milloin se on ostettu. BTW, miksi kysyt?

        Kun rekisteröit auton nimiisi, eikö katsastusasemalla kysytty, minkälaiset vakuutukset autoosi otat?
        Minulta ainakin kysytään joka kerta. osamaksusopimukseen sisältyy aina pakollinen liikenne vakuutus ja täyskasko, joka on voimassa niin kauan, kun osamaksusopimus on voimassa.


      • Uh-huh
        naakari kirjoitti:

        Kauppaehdot koskivat auton vakuuttamista. Kaupantekohetkellä myyjä sanoi moneen kertaan
        vakuutuksen sisältyvän rahoituksen kk-hintaan. 4-5 kk kaupan jälkeen, vakuutusta ryhdyttiin
        kuitenkin perimään takautuvasti, vaikka sen piti sisältyä jo sovittuun kk-hintaan.

        Autolla ei ole väliä, eikä sillä milloin se on ostettu. BTW, miksi kysyt?

        Pöyristyttävää. Näin ei pitäisi kanssa-autoilijaa kohdella.


    • sdfdf

      Sinänsä homma meni ihan hyvin, mutta myyjä ei kyllä mitenkään aktiivisesti tuonut esiin ko.auton ongelmia. Nämä olivat rikkinäinen pakoputki ja vuotava vesipumppu, sekä finaalissa olevat takajouset. Itse nämä huomasin ja sitten hintaa tingin näillä perusteilla.

      • jos noin on

        olis aika paskamaista ajaa edestakas yhteensä 600 kilsaa jos autossa on vaikka mitä vikoja eikä myyjä kerro niistä mitään.


      • naakari

        Kuulostaa aika perusmeiningiltä, että autoa kaupatessa vikoja vähätellään tai niistä ei kerrota. Ja monesti myyjät luottavat siihen tai kokeilevat, että uskooko asiakas myyjää. Varmasti monesti menee läpi. Kuitenkin hyvä, että sait tingittyä hintaa :)


      • naakari
        jos noin on kirjoitti:

        olis aika paskamaista ajaa edestakas yhteensä 600 kilsaa jos autossa on vaikka mitä vikoja eikä myyjä kerro niistä mitään.

        auto on kerran ostettu, nimet paperissa, niistä on vaikea reklamoida, sillä yleisesti käytetyn auton kauppaehdoissa, ostaja allekirjoittaa paperin, jossa kuittaa ostaneensa auton siinä kunnossa kuin se on
        eikä tulevat viat ole kaupanpurku/muuttamisperuste.


      • halpisautoilija
        jos noin on kirjoitti:

        olis aika paskamaista ajaa edestakas yhteensä 600 kilsaa jos autossa on vaikka mitä vikoja eikä myyjä kerro niistä mitään.

        Oma kokemus on, että kun menee liikkeestä tuomosia halpoja autoja katselemaan, niin pitää olla kykyä tarkastaa noita ongelmakohtia, kyllä se on aika lailla omalla vastuulla. Sanoisin, että yksityiseltä ostaminen on melkein helpompaa; kun löytää asiallisen ilmoituksen, jossa viat/puutteet kerrotaan vähättelemättä, niin se on asiallisen myyjän merkki. Itse olen pari autokauppaa tämmöisen rehellisen yksityisen myyjän kanssa tehnyt ja tyytyväinen olen ollut. Samalla lailla itsekin myydessäni lähinnä pyrin kertomaan sen, missä on huomautettavaa. Muutamien tonnien autoissa on aina jotain, rikkinäinen tuulilasi, istuinlämppäri ei toimi, pyyhkijän tihkuasento hukassa, koliseva alapallonivel tms. Jos joku myy täysin viatonta autoa 3 tonnilla, niin epäilen vakavasti myyjän rehellisyyttä...


      • häkkiromuja
        naakari kirjoitti:

        Kuulostaa aika perusmeiningiltä, että autoa kaupatessa vikoja vähätellään tai niistä ei kerrota. Ja monesti myyjät luottavat siihen tai kokeilevat, että uskooko asiakas myyjää. Varmasti monesti menee läpi. Kuitenkin hyvä, että sait tingittyä hintaa :)

        Nehän myyvät juuri sellaisia autoja, joita ovat saaneet ostettua vaihdossa.. eli aivan varmasti viaton, juuri katsastettu ja huollettu... kumma, että ne ostajalle ilmenevät viat tulevat häkissä seisoessa...


      • sdfdf
        naakari kirjoitti:

        Kuulostaa aika perusmeiningiltä, että autoa kaupatessa vikoja vähätellään tai niistä ei kerrota. Ja monesti myyjät luottavat siihen tai kokeilevat, että uskooko asiakas myyjää. Varmasti monesti menee läpi. Kuitenkin hyvä, että sait tingittyä hintaa :)

        Joo ihan hyvin sain hintaa alas. Auto on ollut mulla jo melkein kaksi vuotta tuon jälkeen ja ihan hyvä auto on ollut. Luulenpa, että monesti on niinkin, että nuo myyjät eivät edes yksinkertaisesti tiedä/ole jaksaneet ottaa selvää noista halpojen autojen vioista. Kerran menin jobbarilta katsomaan Tampereelle ruiskukoneella olevaa Volvoa (en huoli kaasaria). No, kun katsoin pellin alle niin kaasarihan siellä oli. Eli eipä ne autot aina myyjää paljon kiinnosta, kunhan saa vain myydyksi....


      • itkumatteja
        naakari kirjoitti:

        Kuulostaa aika perusmeiningiltä, että autoa kaupatessa vikoja vähätellään tai niistä ei kerrota. Ja monesti myyjät luottavat siihen tai kokeilevat, että uskooko asiakas myyjää. Varmasti monesti menee läpi. Kuitenkin hyvä, että sait tingittyä hintaa :)

        Automyyjä ei todellakaan könyä auton alla ja tutki vesipumppuja tai jousia. Kannattaa itse tutkia auto mahdollisimman tarkkaan. Myyjä tekee vaihtoautolla koeajolenkin ja yrittää nopeasti tsekata auton kunnon. Turha myyjiä on syyttää noista vioista. Käyttäjältä nämä vanhemmat ja enemmän ajetut autot yleensä tulevat liikkeeseen vaihdossa ja käyttäjä tietää kyllä autonsa viat ja työntävät romunsa vaihdossa liikkeeseen. Viekää kiinnostamanne auto vaikka autotohtorille niin ei tarvitse inistä pikkuvioista. Tai ostakaa uusi auto. Niin ja ei kannata tuhlata kaikkia rahoja liian suuriin lyhennyseriin että on varaa myös huoltaa sitä autoa !!!!!!!!!!!


      • nainahanseon
        häkkiromuja kirjoitti:

        Nehän myyvät juuri sellaisia autoja, joita ovat saaneet ostettua vaihdossa.. eli aivan varmasti viaton, juuri katsastettu ja huollettu... kumma, että ne ostajalle ilmenevät viat tulevat häkissä seisoessa...

        Kyllä kai juu niin on , ei kai ole oikeasti näin?


    • Nimimerkki.

      Itse ostin sieltä muuutamia vuosia sitten auton ja olin siihen todella tyytyväinen.
      Silloinen myyjä kertoi asiakkaasta, joka oli ostanut heiltä vanhan Saabin. Tuohon vanhaan loppuunajettuun ruppanaan oli sitten tullut jotain vikaa ja auton ostanut oli vienyt sen isoon liikkeeseen korjattavaksi ja tullut sieltä kuitin kanssa vaatimaan jotain ihan älytöntä summaa heiltä takaisin.

      Omistaja on mielestäni vähän sellainen puputtajan oloinen, mutta ihan ok kaveri ja minulle auton myynyt kaveri oli asiallinen ja reilu.

      Kannattaa mennä kuitenkin käymään ja tulla sitten kertomaan oma mielipide ko. puljusta

      • Näin se menee

        Kuluttajariitalautakunnan käytännön mukaan ostajan on annettava liikkeelle mahdollisuus korjata virhe. Kuluttajariitalautakunta ei ikinä suosita liikettä maksamaan, jos asiakas on mennyt ominpäin korjaamaan auton muualle, eikä ole sopinut siitä myyjän kanssa.

        Varsinkin "loppuunajetuissa ruppanoissa" Kuluttajariitalautakunta soveltaa pykälää, jossa otetaan huomioon auton ikä sekä ajetut kilometrit ym. Kuluttajariitalautakunnan kannan mukaan "loppuunajetun ruppanan" kohdalla ostaja ei ole voinut edes olettaa, että se kestäisi loputtoman kauan.

        Kuluttajariitalautakunta on suosittanut Autosiltaa korvaamaan asiakkaalle virheellisillä tiedoilla tai oletettua huonommassa kunnossa myydystä autosta tietyn summan. Autosilta ei ole tähän suostunut, eikä ole jostain syytä halunnut neuvotella asiakkaan kanssa edes kompromissia. Siksi Autosilta on joutunut Kuluttajariitalautakunnan Mustalle listalle.


      • tarkistaa
        Näin se menee kirjoitti:

        Kuluttajariitalautakunnan käytännön mukaan ostajan on annettava liikkeelle mahdollisuus korjata virhe. Kuluttajariitalautakunta ei ikinä suosita liikettä maksamaan, jos asiakas on mennyt ominpäin korjaamaan auton muualle, eikä ole sopinut siitä myyjän kanssa.

        Varsinkin "loppuunajetuissa ruppanoissa" Kuluttajariitalautakunta soveltaa pykälää, jossa otetaan huomioon auton ikä sekä ajetut kilometrit ym. Kuluttajariitalautakunnan kannan mukaan "loppuunajetun ruppanan" kohdalla ostaja ei ole voinut edes olettaa, että se kestäisi loputtoman kauan.

        Kuluttajariitalautakunta on suosittanut Autosiltaa korvaamaan asiakkaalle virheellisillä tiedoilla tai oletettua huonommassa kunnossa myydystä autosta tietyn summan. Autosilta ei ole tähän suostunut, eikä ole jostain syytä halunnut neuvotella asiakkaan kanssa edes kompromissia. Siksi Autosilta on joutunut Kuluttajariitalautakunnan Mustalle listalle.

        Ketäpä se kiinnostaa onko mustalista vai ei,koska 99%ostajista niistä tuskin tietoa etsii,vaan etsii sopivaa autoa.


      • naakari
        Näin se menee kirjoitti:

        Kuluttajariitalautakunnan käytännön mukaan ostajan on annettava liikkeelle mahdollisuus korjata virhe. Kuluttajariitalautakunta ei ikinä suosita liikettä maksamaan, jos asiakas on mennyt ominpäin korjaamaan auton muualle, eikä ole sopinut siitä myyjän kanssa.

        Varsinkin "loppuunajetuissa ruppanoissa" Kuluttajariitalautakunta soveltaa pykälää, jossa otetaan huomioon auton ikä sekä ajetut kilometrit ym. Kuluttajariitalautakunnan kannan mukaan "loppuunajetun ruppanan" kohdalla ostaja ei ole voinut edes olettaa, että se kestäisi loputtoman kauan.

        Kuluttajariitalautakunta on suosittanut Autosiltaa korvaamaan asiakkaalle virheellisillä tiedoilla tai oletettua huonommassa kunnossa myydystä autosta tietyn summan. Autosilta ei ole tähän suostunut, eikä ole jostain syytä halunnut neuvotella asiakkaan kanssa edes kompromissia. Siksi Autosilta on joutunut Kuluttajariitalautakunnan Mustalle listalle.

        Vai, sillä tavalla. Kiitoksia tiedoista, ja vaikuttaa melko samantapaiselta mitä itsellenikin tapahtui. Mistä muuten sait tietää nämä tuon syyn mustalle listalle joutumiseen? Voiko jostain sen tarkistaa, esim kuluttajavirasto? Tietäisi jatkossa selvittää sen syynkin sille listalle joutumiseen. Syy antaa kuitenkin hieman suuntaa, kuinka vakavista rikkeistä on kyse.

        Ja itse en pidä mustaa listaa todellakaan koko totuutena, mutta melko paljon pitää asioita tehdä väärin, että sinne nimensä saa. Ensinnäkin melko harva asiakas jaksaa ryhtyä valittamaan edes kuluttajariitalautakuntaan asti kokemistaan vääryyksistä. Ja melko harva valituksista menee niin pitkälle, että lautakunta antaa jonkin suosituskorvauksen yritykselle. Jotta siihen listalle päätyy, pitää olla melko paljon tyytymättömiä asiakkaita.

        Valaiskaa toki jos on muita näkökulmia asiaan, mielelläni lueskelen :)


      • Nimimerkki.
        Näin se menee kirjoitti:

        Kuluttajariitalautakunnan käytännön mukaan ostajan on annettava liikkeelle mahdollisuus korjata virhe. Kuluttajariitalautakunta ei ikinä suosita liikettä maksamaan, jos asiakas on mennyt ominpäin korjaamaan auton muualle, eikä ole sopinut siitä myyjän kanssa.

        Varsinkin "loppuunajetuissa ruppanoissa" Kuluttajariitalautakunta soveltaa pykälää, jossa otetaan huomioon auton ikä sekä ajetut kilometrit ym. Kuluttajariitalautakunnan kannan mukaan "loppuunajetun ruppanan" kohdalla ostaja ei ole voinut edes olettaa, että se kestäisi loputtoman kauan.

        Kuluttajariitalautakunta on suosittanut Autosiltaa korvaamaan asiakkaalle virheellisillä tiedoilla tai oletettua huonommassa kunnossa myydystä autosta tietyn summan. Autosilta ei ole tähän suostunut, eikä ole jostain syytä halunnut neuvotella asiakkaan kanssa edes kompromissia. Siksi Autosilta on joutunut Kuluttajariitalautakunnan Mustalle listalle.

        No, minä tiedän mitä minulle sanottiin. Kyseessä oli kolmesataatuhatta ajettu Saab 9000 ja tyhmä ostaja oli vienyt sen keltään kysymättä korjauksiin ja tullut vaatimaan korjauskustannuksiin osallistumista ko. liikkeeltä.

        Kyllä siinä on asiakas toiminut itse tyhmästi. Olisi voinut kysyä ensiksi liikkeeltä, että miten toimitaan, kun ei ole tyytyväinen kaupan kohteeseen.


      • gaerg
        naakari kirjoitti:

        Vai, sillä tavalla. Kiitoksia tiedoista, ja vaikuttaa melko samantapaiselta mitä itsellenikin tapahtui. Mistä muuten sait tietää nämä tuon syyn mustalle listalle joutumiseen? Voiko jostain sen tarkistaa, esim kuluttajavirasto? Tietäisi jatkossa selvittää sen syynkin sille listalle joutumiseen. Syy antaa kuitenkin hieman suuntaa, kuinka vakavista rikkeistä on kyse.

        Ja itse en pidä mustaa listaa todellakaan koko totuutena, mutta melko paljon pitää asioita tehdä väärin, että sinne nimensä saa. Ensinnäkin melko harva asiakas jaksaa ryhtyä valittamaan edes kuluttajariitalautakuntaan asti kokemistaan vääryyksistä. Ja melko harva valituksista menee niin pitkälle, että lautakunta antaa jonkin suosituskorvauksen yritykselle. Jotta siihen listalle päätyy, pitää olla melko paljon tyytymättömiä asiakkaita.

        Valaiskaa toki jos on muita näkökulmia asiaan, mielelläni lueskelen :)

        En ole kuullut, että liike olisi joututnut tästä mustalle listalle, mutta itse kertomuksen kuulin myyjältä itseltään.


      • Herää jo
        Nimimerkki. kirjoitti:

        No, minä tiedän mitä minulle sanottiin. Kyseessä oli kolmesataatuhatta ajettu Saab 9000 ja tyhmä ostaja oli vienyt sen keltään kysymättä korjauksiin ja tullut vaatimaan korjauskustannuksiin osallistumista ko. liikkeeltä.

        Kyllä siinä on asiakas toiminut itse tyhmästi. Olisi voinut kysyä ensiksi liikkeeltä, että miten toimitaan, kun ei ole tyytyväinen kaupan kohteeseen.

        Ensinnäkään kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu ei juurikaan koske yli 300000 kilomeritä ajettuja autoja. Suurin osa noin paljon ajetuista on jo joutunut purkaamolle, eli autojen ei edes oleteta kestävän enempää kilometrejä.

        Jos ostaja menee myyjältä lupaa kysymättä korjaamaan varsinkin yli 300000 kilometriä autoa muualla ja tuo laskun myyjälle, niin kuluttajariitalautakunta ei suosita myyjälle laskun maksamista. Eli jos Autosilta väittää sinulle, että kuluttajariitalautakunta olisi suosittanut väitetyn laskun maksattamista myyjällä, niin ei kannata uskoa.


      • uusiauto.
        tarkistaa kirjoitti:

        Ketäpä se kiinnostaa onko mustalista vai ei,koska 99%ostajista niistä tuskin tietoa etsii,vaan etsii sopivaa autoa.

        Kinnostaa näköjään, kun viestiketju on vuoden vanha ja edelleen voimissa.


      • jokavuosi.
        Herää jo kirjoitti:

        Ensinnäkään kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu ei juurikaan koske yli 300000 kilomeritä ajettuja autoja. Suurin osa noin paljon ajetuista on jo joutunut purkaamolle, eli autojen ei edes oleteta kestävän enempää kilometrejä.

        Jos ostaja menee myyjältä lupaa kysymättä korjaamaan varsinkin yli 300000 kilometriä autoa muualla ja tuo laskun myyjälle, niin kuluttajariitalautakunta ei suosita myyjälle laskun maksamista. Eli jos Autosilta väittää sinulle, että kuluttajariitalautakunta olisi suosittanut väitetyn laskun maksattamista myyjällä, niin ei kannata uskoa.

        Ymmärsit väärin.
        Asiakas oli vienyt auton korjaamoon, tuonut laskun, saanut naurut ja sitten vienyt asian kuluttajansuojaan. Eikä ollut sielläkään saanut ymmärystä asiaa kohtaan


      • höpö
        Nimimerkki. kirjoitti:

        No, minä tiedän mitä minulle sanottiin. Kyseessä oli kolmesataatuhatta ajettu Saab 9000 ja tyhmä ostaja oli vienyt sen keltään kysymättä korjauksiin ja tullut vaatimaan korjauskustannuksiin osallistumista ko. liikkeeltä.

        Kyllä siinä on asiakas toiminut itse tyhmästi. Olisi voinut kysyä ensiksi liikkeeltä, että miten toimitaan, kun ei ole tyytyväinen kaupan kohteeseen.

        höpö höpö taitaa olla myyjä itse kirjoittelemassa


    • paska paikka

      Ostin tuolta jagro oy autokaupasta auton. Kauppakirjaan myyjä kirjoitti lisäyksen "myydään purettavaksi" ja vakuutti että aina tekevät näin vanhempien autojen kanssa. Juupa juu, auto oli juuri katsastettu. Myyjä ei itse voinut jostain syystä allekirjoittaa kauppakirjaa vaan haki toisen henkilön paikalle sitä varten. Omituista? Autossa piti olla ABS-jarrut. No, tottakai oletin että on kun rekisteriotteessa lukee niin. Parin kuukauden päästä korjaamolla huoltomies sanoi: "ei tässä mitään abs-jarruja ole". Renkaatkin olivat erikokoisia keskenään. Kiitos paljon heille.

      • Mitä tästä opimme?

      • mb 270 cdi
        Mitä tästä opimme? kirjoitti:

        "Kuluttaja-lehti julkaisee Mustan listan jokaisessa numerossaan. Palstalla mainitut eivät ole maksaneet kuluttajariitalautakunnan päätöksen mukaisesti korvauksia kuluttajille.

        Ratkaisusuositukset ovat lokakuu 2007 - elokuu 2008 -väliseltä ajalta.

        Lokakuu 2007

        Jagro Oy (Autosilta), Espoo"

        http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:fubZ2mRJujkJ:www.kuluttaja.fi/fi-FI/mustalista/ http://www.kuluttaja.fi/fi-FI/mustalista&cd=1&hl=fi&ct=clnk&gl=fi

        ostajat narisevat useammin.kaikken vaikein homma on tuo paljon ajettujen kauppa,kun ostajat ovat persauki ja odottavat saavansa pienellä rahalla viatonta ja vaivatonta laitetta.itse ostin tuolta auton,joka maksoi 1800 e.en odottanut ihmeitä.katsastus oli ok ja auto toimi kaksi vuotta ihan ok.toki remonttiakin tehtiin.olin silloin opiskelija vielä,joten fyrkaa ei yksinkertaisesti ollut parempaan.ostin tuolta,kun sai rahoituksen.ostaessani taskussa oli fyffeä 950 e.sen annoin käsirahaksi.

        nyt ajan noin 12 000 e autolla ja sitäkin saa rukata.mielestäni käytettyjen,varsinkin hyvin vanhojen ja paljon ajettujen osto on arpapeliä ja ei noi jätkätkään kaikkia vikoja voi millään tietää.


      • Turha satuilla
        mb 270 cdi kirjoitti:

        ostajat narisevat useammin.kaikken vaikein homma on tuo paljon ajettujen kauppa,kun ostajat ovat persauki ja odottavat saavansa pienellä rahalla viatonta ja vaivatonta laitetta.itse ostin tuolta auton,joka maksoi 1800 e.en odottanut ihmeitä.katsastus oli ok ja auto toimi kaksi vuotta ihan ok.toki remonttiakin tehtiin.olin silloin opiskelija vielä,joten fyrkaa ei yksinkertaisesti ollut parempaan.ostin tuolta,kun sai rahoituksen.ostaessani taskussa oli fyffeä 950 e.sen annoin käsirahaksi.

        nyt ajan noin 12 000 e autolla ja sitäkin saa rukata.mielestäni käytettyjen,varsinkin hyvin vanhojen ja paljon ajettujen osto on arpapeliä ja ei noi jätkätkään kaikkia vikoja voi millään tietää.

        Kuluttajansuojalaki on täysin selkeä, ja kaikkien autoliikkeiden pitää noudattaa sitä - myös Autosillan. Keksityt tarinat eivät muuta sitä tosiasiaa, että Espoon Autosilta (Jagro Oy) polkee autojen ostajien laillisia oikeuksia.


      • itkumatti
        mb 270 cdi kirjoitti:

        ostajat narisevat useammin.kaikken vaikein homma on tuo paljon ajettujen kauppa,kun ostajat ovat persauki ja odottavat saavansa pienellä rahalla viatonta ja vaivatonta laitetta.itse ostin tuolta auton,joka maksoi 1800 e.en odottanut ihmeitä.katsastus oli ok ja auto toimi kaksi vuotta ihan ok.toki remonttiakin tehtiin.olin silloin opiskelija vielä,joten fyrkaa ei yksinkertaisesti ollut parempaan.ostin tuolta,kun sai rahoituksen.ostaessani taskussa oli fyffeä 950 e.sen annoin käsirahaksi.

        nyt ajan noin 12 000 e autolla ja sitäkin saa rukata.mielestäni käytettyjen,varsinkin hyvin vanhojen ja paljon ajettujen osto on arpapeliä ja ei noi jätkätkään kaikkia vikoja voi millään tietää.

        juuri näin !! olet ihan oikeassa !!


    • pettynyt ostaja

      Olispa itsekkin pitänyt lukea tämä ennen menoa sinne... Ostettiin tossa vähän aikaa sieltä kohtuu hinnalla auto. Auto ei kestänyt edes kotiin saakka ilman että huoltovalo olisi syttynyt... Vietyämme auton merkkikorjaamoon siellä todettiin että tankki on melkein puhki ja auto on kolaroitu. Myyjän vakuutti ostotilanteessa auton olevan hyvässä kunnossa ei kolaroitu ja muutenkin moitteeton. Jos auton korjauttaisi korjaus tulisi maksamaan ainakin puolet auton hinnasta. Että semmoinen autoliike.. Ja myyjä vakuutti viellä että kaikki askiakkaat jootka heiltä on lähtenyt on erittäin tyytyväisiä ostoksiinsa erityisesti hän mainitsi erään asiakkaan joka oli tuonnut heille absolut vodka pullon kiitollisuudeksi.

    • Ajaja 1

      Vanhat autot ostetaan tunteella ja viimeisillä rahoilla. Hurjilla odotusarvoilla ladatut ostajat pettyvät Vanhoihin romuihin. Näillä palstoilla kirjoittelevat pääosin ostoksiinsa pettyneet. Paljon myyvät käytetyn myyjät ovat yleensä yltiöpositiivisia, duracellejä, mutantteja. Samat kaverit hoitavat toisella kädellä reklamaaioita toisella kädellä uutta kauppaa. Koskee kaikkia autokaupan tehomyyjiä.

    • Tyytymätön asiakas

      Ite ostin kyseisestä firmasta viikko sitten auton ja tänään vein sitte auton korjaukseen kun sytty moottorinvaroitusvalo. Soitin Autosiltaan ja vastaushan oli että eivät maksa mitään auton korjauksesta. Maksoin autosta yli 15 000€ ja mielestäni sen hintaisen auton pitäisi kestää pidempään kuin viikko/1000km ilman että tarvii viedä huoltoon. Auto kuitenkin oli vasta katsastettu ja pitkällä leimalla ja myyjä kehui autoa maasta taivaaseen. Oisinpa lukenu tän keskustelun ennen ostoo niin oisin ehkä käyny jossain toisessa liikkeessä. Aika pahaa kusetusta mun mielestä ja jätkät kiertää aika hyvin tota kuluttajansuojalakia. En suosittele kyseistä autoliikettä kellekkään.

      • Aiheesta tyytymätön?

        "...vein sitte auton korjaukseen kun sytty moottorinvaroitusvalo."

        Moottorin huoltovalo syttyi? Ihan oikein, että veit auton huoltoon.


        "Aika pahaa kusetusta mun mielestä ja jätkät kiertää aika hyvin tota kuluttajansuojalakia."

        Mistä päättelet, että kyseinen huolto / häiriö kuuluu kuluttajasuojalain alaisten virhevastuiden piiriin?

        Eli kerro ihmeessä hieman tarkemmin, mistä häiriö johtui ja päätellään sitten vasta, kiertääkö joku vältellen virhevastuitaan vai kuvittelitko ainoastaan käytetyssä autossa olevan takuun... virhevastuu ei nimittäin ole takuu, ei tonnin eikä sadan tonnin käytetyssä autossa.


    • Tyytymätön asiakas

      Häiriö johtui siitä, että huohotinjärjestelmässä oleva läppä oli rikkoutunut (tällä hetkellä jossain koneen sisällä murusina, toivottavasti siitä ei koidu mitään haittaa) sekä saman järjestelmän takaiskuventtiili paskana. Pointtina kuitenkin että ihmiset ostaa yleensä auton autokaupasta vähän kalliimmalla siitä syystä että autot yleensä on huollettuja ja kunnossa eikä niiden olettaisi hajoavan ensimmäisien päivien aikana. Liike jossa auto on korjauksessa sanoi että läppä ja takaiskuventtiili ollut jo pidempään rikki. Mutta eihän myyjä sitä välttämättä ole tiennyt, joten vaikeahan sitä on vastuuseen saada. Toivotaan että ei nyt tulisi enää muita vikoja ihan lähiaikoina. Olisi kyllä myyjäliikkeeltä reilua tulla edes vähän vastaan korjauskuluissa, mutta minkäs teet...

      • Aiheeton tyytymätön.

        Eli BMW diesel, läppävika on vanhetessaan tyyppivika, eli ei kuulu virhevastuista korvattavaksi.

        Liike ei kierrä kuluttajasuojaa, vaan taitaa tässä tapauksessa toimia ihan sen edellyttämällä tavalla.

        "Kivahan" se olisi, jos liike kustantaisi kuluvienkin osien korjaukset, mutta kun niin ei vaan ole, ainakaan minkään Suomen Lain mukaan.


    • Asiakas.

      Auto ei ole BMW eikä diesel.

      • Aiheeton...

        OK.
        Kysyppäs silti vaikka kuluttaja-asiamieheltä, kuuluisiko liikkeen korvata tai korjata.

        Puhelinnumero tässä: 0718731901

        Arvaisin, ettei kiuulukaan korvata.

        Toki, jos liike tahtoo hyvää hyvyyttään maksella, niin ainahan voi kysyä... taisitkin jo kysellä ja vastaus oli ei.


      • juuri näin

        No bemari ei tosiaankaan ole auto, etenkään dieselinä


    • Aapo T.

      Oma järki pitää olla mukana myös autokaupoilla.

      Jos aattelette että kun tämä autoliike myy autoja jotka luultavasti
      tulee jostain merkkiautoliikkeistä vaihtoautoja jotka ei
      siellä enää kelpaa riveihin niin ei ne ihan priimaa enää ole välttämättä.

      Näillä automyyjillä riittää varmaan ns pettyneitä asiakkaita.
      Meinaatteko että myyjä ajaa jokaisella autolla 1000km ja
      täten testaa onko niissää vikaa? :) Näin se vaan menee
      että auto menee varmaan aika suoraan riviin
      odottamaan ostajaa.

      Vähän tee-se-itse asiakkaille sopivia autoja jotka saa pikkuviat korjailtua.

      Siihen päälle sitten perusautokaupan kriteerit ettei ihan sikaa osta säkissä.
      Katsokaa nyt edes että auto on katsastettu ja hyvä vinkki on
      että jos voi niin käy katsastaa auton ennen kaupan tekoa eli
      että riittävästi aikaa on mennyt edellisestä katsastuksesta on
      se voiko käydä.

    • Jarppi

      Moro

      Itse olen ostanut kaksi kiesiä sieltä. Ekalla oli rundattu 250tkm ja passatti farkku.

      Akku oli kaput ja sen ne vaihto uuteen ja sen jälkeen ajelin varmaan satkun eikä mitään suurempaa kun noita kulumisesta johtuvia juttuja. Jarrulaikat sekä palikat meni 300 satkun tietämillä.

      Sitten valkohäntäpeura hoiti auton yhteisvarastolle ja palasin lähtöruutuun eli takas autosiltaan jossa tällä kertaa ei ollut mieluisaa muuta soittivat parin päivän päästä että nyt olis tilafarkku Pökötti 406 ja 180tkm mittarissa. Huoltokirja oli täydellinen ja vaikutti hyvälle. Kesärenkaat oli menen talven suvikumit ja sen ne sano jo puhelimessa mutta talvikiekot ihan hyvät. Talvi kun oli niin yks kaks lämppäri lakkas toimimasta. Kilautin sinne kun oli menny joku pari kuukautta ja sanoivat että ei oikein kuulu heille mutta tuu näyttää. Siel oli joku asentaja joka mittaili hetkine ja nappas sen moottorin hantin puolen hansikaslokeron alta ulos ja totes että joku vastus oli levähtäny mutta sillä olis sellainen käytetty autossa. Sovittiin että jos maksan 20 ekee niin se pistää kuntoon jos vanha kelpaa. Pelittää muuten vieläkin joten tällaiset tarinat.

    • Jarppi

      mitä ihmettä

      Miksi valitatte kuluvista osista??

      Jos menette baariin ja juotte puolet tuopista niin tuskin saatte uutta tilalle mikäli menette valittamaan että puolet tuli jo juotua.

      Herätkää pahvit

    • Huonoa tuuriako?

      Ostin kaksi viikkoa sitten Peugeot 406 vm. 2004, ajettu 125000km. Tänään, kun olen ajanut autolla n. 360km, etujousi napsahti poikki. Tiedustelin Autosillalta heidän halukkuutta osallistua korjauskustannuksiin, vastaus oli "Huonoa tuuria", eivätkä osallistu kuluvien osien korjauskustannuksiin.

      Tämä muuten ok, mutta autolla ajettu alle 400km ja jouset jo paukkuu. Mainehan siinä vaan kärsii.

    • itkupilli olet

      "...eivätkä osallistu kuluvien osien korjauskustannuksiin. "

      Eikä muuten yleensäkään kuulu autoliikkeen korjattavaksi.
      Miksipä kuuluisikaan?
      Oletatko, että esim. puhjennut rengas, rikkoutunut polttimo, haljennut tuulilasi, palanut sulake tai rele, katkennut avain, loppu kulahtanut jarrupala tmsv. pitäisi korvata??!!??

      Käytetyn auton kaupassa ei katteita hirveitä ole (mainitsemasikin liike kohtuu hinnoittelevien joukossa) niin eipä noita kuluvia osia ole kiinnostusta lähteä kustantelemaan.
      Noita kun 200-300 autoa myy vuodessa ja jos kaikki olisivat kaltaisiasi vinkujia, niin konkurssi koittaisi paremminkin toimeentulevalle liikkeelle ennenkuin kerkeisi kissaa sanoa!

      "Huonoa tuuria", kuten jo sanoivatkin...

      • jarppi

        ja höpö.höpö.vai ei ole katteita.Vittu!mun autossa oli katetta 4000 tonnia.ja sekin oli hyvitys hinta.mikä on sitte oikea auton hinta.sitä en tiä.mutta on se perkele,että siitä ei ole varaa pikku juttuja korjata.oli rikki jo valmiiksi.tollukka huomasin vasta seuraavana päivänä.entinen omistaja vielä vahvisti saman tien.että olivat rikki jo häneltä lähtiessä....


      • jarppi

        mun tapauksessa ei tosiaan ollut kyse mistään 50e jousesta.tuommosesta en itekkään itkis.mutta puhutaan 1500e remontista.ja asoista jotka olivat jo rikki autoa ostaessa.ja jotka kyllä kuuluu 12 tonnin autossa.olla kunnossa.


      • itkupilli edelleen
        jarppi kirjoitti:

        mun tapauksessa ei tosiaan ollut kyse mistään 50e jousesta.tuommosesta en itekkään itkis.mutta puhutaan 1500e remontista.ja asoista jotka olivat jo rikki autoa ostaessa.ja jotka kyllä kuuluu 12 tonnin autossa.olla kunnossa.

        "ja asoista jotka olivat jo rikki autoa ostaessa..."

        Siis laiminlöit itse kuluttajasuojalain määrittelemän, ostajan tarkistus velvollisuuden.

        Ok.

        Mikä ongelma?

        Ja ihan sama, onko auto 12 vai 28 tonnia, velvollisuudet ne on ostajallakin.


      • Rentista
        jarppi kirjoitti:

        mun tapauksessa ei tosiaan ollut kyse mistään 50e jousesta.tuommosesta en itekkään itkis.mutta puhutaan 1500e remontista.ja asoista jotka olivat jo rikki autoa ostaessa.ja jotka kyllä kuuluu 12 tonnin autossa.olla kunnossa.

        Jarppi hei,
        ei yhden jousen vaihto Pököttiin maksa 1500 € ! Minne ihmeeseen sinä autosi viet kun luulet sen tuon verran maksavan. - Mulla meni Volvosta etujousi poikki ja se laitettiin Volvon merkkikorjaamolla ja hinta oli 100 euroa vastaava markkamäärä. Tosin tilalle laiettu jousi oli vanha ja käytetty nurkasta otettu vanha, mutta toimi. Eikä ne uudetkaan jouset paljoa maksa, sen kun vain käyt hakemassa Biltemasta !
        Toiseen Volvoon vaihdatin kaikki jouset ja hyvä tuli. Eikä maksanut paljoa.


    • Metsämöyrijä

      Liikkeen toimitusjohtaja on oikea linssilude ja palstamillimetrejä kertyy täällä Suomi24:lläkin.

      Minun mielestäni ko. liikkeessä ei ole mitään muuta vikaa kuin Tj itse. Hän on mielestäni vain ärsyttävä.

      Olen ostanut liikkeestä yhden auton ja se oli juuri sellainen kuin halusinkin, halpa Toyota.

    • Itkupilli

      Tiedustelin asiaa kuluttajaneuvonnasta. Mikäli jouset olisi uusittu esim. 10 000km sitten, kuuluisi jousen katkeaminen kuluttajasuojan piiriin, koska jousen käyttöikä on enemmän kuin 10 000km. Kustannukset tulisi tällöin jaettavaksi. Missä suhteessa, sitä en tiedä. Että otappa selvää ennen kuin alat itkupilliksi haukkumaan. puh. 0718731901

      Jokatapauksessa, tässä pösössä jousia ei ole huoltokirjan mukaan uusittu ikinä, joten nielen tappioni ("huonon tuurin").

      Ja lisäksi tiedoksi jouset uusitaan pareittain. AD-korjaamon hinta-arvio oli 400€. Joku nyrkkikyllikki saattais toki tehdä työn 50€:lla, mutta tälle työlle tuskin saisi takuuta.

    • eka itkupilli

      Taitaa olla toinenkin itkupilli liikkellä, edellinen viesti ei ole minun kirjoittama.

      • kysy kuitenkin

        Kyllähän tuon huomaa jo toisen copy-catin lauseenmuodostuksesta ja kirjoituksen tasosta; apukoulukin kesken jäänyt... voivoi.

        Ja vaikka tuo toinen copiosi olettaakin, en ole töissä em. liikkeessä.

        Ja pahoittelut "itkupilli" kommentista... uskoisin muuten, että em. liikekin ottaa osaa satkulla parilla, kun esität asian asiallisesti ja sanot vaikka itse ostavasi osat; uskoisin, että maksavat asennuksen tai osat.
        Uskoisin; tiedä sitten... näin ainakin monissa muissa liikkeissä toimitaan.

        Mutta tarkoitukseni oli taas tuoda esille sen tosiseikan, että h*lvetin moni nykyään olettaa, että liike "tuosta vaan" makselee / ottaa osaa näihin kuluvien osien korjailuihin. Ei sitä katteet kestä pitkän päälle, erityisesti jos auto on jo lähtökohtaisesti halpa vrt. samanlaisiin.

        Mutta esitä asiallisesti "toive" osanotosta, niin hyvänä päivänä saattavat jotain vastaan tullakin... vaikka pakko ei olekaan.


    • VorspungdurchTechnik

      Ihan tyypillistä lätinää on tuo merkkiliikkeessäkin. Ostetaan parin-kolmenkympin auto viimeisillä rahoilla ja isolla vikalla erällä. Sitten kun totuus paljastuu että kiiturissa onkin kuluvia osia ja sitä pitää huoltaa niin ollaan marisemassa ja vaatimassa kaikkea takuuseen kun "oon kuullu että se on tyyppivika" ja ollaan niin sa*tanan asiantuntijoita autoteknisissä asioissa vaikka ymmäretään niistä yhtä paljon kuin sika sateliitista ja hyviä ja uskollisia asiakkaita. Voihan sitä aina uhkailla mediallakin, se on muodikasta. Hyvä kun polttoaineet saa ostettua ja vakuutukset maksettua niin persaukisia ollaan. Olen niiiin kyllästynyt hymyilemään ja olemaan empaattinen kaikenmaailman puupäille että ihan ollakseni vaan ikävä ihminen olen antanut mennä krl asti ja ovatpahan saaneet maksella ihan itse.

      • itkupilli

        katsoppa sinäki viisastelija kakkosen asia ohjelmia.niin,voit sen jälkeen kommentoida täällä.että onko ihan turhista maristu....ei ihan yhen itkupillin takia ohjelmaa asiasta tee..


      • kerro lisää`???
        itkupilli kirjoitti:

        katsoppa sinäki viisastelija kakkosen asia ohjelmia.niin,voit sen jälkeen kommentoida täällä.että onko ihan turhista maristu....ei ihan yhen itkupillin takia ohjelmaa asiasta tee..

        Mikähän ohjelma pitää katsoa, mielestäsi, joka liittyy aiheeseen "turhat valitukset turhista asioista ja vioista, jotka eivät kuulu virhevastuisiin"?


    • Turhaa tavaraa

      Hinnat ok, mutta tarjonta on niin huonoa.

      Yksikään rivissä oleva auto ei kiinnosta. Kaikki ovat joitain isojen liikkeiden hylkäämiä tuulipukuautoja. Tylsiä Nissaneita, Relluja, Pösöjä ja Mazdoja.

      Kannattaisi hieman katsoa mitä autoja myy, kun osaa mielestään kerta hinnoitella.
      Hinnat joutuu laskemaan kertaalleen, kun rivissä on noin turhaa tavaraa.

      Itse olen kerran ostanut liikkeestä auton, joka kiinnosti ja tuntui hyvältä. Haluasin asioida liikkeessä uudestaan, mutta hankkikaa jotain parempaa.

    • pornopete

      Kylä Jami ja pojat ovat ihan kelpo porukkaa. Turha natista.

    • jp

      Kyllähän se niin on ettei tuollaisille mustille listoille joudu kuin yritykset jotka laiminlyövät omia velvollisuuksiaan! ja turha on kenenkään selitellä mitään jos korkeampi taho on määrännyt yrityksen mustalle listalle! sinne ei joudu jos maksaa yritykselle määrätyt maksut sun muut. Autokauppaankin liittyy aina jonkinlainen vastuu!

    • Kusetettu8888

      Taitaa ainut positiivinen palaute täällä tulla kyseisen firman henkilökunnalata. täytyy kiertää kaukaa.

      • Jegortegor Tuppisuu

        Näi o


    • Kierrän kaukaa!

      Käytettyä autoa ei kannata ostaa Visa-autosta Raisiosta!

    • Auto kaupoilla käny

      Harmittaa kun myöhästyin yksityis auton ostosta Nettiautosta, sama auto ilmestyi Autosilta firman sivuille lisä hintaa 4000€ ja oli toisista renkaistahävinneet vanteet, soitin nimittäin uudestaan auton myyjälle joka sanoi antaneensa kaksilla Alumiinivanteilla. Kun käytte firmassa voitte huomata useampi auto myydään kaksilla renkailla mutta yhdet vanteet. Ei syyttele heitä tekevät vaan bisnestään. Mutta vitutta ostaa auto yksillä vanteilla kun heti mentävä vannekauppaan.

      • Know me by my master

        Oisit ostanut perkele! Harva auto kasvaa noin paljon korkoa.
        Nykyään ruokakin kallistuu, kun siitä otetaan jotain aineksia pois vrt. Keliaakikoiden ja laktoosi-hinttareiden ruokavalio.

        Kyseessähän on selvä arvoauto, joka olisi oitis pitänyt ottaa talliin kasvamaan korkoa.


    • mummulle auto

      Ositin kuukausi sitten käytetyn auton. Siisti sisältä ja päältä ja nainen kun olen en ymmärrä mitään mootorin kunnosta, mutta myyjä sanoi auton olevan kunnossa ja ainahan se pelottaa kun vanhan ostaa mitä seuraavalla viikolla tapahtuu.
      Meni muutama päivä ja keskuslukitus varsinkin sateella ei toiminut. Ei mitään asia korjtattiin, mutta meni viikko niin taas piti viedä lukot korjattavaksi sekä vielä lisäksi pakoputkikin oli mennyt kuukauden aikana rikki. Lukkokorjaus korvattiin mutta pakoputkea ei .Myyjä sanoi että sain pakoputkikorjauksen edullisesti heidän kauttaan ja olin tyytyväinen.
      Asia tehtiin juuri niin kuin kuluttajaviranomainen oli minulle kertonut sen menevän. Asiat hoituivat nopeasti ja kohteliaasti ja vielä sanottiin että jos vieläkään lukot ei toimi niin ne korjataan.. Toimita myyjältä oli aivan asiallista ja kohteliasta joten saatan vielä toistenkin palata kyseiseen liikkeeseen.

      • 19+16

        Juurikin näin. Kaiken lisäksi nuo vastaavat olisivat voineet sattua aivan misä tahansa muussakin autoliikkeen autossa.


    • JÄRKYTTÄVÄT HINNAT

      Eivätkö ihmiset osaa vertailla autojen hintoja? Suurin osa Autosillan autoista on niin ylihinnoiteltuja että muista liikkeistä saa samanlaisia autoja MONTA TUHATTA EUROA HALVEMMALLA. Joidenkin autojen hinnat ovat niin yläkantissa että muualta voisi ostaa kaksi kappaletta vastaavia Autosillan yhden auton hinnalla.

      • Torttumies

        Tarpeeksi kauan kun mainostaa omiaan halvimmiksi, niin kyllä ihmiset alkavat uskomaan. Lisäksi heillä on useat autot kuvissa paskasia, eikä tarjonta muutenkaan ole mitenkään kiinnostavaa.
        Suuri osa autoista on isojen liikkeiden hylkytavaraa, Relluja, Pösöjä, Opeleita ja Fordeja elins. tusinatavaraa.
        Vielä kun hinnat, ainakin minun mielestäni ovat normaaleja tai pikkaisen kalliimpia.

        Samat ihmiset uskovat, että hyvitys on tosi hyvä, kun omasta autosta saa 2000 euroa auton kunnosta riippumatta. Näillä ostotarjouksilla hassutetaan (pitää valita sanat tarkkaan, ettei vaan herjaa tai loukkaa) aina samoja pöhköjä.

        Liikkeen palvelusta olen eri mieltä kuin monet. Minun mielestäni ainakin aikaisemmin palvelu on ollut asiallista. Tosin yksi Pösö sieltä myytiin kaverille josta katkesi pakoputki parin viikon sisällä, muuten auto on tainnut toimia hyvin.


    • hhdghdg

      rellu vuoti norona öljyä kannentiivisteestä. kuulemma tyyppivika :)

    • tyhmän näkönenköykkä

      aika huijausta harrastaa, katoin tossa hirveen näköstä ooppelia jonka oli joku joskus pilannut tuningilla ja sitten jokusen vuoden päästä, kun kaikki puskurit sun muut hirvitykset roikkuivat ja oli palasina, niin jagrolla myynnissä ja kuva tekstissä luki, että SIISTI!! mitä hittoa?

      edit: löyty näköjään ihme kyllä viellä myynnistä.. ei kukaan ole helmeä ostanut
      http://www.nettiauto.com/opel/astra/4589680

      • ota isi mukaan

        Jaahas.
        Oletko se sinä täällä itkemässä, joka tarjosi Astrasta 800euroa ja nyt itkettää, kun ei myyty?

        Eix oo "siistii" ku jää housut nilkois kii ja "siististi cool" muuttuu ujosti pähkinäx?


      • tyhmännäkönenköykkä
        ota isi mukaan kirjoitti:

        Jaahas.
        Oletko se sinä täällä itkemässä, joka tarjosi Astrasta 800euroa ja nyt itkettää, kun ei myyty?

        Eix oo "siistii" ku jää housut nilkois kii ja "siististi cool" muuttuu ujosti pähkinäx?

        Puristele sä housut kintuissa vaan sen tontun näköisen tj:n pähkinöitä. Ja toivo, että joku tulisi yllättämään teidät, niin saatte uutta vipinää petipuuhiinne.


    • tomijamimultiköykkä

      Se Opel on tullut myyntiin vasta viime vuoden kesällä ja yksi asiakas on jo tehnyt siitä tarjouksen.

      • ota isi mukaan

        ...tuollainen 1299euron kökkäre taputellaan mieluummin rusinaksi ja paaliin, kuin myytäisiin itkupillille.


    • Autosilta Jagro ?

      Kuka se siellä päivystää?

    • hkhkh

      EN SUOSITTELE MISSÄÄN NIMESSÄ AUTONOSTOA SIELTÄ!!!! omasta kokemuksesta voin sanoa että myivät rikkinäisen auton. Auto oli käytössä 10h oston jälkeen kun levisi tielle!!!!!

    • Llll

      Tänään ostivat autoni sisään ihan ok hintaan. Hyvä palvelu, asiat hoituivat nopeasti jne. Suosittelen! Älkää ihmiset aina ruikuttako tyhjästä, autoja täytyy fiksata välillä, autokauppiaiden elää, eikä se ole tyhmä joka pyytää jne. Sellaista se elämä on. Hyvää kesää kaikille!

    • Älä usko satuja

      Ottakaa huomioon että kaikki kehuvat kirjoitukset ovat saman henkilön käsialaa eli keksittyjä.

      • Huh mitä idiootteja

        Oletpa toivoton. Se, että petyt niin pahasti, kun haluamasi auto ei vastaakaan täysin priimaa uutta autoa ei oikeuta mustamaalaamaan

        1. toisia käyttäjiä
        2. levittämään valheellista tietoa
        - niin liikkeestä,
        - autoista,
        - kuin toisista käyttäjistä.

        Kyllä ihan omalla älillä saa hyviä autokauppakokemuksia. Mitäpä jos ensi kerralla ottaisit aivosi sieltä narikasta mukaan, etkä ole myyjän kanssa samaa mieltä? Näin ehkä vältyt pettymyksiltä, kun voi että, siitähän menikin laakeri, joka oli jo muutenkin tiensä päässä. (mutta tottakai ääliöt syyttävät tästäkin autokauppoja).

        Vielä parempi, jos ottaisit jonkun autoista tietävän mukaan, voisitte yhdessä katsoa auton kuntoa.


        Itsellä vain positiivista kokemusta ko. liikkeestä, ehkä koska olenkin nainen, siis fiksu, ja minulla oli asiantuntevaa porukkaa mukana autokaupoilla. :) Ei pettymyksiä, ei takaisinsoittoja.


    • Llll

      Eikö kukaan kertonut teille, että vastuu on myös itsellä kun ostat. Ite olen 9 käytettyä autoa ostanut, kattonut aina tarkasti autot läpi ka arvatkaa mitä??? Säästynyt yllätyksiltä. Perehtykää tyyppivikoihin jne. Hyvä vinkki on käydä merkki-keskustelusivuilla. Muuten on turha valittaa, mitäs läksit jne. Ja kuka ylipäätään ostaa yli 3000e autoja, kun auto on maailman huonoin sijoitus?. Kesää!

    • Luotettava?

      En ymmärrä, kun ihmiset väittävät aina että "alle 3000€ et ehjää autoa saa", "käytön jälkiä lyötyy kuten 10 vuotiaassa kuuluukin olla" jne.. Itselläni on kokemusta viidestä n. 600€ autosta, enkä ole mihinkään joutunut pettymään tai korjauttamaan. Jokainen yksilö oli vm. 88-92 ja jokaisella ajoin kymmeniä tuhansia kilometrejä.

      Jälleen on aika ostaa uusi auto, budjetilla 3000€ ja todellakin oletan saavani sillä täysin ehjän auton! Käväisin jo Autosillassa katsomassa, mutta epäilyttää suuresti firman nimi mustalla listalla.

      • >6000

        No ei euroaikana tosiaan riitä mikään 3000€ alkuunkaan


    • Naurettavaa.
      • Naurettavaa.

      • Onko lisää
        Naurettavaa. kirjoitti:

        Edullisesti? 9000 euroa ja tuollaiset renkaat. Olisi kiva tietää, missä käytössä auto on aikaisemmin ollut.


        Tuossa toinen!
        http://www.nettiauto.com/nissan/almera/5011656#yritys=autosilta

        Saakohan kaupan päälle rikkinäisen jääskraban?

        Ei saatana! Ovatko he jotenkin ylpeitä siitä, että heidän myymissään autoissa on näin paskat renkaat, kun oikeit lähikuvaavat ne?

        http://www.nettiauto.com/chevrolet/nubira/4832313#yritys=autosilta

        Luulisi 7000 Nubiraan saavan edes kunnon renkaat, kun talvikin on tuloillaan


      • Olet ääliö
        Onko lisää kirjoitti:

        Ei saatana! Ovatko he jotenkin ylpeitä siitä, että heidän myymissään autoissa on näin paskat renkaat, kun oikeit lähikuvaavat ne?

        http://www.nettiauto.com/chevrolet/nubira/4832313#yritys=autosilta

        Luulisi 7000 Nubiraan saavan edes kunnon renkaat, kun talvikin on tuloillaan

        Onko lisää; oletko täysin idiootti, vai muuten vain aivoton?

        Tottakai on rehellistä laittaa ilmoitukseen myös renkaista kuva, olivatpa ne missä kunnossa tahansa. Ostajan on hyvä tietää, millaiset renkaat tulee kauppaan mukaan.

        Ei ole autokaupan vika, jos renkaat ovat huonot. Ei ne sinulle uusia osta valmiiksi. Äly hoi.

        Syytät varmaan autokauppoja siitäkin, että saat ravintolassa kylmää ruokaa.


    • MUMMELIN MURHEET

      Keväällä tosiaan tuli ostettua 4000€ auto ja nätti oli päältä ja sisältä.
      Murheet alkoi heti,josta osan kauppa korjasi.
      Hengenvaarallinen vika löytyi kun korjattiin hajonnutta kytkintä. Etujouset molemmat poikki ja korjattu VESILETKU KLEMMAREILLA. Korjaaja sanoi että ei ole eläissään nähnyt tällaista. Liike korvasi korjauksesta 100€ Siitä kiitos mutta kokonaisremontti maksoi yhteensä1500€.
      Että sellaiset murheet ,joten kalliiksi tuli ja harmittaa tosi paljon.

      • Hymy pyllyyn...

        Harmitta varmasti. Otan osaa...
        On nimittäin stanan kallis korjaamo, jos kytkimen vaihto jousien vaihto vesiletkun vaihto maksaa 1500euroa...

        Muuten; katkenneet jouset, kulunut kytkin ovat kuluvia osia =ei korvausvelvoitetta autoliikkeellä.
        Huonosti korjattu vesiletku... hmmm... tuskin autoliike sitä on korjannut, mutta kylläpä kai tuollaisen osan asiallinen autoliike kustantaa.
        Taisi olla muuten se 100euroa, jonka tosiaan korvasivatkin, kuten asiaan kuuluu.

        Muutenhan tässä sinua ei olekaan k-usettanut kuin törkeän hintainen korjaamo, jonka korjaaja ei ilmeisen ammattitaitoinen voi olla, koskapa ei normaaleja käytetyn auton vikoja ole eläissään nähnyt.


    • möhkököhmö

      "Huonosti korjattu vesiletku... hmmm... tuskin autoliike sitä on korjannut,"

      Opettele sisäistämään lukemasi. Jouset oli korjattu klemmareilla.

      Voi hyvin olla liikkeessä korjattu.

    • Autoon tyytyväinen

      Tuli hommattua auto muualta, menetti Autosilta maksavan asiakkaan kun eivät edes tullut apua tarjoilemaan.

      Itse olen hyvän palvelun perään, ja olen valmis maksamaan jopa hieman ylimääräistä, jos palvelu pelaa ja voin luottaa myyjään. Epäilyttää suuresti ko. firman nimi kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla, sekä monelta henkilöltä kuultu negatiivinen palaute. Ja sana leviää, se on varma.

    • aresk

      Ei kannata ostaa siitä liikkeestä yhtään mitään kun näin paljon negaa huudellaan. Ja vielä maininta mustalla listalla... Itse kierrän kyseisen liikkeen kaukaa pelkästään näiden seikkojen perusteella.

      • Linssilude -87

        Kaasujalka -lehdessä heitä aina kehutaan.


      • ZeyZei
        Linssilude -87 kirjoitti:

        Kaasujalka -lehdessä heitä aina kehutaan.

        Kattokaa nyt pelkästään noitten tyyppien kuvia tuolla niiden nettisivuilla, niin heti tulee sellainen puistattava fiilis. Hyi saatana! Epärehellisyys paistaa valovuoden päähän...


    • Jaahas.....

      ko. liike mainostaa nettiauton sivuilla käyvänsä huippuedullisten autojen osalta jonkin laista jakoa arkisin klo 10-18 ja viikonloppuisin klo 10-15. Käydäänkö siellä jotain huutokauppaa?

      Entä heidän tarjoamat vakuutukset?
      He mainostavat tarjoavansa vakuutuksiin jopa 70%-alennuksia. Eikä liikkeestä kuin liikkeestä saa nykyään vakuutukset noilla alennuksilla, jos auton ostaa rahoituksella?

      Mitä tarkoittaa vaihtoautojen Outlet-myynti?
      Stockmannin Outlet-myynnin ymmärrän, sillä heillähän on ns. isäntä-yritys, jonka tavaroita myydään Outlet-myymälästä.

      Kenen Outlet-liike tämä Autosilta on?

      Mitä asioita kannattaa huomioda, ennen kuin mene ostamaan auton, johon otan halvan vakuutuksen? Onko se yhtä hyvä kuin vakuutus, jonka saan normaalilta vakuutusyhtiöltä

    • Hinnat???

      Pyyntihinnat tässä liikkeessä jatkuvasti 10-20% muita korkeammat, eli sen verran tinkikää välittömästi jo ekalla kierroksella tai vaihtakaa liikettä.

    • Osta yksi maksa kaks

      Jos saat tingittyä tuosta Autosillan Yariksesta 20% niin maksat siitä silti vielä noin 4000 €. Todennäköisesti Autosilta ei tingi juuri mitään. Samanlainen on toisessa autoliikkeessä tällä hetkellä tuhat euroa halvemmalla.

      www.nettiauto.com/toyota/yaris/5130947

      Vuotta uudempikin ja melkein puolet vähemmän ajettu Yaris myytiin Nettiautossa vähän aikaa sitten 2:lla alkavalla hinnalla. Sekin oli autoliikkeessä ja vielä aika lähellä Autosiltaa.

    • FGA-232

      Sen 79 tkm ajetun Yariksen hinta ei ala enää kakkosella vaan vitosella koska myyjä vaihtui. www.nettiauto.com/5051916

    • osta pois

      halpa se on vieläkin.

    • Intresting

      Isoja hintaeroja samanlaisissa autoissa.

      • Se on interesting...

        Hyvä kun huomasit.
        Siinä onkin Jagrolla ikäänkuin "pähkinänkuoressa" nähtävissä se, mikä pitäisi autonostajan tajuta;

        Jos auto on erikoisen halpa, se ei EHKÄ ole yhtä hyvä kuin muutamankin tonnin kalliimpi samanlainen.
        (Toki jotkut satunnaiset autoliikkeiden tarjoukset voivat olla halpoja muistakin syistä, kuin auton kunto.)


        Nyt kun niitä "samanlaisia" saattaa tuollaisessa suht isossa liikkeessä olla vaikkapa 5kpl, niin ei ole ostajan syytä olettaakaan, että se halvin Opel Astra tai Nissan Micra on yhtä hyvä tai samanveroinen, kuin kallein "samanlainen".


        Vatipää ostajahan (kuten näissä vali-vali-valittajissa vatipäitä useimmat ovat) ostaa sen halvimman tuostakin liikkeestä (kolme tonnia halvemmalla kuin liikkeessä ehjempi samanlainen) ja alkaa oston jälkeen itkuisesti vaatimaan autoaan kunnostettavaksi ILMAISEKSI LIIKKEEN PIIKKIIN (!?!) yhtä hyväksi kuin se kalliimpi oli siellä liikkeessä.

        Ei se vaan nyt ihan niin mene. Piste.


    • Hyvä voi olla halpa

      "Jos auto on erikoisen halpa, se ei EHKÄ ole yhtä hyvä kuin muutamankin tonnin kalliimpi samanlainen."

      Mutta esimerkiksi se vähän ajettu 2003 Yaris FGA-232 maksoi ensin tuoreella katsastuksella 2900 € ja muutaman päivän kuluttua eri myyjällä 5350 €.

      Siinäkään tapauksessa auton kunto ei muuttunut, vaan ainoastaan hinta nousi tuhansilla euroilla kun toinen liike alkoi myydä sitä.

    • Ajaja1

      Eläköön sananvapaus! Nyt tuli viisaus: välillä kärry on halvempi välillä kallinpi. Hinta kelluu. Kunnosta sen verran, Kärry on parempi kuin moni huonompi. Eläköön sananvapaus!

      • auton ostaja

        Ei kannata ostaa autoo jargosta tj ihan kusipää ja autot romuja eikä suostu korjaa mitään vaikka autot rikki jo myydessä! Boikottiin koko firma se on ainut oikea ratkaisu niin saadaan tollaset pois hääräämästä tuolta pisneksestä.


    • werrgyh

      Hyvä liike. Homma pelaa, alueen parhaat vaihtoautot.

    • Jonski2

      Heillä myynnissä punainen ML-Mersu, joka on aivan kauheassa kunnossa. Laatikko ei toimi ym. ym. ym. Katsokaa mersufoorumilta kirjottamalla googleen autosilta, ei herätä luottamusta!

    • kuka, mitä häh?

      Onko tuo tosiaan ollut myynnissä jo kolme vuotta?

    • diiapdaii

      Oliko se autosilta vai tien toisella puolella oleva liike jossa myyntikojussa niin paskan haju et sen takia jäi paha maku suuhun.

      • diiapdaii

        Mitenniin miinusta, haju oli karmea


    • ruokohelppi

      Siitä lähetään että autokaupoissa aina huijataan. Nauhoita vaikka puhelimeen keskustelu myyjän kanssa, ni voit myöhemmin todistaa mitä myyjä on autosta kertonut.

    • Huhhuhuh

      Korkeat hinnat näyttää olevan suhteessa tavaran laatuun??

    • ???????

      Jep. Kävin pari viikkoa sitten katsomas tarjontaa. Silmiin pisti mersun harmaa väyrys farkku. Oli päässyt niin pahasti ruostumaan helmoista, että maalatajan se pitäis ennenkuin kehtaa myyntiin laittaa, vaan eipä näytä kiinnostavan liikettä.

    • kuppapoika

      Kyllä ruosteiset helmat jollekin kelpaa - joko ei asiakasta haittaa tai sitten jää huomaamatta ostaessa. Kummastakaan ei voi jälkikäteen valittaa.

      Jos ei ole autoa kiire myydä niin miksi tuhlata rahaa helmojen maalaukseen tai jopa ruosteiden poistoon sekä maalaukseen? Katteesta se on pois, ei auton hinta kuitenkaan nouse

    • Urpå

      Vuosia sitten hommasin äitimuorille jonkun pikku Daewoon tuolta, jostain syystä tässä tapauksessa homma pelasi hyvin - auto ja rahat vaihtoi omistajaa, ja tuolla leivänpaahtimellä äitimuori ajeli komeasti, ilman mitään murheita. Kerrankin näinpäin.

    • Pysykää kaukana

      Älkää missään nimessä menkö ostamaan kyseisestä liikeestä mitään! Myyjät eivät tarkasta millään lailla autojen kuntoa, mutta silti mainostavat ja myyvät niitä täysin ehjinä jne. Sitten kun ilmenee, että autossa oli jo valmiiksi vikaa käskevät soittamaan omistajalle. Omistajan vastaus on kaikkeen "käytetyissä autoissa voi olla vikoja" eikä ota minkäänlaista edes lain vaatimaa vastuuta vaikka auto olisi ollut kuinka hajalla. Ilmeisesti ei myöskään kiinnosta kuluttajariitalautakunnan ratkaisut kun mustalle listalle kerta joutunut. Jonkun pitäisi oikeuteen haastaa!

      Itsellä juuri tällainen kokemus. Kunniallisessa autoliikkessä ottaa käytetyissäkin autoissa myyjä edes lainmukaisen vastuun. Täältä ostettaessa saatat tuurilla saada ehjän auton, mutta muuten voi olla mitä vikoja tahansa eikä myyjää kiinosta.

    • Juha vaan

      Ostin täältä ajoneuvon. Myivät sitä katsastettuna eli valehtelivat. Katsastuksessa nimittäin vuonna 2012 oli korjauskehotuksia mutta Autosilta oli laiminlyönyt ne. Nyt korjaan ne jotta auto menee leimasta läpi. Autosilta ei suostu osallistumaan heille kuuluviin kustannuksiin ja tein ilmoituksen kuluttajaneuvontaan. Jos ei auta niin käräjille asti ilman muuta - olen nimittäin tottunut tämmöiset tapaukset poikkeuksetta voittamaan. Asiahan ei ole suuruudeltaan kuin sadan euron verran mutta tämmöiset mikkihiiret on syytä laittaa vastuuseen.
      Ymmärrän käytetyn auton kaupan lainalaisuudet ja sen ettei käytetty auto ole uuden veroinen mutta tämä toiminta oli jo rikollista.

      • Haju_vaan

        Oliko siinä katsastus voimassa vai ei? Jos katsastus oli voimassa, auto oli silloin katsastettu vaikka korjauskehotuksia löytyisikin. Jälkitarkastuksen vaativa vika on asia erikseen. Näytti menneen nyt puurot ja vellit sekaisin.

        Mutta jos sinä olet nuo tuommoiset aina tottunut voittamaan niin eihän siinä muuta kun anna palaa vaan.


      • Juha vaan
        Haju_vaan kirjoitti:

        Oliko siinä katsastus voimassa vai ei? Jos katsastus oli voimassa, auto oli silloin katsastettu vaikka korjauskehotuksia löytyisikin. Jälkitarkastuksen vaativa vika on asia erikseen. Näytti menneen nyt puurot ja vellit sekaisin.

        Mutta jos sinä olet nuo tuommoiset aina tottunut voittamaan niin eihän siinä muuta kun anna palaa vaan.

        Katsastus oli voimassa mutta korjauskehotukset pitää myös hoitaa. Tämä oli kuluttajaneuvonnan selkeä kanta. Eli kulu kuuluu liikkeelle. Niin, en sano 100% varmaksi että voitan tätä keissiä mutta todennäisesti voitan. "Harrastuksen vuoksi " olen valmis omia kuluja laittamaan muutaman satasen kunhan saan viimeisen sanan. Huijarit ärsyttävät aina. Eniten ihmetyttää että kyseinen liike pilaa maineensa kun ei hoida omia muutaman kympin kulujaan ja pääsisi helpoimmalla.


    • Halpaan menin

      Olisi näköjään kannattanut lukea tämä vistiketju ennen kuin ostin auton Jargosta. Huomasin vikaa koeajossa ja sanoin myyjälle että auto jää liikkeeseen jos sitä ei korjata. Myyjä sit vakuutteli että kylhän ton saa hoidettuu, et parin hunttii toi vika vaan maksaa. No tyhmänä laitoin nimet paperii ja nyt on odotettavissa parhaassa tapauksessa yli tonnin lasku. Vakiovastaus kaikkee et "ei se oikeestaa kuulu meidän korjattavaksi"
      Mielenkiinnolla odotan seuraavaa katsastusta kun oli muutama korjauskehotus edellis vuodelta.

    • Katsastusinsinööri

      "Mielenkiinnolla odotan seuraavaa katsastusta kun oli muutama korjauskehotus edellis vuodelta."

      Katsastus ei ole voimassa, jos korjauskehotusten vikoja ei ole korjattu määrättyyn aikaan mennessä, joka on yleensä kuukauden sisällä katsastuksesta.

      Ajat siis todennäköisesti ajokieltoisella autolla. Saat isot sakot, kun poliisit pysäyttävät. Voi olla, että autosta lähtee myös kilvet, ja joudut hinauttamaan sen korjaamolle.

    • kuppapoika

      Jos autossa on katsastuksesta jäänyt korjauskehoituksia, ne on korjattava annettuun määräaikaan mennessä. Jos määräaika on ummessa ja kehoituksia ei ole korjattu ja siitä huolimatta liike myy auton katsastettuna, se on virhevastuun piiriin kuuluva tiedonantovirhe tuotteessa. Tästä on paljon ennakkotapauksia.

      Jos liike ei ota niihin osaa niin kannattaa viedä asia eteenpäin sillä liike on tässä heikoilla, jos ei niistä ole erikseen kauppaa tehdessä sovittu että ne jäävät asiakkaan korjattavaksi. Pelkkä rekisteriotteen olemassaolo autossa koeajossa ei riitä tiedonannoksi. Asiansa kunnolla hoitava liike korjaa/korjauttaa korjauskehoitukset ennen myyntiä, vaikka välillä se syökin katetta halvemmissa autoissa (esim. tuulilasi)

    • Näin

      Älkää ostako autoja tästä firmasta, tavara luokatonta, pyyntihinnat naurettavan korkeat, paremmat kaupat teette muualla.

    • Näin

      Älkää ostako mitään tästä firmasta, tavara huonoa, hinnat naurettavan korkeat, teette paremmat kaupat muualla.

    • 8+3

      Ostin itse auton täältä, pyyntihinta 3500 euroa, mutta takapuskurissa pieni halkeama, ja hintaa laskettiin -500 euroa.

      Auto on hyvä ikäisekseen (01), vain kuluvien osien "vikoja", muutamat sähköviat ja tuet korjattu. Mutta näitä on missä vain autossa missä vain liikkeessä. Ei ole tullut mieleenkään soitella perään, että möitte minulle paskan auton. Käytettyä ei saa täysin priimana. ::)

      Asiakaspalvelu oli vastaanottavaa, asiallista. Hyvin tyytyväinen olen.

    • huijattu

      On kokemusta. Myivät täyden romun kertomatta vioista mitään. Oli kuulemma helmi eikä mitään vikaa. Älkää vaan menkö Juvanmalmille tekemään sinne autokauppoja!

    • Perusteita

      Huijattu nimimerkille. Laitahan nyt faktat pöytään vai tuuliko se täällä taas huulia heiluttelee?

    • Ei Autosiltaan

      Miksi mennä jymäytettäväksi Autosiltaan? Vieressä on tusina muita hyvämaineisia autokauppoja, jotka eivät ole mustalla listalla. Itse ostin jokin aika sitten mäenkukkulalta hyvän käryn joka meni laakista leimasta läpi.

      Ostakaa autonne muualta kuin mustanlistan kaupoista.

      • Näin on.

        Autoimsilta suomen huonoin autokauppa.


      • Ei jaksa enää

        Hyvämaineisia? Kehä kolmosen ja Tuusulan miinakentän liikkeistä ei ole koskaan sanottu mitään hyvää täällä.

        Toista se on Esim. Toyota kaivoksela ja Konalan autokeskus, jossa OSATAAN palvella asiakasta lue: myydään vähän kalliimpia autoja.

        Mitä te menette kaikenlaisiin kysymyksiä herättäviin rupuliikkeisiin ja häkkikanaloihin!
        Ostakaa kunnon liikkeestä ja maksakaa HIEMAN enemmän.


    • rahalle vastinetta

      Suomipoika menee autoliikkeeseen aina etsimään hyvää ja halpaa..........siksi auto silta kelpaa.......

    • zxc56

      Mainostaa nettiautossa kahdella ulkomaan kielellä, suomeksi mainoksessa ei ole sanakaan tarjouksesta, ihme häkki.

      • tulihan sieltä

        kotimainenkin mainos näkyviin kun tarpeeksi montaa kertaa sivua päivitin.


      • Pertti K.
        tulihan sieltä kirjoitti:

        kotimainenkin mainos näkyviin kun tarpeeksi montaa kertaa sivua päivitin.

        Ostaa paremmilta autoliikkeiltä vaihtoautoja,
        joita nämä eivät suostu itse myymään eteenpäin.
        Jotain mätää?


      • jari3
        Pertti K. kirjoitti:

        Ostaa paremmilta autoliikkeiltä vaihtoautoja,
        joita nämä eivät suostu itse myymään eteenpäin.
        Jotain mätää?

        Juuri näin toimivat.Itse ostin kyseisestä liikkeestä pari vuotta sitten auton.Ensimmäisen ja samalla viimeisen.Eivät ota mitään kantaa mihinkään vikoihin.Vaikka olisivat ostettaessa.Asianajaja tuumas,että tulee niin kalliiksi haastaa oikeuteen.Ja aina riski hävitä.Voi maksaa auton hinnan.Pohjanmaalla ostin parin tonnin auton.Liike tuumas.Että jos se on paska.Tuo pois.Saat rahat takas.Ja hyvin on pelittäny.Meinas myyjä,että tietää kyseisen liikkeen.Kuullut kuulemma paljo siitä.Ja ei niin positiivistä palautetta.Ja sano,että jos siellä toimisi noin.Ei liike olisi pystössä kuukautta kauempaa.Meinas,että on paljo helpompi korvata parin sadan vika vaihtoautosta.Kun lukea 500e ilmotus lehdestä...


    • Yks hyvä auto?

      En epäile etteikö ko. ongelmia likkeen kanssa ole ollut, mutta kyllä nyt jonkinlainen ainakin moraalinen vastuu on myös ostajan ottaa jtn selvää autosta ja ko mallin tyyppivioista jne: ja jos ei itse ymmärrä niin ottaa joku asioista enemmän ymmärtävä mukaan!
      Jos on täysin tietämätön autoista kannattaa unohtaa kehäteiden verkkohäkkikauppiaat sovinnolla ja suunnata isoihin merkkiliikkeisiin, autot kalliinpia mutta vastaavat tekemisistään paremmin (pääsääntöisesti)

      Itse on tietysti helppo sanoa kun tunnen autot hyvin tekniikka ja "perstuntuma" Autonasentajan luokkaa ,näillä eväillä ostin noin vuosi sitten Autosillasta 1999 avensiksen 4 tuhanteen hinta oli ihan linjassaan ottaen huomioon poikkeuksellisen vähäiset kilometrit (160t) ,täydellinen merkkihuollon huoltokirja jne:
      Enkä todellakaan ole pettynyt!! Ave on toiminut täysin moitteetta!

      Pointtini on se että ei liike sinänsä autosta huonoa tee, vaan nykytekniikan epäluotettavuus ainakin keskitasoa paremmalla autotietämyksellä tuolta voi löytää ihan hyviäkin autoja.

      Tietysti heidän pitäisi vastata kuluttajasuojan mukaisesti tekemisistää se on eri juttu!

    • Reilun pelin henki?

      Mikäli teille tulisi Kuluttaja -lehti, niin olisi helppo huomata tästä ketjusta Auto-Sillan kirjoittamat (ainoat) positiiviset viestit. Mustalle listale joutuminen ja virhevastuusta luistaminen ei kuulu rehellisen suomalaisen yrittäjän ominaisuuksiin. Mikäli liikkeestä ostettu tavara on myyjän ostajalle antamaa mielikuvaa huonommassa kunnossa, joutuu myyjä osallistumaan korjauskustannuksiin. Ei Auto-Silta sitä tietenkään tee vapaaehtoisesti eikä kuluttajasuojan suosituksesta, eli siksi ovat Mustalla listalla.

      Oli auto sitten miten vanha tai paljon ajettu vastuu virheestä on myyjän. Ei autoalan ammattilainen voi siirtää vastuuta autoja teknisesti tuntemattomalle asiakkaalle. Auto-Sillan edustaja on täällä useampaan kertaan syyttänyt tyhmää asiakasta siitä, ettei ole tarkastanut autoa kunnolla ennen ostamista. Mikseivät he (asiantuntijat) tee sitä tarkastusta ja kerro asiakkalle autossa olevista vioista? Sehän olisi sillä tavalla paljon helpompaa eikä kukaan tällä palstalle pettynyt olisi yllättynyt. Tätä kutsutaan asiakaslähtöisyydeksi.

      Kannataisi näiden kahden kuvassa olevan veijarin viettää aikaa autojaan tarkastamassa ja virheiden dokumentoimisessa asiakkaile eikä hikisessä mökissään vastineita huonolla suomenkielen taidolla kirjoittamassa.

    • Raskas kaveri

      Eikä siinä kaikki. Kaasujalka-lehtihän on Autosillan hovikehuja :)

      Järjestetään mielenosoitus autoliikkeen pihalla. Huomenna heti sankoin joukoin paikalle. Tutkitaan autot tarkkaan ja kerrotaan paikalla (mahdollisesti) oleville asiakkaille mitä vikaa niissä on ja sitten kerrotaan loput nettiin.

      Eli huomenna siis klo. 11 kaikki sinne. minä tarjoan munkit ja kahvit.

      • Raskas kaveri

        vittu vittu ja vittu......minä minä minä.
        Tarkistakaa autonne kunnolla ja älkää ostako halpaa ja hyvää.


    • järkikäteen

      Itsellä ei ole mitään ogelmaa ollut kyseisen liikkeen kanssa itsekkin nuorempana tuli ostettua auto kun auto ja faija tuumas aina et "muista sä et oo ostanu uutta autoa" ja sillä perjaatteella meen vielläkin. jos tulee vikaa niin korjataan ja mitä oon lukenu niin summia mitä ootte sijoittanu "kalliisiin" autoihin niin olisitte saannut isommastakin puljusta jo melkeen uuden. jos haluutte ehjän auton niin kävelkää vaikka vehoon ja maksakaa 40k autosta jossa on 2-5vuoden takuu.. ei ketään voi syyllistää käyttekö yksityiseltäkin pyytämässä huolto rahoja takaisin? veikaan että ette jos haluutte takuun niin menkää isoihin puljuihin ja jättäkää pikku puljut...

    • Siltainsinööri

      Ainoa oikea tapa olla Autosilta Espoo/ Jagron kanssa tekemisissä on ettei ole millään tavalla tekemisissä kyseisen narikan kanssa !!!

    • Kierrätysromuja

      Kauheita linttoja myynnissä kauheilla hinnoilla.Ostaako joku muka ihan oikeasti noita romuja ?

      Ihme kun on yleensä pysynyt vielä pystyssä !

      • Kauppatase

        Näköjään pysynyt aika hyvinkin pystyssä. Taloussanomien sivun mukaan esim. V. 2012 tehnyt reilut 600 tonnia viivan alle plussaa...


    • auto jargo valehtele

      Itse kierrän kanssa tulevaisuudessa kaukaa kyseisen paikan!! Kyllä niin nuolee asiakkaan persettä, mutta kun pitäisi kantaa sitten vastuuta ollaan niin hiljaa! En voi suositella kenellekkään kyseistä puljua!

    • Liru liru öhöm köh

      Myynnissä ollut kauan automaattivaihteinen Porsche 944, jolla muka ajettu erittäin vähän (oliko jopa alle 60 tkm). Epäilyttää ja suuresti. Hintapyyntöä on voittojen toivossa liruteltu hiljakseen alaspäin, oli joskus reilusti yli 10 000 ja nyt ehkä reilut 8000 :D Taitaa jäädä auto käsiin, niin pittää halventaa ja halventaa. Kunnon huoltokirja/kuitit eivät ole epäselviä kynämerkintöjä, nehän voi tehdä kuka vaan, oli huollettu tahi ei. Muita kokemuksia?

    • Ghytrf

      Naurettavan hintanen toi BMW X5 mikä siellä myynnissä. Yli 300tkm ajettu peli. Noin 3000e hinnasta pois välittömästi. Miten tää paikka pysyy pystyssä?

    • Joroma69

      On se hyvä,että täällä on myös näitä kyseisen autoliikkeen
      NULLIN KUPPI.päitä keskustelemassa =D

      • Joroma69

        Jos myytte JAGRO Oy. "autoja"
        Se,että jos sinne ...sanotaan vaikka tulisi se "tyhmä blondi" ostamaan auton ja suosittelette jtn. peeaskaa. NIIN KANTAKAA MYÖS SE VASTUU....


    • Hyviä Ovat

      Mikä on noin hankalla menkää seuraavaan kauppaan, kun ja jos koskaan saatte osamaksut siihen malliin, että voi vaihtaa.

    • Asseri Tyrnä

      Ihan ok pelejä no käytetty on käytetty ja varmasti kulunut ja jopa rikki jostain kohtaa. Yleensä jos ostaa vanhan asunnon, niin alkaa helvetillinen laatotus-, maalaus-, yms urakka, jotta saa mieleisen ja siistin ja kuitenkin ollut aika kallis ostos, mutta joku kybän auto jos renaa, niin äkkiä suomi24:lle ja sen jälkeen mietitäään miten sais jonkun muun maksamaan.

    • Terri T.

      Soitin ja tiedustelin muutamat asiat myynnissä autonsa liittyen. Myyjällä ei ollut aika kertomaan asiasta, eli heillä on tosi kiireitä business siellä. He eivät viitsiä jutella asikkaiden kanssa vaikka taantuma aikana kaikki halu lisää asiakkaita. Huono palvelu., en todellakaan suosittelee.

    • Rauli

      Niinhän se on, että ei tainnu saada sun puheesta selvää tämä myyjä, kun näyttää tuo kirjoitustaitokin olla hieman hakusessa. Opettele puhumaan suomea ja kirjoittamaan, niin voit koittaa uudelleen. Ehka vahan tuhma?

    • 2 autoo takana

      Itse ostin kyseisestä firmasta auton...pari vikaa oli ja laskut jaettiin puoliksi..ei isoja vikoja mutta vikoja kuitenkin. Palvelu oli hyvää ja meinaan kyllä seuraavam auton ostaa samasta firmasta. Äitikin osti auton sieltä ja toiminut kun sveitsiläinen kello. eli ihmiset jos ette autosta mitään ymmärrä, ostakaa uusi vitun köyhät!!!

    • työnhakija joskus

      Käytetty auto on aina arpa. Voi sattua joskus maailman paras ostoskin, mutta eikös yleensä vanha auto lähde jokaiselta Teiltä silloin kiertoon kun siihen on just tulossa jotakin korjattavaa... Joskus lähtöön riittää pelkkä kuolemaa tekevä akku ja joskus taas todella kalliiden vikojen oireiden vuoksi.

      Ja joku kehtaa tunnustaa olevansa pettynyt kun 5000€ autoon on tullut jotakin korjattavaa!

      Itse olen kyllä pettynyt ko. liikkeeseen, mutta muusta syystä. Aikoinaan hain töitä ko. liikkeestä ja asioiden käsittely sellaisessakin asiassa oli asiattoman heikkoa. Uskon siis, että jotkut ovat saaneet huonoa autokaupan asiakaspalvelua ko. liikkeessä.

      • Hbljgvk

        Huono firma. Älkää ostako. Skeidaa myynnissä.


    • EiMuutaSanottavaa

      Eiköhän tästäkin putiikista ole puhuttu täällä jo ihan tarpeeksi. 880 autoa myynnissä ja muutama sata valitusta kuluttajansuojasta. Noista voi 800 voi löytää hyvän pelin itselleen tai sitten päästä kuluttajansuojan jonoon valittamaan.
      Romut on romuja, halvat halpoja ja kalliit ovat (liian) kaliita. Sopivan hintaisesta voit löytää sopivan.
      Tarkasta auto ja äläkä tule ympäripuhutuksi. Mikäli auto on hyvin huollettu ja toimii niin kuin auton pitää toimia niin ei siinä paljoa vikaa voi olla.
      Mikäli ei ole huoltokirjaa niin autoa ei ole merkkihuollettu tai huollettu ollenkaan.
      Harvasta autosta katoaa huoltokirja ilman syytä.

    • Nissukka

      Valinnan vaikeus ainoa hankaluus.

      • Pulppimies

        Siinäpä se! Vaikka muut puhuvat paskaa, niin kyllä heillä on vaan laajin tarjonta, joka houkuttelee asiakkaat paikalle. Siinä on muiden liikkeiden turha vikistä


    • Huippuliike

      Asiallista on toiminta. Autot ovat käytettyjä. Jos epäilyttää älä osta. Jollet ymmärrä autoista mitään ota mukaa sellainen joka ymmärtää. Jos olet rahaton kulje bussilla. Minä ajan Hummerilla ja rahaa riittää ja ostan jagrosta hyviä autoja joita myyn eteenpäin voitolla. Tasan ei käy onnenlahjat näköjään. Kyllä elämä on rahattomilla kurjaa...voi voi voi

    • Siellävainasioin

      Helvetin hyvä palvelu ja autot loistavia sekä halpoja. Takuut pelaa ja vastuut. Hyvittävät kunnolla vaihdokista ja kahvia saa juoda. Köyhät valittajat painukoot vittuun.

      • joopajss

        Sori vaan, mut nyt naurattaa toi sun kehasus :DDD Et voi olla tosissas tai sitte oot firman omistaja.


      • olikohanitsemyyjä

        Autosilta jyrää!


    • Hapanta

      Aivottoman idiootin ei kantsii mennä Jagrolle, mutta ei mihinkään muuallekkaan. Todella iso osa tulee merkkiliikkeistä tai rahoitusyhtiöiltä, kuten kaikille käytetyn myyjille, joten pitäisikö sanoa, että arvon kuluttajien raiskaamia rakkineita kaikki tyynni. Tokihan hyviäkin auton pitäjiä on, mutta tuppaa niissäkin omat harminsa olevan. Kuluttajilla vain ei ole varaa korjata autojaan, joten pakko vaihtaa, jos vielä osarilla saa. Veho Olarista tulee aika läjä vuodessa Jagrolle.

    • Selkis

      Kiitos Autosillalle vastauksista. Eli homma toimii siten, että ne autot joita merkkiliike ei niiden huonon kunnon vuoksi uskalla myydä kuluttajille itse, menevät Mustan listan liikkeelle eli Autosilta Jagroon ja sitä kautta käyttäjille. Ihmiset luulevat ostavansa auton liikkeestä, joka noudattaa kuluttajansuojalakia, mutta totuus onkin toinen.

    • joopajss

      Nimenomaan. Ja tiedän kokemuksesta että nuo vaihdokit menevät erittäin halvalla näille häkkikauppiaille ja kehtaavat viellä ulista että kate on minimaalinen.

    • paljonoppinutostaja

      Ostin sieltä Skodan. Tietty hyvä kohde "nainen" ostamassa käytettyä autoa. Myyjä oli itse käyttänyt autoa edellisenä päivänä unohti mulle mainita että 90.000 huoltovalo palaa itse tietty tyhmänä en tätä huomannut.. Oma vika. Vetosin myyjän rehellisyyteen, että miksi ei voinut mainita asi. Eivät tulleet vastaan huoltokuluissa... Pääsin tutustumaan toimitus johtajan vastineeseen hah hah osaa kirjoittaa. Myyjä siellä oli mukava...mutta niinhän niiden pitääkin. Kysyin muuten myyjältä jälkeenpäin että pitääkö ostajan olla auto asentaja vai pitääkö myyjän olla rehellinen...ketutti se huoltovalo kun myyjä sen oli nähnyt kun oli autolla ajanut itse, vielä mainitsi tämän.. Jotenkin mietin että saisinko jotain mielihyvää kun menisin koeajaa peränurkkien autoja ja monta

      • Ostokrapula

        Oletko jotenkin kehitysvammainen? Sinua nyt siis syvästi huijattu kun joudut skodan romusi viemään normaaliin määräaikaishuoltoon?


      • pyllyonok

        "Jotenkin mietin että saisinko jotain mielihyvää kun menisin koeajaa peränurkkien autoja ja monta"

        Varmemmin sitä mielihyvää saat, kun menet sinne peränurkkaan, lasket pöksyt nilkkoihin ja pyllistät ja odottelet montako ajajaa saat sinua ajamaan.


    • Eikannata

      Valehtelijoita. Eivät tulleet vastaan korjauskuluissa. Älkää ostako autosillasta mitään.

    • Hivatti

      Ostin citroenin ajoi ja ajoin tarvin farkkua ostin FIATIN punaisen ajoi ja ajoin .Autosilta myi ehjät autot . Olis ne voineet hajotakin tai olisin minä ehkä aiheuttaakin sen hajoamisen . On siellä ainakin mistä valita, Neuvo otin kaverin mukaan 4 silmää näkee enenmän kuin 2 silmää . Paljosta on hyvä valita

    • entinenautoammattilainen

      Moi..pari asiaa autonostoon
      Ottakaa asiantuntevaa kaveria mukaan.
      Koeajakaa myös huonolla tiellä/moottoritiellä.tarkastakaa huoltokirja.nopeasti tarkastettavat kohteet.pakoputki.jarrulevyt.renkaat.kaikki sähkökatkaisijat.ilmastointi.valot.ohjaus.kytkin.pellit.myös vetokoukku voi tietää kovaa rääkkiä.kaikki ylimääräiset kolinat.kitinät.autonvaeltelu.y.m tietää ongelmia.aja pitkä lenkki.tarkasta mahdolliset vuodot.jos kone öljyinen tai tyyliin tyyppivika et vuotaa älä osta.katsokaa sisustus.selvitä ennakkoon mahdolliset tyyppiviat kohteet.selvitä jakopään hihna.ketjuvaihto.tee itse havainnot päätökset.myyjä puhuu oman provikan puolesta.jos mahdollista osta n.s isoista liikkeistä.ja pakko sanoa vältä fiat.renault.citikka.datsia.peugeot.nissan. ja muut yli 150.000 ajetut.poikkeuksia tietysti on mutta kyllä se auto vaan kilometreissä kuluu ei mahda minkään oli merkki mikä hyvänsä.ja se tietää aina rahanmenoa

    • Huijarilafka

      Huijariyritys ja itse toimitusjohtaja tässäkin viestiketjussa trollina.
      En suosittele, toivon, että vältätte paikkaa.

      • KerroTokiLisääJoo

        Oletko jotenkin kehitysvammainen?
        Missä kirjoituksissa näet kyseisen toimitusjohtajan omalla allekirjoituksellaan kommentoimassa? Et missään.
        Millä oikeudella näin syytät kyseistä henkilöä?
        Millä perusteilla syytät liikettä huijariyritykseksi?

        Kuka sinä muuten olet, mikä on ongelmasi ja perustelut edellisiinkin kiitos.


      • Kroisos12
        KerroTokiLisääJoo kirjoitti:

        Oletko jotenkin kehitysvammainen?
        Missä kirjoituksissa näet kyseisen toimitusjohtajan omalla allekirjoituksellaan kommentoimassa? Et missään.
        Millä oikeudella näin syytät kyseistä henkilöä?
        Millä perusteilla syytät liikettä huijariyritykseksi?

        Kuka sinä muuten olet, mikä on ongelmasi ja perustelut edellisiinkin kiitos.

        Tais TJ löytyä.. :D


    • Jupuleisson

      Viekää nyt törpöt auto jota olette ostamassa mistä hyvänsä autoliikkeestä taikka yksityiseltä katsastuskonttoriin AUTOTOHTORILLE ja maksakaa se vajaa sata euroo niin saatte puolueettoman arvion auton kunnosta.

    • Suamispede

      Autot hajoo,hirvee paikka en suosittele kenellekään.

    • kjdhfgjjk

      Näyttää myyvän samaa peliä kolmanneksen kalliimmalla kun yritetty kaupitella aikaisemmin muualla , ja vm:n varmaan vanhempi kuin ilmoitettu ,että semmonen tapaus tämä.......

    • kunnonliike

      Myyvät vain paskaa. Kalusto seisoo ulkona räntäsaateessa ja pakkasessa. Käykää katsomassa niin ymmärrätte. - K

    • Ferrislambo

      No ainakin tän firman palstalta löytyy juttuseuraa joka lähtöön ;-D

    • rupale

      Ostin auton Autosillasta Espoosta v.2016 alkupuolella. Myyjä vaikutti asiantuntevalta ja mukavalta. Mitään papereita en saanut autosta, esim. mitä ominaisuuksia siinä on tai mitä omasta autostani hyvitettäisiin, jos vaihtaisin autoa. Mitään vikoja autossa ei myönnetty olevan ja tehtiin myyjän kanssa herrasmiessopimus, jossa kumpikin auto tulee olla ehjiä vaihdossa. Tätäkään lausetta/sopimusta en valitettavasti mihinkään saanut kirjallisena talteen.

      Ehkä noin 1-2kk ostamisen jälkeen autoon huomattiin outoja ääniä ja vaivoja. Noh ensimmäiseksi viaksi selvisi jarrulevyjen loppuun kuluminen. Vaihdosta maksoin vain osat, joka mielestäni oli suht kohtuullista, kuluvia osia kun on. Ihmettelin myös outoa inisevää ääntä. Vein auton uudelleen Autosiltaan, jossa vikaa ei löydetty, eikä mukamas ääntä kuultu. Ääni vain paheni ja vein auton uudelleen Autosiltaan. Eivät edelleenkään itse vikaa löytänyt ja se piti selvittää LänsiAutossa. Viaksi selvisi, että vaihdelaatikko on rikki ja se täytyy vaihtaa, joko uuteen tai käytettyyn. Autosillan mielestä maahantuojan olisi pitänyt tulla vastaan hinnassa, mutta LänsiAutosta kerrottiin perustellut syyt, miksi maahantuoja ei sitä tee. Autosilta vaihtoi käytetyn vaihdelaatikon autoon. En saanut tietää mistä autosta laatikko oli otettu. Kolariauto, vai korjattu laatikko? Tiesin vain kilometrimäärän vaihdelaatikolle (tai siis Autosillan kertoman kilometrimäärän). Maksoin vaihteiston vaihdosta ja käytetystä vaihteistosta n. 1000€.

      Keväällä ajotietokone ilmoitti jäähdytysnesteen olevan vähissä. Sitä lisättiin ja uskoin vian korjaantuneen, koska mitään vuotoa ei huomattu, eikä muuta oiretta autossa. Nyt n.7-8kk myöhemmin huomasin, että tuuletus ei toimi autossa oikein ja auto valittaa uudelleen jäähdytysnesteen vähyydestä. Tuuletuksen käskyt eivät toimineet oikein esim. tuulilasille ei puhaltanut ilmaa, vaikka nappulalla niin käskin. Toisista rei'istä tuli kylmää ja toisita kuumaa ilmaa, vaika säätö oli kuumalla. Vein auton LänsiAutoon, jossa huomattiin pieni vuoto ja liittimiä kiristeltiin. Epäili myös että tuuletusjärjestelmässä voisi olla vika ja sen korjaus maksaisi minulle töineen vajaa 1000€.

      Yhteenvetona Autosilta on myynyt minulle rikkinäisen auton ja olen sen vuoksi joutunut ajamaan heidän sijaisautolla eestakaisin jumalattoman monta kertaa. Otin yhteyttä myös kuluttajasuojaviranomaisiin, mutta oikeuteen en uskalla asiaa viedä, koska iso firma yleensä voittaa yksittäisen kuluttajan. Huollosta/korjauksista vastaavat henkilöt ovat ok ja heidän kanssaan yhteistyö sujui, mutta Autosillan omistaja on totaali kiero ja myyjät puhuvat paskaa, minkä ehtii! Autosillan omistajaan olen siis myös ollut yhteydessä ja en edes pahoitteluja mistään. Autosillan pomo kommentoi vaihteistosta, että ajoneuvo oli käynyt läpi kuntotarkastuksemme, missä vaihteisto oli todettu toimivaksi myyntivaiheessa. Kuntotarkastushan ei ole puolueellinen, jos autoliike tekee sen itse?? Tottakai auto todetaan ehjäksi, jos oletetaan, ettei kuluttaja huomaa vikaa lyhyessä koeajossa.

      Anteeksi pitkä tekstini. Toivottavasti tästä apua Autosillasta auton ostamista harkitsevalle. ELI ELKÄÄ OSTAKO Autosillasta! Saatte vain ongelmia! Mitään todisteita mistään et saa kirjallisena eli jos myöhemmin on valitettavaa, sinulla ei ole mitään todisteita, eikä Autosilta myönnä mitään.

      • UskomatonUrpoilija

        "Anteeksi pitkä tekstini."

        ET SAA!
        Kerrot pitkässä tekstissäsi, että kyseinen autoliikeon pikkuisen päälle pirusti yli virhevastuulakien ottanut osaa autosi kunnostuksiin ja silti sinä saatanan kätyri solvaat liikettä!?! Helvetin tuleen joutaisit!


      • fhhjkhjk

        Renaultinko ostit?


    • Paljonautojaa

      Iso kioski

    • 435rgh5342222

      Paskinta enemmän käytetyn auton ostamisessa on se että kun et tiedä sen auton kuntoa, sikaa ostat aina säkissä.

      Jos edellinen auton käyttäjä on ollu raskaskaasujalkainen ja repinyt autoa minkä kerkiää niin sullehan ne varmaan sitten kaatuu niskaan sen auton viat. Kattokaa nyt miten moni autojaan repii tuolla liikenteessä, ei ne sitä kestä ja joku ne maksaa aikanaan..

    • Saatananhuorat

      Autosilta myi auton ja siihen vaihettii vauhtipyörä vaihdettiin siinä samalla...kesti 2kk ja taas paskana...auto ollu kuukauden paskana...firma mikä tilas osan puolasta....sano että tilaa halvimman osan aina...firma ilmoitti myös että auto oli diagnosoitu täytenä paskana jo myydessä..siitä ei puhuttu mitää
      myydessä...vittu että alkaa otsasuoni esykkii...vitun huorat saatana!!!!

      • melkoinen_firma

        No voivoivoi...
        Hienoa, että joku "firma" osaa kertoa jonkun autoliikkeen myymästä autosta, että se on jo myydessä "diagnosoitu täydeksi paskaksi" ja kertoo itse avoimesti tilaavansa maailman halvimpia osia jostain Puolasta.
        Mikä "firma" se tuollainen on? Kristallipallohan heillä ainakin on josta diagnooseja jakelevat tulevaisuuteen toisten autoista ja pirun pihi päällikkö, kun aina etsii halvimmat osat vaikka Puolasta tilaten... siellä on muuten myös niitä vitun huoria. Ihan saatanasti. Vinkvink, niin sykkii sinullakin muualla kuin otsasuonissa.


      • Maassamaantavalla
        melkoinen_firma kirjoitti:

        No voivoivoi...
        Hienoa, että joku "firma" osaa kertoa jonkun autoliikkeen myymästä autosta, että se on jo myydessä "diagnosoitu täydeksi paskaksi" ja kertoo itse avoimesti tilaavansa maailman halvimpia osia jostain Puolasta.
        Mikä "firma" se tuollainen on? Kristallipallohan heillä ainakin on josta diagnooseja jakelevat tulevaisuuteen toisten autoista ja pirun pihi päällikkö, kun aina etsii halvimmat osat vaikka Puolasta tilaten... siellä on muuten myös niitä vitun huoria. Ihan saatanasti. Vinkvink, niin sykkii sinullakin muualla kuin otsasuonissa.

        vitun kehitysvammainen hintti!!!mustalla listalla ei olla ilman syytä...vaikka täällä muuta kusetetaanki...kahvia tarjotaan ja jeesustellaan ,mutta mihikään ei oteta kantaa ku pitäis jotain korjata..korjataan ja osat hajoo samantien....notta vituttaa ku päivänselvissä takuu asiossa mitkä töistä pitäis tulla prkl!!ni valehdellaan..ei näin paljoa valituksia tule jos ei olisi syytä...kattokaa NY saatanan apinat peiliin ja ottakaa niskasta kiinni...aikuiset ihmiset!!


      • Maassa_Lain_Mukaan
        Maassamaantavalla kirjoitti:

        vitun kehitysvammainen hintti!!!mustalla listalla ei olla ilman syytä...vaikka täällä muuta kusetetaanki...kahvia tarjotaan ja jeesustellaan ,mutta mihikään ei oteta kantaa ku pitäis jotain korjata..korjataan ja osat hajoo samantien....notta vituttaa ku päivänselvissä takuu asiossa mitkä töistä pitäis tulla prkl!!ni valehdellaan..ei näin paljoa valituksia tule jos ei olisi syytä...kattokaa NY saatanan apinat peiliin ja ottakaa niskasta kiinni...aikuiset ihmiset!!

        "päivänselvissä takuu asiossa"

        ööh...? Uusissa autoissa on takuu. Haukkumasi liike ei myy uusia autoja.
        Ota itseäsi kiinni mistä parhaalta tuntuu ja ryhdistäydy. Aikuiseksi kasvaminen vaatii veronsa ja tieto lisää tuskaa.
        Tieto: Käytetyssä autossa ei ole päivänkään takuuta, ei ainakaan Suomen lain mukaan ja sinun mielikuvitus päivänselvyys takuut on harhaa.


      • Herääsaatana
        Maassa_Lain_Mukaan kirjoitti:

        "päivänselvissä takuu asiossa"

        ööh...? Uusissa autoissa on takuu. Haukkumasi liike ei myy uusia autoja.
        Ota itseäsi kiinni mistä parhaalta tuntuu ja ryhdistäydy. Aikuiseksi kasvaminen vaatii veronsa ja tieto lisää tuskaa.
        Tieto: Käytetyssä autossa ei ole päivänkään takuuta, ei ainakaan Suomen lain mukaan ja sinun mielikuvitus päivänselvyys takuut on harhaa.

        Ai jos auto korjataan ja tehdään päin vittua no ei oo korvauksella takuuta..vittu herää tähän maailmaan saatana😣


      • Herääsaatana
        Herääsaatana kirjoitti:

        Ai jos auto korjataan ja tehdään päin vittua no ei oo korvauksella takuuta..vittu herää tähän maailmaan saatana😣

        Kuluttaja asiamiehen mukaan työllä on minimissään 6kk takuu ja osillaki takuut..ei oo ihme että ootte mustalla listalla...hahahaaa😂😋älä näsäviisastele saatanan tonttu


    • Verygood

      Vilkaiskaa myyjien ansiotuloja viimevuodelta,ihan hyvin jätkät vetää autoja myymällä 😆

      • Anteroroobertinpoika

        näin hän se on...moraalittomat ahneet juutalais-sijat tekee voittoa..kiitos munattomien päättäjien ja säälittävän kuluttaja suvakkilasit takia...nauttikaa rahoistanne rosvot💋


      • Kauhajokimoraali

        Kännykkä vaihtaa sanoja..ihan hyvä..jää raivo huomaamatta...muitten ihmisten kunnioituksen puute paistaa läpi...paha saa palkkansa..nauttikaa ku voitte juutalaiskoirat..ehkä joskus viel jää luu jyrsittäväksi?


    • Jeeeeeees

      Ajakaa uudella autolla, älkää käytetyllä paskalla, joita tuo liike on pullollaan.

    • vaihdantakaisinvanhaan

      Mikä tämä autosilta vakuutus oikein on? kiinteä hinta ensimmäiseksi vuodeksi ja sen jälkeen täysihinta (:

    • Yllättipätodella

      Vanha, tiensä päähän tullut punainen autoni meni vaihdossa liikkeeseen. Romutuspalkkiolla. Auto oli palvellut hyvin 13 v., mutta nyt oli alkanut tiivistahtinen korjaamorumba parina viime vuotena, eikä auton suurten vikojen korjaus olisi ollut enää järkevää. Ei, vaikkei korissa ollut ruosteen ruostetta ja kärry näytti sisätiloiltaankin kuin uudelta. Hoidettu oli, jynssätty ja vahattu... Mutta: moni kakku päältä kaunis: iskarit olivat lopussa, ohjauskulmat pielessä, kässäri ei toiminut, vaihteisto kränäsi - etenkin kolmosvaihde. Akselisto oireili, hihnaremppaakin oli vailla, puolat paukkuivat, jarrut puolitehoiset, vuoroin taas jumissa..Kaikenlaista vikaa oli tonnien edestä, auton arvo n. 300 €. Jos sitäkään.
      Noh, ylläri oli melkoinen kun tämä romutukseen vaihdon yhteydessä lähettämämme ajokki oli jotenkin päätynyt 130 km:n päähän Autosillalle Espooseen, mistä se taas oli myyty tuhansien eurojen hintaan siistikuntoisena yksityishenkilölle! Ilmoitus oli vanhentunut mutta näkyi yhä, kun Karma mikä lie sen silmiini autonetissä heitti. Toivottavasti kärry on korjattu ennen kys. kauppoja. Muutoin olis kyllä perin katalaa toimintaa ja surku tulisi auton ostajaa.

      • Yllättipätodella

        Kahtena viime vuotenaan minulla auto meni katsastuksista läpi kolmannella ja neljännellä yrittämällä korjauskierrosten jälkeen..On siinä ollut kelpo ajokkia kerrakseen myytäväksi..


    • Hepppp

      Autosiltaan voi lykätä millaisen paskan tahansa ja ottavat vastaan ja myyvät sellaisenaan eteenpäin. Älkää ostako yhtäkään autoa tuolta. Tulette katumaan jos ostatte.

      • Kytö

        Voitko tarkentaa vähän? Oletko ostanut vai myynyt jonkun rikkinäinen auto. Olisi kiinnostava tietää näin kuluttajana vai onko tämä taas perus paskaa puhumista eikä ole edes ikinä käynyt edes liikkeessä.


    • rer344

      Tonnin paskan tuolta ostin, ja sellaisen myös sain.

    • Pettynyt_asiakas

      Onneksi olkoon Autosilta / Jagro Oy. Olette pettäneet asiakkaan luottamuksen. Asioilla kun ei ole tapana järjestyä, niin kuluttajalla ei ole muuta mahdollisuutta, kun viedä asian käsitteleminen kuluttajariitalautakuntaan.

      • LAINmukaisesti

        Onneksi olkoon "Pettynyt_asiakas". Olet ehkäpä kuvitellut, että käytettynä ostamassasi vanhassa ja kuluneessa autossa olisi takuu? Takuu-uskovaisilla kun on tapana näin kuvitella niin syntyy juuri kaltaisesi mielensäpahoittaja. Mielensäpahoittajalla, takuu-uskovaisella tai muuten vaan harmistuneella on toden totta oikeus mielensäpahoituksen aihetta pohtia myös kuluttajaneuvonnan kanssa. Heidän tosin pitää noudatella suosituksissaan Suomen lakia, eikä takuu-uskovaisen luulotteluja, joten siltä ei välttämättä selkään taputuksia ja muita lohdutteluja suurempaa lohtua kuitenkaan heru.


    • semmostase

      Käytiin kaverin kanssa katsomassa 12 vuotta vanhaa autoa täällä. Tutkittiin sitä noin 45min. Myyjä tuli siihen pällistelemään ja höpisemään jonnin joutavia. Koitti ilmeisesti saada meijän keskittymisen tutkimiseen herpaannettua, ettei löytys vikoja :D.

      No autosta löytyi kaikennäköstä pikkuvikaa mitä ei olisi huomattu ellei tutkittaisi. No kaupat syntyi kun selitettiin mitä kaikkea vikaa siinä on ja saatiin tingattua tonni pois hinnasta. Lähinnä vitutti se kun ei saanut rauhassa tutkia.

      Jos täältä ostaa niin TUTKIKAA hyvät ihmiset se romu ennenku teette kaupat ja muistakaa tinkiä!

      Eikä tätä olisi tullut ostetuksi ellei itse osaisi korjata.

    • Korkokenkäautoilija

      Asioin aikeenani todella ostaa omaa silmää miellyttänyt auto, jonka hinnassa toki oli hieman ilmaa. Kahdesti asioin liikkeessä miespuolisen, kuskina toimineen ystävän kanssa. Näin autoharrastajan näkökulmasta nauratti myyjänä toimineen nuoren miehen asenne - kauppatilanteessa hänelle tehtiin hyvin selväksi, kumpi meistä ystäväni kanssa on autoa ostamassa, mutta aurinkolaseihin ja varvassandaaleihin sonnustautunut, purkkaa lehmän lailla märehtinyt myyjä solkotti myyntijargoniaansa tasan tarkkaan ystävälleni. Kaverikin yritti useaan otteeseen todeta, ettei hän suinkaan ole autoa ostamassa, että kannattaisiko siitä autosta kertoa sille, joka pirssin aikoo ostaa.

      Myyjästä ei missään vaiheessa jäänyt kovin miellyttävää kuvaa. Ymmärrän, ettei jokaista käytettyä koslaa voikaan tuntea mutta oli huvittavaa, miten ulapalla myyjä havittelemastani autosta todella oli. Puheet menivät täysin ristiin netissä olleen myynti-ilmoituksen kanssa, huolloista ja katsastuksesta ei ollut mitään tietoa ("joojoo on se kai leimassa"), ja selkeästi lähes loppuunajettujakin renkaita mainostettiin "ihan bräniköinä". Niin, olihan niissä se kolmisen milliä pintaa, joka toki kesärenkaissa on lain puitteissa vielä ihan kelpaava.
      Kiinnostus autoon oli myyjästä huolimatta kova, joten pääsimme kuitenkin lopulta neuvottelemaan hinnasta. Siinä vaiheessa, kun toimistossa myyjä nosti edessäni jalat pöydälle ja alkoi vienosti hymyillen pohtia, onko nuorella naisella todella muka pätäkkää ostaa 6,5 k maksava auto, päätin poistua ja hain vastaavan (toki huomattavasti parempi kuntoisen) ajoneuvon samana iltana toisaalta :)

      Sen tarkemmin en kaluston kuntoon osaa sanoa juuta tai jaata, mutta asiakaspalvelu liikkeessä on varsin monen autoharrastajan suusta kuultuna melko ala-arvoista - etenkin näin naisen näkökulmasta ;) Toki ilmiö on tuttu muualtakin kuin Autosillasta, mutta tuonne ei kyllä enää tarvitse mennä asioimaan.

    • Kftb

      Autosillassa romuautot myynnissä nyt outlet-hintaan! Kiertäkää ja kaukaa.

    • Hyvintoimittu

      Ostimme auton joulukuussa Autosillasta. Myyjä oli asiallinen ja ammattimainen. Antoi rauhassa miettiä eikä tyrkyttänyt liikoja.
      Auto toimikin moitteettomasti kunnes ajoimme lappiin yli 30 asteen pakkaseen. Ohjaustehostin hajosi ja se oli kallis. Autosta löytyi myös kaikkea muuta normaaliin kulumaan verrattavaa.
      Olin yhteydessä myyjään joka otti asian hyvin vastaan ja pyysi soittamaan huoltopäällikölle. Huoltopäällikkö lupasi tulla mukaan korjausmenoihin kolmanneksella. Korjautimme auton paikallisella korjaamolla ja rahat tulivat tilillemme
      Todella hyvää palvelua Autosillalta

    • Anonyymi

      Kaksi viikoa sitten ostin 5-sarjan BMW:n, joka oli ruotsista liike tuonut myyntiin. Kilometrejä oli noin 140tkm. Muutaman päivän jälkeen syttyi moottorivalo ja vein huoltoon. Kallis remontti, kun katalysaattorit ja lamdat menin uusiksi. Autosilta hoiti asian todella mallikkaasti ja varsinkin työnjohtaja Mika tuntuu osaavan asiansa! Uskon, että seuraavankin käytetyn auton voisin heiltä ostaa (vaikka asun Oulussa). Itselläni ei siis ole muuta kuin hyvää sanottavaa Autosilta liikkeen toiminnasta.

    • Anonyymi

      Kävin tammikuussa katsomassa autoa, soittelin parit päivät etukäteen ja sain kutsun koeajolle. Paikalle saavuttaessa auto hukassa ja kun se kinoksesta löytyi, niin en viitsinyt kesärenkailla lähteä cruisingille. No ei siinä vahinkoja sattuu tekevälle. Kaiken kruunasi se, että lupauksesta huolimatta soittoa ei kuulunut kun renkaat oli vaihdettu ja myyjä unohti mainita että auto on Saksan tuonti vaikka sitä erikseen kysyin.
      Nyt kun ajoin tänään ohi niin on piha tyhjentynyt autoista (?!) liekö vuokrarahat tai soppari loppunut.

    • Anonyymi

      joskus 5 vuotta sitten ex vaimo halusi itselleen jonkun siistin sedan mallisen auton, ja sopiva audi a4 näytti olevan jargossa, soitin liikkeeseen ja mentiin paikalle niin auto olikin renkaiden vaihdossa jossain muualla, no liikkeessä oli samanlainen farmari ja vaikka sanoin exälle että tullaan huomena hakemaan se sedan malli, niin ei kun kerran oltii tultu kaupoille niin tyhjin käsin ei lähdettäs kotiin, eli se sitten loppujen lopuksi ostikin sen farmarin. noh ei päästy ihan kotiin asti kun öljynpaineen merkkivalo syttyi ja näyttö oli täynnä varoituksia. Öljypumpun sihti oli mennyt tukkoon, liike korjasi auton mukisematta ja vaihatti vielä vesipumpun ja jakohihnan samaan syssyyn ja antoi vielä sijaisauton tilalle, eli itsellä ainakin hyviä kokemuksia tästä liikkeestä. kamuxista ei niin hyviä.

    • Anonyymi

      Autosilta / jagron liiketoiminta perustuu täysin ihmisten hyväuskoisuuteen sekä suomalaiseen "en jaksa valittaa vioista - häviän kuitenkin".

      Tj ostaa romuautoja maailmalta ja koulutetut huijarit myyvät niitä päivät pitkät eteenpäin.
      "Huoltopäälikkö" antaa valohoitoa ensiapuna ja lopulta jonkun pikkusumman korjauksista. Todellista vastuuta ei ota ketään. Vaan luotetaan siihen, ettei köyhät hyväuskoiset vedä kauppoja oikeuteen.

      Iltaisin porukalla kirjoitetaan netti täyteen shaittaa siitä kuinka asiakas oli väärässä.

      Ostakaa toki autonne Jagrolta. Mutta käyttäkää se koeajon yhteydessä tutkittavana, se satanen ei mene hukkaan.

      • Anonyymi

        Ostakaa autonne merkkiliikkeistä, vaikka ovat hieman kalliimpia, niin liikkeen takuut ovat aitoja eivätkä perävalotakuita kuten tälläkin firmalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostakaa autonne merkkiliikkeistä, vaikka ovat hieman kalliimpia, niin liikkeen takuut ovat aitoja eivätkä perävalotakuita kuten tälläkin firmalla.

        Autojen määrä on pudonnut 425:een. Ennen mainosti itseään pohjoismaiden suurimpana vaihtoautoliikkeenä, mutta taitavat Kamux, rintajouppi, Saka, autokeskus ja moni muu mennyt ohi.

        Nämä neljä porskuttaa markkinoiden kärjessä paremmilla hinnoillaan ja korkotatjouksillaan.

        Autosillan vuotuiset korot jäävät niin korkeaksi, ettei heistä ole kilpailijoiksi.
        Muilla liikkeillä on toimipisteitä siellä, missä kannattaa kilpailla, Autosilla vain kehäkolmosen "väärässä" päässä.

        Odotan kommenttianne......


    • Anonyymi

      100000000

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe