Kun kerran kyseessä on RA- auringon jumala.
Miksi piti keksiä auringolle uusi nimi ; jeesus?
7
178
Vastaukset
Jos Jeesus nyt on rinnastettava johonkin egyptiläiseen jumalaan, niin se olisi Osiris, joka kuoli ja ylösnousi (ei tosin ihan samalla tavalla kuin Jeesus Raamatun mukaan) ja sen jälkeen alkoi toimia kuolleiden valtakunnan hallitsijana. Muinaisegyptiläiset arvostivat häntä kaikkein eniten jumalistaan ja sijoittivat hänet jumalten arvoasteikossa ylimmäksi, sillä hänen ansiostaan kuolemanjälkeinen elämä oli mahdollista (huomaa samankaltaisuus kristinuskon kanssa!).
- 1one1
Osiris ei pelasta sinua kadotukselta vain usko jeesukseen pelastaa
- tiede on totuus
1one1 kirjoitti:
Osiris ei pelasta sinua kadotukselta vain usko jeesukseen pelastaa
Entä jos ei ole hukassa? Eli on täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja pystyy selkeästi ajattelemaan omilla aivoilla. Silloinhan ei tarvitse mitään satuolentoja eikä jumalharhaa hämärtämään todellisuutta.
jeesus= RA kirjoitti:
Katoppa tämä pätkä!
http://paranormaaliblogi.net/index.php/2008/01/22/zeitgeist/Kyllästyin noin 15 minuutin jälkeen. Suurin osa tuosta ajasta kului tunnelmointiin ja perustietojen latomiseen Jeesuksesta ja hänen "edeltäjistään" (suunnilleen samat asiat opetettiin lukion kirkkohistoriaa käsittelevällä uskonnonkurssilla). Kuka jaksaa katsoa tuollaista täydet kaksi tuntia?
No mutta joo, onhan Jeesuksella toki yhtymäkohtia Raahan, mutta väitän silti hänen olevan lähempänä Osirista.
- tee parannus
jos tahdot pelastua.
- Elvis elää
hommiin.Mihin pelastuslaitokseen itse kuulut? Kauanko kesti koulutus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt353288Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441629Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719