Ketkä haluaa rikkaan miehen?

Miehet aina sanovat, että naiset kiinnostuu miehistä joilla on rahaa. Varmaan pitääkin aika hyvin paikkansa. Monilla menestyvillä rikkailla miehillä riittää naisia, vaikka muut ominaisuudet oliskin mitä sattuu. Mutta kysymys kuuluu minkälaiset naiset näistä miehistä kiinnostuu??

Oman teorian mukaan nämä naiset on usein nuoria, kauniita, ei välttämättä käynyt juuri mitään kouluja, en pidä heitä järin fiksuina. Mun mielestä näillä naisilla on heikko itseluottamus, he eivät ole kovin itsenäisiä. Ihan kuin he etsisivät suojelijaa, isähahmoa vanhemmasta menestyvästä miehestä. Mulle se kertoo vain siitä, että nämä naiset eivät itse usko menestyvänsä omilla avuillaan, vaan tarvitsevat siihen jonkun miehen apua.

Mä olen myös suht nuori nainen n. 25 vuotta. Oon korkeesti koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, joten koen että olen tähän mennessä menestynyt ihan hyvin elämässä. En etsi itselleni rikasta vanhempaa miestä. Ennemminkin nuorta suht saman ikästä, jonka kanssa kemiat sopii hyvin yhteen. Musta tuntuu, että monet naiset, jotka on samassa tilanteessa kuin minä, ei yhtään kiinnostu vanhemmista varakkaammista miehistä. Uskon, että pärjään itsekin, en tarviste miestä elättäjäksi vaan elämänkumppaniksi.

Vaikka rikkailla miehillä riittää vientiä, musta se ei välttämättä ole mitään kovin tasokasta. Esimerkkinä mainittakoon vaikkapa Keskisen Vesa, josta on viime aikoina ollut juttua. Kuka oikeasti fiksu nainen, joka ei tarvitse sen rahoja olis siitä kiinnostunut? Ei kukaan.

72

6308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aito rakkaus

ja ennenkaikkea rakkauden kohteensa saaminen itselleen on yhtä harvinaista kuin lottovoitto joten miksei ottaisi rikasta jos semmonen kohdalle sattuu. Mieluummin rikas ääliö kuin köyhä ääliö. Raha eli itsensä huvittaminen on edes laiha lohtu. Parasta olisi tietysti rikastua omillaan mutta tarkoitan suurta rikastumista, en sitä, että pärjää tai kaiken saa mutta lainan kautta. Kertaheitolla ja kunnolla sitten, ilman velkoja. Alan pikkuhiljaa ymmärtää naisia, jotka valitsee ökyrikkaan miehen.

• jos nuo vaihtoehdot

mieluummin rikas ääliö kuin köyhä ääliö, olet oikeassa!

• åok,uyjmdbgfv

Mun kokemuksen mukaan rikkaan miehen haluavat poikkeuksellisen varakkaat naiset. Siis puhun nyt sellaisista, joiden vuosituloissa on vähintään 6 numeroa, eikä 1. ole välttämättä ykkönen, tai joiden varallisuus on satoja tuhansia. Heille ei juuri keskituloiset kelpaa...

• kiuolo

Toi pitää paikkansa. Monet naiset sanovat, että eivät halua miestä elättäjäksi, mutta se pätee myös toisin päin: hyvin varakkaat naiset eivät myöskään halua elättää miestä, vaan edellyttävät, että miehellä on melko suuret tulot itselläänkin.

• -------

En halua. Raha ei ole koskaan ollut minulle tärkeää, enkä haaveile erityisen ylellisestä elämästä merkkivaatteineen ja ulkomaanmatkoineen. En ole materialisti, vaan kyllä ne muut asiat on tärkeämpiä kuin varakkuus. Kunhan toimeen tulee ja on työssä missä viihtyy, niin se on jo hyvin.

• jami92

Itse olen 18 vuotias koulut keskeyttänyt komea mies. Urheilen paljon ja olen lihaksikas ja pitkä. Koulut eivät keskeytyneet laiskuudesta, vaan kiusauksesta. Nyt olis mulla ainoa vaihtoehto etsiä rikas nainen. Noh, kukaan nainen ei halua elättää köyhää miestä, vaikka tuosta tasa-arvosta puhutaan paljon. Luonteeltani olen sympaattinen, kiltti, rehellinen, luotettava ja avulias. Täytän kaikki unelmamiehen vaatimukset paitsi tämän rahahomman.

• tasa-arvo tottakai

Ei miehen rikas tarvitse olla, mutta ei myöskään elätettävä. Jami92, mene nyt töihin vaikka kaupan kassalle, sekin on parempi kun tuo naisten elätiksi pyrky. parasta on olla riippumaton niin että parisuhde ei ole parannus eikä heikennys taloudellisti.

• Jami92
        tasa-arvo tottakai kirjoitti:

Ei miehen rikas tarvitse olla, mutta ei myöskään elätettävä. Jami92, mene nyt töihin vaikka kaupan kassalle, sekin on parempi kun tuo naisten elätiksi pyrky. parasta on olla riippumaton niin että parisuhde ei ole parannus eikä heikennys taloudellisti.

miehet on satoja vuosia elättäny naisia, ja näinä tasa-arvon aikoina oivaa jos joku nainen älyäis elättää miehen. Ja vittuakos mä meen takasin sinne kouluun kiusattavaks jos oon jo kärsiny siitä 12 vuotta.

• ap
        Jami92 kirjoitti:

miehet on satoja vuosia elättäny naisia, ja näinä tasa-arvon aikoina oivaa jos joku nainen älyäis elättää miehen. Ja vittuakos mä meen takasin sinne kouluun kiusattavaks jos oon jo kärsiny siitä 12 vuotta.

Monet menestyvät naiset ei oo niin pinnallisia ja tyhmiä että ne ottais miehen elätettäväksi, toisin kuin menestyvät miehet ei välitä yhtään kuinka rahan perässä naiset juoksee, pääasia että on nuori ja nätti. Se on syy siihen miksi naisten on helpompi löytää rikas mies, vaikka nainen olis kuinka köyhä ja bimbo, pääasia että se on nuori ja nätti.

Kehottaisin sinua hankkimaan ammatin tai menemään töihin. Tuskin se enää kiusaamista on kun ei olla yläasteella.

• voi ei!
        tasa-arvo tottakai kirjoitti:

Oletko tosissas sitä mieltä että voisi tämä jami vaikka uhrautua menemään kaupan kassalle?

• wamic
        Jami92 kirjoitti:

jami92; kuka vittu haluaa miehekseen jonkun kiusatun nyhverön, joka ei osaa pitää puoliaan? muuta syvälle metsään ja pysy siellä.

• puuma (ko)

Kyllä tämä 3-kymppinen mielellään salskean nuorenmiehen omakseen ottaa. Tässä kuitenkaan mittään ökyrikkaita olla, mutta kuitenki sen verta että mikäjottei yhtä rinnallaan voisi elättää, matkailla ja elää mukavasti omassa kodissa. Tietenkin edellytyksenä on että kotihommat hoituu, sillä aikaa kun toinen paahtaa työssä. Onhan se ilo silmälle jos kotiin tullessa komistus on paidatta laittamassa ruokaa, nam! Hikiset, lihavat ja harmaat äijjänkäppyrät saa vaan hermot kiristymään.
        Valitettavasti jakkupuku on tähän mennessä vedonnut vain noihin hikisiin, lihaviin, saamattomiin ukkoihin..

• Jami92
        wamic kirjoitti:

jami92; kuka vittu haluaa miehekseen jonkun kiusatun nyhverön, joka ei osaa pitää puoliaan? muuta syvälle metsään ja pysy siellä.

Oon mä nyt bodannu 4v, ja ei oo enää urputettu, mutta ne on vaan tupakoivia idiootteja niissä mua kiinnostavissa aloissa. Aika huonot koulukaverit ja työkaverit tulee sieltä. Ja pitäähän niitä kavereita olla, että töissä jaksaa. Kyllä mua vielä koulussa kiusaa mäkkärin vakioasiakkaat, sillä 80kg rasvaa vastaa sitä 20 kg lihasmassaa, minkä oon hankkinu.
        Itelläni on riitaahaastava luonne, koska en kestä sun kaltasien rääpäleiden urputusta. Kovat on puheet, mutta pienet teot, mulla toisinpäin.

• Jami92
        puuma (ko) kirjoitti:

Kyllä tämä 3-kymppinen mielellään salskean nuorenmiehen omakseen ottaa. Tässä kuitenkaan mittään ökyrikkaita olla, mutta kuitenki sen verta että mikäjottei yhtä rinnallaan voisi elättää, matkailla ja elää mukavasti omassa kodissa. Tietenkin edellytyksenä on että kotihommat hoituu, sillä aikaa kun toinen paahtaa työssä. Onhan se ilo silmälle jos kotiin tullessa komistus on paidatta laittamassa ruokaa, nam! Hikiset, lihavat ja harmaat äijjänkäppyrät saa vaan hermot kiristymään.
        Valitettavasti jakkupuku on tähän mennessä vedonnut vain noihin hikisiin, lihaviin, saamattomiin ukkoihin..

Oisko sulla vielä varaa hyvään lämmitykseen, niin ei tarvii tutista hellan äärellä paidatta :)

• ei kiinosta

menikö bodarilta ohi tuo otsikko,,,, jos haluat rikkaan miehen ,,, niin kerran se vaan kirpasee,,,, niin kertovat,,, kyllä sinä ihan köyhänä kelpaat kunhan vain suostut,,, no hy i helvata

• 6234234
        Jami92 kirjoitti:

Oon mä nyt bodannu 4v, ja ei oo enää urputettu, mutta ne on vaan tupakoivia idiootteja niissä mua kiinnostavissa aloissa. Aika huonot koulukaverit ja työkaverit tulee sieltä. Ja pitäähän niitä kavereita olla, että töissä jaksaa. Kyllä mua vielä koulussa kiusaa mäkkärin vakioasiakkaat, sillä 80kg rasvaa vastaa sitä 20 kg lihasmassaa, minkä oon hankkinu.
        Itelläni on riitaahaastava luonne, koska en kestä sun kaltasien rääpäleiden urputusta. Kovat on puheet, mutta pienet teot, mulla toisinpäin.

Tosiasia taitaa olla että olet poikanen jolla on elämänkoulut vielä käymättä. Vanhempi rikas nainen ottaisi sinut ehkä toyboyksi, mutta ei aviomieheksi. Älykäs nainen ei jaa omaisuuttaan tyhjäpään kanssa jonka tarkoitus on vain tuottaa pintapuolisessa suhteessa tyydytystä.

Sympaattinen, kiltti, rehellinen, avulias? Ja sitten: kiusattu, riitaahaastava, bodari.. tuo bodaus on selvästi tapasi muokata itseäsi ulkoisesti kestämään sinulle aiheutettu trauma. Et tosin ole ensimmäinen tai viimeinen kiusattu joka kerää itsetuntoa lihaksien avulla. Bodaus harrastuksena on ihan hyvä, mutta ihmisillä joilla on psyykeessä häiriöitä, se helposti riistäytyy käsistä ja meillä on sitten ihminen joka näkee itsensä vain peilin kautta, ei todellisten tunteiden. Ne tunteet mitä jäljellä ovat, ovat nekin helposti kropan kautta elettävissä. Iso mies on aggressiivinen ha käyttää kroppaa tuhoamiseen, esim. toisen uhkailuun tai lyömiseen. Vastaavasti ilo ja hyvänolon tunteet löytyvät myös kropan kautta, kun näkee peilissä pulleas ja yhä kasvavat lihakset, tyydytys on kääntynyt jo narsistiseksi.

Joku syö liikaa, joku juo tai narkkaa, sinä treenaat kroppaasi ja luot itselleni vääristyneen kehonkuvan. Jos et tiedä mitä tämä tarkoittaa; se on vähän kuin anoreksia eli tilanne jossa olet niin ulkonäkösi pauloissa että pidät itseäisi muita paremmanäköisenä automaattisesti jo pelkästään lihaksien takia.
        Älykäs nainen juttelee sinun kanssasi kahvilla 5 minuuttia ja näkee lävitsesi sen pojan joka sielä sisällä murjottaa.

Suosittelen koulunkäyntiä koska ilman koulutusta ei kukaan rikas nainen sinua halua kuin petipuuhiin, joista rahaa saa vain gigolot. Eikä niilläkään Suomessa yleensä kovin hyvin mene, ellei ala aivan Auervaaraksi eli huijaamaan naisilta rikollisesti rahoja.

Jatka toki bodausta jos siltä tuntuu mutta kehitä itseäsi muillakin tavoin, tai olet vain yksi tyhjä bodari lisää tässä maailmassa jolla ei ole mitään muuta annettavaa kuin lihakset jotka nekin vanhuuttaan katoavat.

Onnea, äläkä suutu. Olen kyllä varma että otat nokkiisi koska se jotenkin puskee läpi..

• Jami92
        6234234 kirjoitti:

Tosiasia taitaa olla että olet poikanen jolla on elämänkoulut vielä käymättä. Vanhempi rikas nainen ottaisi sinut ehkä toyboyksi, mutta ei aviomieheksi. Älykäs nainen ei jaa omaisuuttaan tyhjäpään kanssa jonka tarkoitus on vain tuottaa pintapuolisessa suhteessa tyydytystä.

Sympaattinen, kiltti, rehellinen, avulias? Ja sitten: kiusattu, riitaahaastava, bodari.. tuo bodaus on selvästi tapasi muokata itseäsi ulkoisesti kestämään sinulle aiheutettu trauma. Et tosin ole ensimmäinen tai viimeinen kiusattu joka kerää itsetuntoa lihaksien avulla. Bodaus harrastuksena on ihan hyvä, mutta ihmisillä joilla on psyykeessä häiriöitä, se helposti riistäytyy käsistä ja meillä on sitten ihminen joka näkee itsensä vain peilin kautta, ei todellisten tunteiden. Ne tunteet mitä jäljellä ovat, ovat nekin helposti kropan kautta elettävissä. Iso mies on aggressiivinen ha käyttää kroppaa tuhoamiseen, esim. toisen uhkailuun tai lyömiseen. Vastaavasti ilo ja hyvänolon tunteet löytyvät myös kropan kautta, kun näkee peilissä pulleas ja yhä kasvavat lihakset, tyydytys on kääntynyt jo narsistiseksi.

Joku syö liikaa, joku juo tai narkkaa, sinä treenaat kroppaasi ja luot itselleni vääristyneen kehonkuvan. Jos et tiedä mitä tämä tarkoittaa; se on vähän kuin anoreksia eli tilanne jossa olet niin ulkonäkösi pauloissa että pidät itseäisi muita paremmanäköisenä automaattisesti jo pelkästään lihaksien takia.
        Älykäs nainen juttelee sinun kanssasi kahvilla 5 minuuttia ja näkee lävitsesi sen pojan joka sielä sisällä murjottaa.

Suosittelen koulunkäyntiä koska ilman koulutusta ei kukaan rikas nainen sinua halua kuin petipuuhiin, joista rahaa saa vain gigolot. Eikä niilläkään Suomessa yleensä kovin hyvin mene, ellei ala aivan Auervaaraksi eli huijaamaan naisilta rikollisesti rahoja.

Jatka toki bodausta jos siltä tuntuu mutta kehitä itseäsi muillakin tavoin, tai olet vain yksi tyhjä bodari lisää tässä maailmassa jolla ei ole mitään muuta annettavaa kuin lihakset jotka nekin vanhuuttaan katoavat.

Onnea, äläkä suutu. Olen kyllä varma että otat nokkiisi koska se jotenkin puskee läpi..

Noo, nyt oon vaan kokenu kaikkee hyvää bodaamisen kautta. Nykyään tunnen että naiset jopa huolii minut, toisin kuin 4 vuotta sitten. Ja nykyään monet naiset kattelee mua sillä silmällä.
        Ja en tosiaankaan tarvii rikasta naista, vaan normaalituloisen, jotta ei tarvii kerrostalossa asua. En halua olla siipeilijä, mutta haluan elää rauhassa ilman mölyäviä naapureita ja tupakankatkuista porraskäytävää. Jos ottaisin työttömän naisen, niin yleensä niillä on tapana syyä ja ryypätä ongelmiinsa, joten ei käy. En toki vaadi naista ostamaan mulle autoa, ja itselläni on kyllä varaa ylläpitää polkupyörää. Jos ois vaan omakotitalo, ruokaa ja seuraa, niin riittää.
        Nainen sais musta kodinhoitajan nälkäpalkalla. Eli on hyötyä myös naiselle.

• wamic
        Jami92 kirjoitti:

mitä vittua sä oikein selität? tosta paskasta ei saa mitään tolkkua.
        ensinnäkin sulla mitään kavereita. vetele vaan niitä napejja, niin pehmenee loputkin herneet.
        minäkö rääpäle? heh! no kait sitten olen.
        mun ei ole ikinä tarvinnut puntteja nostella, sillä sitä lihasta ja voimaa löytyy muutenkin.
        ja miten sua vieläkin jotkut kiusaa koulussa kun olet lopettanut sen kesken ja olet noin sairaaaaan vahva?
        jesus mikä pelle!

• Aikuinen nainen

Hei Jami!
        Ei sinun ainoa mahdollisuutesi ole etsiä varakasta naista elättäjäksi.

Voit opiskella aikuisopistoissa. Peruskoulutuksen jälkeen sinulla on mahdollisuus jatko-opintoihin ja sitä kautta vaikka mihin ammattiin.

Nyt olisi ehkä hyvä pitää "välivuosi" ja mennä armeijaan. Kerrot pitäväsi liikunnasta, olisiko mahdollisesti sotilasura tulevaisuutesi?

Luota itseesi, älä jättäydy toisen varaan!

• Voiko tämä
        Jami92 kirjoitti:

jami92, nyt olisi aika rajoittaa nuita omia juttuja.. ensimmäinen viestisi muistutti todella paljon seuranhakuilmoitusta :D älä tule tänne kehuskelemaan "saavutuksillasi". lue uudestaan keskustelun aihe ja mieti sitten onko tämä oikeanlainen keskustelu mihin sinun kannattaa ottaa kantaa..

• Jami92
        wamic kirjoitti:

mitä vittua sä oikein selität? tosta paskasta ei saa mitään tolkkua.
        ensinnäkin sulla mitään kavereita. vetele vaan niitä napejja, niin pehmenee loputkin herneet.
        minäkö rääpäle? heh! no kait sitten olen.
        mun ei ole ikinä tarvinnut puntteja nostella, sillä sitä lihasta ja voimaa löytyy muutenkin.
        ja miten sua vieläkin jotkut kiusaa koulussa kun olet lopettanut sen kesken ja olet noin sairaaaaan vahva?
        jesus mikä pelle!

mua saat haukkua, mutta elä jeesusta kuitenkaan

• Jami92
        Aikuinen nainen kirjoitti:

Hei Jami!
        Ei sinun ainoa mahdollisuutesi ole etsiä varakasta naista elättäjäksi.

Voit opiskella aikuisopistoissa. Peruskoulutuksen jälkeen sinulla on mahdollisuus jatko-opintoihin ja sitä kautta vaikka mihin ammattiin.

Nyt olisi ehkä hyvä pitää "välivuosi" ja mennä armeijaan. Kerrot pitäväsi liikunnasta, olisiko mahdollisesti sotilasura tulevaisuutesi?

Luota itseesi, älä jättäydy toisen varaan!

Kiitti, mut paskaa maata en halua puolustaa ;)

• KysyNvaan..
        Jami92 kirjoitti:

Määritelkää "elättää"?? Itsellä vuositulot 60 000€, mies opiskelee työttömyyspäivärahaa nauttien. Mies korjaa autot, hoitaa piha työt ja tekee remonttia. Kotitöistä minä hoidan noin 2/3. Elätänkö siis mieheni?

• Soperia opettaa

Rakkaus ei katso ikää, eikä rahapussia. Kyllä Veskuun voi joku ihan aidosti rakastua.
      Väitätkö sinä olevasi fiksu? Ei uskoisi, että olet koulussa ollut ja jos oletkin niin paljon on jäänyt oppimatta.

• ap

En väitä olevani fiksu, mutta pidän tyhminä naisia, jotka eivät pärjää omillaan vaan haluavat miehen elättäjiksi, jotta voivat elää sitä ihanan pinnallista materialistista elämää. Näin ollen mielestäni nämä rikkaat miehet saavat kyllä naisia, mutta tyhmiä sellaisia. Toki aina on poikkeuksia, tämä on karkea yleistys.

• ew3rg

päässä pitää jotain olla vinossa, että rakastuu Keskisen kaltaiseen ällötykseen. Enpä usko sen miehen koskaan kykenevän vakiintumaan yhdenkään ajattelevan naisen kanssa. Rahalla roudattuja bimboja korkeintaan.

• syvällinenkiiiii
        ap kirjoitti:

En väitä olevani fiksu, mutta pidän tyhminä naisia, jotka eivät pärjää omillaan vaan haluavat miehen elättäjiksi, jotta voivat elää sitä ihanan pinnallista materialistista elämää. Näin ollen mielestäni nämä rikkaat miehet saavat kyllä naisia, mutta tyhmiä sellaisia. Toki aina on poikkeuksia, tämä on karkea yleistys.

Aika moni asia on pinnallista..ulkonökö, vaatteet, kroppa, hiukset, autot, asunnot, asema, maine ja muu kunnia ja raha ja varallisuus..Jos rakastut vain ja ainoastaan siihen minullekin kaikkein tärkeimpään, sieluun ja sydämeen , nostan sinulle hattua. Minä myönnän että varmasti moni muukin asia on vaikuttanut rakastumiseeni kuin se ihana ihmisen sisältö, vaikkakin se tärkein minulle onkin. Kuka haluu kulkee turvallisessa kainalossa, kuka rikkaan miehen vierellä, kuka haluaa katseita jne.. Alfauosta tavalla tai toisella hakee..uskaltaisin väittää suurin osa.. siltikin väitän että tärkeintä minulle on sisältö, yhteensopivuus, yhteiset haaveet... ja olen ehtinyt rakastunut erilaisiin miehiin, tällä kertaa varakkaaseen ja toivon että tämä kestää.

• Ei nimimerkkiä

Yleistyksiähän nämä on, mutta nainen hakee joka tavalla vahvaa miestä. Miehen pitää olla fyysisesti voimakkaampi, pitempi, vanhempi, varakkaampi, korkeammassa asemassa ja ehkä älykkäämpikin kuin nainen. Tälle on varmaan hyviä kulttuurisia ja biologisia selityksiä, mutta ei ihminen viettejään analysoi.

• rikas mies

menee milloin missäkin ja omaa monta salarakasta mutta siinä samalla vaimo saa hyvät tulot, voi ostaa mitä haluaa, matkustella ystävien kanssa ympäri maailmaa ja hypätä sen puutarhurin kanssa pedissä kun rikkaan ukkelin silmä välttää. Ja lopulta jos löytää unelmiensa miehen, ottaa avioeron ja saa puolet omaisuudesta ;)

• aikuinen #2

"Oon korkeesti koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, joten koen että olen tähän mennessä menestynyt ihan hyvin elämässä"

Ei elämässä menestymistä voida mitata pankkitilin saldon mukaan.

Monelle elämässä menestymistä on se, että saa lapset kasvatettua kunnollisiksi aikuisiksi vaikka varallisuutta ja materiaa olisi vähänkin. Monelle elämässä menestyminen tarkoittaa sitä, että on pystynyt tekemään itselle tärkeitä asioita ja saamaan itseään tyydyttävän elämän ja kumppanin eikä siinä ole mitään osaa eikä arpaa rahalla. Monet tyytyvät vähempään rahaan löytääkseen onnen ja elämäänsä sisällön. Sinä et taida kuulua näihin ihmisiin, se että mainitset palkkasi kertoo sinusta sen, että arvomaailmasi on suoraan verrannollinen pankkitilisi saldoon.

• Onnellinen vaimo

kun nuori nainen rakastuu ja haluaa naimisiin vanhemman ja varakkaamman miehen kanssa?
      Minä olen vähän kouluttautunut nainen, joka on mennyt naimisiin itseäni huomattavasti paremmin kouluttautuneen, vanhemman ja varakkaamman miehen kanssa. Olisko minun täytynyt kituuttaa vuosikausia jossain kaupassa kassamyyjänä ja etsiä myös miehekseni joku pienipalkkainen mies, johon olisin saanut rakastua ja yhdessä kituuttamalla ja penniä venyttämällä olisimme kasvattaneet lapset ja olleet ns.omassa kastissamme oikeassa paikassa ja näin todistaneet muille ulkopuoliselle olevamme oikeasti rakastuneita ja toisillemme sopivia? Eikö näin voi olla varakkaamman ja vanhemman miehen kohdalla? Se on ihan kiva sulle, että olet korkeastikouluttautunut ja hyväpalkkaisessa työssä ja et tarvitse ketään miestä tai muutakaan elämääsi vaan voit vapaasti elää vain itsellesi näin halutessasi. Tärkeintä on, että olet onnellinen ja elät haluamaasi elämää. Kuitenkin kirjoituksesi perusteella saan mielikuvan siitä, että koet nähtävästi lievää ylemmyydentuntoa tyhmempiä ja vähemmänkoulutettuja naisia kohtaan, jotka ovat yrittäneet selvitä paremmille leiville muilla keinoilla kuin sinä :)

Minä nautin nyt kotirouvan elämästä ja olen onnellinen näin. Rakastan miestäni ja meillä on kolme ihanaa lasta ja en voisi kuvitellakaan eläväni jotenkin toisin.

• rikasrakasköyhä

Aidosti voi rakastua yhtä lailla rikkaaseen kuin köyhään, vanhempaan kuin nuorempaan tai komeampaan tai rumaan, älykkääseen tai vähemmän, kaupunkilaiseen, maalaiseen jne..
        Kuka urpo täällä luulee olevansa oikeutettu tuomaroimaan toisten rakkauksien ominaisuuksia?

• ap

Kuten sanoin poikkeuksia aina löytyy. Eikai sinun elämässäsi mitään vikaa ole, jos olet naimisissa oikeasti rakkaussyistä, etkä miehen rahojen takia. Alkuperäisessä viestissä viittasin naisiin, jotka ei oikeasti yhtään välitä miehestä, joille tärkeää on vain se, että saavat törsätä miehen rahoja. En tosiaankaan pidä itseäni mitenkään parempana ihmisenä ja yhtä lailla minulle ovat tärkeitä perhe ja ei materialistiset asiat. Raha ei tosiaankaan ratkaise oma poikaystävä on tärkein ja toivottavasti joskus saadaan vielä lapsia yhdessä.

• oli rikas
        ap kirjoitti:

Kuten sanoin poikkeuksia aina löytyy. Eikai sinun elämässäsi mitään vikaa ole, jos olet naimisissa oikeasti rakkaussyistä, etkä miehen rahojen takia. Alkuperäisessä viestissä viittasin naisiin, jotka ei oikeasti yhtään välitä miehestä, joille tärkeää on vain se, että saavat törsätä miehen rahoja. En tosiaankaan pidä itseäni mitenkään parempana ihmisenä ja yhtä lailla minulle ovat tärkeitä perhe ja ei materialistiset asiat. Raha ei tosiaankaan ratkaise oma poikaystävä on tärkein ja toivottavasti joskus saadaan vielä lapsia yhdessä.

tai rakas tai köyhä ja varas niin ei ne ihmisten avioliitot ilman pettämisiä säily, kuin ehkä yksi prosentti. Tulkaas taas prinsessa pilvilinnoistanne alas ja myöntäkää totuus.

• nuori nainen

Myönnän täysin ongelmitta, että katson alaspäin ihmisiä, jotka hankkivat rikkaan puolison ja elelevät sitten tämän rahoilla. Tiedän myös, että suurin osa muistakin ihmisistä ei katso tällaista pyrkyryyttä kovin hyvällä. Valitettavasti tunnen erään naisen, joka tekee vain pieniä osa-aika hommia ostaakseen itselleen "kaikkea pientä kivaa" ja varakas urheilija mies sitten maksaa kaiken elämisen. Ompa mies myös maksanut tälle naiselle silikonirinnat.

Tietenkin rikas ja köyhä voivat rakastua ja olla yhdessä, mutta miksi tähän yhtälöön kuuluu lähes poikkeuksetta se, että köyhempi heittäytyy täysin varakkaamman osapuolen elätettäväksi. Rakkautta on monenlaista ja toisilla se roihahtaa muiden luottokorttien vinguttamisesta, mutta itse en voisi olla osallistumatta rahallisesti talouden kuluihin, vaikka puolisoni olisi kuinka varakas.

• Onnellinen vaimo
        nuori nainen kirjoitti:

Myönnän täysin ongelmitta, että katson alaspäin ihmisiä, jotka hankkivat rikkaan puolison ja elelevät sitten tämän rahoilla. Tiedän myös, että suurin osa muistakin ihmisistä ei katso tällaista pyrkyryyttä kovin hyvällä. Valitettavasti tunnen erään naisen, joka tekee vain pieniä osa-aika hommia ostaakseen itselleen "kaikkea pientä kivaa" ja varakas urheilija mies sitten maksaa kaiken elämisen. Ompa mies myös maksanut tälle naiselle silikonirinnat.

Tietenkin rikas ja köyhä voivat rakastua ja olla yhdessä, mutta miksi tähän yhtälöön kuuluu lähes poikkeuksetta se, että köyhempi heittäytyy täysin varakkaamman osapuolen elätettäväksi. Rakkautta on monenlaista ja toisilla se roihahtaa muiden luottokorttien vinguttamisesta, mutta itse en voisi olla osallistumatta rahallisesti talouden kuluihin, vaikka puolisoni olisi kuinka varakas.

sitä köyhempi nainen tai rikkaampi mies tuollaisessa parisuhteessa useinkaan miettii mitä muut ajattelevat heistä. Eiköhän sitä aikuiset ihmiset uskalla elää niin kuin tykkäävät keskenään miettimättä katsooko joku heitä kieroon jonkun ison tuloeron tmv. takia.

Suomessa on muutoinkin kummallisen korostunutta tämä "elättipelkoisuus" naisilla. En edelleenkään ymmärrä mikä siinä on niin kamalaa kun varakkaampi mies haluaa elättää vaimonsa? Tämä ei ole mitenkään hävettävää tai omituista esim. monissa muissa euroopan maissa, joissa yhä moni nainen jättäytyy vuosiksi kotiäidiksi lasten synnyttyä.

Sen sijaan Suomessa on suorastaan kunnia naisena piiskata itseään yhä kovempiin suorituksiin ja vaahdota kuinka kykenee kaikessa samaan kuin mies.

• kaappiviina
        oli rikas kirjoitti:

tai rakas tai köyhä ja varas niin ei ne ihmisten avioliitot ilman pettämisiä säily, kuin ehkä yksi prosentti. Tulkaas taas prinsessa pilvilinnoistanne alas ja myöntäkää totuus.

Lähtevät suhteesta pois ennenkön pettävät toista :)

• Klikkaamalla näkyvii

"Olisko minun täytynyt kituuttaa vuosikausia jossain kaupassa kassamyyjänä ja etsiä myös miehekseni joku pienipalkkainen mies, johon olisin saanut rakastua ja yhdessä kituuttamalla ja penniä venyttämällä olisimme kasvattaneet lapset ja olleet ns.omassa kastissamme oikeassa paikassa ja näin todistaneet muille ulkopuoliselle olevamme oikeasti rakastuneita ja toisillemme sopivia?"

Yhdellä sanalla: olisi

Ja tämä ei ole vitsi tai ironiaa. Pysykää lestissänne persaukiset ja kouluttamattomat. Sanopa mikä erottaa sinut ns. maailman vanhimman ammatin harjoittajista?

• Onnellinen35
        Onnellinen vaimo kirjoitti:

sitä köyhempi nainen tai rikkaampi mies tuollaisessa parisuhteessa useinkaan miettii mitä muut ajattelevat heistä. Eiköhän sitä aikuiset ihmiset uskalla elää niin kuin tykkäävät keskenään miettimättä katsooko joku heitä kieroon jonkun ison tuloeron tmv. takia.

Suomessa on muutoinkin kummallisen korostunutta tämä "elättipelkoisuus" naisilla. En edelleenkään ymmärrä mikä siinä on niin kamalaa kun varakkaampi mies haluaa elättää vaimonsa? Tämä ei ole mitenkään hävettävää tai omituista esim. monissa muissa euroopan maissa, joissa yhä moni nainen jättäytyy vuosiksi kotiäidiksi lasten synnyttyä.

Sen sijaan Suomessa on suorastaan kunnia naisena piiskata itseään yhä kovempiin suorituksiin ja vaahdota kuinka kykenee kaikessa samaan kuin mies.

"Onnellinen vaimo".. Olen sun kanssasi täysin samaa mieltä. Monissa muissa maissa on ihan normaalia, että mies elättää perheensä.. mutta Suomessa on toisin. Täällä naisen tulee pystyä samaan tai enempään kuin mies. Nainenhan käy 8 tuntia töissä ja sen lisäksi tekee vielä melkein kaikki kotityöt ja hoitaa lapset. Naiset ovat ajaneet itsensä aikamoiseen loppuunpalamisputkeen.

Naisella ja miehellä on kummallakin omat vahvuutensa. Meille ainakin sopii hyvin tämä, että mies maksaa kaiken ja minä hoidan kotityöt ja huolehdin terveellisestä ruuasta. Minusta ei ole pohjimmiltaan väliä kumpi tekee ja mitä tekee. Tärkeintä on se, että kumpikin osapuoli on tyytyväinen siihen kuvioon mikä elämässä on.

• n22-

Koska itse olen hyvin turvallisuushakuinen ihminen (joku voisi sanoa nössö), raha vetää minua puoleensa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että varakkuus olisi ainoa ominaisuus, joka minua miehessä miellyttää. En myöskään pidä varakkuutta välttämättömänä. Kyse on siis kokonaisuuteen positiivisesti vaikuttavasta, muttei kuitenkaan poissulkevasta tekijästä.

Vaikka myönnän itselleni, että raha on yksi mielenkiintoa lisäävistä tekijöistä, en pidä itseäni keskimääräistä bimbompana tai yksinkertaisempana. Luulen, että tarve työelämässä menestyvälle miehelle on peräisin omasta epävakaasta elämäntilanteestani opiskelupaikassa, josta on vaikea työllistyä. Työllistymisen vaikeus on myös katkeroittanut itseäni sen verran, että varakkaan miehen löytäminen alkaa tuntua koko elämänsä opiskelleelle ihan mukavalta oikotieltä turvalliseen, vakaaseen elämään.

• eimosh

vouhottaa. Juuri sinunlaistesi mustamaalaajien takia ei Keskisen Vesalla olekaan paljon mahdollisuuksia saada kunnon naista itselleen, vaan otetaan sitä mitä on tarjolla. Näissä Keskisen tapauksissa siis haaskoja jotka haaveilevat helposta elämästä. Kun näitä mielenterveysongelmaisia varakkaiden miesten ympärillä pörrää enemmän kuin normitallaajan, niin varakkaalle helposti syntyy mielikuva, että naidaan nyt tuotakin ja potkaistaan sitten pihalle. Tervettä ihmissuhdetta näin ajattelemalla ei synny, ympyrästä ei kuitenkaan kovin helposti pääse pois jos ollenkaan, kaltaisesi ämmät pitävät kyllä siitä huolen. Te kun jonkun propagandapaskan luette lehtien palsoilta niin se on sitten ehdoton totuus ennakkoluuloilissa mielissänne. Toki ihminen kehittyy siihen suuntaan mihin itse kutakin ohjataan, mutta siinä karisee ennakkoluulottomuus. Toisaalta itseään "korkeesti" koulutuksen saaneeksi kehuvat, mutta esim. etiikka näkyy kusevan aika paljon jatkamalla jutustelua suuntaan jossa aletaan esimerkeissä siirtymään yksittäisiin henkilöihin joiden elämästä ei todellisuudessa ole mitään tietoa.

• ZeN___

Miksi nainen haluaa rikkaan miehen. Siksi, että nainen saa siina samassa :

VALTAA -toteuttaa omis unelmiaan ja saada tuntean olevansa parempi kuin mut, nousta yhteiskunnan luokka-asteikossa
      RAHAA - taata omien jälkeläistensä tulevaisuus

Periaatteessa nainen on valinnut aina, jos mahdollista ns. alfa-uroksen on sen määrittely sitten perustunut metsästys menestykseen, valtaan tai esim. kuten nykyään pääsääntöisesti rahaan. Uskon, että suurin motiivi tähän on oman jälkeläisten elinmahdollisuuksien varmistaminen.

Tänä päivänä sosiaalinen kulttuuri luo myös omia malleja edellä mainittuun asiaan, kuten lehdistä saamma lukea..monien nuorten naisten kohdalla, kuten Me Naiset-lehdessä, joku missi tilittää, kun löysi rikkaan miehen, että "nyt löytyi se tosi rakkaus" !

• Josef Mengele

Eikö Keskisen Vesalla olekkaan naisasiat kunnossa.Tuntisin yhden aika persaukisen jos kelpaa.

• ypsilooniXYZ

Alfauroksen määrittely ihmislajissa on melko vaikeaa: jos otetaan mallia muiden suuren kädellisten touhuista, niin alfauros on:
        - fyysisesti riittävän vahva, ei välttämättä silti se isoin
        - riittävän aggressiivinen
        - muiden urosten kunnioittama siinä mielessä, että ne hyväksyvät sen johtoaseman ja seuraavat (tosin haastavata ajoittain, parittelevat salaa tämän naaraiden kanssa ja tappavat yhteistuumin, jos eivät hyväksykään valta-aseman voittanutta)
        - naaraiden suosima (on havaintoja alfauroksista, joille ei annettukaan).

Jos näitä alkaa soveltaa ihmislajiin, niin tulee mieleen joku pietarilainen mafioso.

• 7345345
        ypsilooniXYZ kirjoitti:

Alfauroksen määrittely ihmislajissa on melko vaikeaa: jos otetaan mallia muiden suuren kädellisten touhuista, niin alfauros on:
        - muiden urosten kunnioittama siinä mielessä, että ne hyväksyvät sen johtoaseman ja seuraavat (tosin haastavata ajoittain, parittelevat salaa tämän naaraiden kanssa ja tappavat yhteistuumin, jos eivät hyväksykään valta-aseman voittanutta)

Jos näitä alkaa soveltaa ihmislajiin, niin tulee mieleen joku pietarilainen mafioso.

Ihmiskunnassa raha on korvannut monen turvallisuutta luovan asian. Alfauroksen koko, aggressiivisuus yms tekijäthän ovat naaraalle juuri turvaa tuova seikka, ei nainen valitse tarkoituksella sitä äijää joka uhmaa eniten vaan sen joka voisi turvata jälkejäisen elämän parhaiten.

Iso, lihaksikas uhmaava mies jää helposti toiseksi normaalille miehelle jolla on pätäkkää yllin kyllin. Poikkeuksena tietenkin naiset joilla on itsellään testosteronia paljon, tälläiset naiset usein tarvitsevat miehen jolla testoa on vielä enemmän. Hyvin feminiininen nainen ei yleensä arvosta alfaurosta joka pröystäilee, mutta poikkeus toki vahvistaa säännös koska ihmisen mieleen vaikuttavat monet muutkin asiat kuin mies tai naishormoonien määrä. Näitä molempiahan on jokaisessa ihmisessä.

Usein naiset joilla testosteronia löytyy paljon, ovat myös hyvin aktiivisa urheilijoita, esim. fitness, bodaus jne. Ovat kilpailuhenkisiä, voimakastahtoisia, yrittäjähenkisiäkin. Testosteronihan ei näy päältäpäin ihmisessä, paitsi käytöksessä joka on aggressiivisempi ja temperamenttisempi ihmisellä jolla testoa löytyy. Testesteroni on hyväksi mutta myös pahaksi; sen näkee kun ihmiset juo alkoholia mitä testo saa aikaan; riitoja, tappeluita, puukotuksia yms.

Humalainen nainen on hyvä esimerkki naisesta jolla on paljon testosteronia, alkoholi aiheuttaa tämän ja nämä naiset ovatkin yleensä aggressiivisempia kuin selvänä.

• ypsilooni
        7345345 kirjoitti:

Ihmiskunnassa raha on korvannut monen turvallisuutta luovan asian. Alfauroksen koko, aggressiivisuus yms tekijäthän ovat naaraalle juuri turvaa tuova seikka, ei nainen valitse tarkoituksella sitä äijää joka uhmaa eniten vaan sen joka voisi turvata jälkejäisen elämän parhaiten.

Iso, lihaksikas uhmaava mies jää helposti toiseksi normaalille miehelle jolla on pätäkkää yllin kyllin. Poikkeuksena tietenkin naiset joilla on itsellään testosteronia paljon, tälläiset naiset usein tarvitsevat miehen jolla testoa on vielä enemmän. Hyvin feminiininen nainen ei yleensä arvosta alfaurosta joka pröystäilee, mutta poikkeus toki vahvistaa säännös koska ihmisen mieleen vaikuttavat monet muutkin asiat kuin mies tai naishormoonien määrä. Näitä molempiahan on jokaisessa ihmisessä.

Usein naiset joilla testosteronia löytyy paljon, ovat myös hyvin aktiivisa urheilijoita, esim. fitness, bodaus jne. Ovat kilpailuhenkisiä, voimakastahtoisia, yrittäjähenkisiäkin. Testosteronihan ei näy päältäpäin ihmisessä, paitsi käytöksessä joka on aggressiivisempi ja temperamenttisempi ihmisellä jolla testoa löytyy. Testesteroni on hyväksi mutta myös pahaksi; sen näkee kun ihmiset juo alkoholia mitä testo saa aikaan; riitoja, tappeluita, puukotuksia yms.

Humalainen nainen on hyvä esimerkki naisesta jolla on paljon testosteronia, alkoholi aiheuttaa tämän ja nämä naiset ovatkin yleensä aggressiivisempia kuin selvänä.

Tähän pitää tarkentaa pari asiaa. Ihmisen oman elimistön tuottama testosteroni ei näy päälle päin sen enempää agressiivisuutena kuin kulmikkaina piirteinäkään. Ainoastaan ulkoisesti annettu vaikuttaa noin. Uusimpien tutkimusten mukaan testosteroni on viime kädessä altruisimiin houkutteleva hormoni, sen vaikutus on toisin sanoen puoltapitävä ja reilusti jakava. Sitäkin on tutkittu, minikätyyppiset urokset naisia houkuttelevat: ovulaation aikoina ja satunnaisseksiin ns. miehekkäät, puolisoiksi ja lasten kasvattajiksi vähemmän sellaiset. Kovin maskuliinisia piirteitä ja käytöstä pidetään nimittäin, myös tutkimusten mukaan epäluotettavina ja pelottavina.

• shittingdevil
        ypsilooniXYZ kirjoitti:

Aika hyvin heitetty ypsi,,, meikän määrittely hieman poikkeaa meistä alfoista,,,

- fyysisesti riski
        - vain tarvittaessa aggressiivinen
        - älykäs
        - ymmärtää porukan kokonaisedun
        - johtajuus huokuu sen/hänen olemuksestaan
        - alfaurokselle kelpaa vain alfanaaras

• miklaher

Tai luotolla..

Paitsi jos nykyään haluaa tutustua, tehdä mitä tahansa toisen eteen että voi olla sitä rakkautta.. Puhelinlaskut maksaa, bensa/diesel/bussiliput/fillarin osat/jne... kaikki maksaa!

Rahalla ei rakkautta saa mutta mikään ei ole ilmaista. Ellei ryhdy omavaraiseksi himohipiksi...

• rik ki

Ei se vaan kiinnosta, siis rikkaus. Jos joku osoittautuu rikkaaksi myöhemmin niin muutamien selventävien kysymysten jälkeen varmaan kelpaa kuten ennenkin. Mikäli vastaukset ovat outoja, diskataan. - Mutta jos joku esittäytyy rikkaana ja esittää rikasta ja menoaa jostain naurettavista rahaan liittyvistä asioista, se on nolla.

Ootteko muuten huomanneet, että näitä rikkaina esiintyviä naisiakin on. Joko rikkaan käsipuolessa heiluva pinnallisen tyhjä bööna joka rikkaan antamien lahjarahojen avulla osoittaa tyylitajuttomuutensa. On ne aurinkolasit, rakennekynnet, paljastavat meikit ja jotain kiusallisella tavalla yhdisteltyjä merkkituotteita. Tai sitten mallinuken päältä ostettu myyjän suosittelema kokonaisuus. Tai sitten on ns. rahallisesti menestynyt nainen, joka on kuin uskossa näihin prameisiin loimiinsa ja tilpehööriin. Usein mustalla reunustetut kuolleet silmät joissa häivähtää silti se kauhea alemmuudentunne ja yritys voittaa vastustajansa eli kohtaamansa ihminen sillä, että on näitä prameuksia päällä.

• inaa12

Arvostan miehessä enemmän muita ominaisuuksia kun lompakon paksuutta, niin kauan kun tulee toimeen omillaan. Mitään rahaa lainailevaa luottotiedotonta luuseria en kattelis päivääkään.

Olen pian 22-v nainen, jolla on mainosalan koulutus, työskentelen osa-aikaisena vähittäiskauppahommissa ja kuukausituloni on aika pienet.

Haaveilen rikkaasta(, en kuitenkaan yli kymmentä vuotta vanhemmasta) miehestä, joka olis perheen pääasiallinen elättäjä, itse olisin mielelläni kotiäitinä lasten kanssa ja laittaisin kotia. On kuitenkin niitä asioita mitä ei edes varallisuudella voi 'korvata', kuten luotettavuus, samankaltaiset tulevaisuudensuunnitelmat, miellyttävä ulkonäkö, yhtenevät mielenkiinnonkohteet yms, joiden perusteella kumppanini todellisuudessa valitsen.

Vaikkei rahalla onnee saa niin kyllä se melkoisesti elämänlaatua parantaa.

• hjjfd
        inaa12 kirjoitti:

Arvostan miehessä enemmän muita ominaisuuksia kun lompakon paksuutta, niin kauan kun tulee toimeen omillaan. Mitään rahaa lainailevaa luottotiedotonta luuseria en kattelis päivääkään.

Olen pian 22-v nainen, jolla on mainosalan koulutus, työskentelen osa-aikaisena vähittäiskauppahommissa ja kuukausituloni on aika pienet.

Haaveilen rikkaasta(, en kuitenkaan yli kymmentä vuotta vanhemmasta) miehestä, joka olis perheen pääasiallinen elättäjä, itse olisin mielelläni kotiäitinä lasten kanssa ja laittaisin kotia. On kuitenkin niitä asioita mitä ei edes varallisuudella voi 'korvata', kuten luotettavuus, samankaltaiset tulevaisuudensuunnitelmat, miellyttävä ulkonäkö, yhtenevät mielenkiinnonkohteet yms, joiden perusteella kumppanini todellisuudessa valitsen.

Vaikkei rahalla onnee saa niin kyllä se melkoisesti elämänlaatua parantaa.

Viehättävää. Noilla spesifikaatioilla tuskin saa onnea, mutta jos nyt edes sen elättäjän.

Meni muuten mainosalan koulutus hukkaan, ei juuri houkutellut tuo ilmoitus...

• dfgf

Minä en halua rikasta miestä siks, koska koen heidän olevan usein pihejä ja itsekeskeisiä, pitävän rahaa jonain suurena elämän arvona.

Ja yritätkö kenties väittää, että ihmiset joilla ei ole korkeaa koulutusta eivät myöskään ole fiksuja? Nyt top top ennenku päästät suustas mitään vielä typerämpää

• Eki643

se naispoliisi ollutkaan Fiksu,kaunis ainakin.Siitä huolimatta seurusteli keskisen kanssa.
      Käsittääkseni tyhmät Blondit ei pääse poliisiksi,korkeintaan panopuuksi.

• taas.

En halua lihavaa naista. Minusta lihavilla naisilla on korvienvälissä vikaa,kun syövät itsensä ylipainoiseksi. Minusta nainen voi olla varakas,kunhan on hoikka.

• johan nyt

sen verran nätti, että kelpasi miehelleni.
        Kyllä se poliisille huoraamisen osa kelpaa, mutta ei toisen lapset.
        En tiedä ketä pidät fiksuna?
        En tiedä mitä fiksuutta näet huoraavassa poliisinaisessa, joka jakaa petiä lapsiperheen miehen kanssa.
        Sanot, että Blondit ovat tyhmiä, mutta huoraavat puna-, tummatukkaset ei.

• drphilfan
    • eräs äiti

Minusta tuossa opn kyse enempi perinteisistä rooleista jotka istuvat tiukasti edelleen sekä naisissa että miehissä. Kuinka moni itseään arvostava mies haluaa itseään rikkaamman naisen? Kuinka moni nainen haluaa itseään köyhemmän miehen? Perinteisesti ajatellaan että mies on se joka elättää perheen, monelle meihelle on oikeasti kova paikka jos naisensa tienaa enemmän kuin itse.

Sen lisäksi siinä on kyse siitäkin että yleensä samankaltaisten suhde toimii paremmin kuin kovni erilaisten. Siksi en usko kovin hyvin toimivan niidenkään suhteiden jossa toinen (kumpi tahansa) on kovin varakas ja siis joko perinyt rahaa paljon tai kovatuloinen ja toinen varaton ja pienillä tuloilla. Silloin ollaan niin eri lähtökohdista ja eletään niin eri maailmoissa että suhde ei useinkaan toimi sen takia.

Eli vastaus kysymykseesi, rikas nainen joka etsii tasavertaista suhdetta haluaa rikkaan miehen. Myöskin köyhemmät tai vähemmän rikkaat naiset voivat haluta rikkaan miehen koska naisen itsetunto ei kärsi siitä jos mies on naista varakkaampi tai parempituloinen johtuen em roolijaosta mutta köyhempi mies harvemmin haluaa rikkaan naisen. Ja siinä vaiheessa kun ollaan perhe perustettu niin jako menee luontaisestiúsein edelleen niin että mies hankkii elannon, nainen hoitaa lapset eli se on ihan toimivakin yhtälö sen suhteen, tosin jos ollaan kovin eri lähtökohdista niin en usko suhteen toimivuuteen vaikka nainen rikasta miestä haluaisikin.

• rose18

erikseen, minulla ei ole koulutusta muuta kun peruskoulu mutta en pidä kaikkia koulutettujakaan fiksuina..

• L.K.V

Sullahan on selkeä perusvirhe tuossa tekstissä... oletat, että varakas mies on aina sinua selvästi vanhempi. Ei se nyt niin mene. Kyllä nuorella varakkaalla miehellä vientiä riittää! Eikä varakkuus tarkoita myöskään sitä, etteikö voisi samaan aikaan olla myös ulkoisesti komea ja urheilullinen. Eikä varakkuuskaan tarkoita samaa kuin rikkaus. Ei miehellä tarvitse olla kymmentä miljoonaa, että naiset kiinnostuvat. Ihan normaali vajaa kympin palkka kuussa, oma asunto, hieno auto ja vähän ylimääräistä hauskanpitoon riittää vallan mainiosti. Eikä ne naiset tyhmiä ole, mutta ulkoiset puitteet tässä länsimaisessa elämässä nyt vain sattuu olemaan tärkeitä.

Liian itsenäinen feministinainen taas ei sytytä suurinta osaa miehistä. Sanotaan, että mihet muka pelkäävät näitä naisia. No sanokoot kuka mitäkin - omaa mieltään parantaakseen, mutta minä sanon että sellaiset naiset eivät vain sytytä. Itseäni ei lämmitä filosofian tohtori, joka paasaa palkkatasa-arvosta ja tyttöjen koulutuksesta Afrikassa... Enemmän lämmittää mukava, kaunis ja sensuelli nainen. Tavallinen tyttö, joka pitää siitä että vie kukkia ja ajattaa audilla kaupungilla :) Eikä kysy heti, että "ai miks toit kukkia? pettänyt varmaan? kuule sunlaises miehet... jne."

• eräs äiti

Eli nainen, joka ajattelee muitakin asioita kuin ulkonäköä ja itseään (kukkia ja ajelu audilla) ja puhuu niistäkin asioista, ei sytytä miehiä. Jos ajattelu laajenee yhteiskunnallisiin epäkohtiin ja jopa kehitysmaihin saakka niin ei sytytä. Voiko siitä päätellä ettei kovin syvällinen ajattelu ole sytyttävää eli mies syttyy yksinkertaisista naisista? Miksi? Onko siinä se vaara että mies tuntee itsensä tyhmäksi ellei oma ajatuskulku pysy naisen järjenjuoksun perässä? Usein tuo malli periytyy sitten myös jälkikasvulle, lapset ihannoivat audilla ajelua eivätkä halua uhrata ajatustakaan yhteiskunnallisiin ilmiöihin. Kasvatuksesta tulee aika kapeakatseinen jos äidin ajatukset pyörivät isän tuomissa kukkasissa ja autolla ajelussa vai mitä? Kummaa, mies haluaa yksinkertaisen naisen ja yksinkertaisia lapsia. Ei ihme että maailma on siinä tilassa kuin nyt ja kierre senkuin syvenee.

Se että arvostaa kukkia ja yhteisiä hetkiä ei sulje pois sitä etteikö voisi olla halukas miettiä ja keskustella syvällisistäkin asioista. En tunne yhtään naista joka ei ilahtuisi kukista, se että herää epäilys miksi niitä tuotiin johtunee siitä että on syytä epäillä.

• audi-miehet
        eräs äiti kirjoitti:

Eli nainen, joka ajattelee muitakin asioita kuin ulkonäköä ja itseään (kukkia ja ajelu audilla) ja puhuu niistäkin asioista, ei sytytä miehiä. Jos ajattelu laajenee yhteiskunnallisiin epäkohtiin ja jopa kehitysmaihin saakka niin ei sytytä. Voiko siitä päätellä ettei kovin syvällinen ajattelu ole sytyttävää eli mies syttyy yksinkertaisista naisista? Miksi? Onko siinä se vaara että mies tuntee itsensä tyhmäksi ellei oma ajatuskulku pysy naisen järjenjuoksun perässä? Usein tuo malli periytyy sitten myös jälkikasvulle, lapset ihannoivat audilla ajelua eivätkä halua uhrata ajatustakaan yhteiskunnallisiin ilmiöihin. Kasvatuksesta tulee aika kapeakatseinen jos äidin ajatukset pyörivät isän tuomissa kukkasissa ja autolla ajelussa vai mitä? Kummaa, mies haluaa yksinkertaisen naisen ja yksinkertaisia lapsia. Ei ihme että maailma on siinä tilassa kuin nyt ja kierre senkuin syvenee.

Se että arvostaa kukkia ja yhteisiä hetkiä ei sulje pois sitä etteikö voisi olla halukas miettiä ja keskustella syvällisistäkin asioista. En tunne yhtään naista joka ei ilahtuisi kukista, se että herää epäilys miksi niitä tuotiin johtunee siitä että on syytä epäillä.

Ainahan osa miehistä tykkää eniten kauniista JA yksinkertaisista naisista.

• hauska juttu. Jo pienenä päätin, että etsin rakkautta rahasta viis. Ja kun etsii ja on tosissaan, kas,kas, sen
      löytää. Löysin unelmieni naisen ja olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta ja rakastan häntä nyt vielä enemmän.
      Rakkaus on ihanaa, raha on vain paperia joka lämmittää parhaiten takassa. Repikää siitä pösilöt...
      Ennen kaikkea, oikeat arvot ja oikea asenne sekä oikeudenmukaisuus. Niin ja vielä TASA-ARVO
      Hahhhaaaaa

• valehtelet

sellaista naista ei olekkaan jolle ei kelpaisi raha

• Matti Viikate

Itselleni ainakin kelpaa varallisuus asteesta huolimatta. Eli se ei sinällään ratkaise. Mutta toki hyvät yksilöt usein menestyvät elämässä ja siitä seuraa usein varallisuutta. Moni näkee tämän siten että joku kiinnostuisi vain varakkaista henkilöistä, vaikka näin ei ole. http://mattiviikate.newsvine.com/

• Vähävarainen mies

"Miehet aina sanovat, että naiset kiinnostuu miehistä joilla on rahaa. Varmaan pitääkin aika hyvin paikkansa. Monilla menestyvillä rikkailla miehillä riittää naisia, vaikka muut ominaisuudet oliskin mitä sattuu. Mutta kysymys kuuluu minkälaiset naiset näistä miehistä kiinnostuu?"

Tätä olen havainnoinut minäkin. Oma johtopäätökseni on, että raha houkuttelee monenlaisia naisia. On ollut hämmästyttävää nähdä, miten sellaiset miehet, jotka eivät ilman rahaa juuri naisia saisi joutuvat useamman naisen piirittämäksi yhtäaikaa. Siksi, että isä on junaillut pojan raha-asiat niin hyvin, että asuu alle 30-vuotiaana omakotitalossa Helsingissä. Tyyppi ei ole erityisen hauska, komea eikä älykäs, mutta kun rahaa on, niin seuraa riittää.

Tämä vain yksi esimerkki siitä, mikä se vaikutus on. Raha tehoaa naisiin. Minkälaiset naiset kiinnostuvat rahasta? Kaikki, jotka haluavat elintasoa, kaikki jotka haluavat mahdollisimman helppoa elämää, kaikki jotka eivät halua huolehtia rahatsa ja venyttää penniä. Tavallaan hyvin ymmärrettävää.

Keskeinen kysymys kuuluu, että mitä kaikkea raha voi miehessä korvata? On selviä tapauksia siitä, että voidaan olla kusipäänkin kanssa, ruan, hölmön, moukan, jos hänellä on rahaa. Raha voi näemmä kompensoida tai korvata monia ominaisuuksia. Voiko se korvata myös välittämistä ja rakkautta? Uskoisin, että joidenkin naisten puolelta voi. Tällöin mies on vain lypsettävä sonni.

En kuitenkaan usko, että fiksu nainen ryhtyy suhteeseen rahamiehen kanssa, jos tällä ei ole mitään muuta antaa. Rahahan ei sinänsä poissulje muita ominaisuuksia, mutta suuret omaisuudet voivat tehdä ihmisistä vähemmän muakavia, samoin kuin köyhyyskin. On siis mahdollista löytää hyvä, rikas mies. Siinä missä köyhä kusipääkin.

Jokainen tekee valintansa ja vastaa itse onnestaan. Eräs onnellisuustutkija (brittiläinen psykologi) totesi, että onnesta 50 % tulee jo geeneissä, 40 % on suhtautumista asioihin ja vain 10 % muodostuisi yhdessä taloudesta, kodista, lapsista jne.

• kyllä raha on tärkeä

Niinhän se on, että naisen tärkein valttikortti on nuoruus ja kauneus; miehellä taas vallisuus ja korkea-asema. Kyllä jokainen nainen ajattelee ainakin tiedostamattaan miehen varallisuutta, koska haluaa taata helpon ja hyvän elämän itselleen ja jälkeläisilleen.

• tälläi55

ei tarvi olla mikään nuori keski ikäinen siisti ehkä nuorekas fiksu nainen saa myös rikkaita miehiä.ihme kyllä.

• terttuliisaanneli

Justiinsa jopulis, yleistämisen voittokulkuetta taas. Olen YO-ammattitutkinnon omaava nainen joka on elämässään tehnyt mm. siivoojan ja hoitajan töitä 2-3 vuorossa. Joten on selkeä käsitys siitä, mitä on työn tekeminen, surkea palkka, työkavereiden ja oma työuupumus jne. Miesystäväni on korkeasti koulutettu ja erittäin hyväpalkkaisessa työssä. Hän itse haluaa että tulevaisuudessa vähennän työn tekemistä koska emme tarvitse tulojani, sen sijaan voin keskittyä pieneen yritykseeni. Lapsia emme kumpikaan halua. Itsenäisyyttäni en koe menettäväni millään lailla ja olen paljon vähemmän riippuvainen miehestäni kuin joku asuntolainan kanssa naimisissa oleva. Totta että mieheni haluaa pitää minusta huolta, en koe sitä häpeäksi vaan onneksi.

• nainen78---

Olen 33v nainen, tienaan n. 5000e kk, ja minulle on aivan sama paljonko mies tienaa. Itse en ikinä ottaisi mieheltä taloudellista tukea vastaan, enkä myöskään elättäisi ketään. Raha ja rakkaus ei kuulu yhteen, kummatkin tienatkoon omat rahansa.

• Onnellinen35

Mikään asia ei ole koskaan niin mustavalkoinen, vaikka kirjoituksessasi onkin paljon perää. Varakkailla, vanhemmilla miehillä on usein nuori, nätti nainen, joka saattaa hakea isähahmoa ja elättäjää.

Mutta tarinoita on monenlaisia.. minun tarinani ei sovi mihinkään ryhmään. Olen ihan hyvin koulutettu. Ikävuosina 20-30 seurustelin usean miehen kanssa, mutta yhteen en muuttanut kenenkään kanssa. Kun olin 31 vuotias, tapasin nykyisen mieheni. Minulla oli profiili suomi24:ssä, mistä nykyinen mieheni minut löysi. Hän oli haltioissaan profiilistani. Arvomaailmani ja syvällisyyteni oli tehnyt vaikutuksen. Hän halusi ottaa selvää, onko profiilin takana kuvatun kaltainen ihminen.

Minä olen aina ollut syvällinen. Henkisen kasvun kirjoja olin lukenut siihen mennessä jo yli 10 vuotta, olin käynyt henkisen kasvun kursseja, vaihtoehtokoulutuksia ja käynyt omassa kasvussani läpi suuri asioita. Minä olin syvällinen ja aito kuin ihminen vain voi olla. Materia ei minua koskaan kiinnostanut. Minulle oli kaikkein tärkeintä vapautua lapsuuden ja menneisyyden painolastista ja löytää sisäinen rauha, onnellisuus ja oma itseni.

Kun tapasi mieheni ekan kerran, meillä oli käsittämätön yhteys. Puhuimme ekoilla treffeillä 9 tuntia. Se oli aivan kuin avainta olisi käännetty kummankin sisimmässä. vuorovaikutus oli käsittämättömän syvällistä, aitoa ja upeata. Tästä lähti liikkeelle meidän tapailumme, joka muuttui hyvin pian seurusteluksi.

olimme olleet yhdessä jo jonkin aikaa, kun vähän kuin vahingossa mieheni varallisuus paljastui minulle. Mieheni on siis rikas. En osannut päätellä asiaa mistään. En ollut huomannut, enkä ollut välittänyt kiinnittää huomiota mihikään ulkoisiin tuntomerkkeihin.

Nyt olemme olleet yhdessä yli 4 vuotta. Meillä on aivan ihana rakkaudellinen suhde. Mieheni on minua vain 5 vuotta vanhempi. Minä asun mieheni talossa. Minä matkustan miehen kanssa hänen uudella asuntoautolla. Minä vietän aikaa hänen kesäpaikalla aivan kuin olisi omani. Mieheni maksaa kaikki elämisen kulut. Joskus minä ostan vähän ruokaa tai laitan tankkiin bensaa, mutta mitään hän ei odota minulta. Hän haluaa tarjota minulle kaiken tämän, joten miksipä en ottaisi vastaan? Hän rakastaa minua ja minä häntä. Jos tämä asia muuttuisi, niin en silloin enää asuisi täällä. Mikään raha ja tavara ei merkitse minulle mitään, jos omassa sisimmässä ei tunnu oikealta. Mutta jos on rakkautta, niin ei siinä ole mitään väärää, jos mies elättää.. miksi ihmessä olisi? Jos nainen tarjoaa henkisyytensä, rakkautensa, hoitaa kodin ja mies haluaa maksaa elämisen, niin miksi asia ei voisi olla näin.

Raha tuo vapautta ja riippumattomuutta. Ihmisellä on enemmän valinnanvaraa. Ei tarvitse tehdä paskaduuneja. Raha tuo lisää vapaa aikaa ja varmasti jokainen ihminen pitää sitä yhtenä hyvän elämän mittarina. Onnellisuutta ja rauhaa ei voi ostaa rahalla. Se täytyy löytää omasta sisimmästään, mutta raha voi tukea ihmisen hyvinvointia ja onnellisuutta lisääntyneen vapaa-ajan ja riippumattomuuden kautta.

Ps. Rikkaat miehet ovat usein määrätietoisia, itsevarmoja ja karismaattisia. Heillä on monia hyviä ominaisuuksia, joiden avulla he ovat onnistuneet luomaan maallista mammonaa.

• Onnellinen35

sen lisäksi, että mieheni on rikas, niin hän on myös uskollinen, rehellinen, luotettava, syvällinen keskustelija, rakastava, osoittaa paljon hellyyttä, naista arvostava, osaa pitää puolensa, itsevarma, vakuuttava, hyvin huumorintajuinen, elämänmyönteinen optimisti, aina hyvällä tuulela, älykäs, luova, antelias, huolehtiva, vastuuntuntoinen.. mieheni ei myöskään käytä lainkana alkoholia (en minäkään), eikä tupakoi.. Seksi on täysin eri luokkaa kuin kenenkään aiemmän kanssa. Hänen potenssinsa kestää ihan kuinka kauan vaan. Tunnin yhdyntä on hänestä ihan normaali juttu. Suhteen alussa oli täysin ihmeissäni siitä, että eikö akti lopukaan 10-15 minuutin kuluttua.

Mieheni on myös hyvännököinen. Hänellä on mustat, hyvin paksut, hiukan laineikkaat hiukset, ruskeat silmät, miehekkäät piirteet, hän on aika pitkä 183cm, pitkät jalat ja sopusuhtainen keho. Kaiken ihmeellisyyden lisäksi hänellä on ollut minua ennen VAIN YKSI NAINEN, jonka kanssa hän oli 15 vuotta. Suhde päättyi pettämiseen. Minun mieheni on jotenkin niin uniikki. Hän on kuin eri lajia kuin kaikki aiemmin tapaamani miehet.. vaikka hekin olivat ihan hyviä tyyppejä.

Tämä kaikki kuulostaa varmaan kauhealta retostelulta, mutta kaikki on täysin totta! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      66
      3659
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3051
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      124
      2413
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      13
      1586
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1462
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1110
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      832
    Aihe