http://fc03.deviantart.net/fs36/f/2008/273/c/4/Logic_FAIL_by_1389AD.jpg
Omituista
11
117
Vastaukset
- Crocuta
:D
Aika hyvä. - scale
alkoi mietityttää onko Aku Ankassa vaikuttava pahis, Mustakaapu sittenkin burkhaan pukeutunut musliminainen?
- kirpela
Aika turhauttavaa. Toisaalta, kai se tietää miltä akkansa näyttävät.
Ei järjen eikä logiikan häivääkään.
Täytyy taistella entistä pontevammin ettei toi pesiydy tänne.- Crocuta
Ja siinä sivussa kun pistetään ruotuun omassa pesässä ne jotka tunkee kodin ja isänmaan väliin uskonnon...
Crocuta kirjoitti:
Ja siinä sivussa kun pistetään ruotuun omassa pesässä ne jotka tunkee kodin ja isänmaan väliin uskonnon...
Uskonnot pitää poistaa joka paikasta julkisella sektorilla koulut jne.
- Crocuta
Papu.Sparrow kirjoitti:
Uskonnot pitää poistaa joka paikasta julkisella sektorilla koulut jne.
Joo äänestetään vasureita ! :D
Ehkä mun täytyy jättää tää aihe kuiteskin... :P Crocuta kirjoitti:
Joo äänestetään vasureita ! :D
Ehkä mun täytyy jättää tää aihe kuiteskin... :PMeidän pitänyt lopettaa politiikasta puhuminen eiliseen, kun _sä_ sait sen viimeisen sanan?? :P
Katotaan niitä vasureita sen jälkeen kun pakkoruotsi ja holtiton mamu-politiikka on saatu kuriin ja järjestykseen!!
- skitsoskeptis
"Hei, kultsu, tässä mä ja Fatima ja pari muuta kaveria ollaan turistireissulla. Ihan vaan todisteena lähetän tän sulle, ettet kuvittele mitään muuta. Mä olen toinen vasemmalta."
- että...
vaatteet, peittävätkään, eivät estä ihmisiä tunnistamasta toisiaan. Ihminen on todella sopeutuvainen eläin. Pienet lapset osaavat erottaa apinayksilöt toisistaan, mutta kehittyessään lapsi menettää sen taidon, koska tarve on vain tunnistaa ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564