Uutta Kalashnikovia tarjolla!
http://www.mikseri.net/artists/kalashnikov.54556.php
Diagnoosi-levy pian ulkona, nopeimmille riittää omansa, kyselyt mikserin.netin kautta.
Kalashnikov!
9
381
Vastaukset 9
- filaz
Jee jee...
- Dragoniez
Keskinkertaista paskaa...
- Dragoniez
Pyh, parhautta! Hyvä pojat!!
- jooooooooooooooooooo
Dragoniez kirjoitti:
Pyh, parhautta! Hyvä pojat!!
- Väisäs Riitta
jooooooooooooooooooo kirjoitti:
Kuten Väisäsen Riitta sanois: parasta mitä tiedä:D
- Real Dragoniez!
Väisäs Riitta kirjoitti:
Kuten Väisäsen Riitta sanois: parasta mitä tiedä:D
Vastasit mulkku sit miun nimimerkiillä!!!
- JNSU
Real Dragoniez! kirjoitti:
Vastasit mulkku sit miun nimimerkiillä!!!
tuttu bändi...
- Unnamed Source
Teillä on ihan jees meininki ja biisit tuovat mieleen ah, niin rakkaan 70-luvun. Jos ketä tuntee Juicen 70-luvun alkupään tuotantoa, niin löysin joitain positiivisia yhtymäkohtia siihen musiikkiin. Ajoittain tuli myös Tabula Rasa mieleen, eikä sekään ole huono asia. Lievää progeilua mukana, vai erehdynkö pahasti?
Jotain pitää myös aina kritisoida :). Jotkut rumpalin fillit ja kitaristin ajoittaiset kömmähdykset eivät oikein istu kuvioihin. Taustalaulussa on myös hieman eriaikaisuutta ja hieman oudonkuuloista stemmaa.
Kokonaisuus on kuitenkin hyvä ja niin on soundinnekin. Pisteitä 8½.- Paul Ramone
Kiitos nimetön lähde kommentista!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541