http://fc03.deviantart.net/fs36/f/2008/273/c/4/Logic_FAIL_by_1389AD.jpg
Vastaukset 11
- Crocuta
:D
Aika hyvä. - scale
alkoi mietityttää onko Aku Ankassa vaikuttava pahis, Mustakaapu sittenkin burkhaan pukeutunut musliminainen?
- kirpela
Aika turhauttavaa. Toisaalta, kai se tietää miltä akkansa näyttävät.
Ei järjen eikä logiikan häivääkään.
Täytyy taistella entistä pontevammin ettei toi pesiydy tänne.- Crocuta
Ja siinä sivussa kun pistetään ruotuun omassa pesässä ne jotka tunkee kodin ja isänmaan väliin uskonnon...
Crocuta kirjoitti:
Ja siinä sivussa kun pistetään ruotuun omassa pesässä ne jotka tunkee kodin ja isänmaan väliin uskonnon...
Uskonnot pitää poistaa joka paikasta julkisella sektorilla koulut jne.
- Crocuta
Papu.Sparrow kirjoitti:
Uskonnot pitää poistaa joka paikasta julkisella sektorilla koulut jne.
Joo äänestetään vasureita ! :D
Ehkä mun täytyy jättää tää aihe kuiteskin... :P Crocuta kirjoitti:
Joo äänestetään vasureita ! :D
Ehkä mun täytyy jättää tää aihe kuiteskin... :PMeidän pitänyt lopettaa politiikasta puhuminen eiliseen, kun _sä_ sait sen viimeisen sanan?? :P
Katotaan niitä vasureita sen jälkeen kun pakkoruotsi ja holtiton mamu-politiikka on saatu kuriin ja järjestykseen!!
- skitsoskeptis
"Hei, kultsu, tässä mä ja Fatima ja pari muuta kaveria ollaan turistireissulla. Ihan vaan todisteena lähetän tän sulle, ettet kuvittele mitään muuta. Mä olen toinen vasemmalta."
- että...
vaatteet, peittävätkään, eivät estä ihmisiä tunnistamasta toisiaan. Ihminen on todella sopeutuvainen eläin. Pienet lapset osaavat erottaa apinayksilöt toisistaan, mutta kehittyessään lapsi menettää sen taidon, koska tarve on vain tunnistaa ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431840
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2741252Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.173919Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.263666- 33601
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12591- 244586
- 190552
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen20492- 41476