Vaimo usein riitojen yhteydessä uhkailee erolla. Anoppi oli kuulemma tällaisen neuvon antanut. Jälkeen päin aina pyytelee anteeksi ja yrittää sanoa, että ei oikeasti tarkoittanut. Minuun tämä kuitenkin sattuu. Naimisissa on oltu 20v ja jatkuva uhkailu vie pohjan kaiken yhteisen suunnitelulta. Jatkuvassa epävarmuudessa eläminen on rasittavaa. Jos teet sitä tai tätä hän ottaa eron. Kun lapset lähtevät kodista, niin ero tulee. Välillä minä saan lähteä ja välillä hän. Joskus tekee mieli ottaa itse ohjat käsiin ja lähteä, mutta en uskalla kohdata maailmaa sen jälkeen.
Erolla uhkailu
22
1069
Vastaukset
- yhyyy!!
Mitä sitte...normaalia avioelämää...!!
Kummassa pumpulissa tuntuu ihmiset elävän, kun pitäs elämä vaan yhtä höttöä olla!
Ala poikamieheksi, jos se kerran sulle mieluisampaa...
Sais kyllä tulla ihmisille ihan oikeitakin ongelmia, ettei täällä aina turhasta itkettäs!- ludowiga*
normaalin avioelämän verosta! Kymmenen vuotta avioelämää takana, välillä riidellään hitosti, enimmäkseen ei. Mutta edes pahimman riidan aikana ei ole kumpikaan suustaan päästänyt erolla uhkailua.
Sen nyt ymmärtää, että joskus tulisi sellaista tokaistua kiukkuisena, mutta että se joka käänteessä tulee vastaan... Normaalia, jaaha!? - ei niin vakavaa
ludowiga* kirjoitti:
normaalin avioelämän verosta! Kymmenen vuotta avioelämää takana, välillä riidellään hitosti, enimmäkseen ei. Mutta edes pahimman riidan aikana ei ole kumpikaan suustaan päästänyt erolla uhkailua.
Sen nyt ymmärtää, että joskus tulisi sellaista tokaistua kiukkuisena, mutta että se joka käänteessä tulee vastaan... Normaalia, jaaha!?Joka viikko sais lähtee meneen...oon oppinu sulkeen jo korvani..ohi menee kiukuttelu aikanaan. :)
- rose18
voin sanoa että se tuntuu epätoivoiselta teolta mutta niin kuin minun kohalla tuntu että mikään ei tule muuttuun mutta minusta tuntui että aloin käyttään liian herkästi ja koin syyllisyyttä.
kaikki asettuu toisen puolelle ja minusta tuntuu että ero on vain mukavampi ja lasten kanssa katoaminen kun ei ole kohta ketään kun minusta tehään sitä hullua.
mutta kun se luottamus puuttuu, niin puuttuu.
tekee mieli lähteä kun minua syylistetään. tekee elämästä helvettiä kun kukaan ei näe minun kantaani.
pakko on myöntää ettei niitäkään mitä ei saa ajatella, tulee väkisin mieleen.
kun kysyn mitä puhuttu ei koskaan muisteta ja näen valheen, miksi jatkaa valehtelua.. - -------------
No voi helvetti, varsinainen nössykkä olet. Miten niin et uskalla kohdata maailmaa? Mitä mörköjä siellä on, joita vaimosi pitää poissa ja jonka vuoksi siedät hänen käytöstään? Vielä tunnustaa että äitinsä on neuvonut, voi yäk mikä ämmä.
Seuraavan kerran kun uhkailee erolla niin menet heti seuraavana päivänä viemään eropaperit vetämään. Jos alkaa itkeä ettei tarkoittanut niin muuta samantien pois niin ei tarvitse kuunnella kitinää. Ja muistat sitten hakea sen kakkosvaiheenkin sitten puolen vuoden päästä.
Minulla oli joskus poikaystävä, joka aina kun jostain asiasta tuli sanomista lähti tömistellen kohti ulko-ovea. Kääntyi sitten takaisin. Oli ilmeisesti edellisessä suhteessaan tottunut että nainen vinkuu perään "ei älä mene emmä tarkoittanut". Kun minä ihmettelin vain että mitä siinä edestakaisin säntäilet, niin mies oli ihan pallo hukassa. Se oli kyllä niin huvittavaa että riitakin unohtui. Yhden kerran sitten mies sanoi vastaavassa tilanteessa että taitaa olla paras että lopetetaan tapailu. Minä siihen että niin onkin. Lopetettiin sitten. Muutaman viikon päästä kun sattumalta nähtiin kaupungilla, mies vonkasi takaisin. En ottanut.
Jos sinä olet erouhkailuja kuunnelut jo vuosikymmeniä ja antanut akan manipuloida itseäsi niin olet pahasti läheisriippuvainen. Ota itseäsi niskasta kiinni.- IPPP
Voihan ap:n suhde olla muuten kunnossa, mutta ongelmat kärjistyvät siihen, että riitatilanteessa vaimo on valmis heittämään pyyhkeen tiskiin samantien. Kyllä se on ongelma mielestäni, eikä sellainen käytös pitäisi olla normaalia. Myönnän, että minulla riitatilanteessa tulee ihan sama tilanne: kun mikään ei suju ja toinen jääräpäänä haluaa tehdä juuri typerimmällä tavalla, ajattelen ettei tästä mitään tule, helpompi olisi vaaan laittaa pillit pussiin ja kantapäät vastakkain. Ja samoin kun joku muu ei suju, haluan jättää sen joksikin aikaa kokonaan lepäämään, kunnes myöhemmin palaan jatkamaan. Mutta sen lupauksen olen itselleni tehnyt (kun aikani teinityttönä aiemmissa suhteissa pistinkin välejä poikki kunnes taas palattiin yhteen (ja sekös oli noloa!)) etten erolla uhkaa kuin tositilanteessa. Siinä sitä vaan kiltisti nieli tulikivenkatkuiset sanansa ja siirtyi miettimään onko ero oikeasti mahdollinen ja järkevä ratkaisu...
Nyt kun ero on takana, mietin joskus tuliko tämä lopulta liian yllättäen miehelleni? Olinko kuin kilpikonna, joka vetäytyi kilpeensä hiomaan strategiaansa kunnes lopulta toteutti sen? Mutta toisaalta, olihan asiasta ollut puhetta, eroon vaan on niin vaikea varautua, eikä sitä suostu uskomaan todeksi ennenkuin se todellakin on tässä ja nyt. Mutta jos koko varautuminen on turhaa niin voimavaroja sen käsittelyyn joutuu ihan suotta käyttämään.
Mun mun neuvoni on, että soittaisit ja varaisit ajan vaikka pariterapiaan, juuri nimenomaan koskien tätä erolla uhkaamis -ongelmaa. Jotenkin se pitäisi vaimollesi saada selväksi, ettei tuollaisella asialla saa uhkailla, se koituu vain omaksi tappioksi, mutta tuolla pariterapiassa hänkin tulisi kuulluksi. Hämmentävää jos erolla uhkailu on osa koko suvun kulttuuria, mutta sanoisin että useinmiten tuollainen koetaan hiukkasen noloksi teinimeiningiksi - vai mitä olet mieltä Mervin ja Matin suhteen juuri tästä osasta? - Eroava susi
IPPP kirjoitti:
Voihan ap:n suhde olla muuten kunnossa, mutta ongelmat kärjistyvät siihen, että riitatilanteessa vaimo on valmis heittämään pyyhkeen tiskiin samantien. Kyllä se on ongelma mielestäni, eikä sellainen käytös pitäisi olla normaalia. Myönnän, että minulla riitatilanteessa tulee ihan sama tilanne: kun mikään ei suju ja toinen jääräpäänä haluaa tehdä juuri typerimmällä tavalla, ajattelen ettei tästä mitään tule, helpompi olisi vaaan laittaa pillit pussiin ja kantapäät vastakkain. Ja samoin kun joku muu ei suju, haluan jättää sen joksikin aikaa kokonaan lepäämään, kunnes myöhemmin palaan jatkamaan. Mutta sen lupauksen olen itselleni tehnyt (kun aikani teinityttönä aiemmissa suhteissa pistinkin välejä poikki kunnes taas palattiin yhteen (ja sekös oli noloa!)) etten erolla uhkaa kuin tositilanteessa. Siinä sitä vaan kiltisti nieli tulikivenkatkuiset sanansa ja siirtyi miettimään onko ero oikeasti mahdollinen ja järkevä ratkaisu...
Nyt kun ero on takana, mietin joskus tuliko tämä lopulta liian yllättäen miehelleni? Olinko kuin kilpikonna, joka vetäytyi kilpeensä hiomaan strategiaansa kunnes lopulta toteutti sen? Mutta toisaalta, olihan asiasta ollut puhetta, eroon vaan on niin vaikea varautua, eikä sitä suostu uskomaan todeksi ennenkuin se todellakin on tässä ja nyt. Mutta jos koko varautuminen on turhaa niin voimavaroja sen käsittelyyn joutuu ihan suotta käyttämään.
Mun mun neuvoni on, että soittaisit ja varaisit ajan vaikka pariterapiaan, juuri nimenomaan koskien tätä erolla uhkaamis -ongelmaa. Jotenkin se pitäisi vaimollesi saada selväksi, ettei tuollaisella asialla saa uhkailla, se koituu vain omaksi tappioksi, mutta tuolla pariterapiassa hänkin tulisi kuulluksi. Hämmentävää jos erolla uhkailu on osa koko suvun kulttuuria, mutta sanoisin että useinmiten tuollainen koetaan hiukkasen noloksi teinimeiningiksi - vai mitä olet mieltä Mervin ja Matin suhteen juuri tästä osasta?Mullakin on ihan samoja kokemuksia naisista jo kolmesta liitosta. Aina kun nainen ei saa tahtoaan läpi, niin sitten ehdollistetaan suhteen jatkuminen. Jos nainen saa tällä tavalla tahtonsa läpi, niin sitten samaa keinoa käytetään yhä helpommin. Sillä tavalla vaan häviää luottamus. Täytyy tunnustaa, että ero tulee itselläkin mieleen riitatilanteissa, mutta sellaista uhkausta en ole kuitenkaan suustani koskaan päästänyt. Minusta sinun kannattaisi keskustella vaimosi kanssa asiasta ja sano, että olet kuullut noita uhkauksia jo aivan tarpeeksi. Seuraavalla kerralla ero oikeasti toteutuu. Tokihan tuo on pohjimmiltaan aivan sama uhkaus, eli alentuisit aivan samaan halpamaiseen käytökseen, mutta aivan kaikkea ei miehenkään tarvitse sietää.
- n
Eroava susi kirjoitti:
Mullakin on ihan samoja kokemuksia naisista jo kolmesta liitosta. Aina kun nainen ei saa tahtoaan läpi, niin sitten ehdollistetaan suhteen jatkuminen. Jos nainen saa tällä tavalla tahtonsa läpi, niin sitten samaa keinoa käytetään yhä helpommin. Sillä tavalla vaan häviää luottamus. Täytyy tunnustaa, että ero tulee itselläkin mieleen riitatilanteissa, mutta sellaista uhkausta en ole kuitenkaan suustani koskaan päästänyt. Minusta sinun kannattaisi keskustella vaimosi kanssa asiasta ja sano, että olet kuullut noita uhkauksia jo aivan tarpeeksi. Seuraavalla kerralla ero oikeasti toteutuu. Tokihan tuo on pohjimmiltaan aivan sama uhkaus, eli alentuisit aivan samaan halpamaiseen käytökseen, mutta aivan kaikkea ei miehenkään tarvitse sietää.
saanut tahtoasi läpi, olet eronnut. Miehelle ei saa sanoa, kuinka rajatonta kärsimystä tuottaa, ettei naista kuunnella, vaikka hän kuinka olisi oikeassa.
Kukaan ei tarkoita sitä jos puhuu erosta kiihtyneessä mielentilassa.
Kun vain turha itserakkaus karisisi, en minä ainakaan halunnut mitään ihmeellistä, minkä tähden olisi tarvinnut ponnistella naisen sortamisen nimessä, olen edelleen exän puolella, hän vain pitää kiinni epäluulostaan. - dick
Sinäpä se oletkin kova muija!
- Tätä tietä en jatka
dick kirjoitti:
Sinäpä se oletkin kova muija!
Aikuisen ihmisen erottaa siitä, että ei puhu erosta joka riidan yhteydessä. Myönnän, että tällä kriteerillä en itse ole aikuinen. Nyt kuitenkin on tilanne äitynyt niin pahaksi, että aktiivisesti mietin päivittäin, että kumpi lähtee asunnosta, ja olen itselleni katsellut asuntoa. Syynä on miehen käytös, on napanuorassa äitiinsä, ja hänellä on tärkeimpiä ihmissuhteita kuin oma vaimonsa. Esimerkiksi äitinsä. Siitä ei tule mitään. Lisäksi arvomaailma on erilainen, hänelle kaiken mittapuu on raha. Rakkautta ei saa, jos rakastaa rahaa. Sellaisen ihmisen mielestä on kamalaa, kun menee rahaa yhteiseen elämään, kun aikaisemmin on kaikki säästynyt vain itseä varten. Jokaisella on oikeus omaan arvomaailmaan, mutta myös lähteä suhteesta, jos ei halua olla suhteessa, jossa toinen on vain pikkuvarpaansa mitalla mukana.
- haisu*
Asioilla on monta puolta ja meitä ihmisiä on moneksi. Onhan se uhkailu ikävää tai oikeastaan se, minkä kukin kokee uhkailuksi. Myönnän olevani nainen, jolle epätoivon hetkinä oli helppo sanoa, että parempi kai erota. Emme mielestäni riidelleet usein enkä tosiaankaan uhkaillut aina erolla. Suuret sanat eivät suuta halkaise sanotaan. Eikö riidan hetkellä ole toisaalta oikeus kertoa tunteensa ja jos sen jälkeen päästään sovintoon, eikö myös toisen osapuolen pitäisi olla jatkossa kaivamatta entisiä riitoja ja sanomisia? Ahdistuin eksäni kanssa siitä, että sanoin aina vääriä asioita ja riidelläkään ei saanut ilman käytösnormeja. Ja jokaisen riidan jälkeen riitamöykky vain kasvoi, koska entisiä ei unohdettu ja uusiakin ongelmia ilmeni.
Minusta ei ole kyllä kohtuullista sekään, että mies toteaa kerran, että tämä taisi olla tässä ja ottaa eron ilman, että suostuu edes kerran keskustelemaan aiheesta sen jälkeen. Kypsään liittoon kuuluu myös se, että omien vaikeuksien keskellä annetaan toisellekin mahdollisuus puolustautua. Jos vaimosi uhkailee usein erolla, miten se lisää epävarmuutta? Eikö epävarmuutta lisää myös se, että todennäköisesti saatte riitanne päätökseen ja sinä vain murehdit toisen sanomisia omassa mielessäsi etkä käy niitä vaimosi kanssa loppuun saakka läpi?
Luultavasti vaimosi ja sinun kommunikaatio on niin etäällä toisistaan, että teillä on vaihtoehtoina joko ero tai pariterapia.- -mies-
"Eikö riidan hetkellä ole toisaalta oikeus kertoa tunteensa "
No ei tietenkään ole. Käytä järkeäs.
Vai olisiko sinusta aivan ok miehesi riidan aikana haukkuisi sinua "vanhaksi lehmäksi" "huoraksi" tai vaikkapa "surkeaksi sängyssä", mikäli hänestä riidan aikana aidosti siltä tuntuisi?
riidellä saa ja pitää, mutta riidellessäkin on olemassa rajat joita joita ei saa ylittää. esimerkiksi vyön alle ei saa lyödä, erolla ei saa uhkailla (ellei todella tarkoita sitä, nämä tilanteet joissa ollaan oikeasti eroamassa ovat sitten erikseen) eikä tietenkään käyttää väkivaltaa (lyödä tai heitellä esineillä, aivan sama).
- ...siinä neuvo
Tuollainen käyttäytyminen osoittaa vain kasvamattomuutta aikuiseksi. Suustaan ei tarvitse päästää mitään mitä ei järjellisesti todella ajattele. On ajateltava sanojensa seurauksia ja vaikutuksia toisiin ihmisiin, jollei kommunikointi ole ton kummempaa, sano sille akalle että tuossa on ovi ala mennä. Ukkoni oli samanlainen niin kauan kuin sanoin että minä en uhkaile mutta toteutan sen jos tää jatkuu. Siihen loppui erouhkailu.
- Eroava susi
Meillä tilanne oli sellainen, että tuleva exäni vaati minulta aikusmaista käyttäytymistä riitatilanteissa. Suuttumustaan ei saa näyttää eikä tilanteesta poistua rauhoittumaan. Myös lapsia kohtaan ei saanut näyttää suuttumustaan. Häntä itseään nämä säännöt eivät koskeneet ja erolla uhkailu oli pelissä jo ihan eka riidoista lähtien. Hän huomasi, että minulla oli kova halu pitää perhe kassassa ja käytti sitä hyväkseen. Samalla tavalla hän uhkailee lapsia "perheestä erottamiselle". Mielestäni perheen pitäisi kuitenkin olla turvallinen yksikkö kaikille eikä sitä turvallisuutta kannata lähteä rikkomaan erouhkailulla yhden perheenjäsenen tahdon toteuttamiseksi. Riitely loppu jo vuosia sitten, kun en enää jaksanut vastaanottaa erouhkauksia. Eipä sille mitään voinut, että intohimo ja kunnioitus hävisivät ajan satossa. Näivetyin miehenä pystyyn. Tahtoa jatkaa perheenä yhdessä olisi vielä minulla ja varmasti eniten lapsilla, mutta se ei riitä vaimolle. Ei kaikki tietenkään vaimon syytä ole, itsekin olin aika kamala puoliso herkkähipiäisenä ja impulsiivisena jääräpäänä.
Jotenkin nyt on helpompaa, kun eropäätös on tehty ja on edes jokin tulevaisuus, mitä voi suunnitella. Eron toteutus käytännössä on tietysti tuskallista, mutta täytyy yrittää toimia niin, että välit säilyvät. Omaisuudesta en jaksa taistella, ei sitä mukaan saa ja samahan se kummalta vanhemmalta lapset sen lopulta perivät. - 36
Eroava susi kirjoitti:
Meillä tilanne oli sellainen, että tuleva exäni vaati minulta aikusmaista käyttäytymistä riitatilanteissa. Suuttumustaan ei saa näyttää eikä tilanteesta poistua rauhoittumaan. Myös lapsia kohtaan ei saanut näyttää suuttumustaan. Häntä itseään nämä säännöt eivät koskeneet ja erolla uhkailu oli pelissä jo ihan eka riidoista lähtien. Hän huomasi, että minulla oli kova halu pitää perhe kassassa ja käytti sitä hyväkseen. Samalla tavalla hän uhkailee lapsia "perheestä erottamiselle". Mielestäni perheen pitäisi kuitenkin olla turvallinen yksikkö kaikille eikä sitä turvallisuutta kannata lähteä rikkomaan erouhkailulla yhden perheenjäsenen tahdon toteuttamiseksi. Riitely loppu jo vuosia sitten, kun en enää jaksanut vastaanottaa erouhkauksia. Eipä sille mitään voinut, että intohimo ja kunnioitus hävisivät ajan satossa. Näivetyin miehenä pystyyn. Tahtoa jatkaa perheenä yhdessä olisi vielä minulla ja varmasti eniten lapsilla, mutta se ei riitä vaimolle. Ei kaikki tietenkään vaimon syytä ole, itsekin olin aika kamala puoliso herkkähipiäisenä ja impulsiivisena jääräpäänä.
Jotenkin nyt on helpompaa, kun eropäätös on tehty ja on edes jokin tulevaisuus, mitä voi suunnitella. Eron toteutus käytännössä on tietysti tuskallista, mutta täytyy yrittää toimia niin, että välit säilyvät. Omaisuudesta en jaksa taistella, ei sitä mukaan saa ja samahan se kummalta vanhemmalta lapset sen lopulta perivät.Auts, kamalaa että joku on keksinyt uhkailla LASTA perheestä erottamisella! Ihanaa kun olet päättänyt lähteä tuollaisten puheiden luota. Pärjäilyä sinulle ja paljon rakkautta lapsillesi!
- kyllä tai ei
Ei tuollaista kannata kuunnella. Erolla uhkaileminen on äärituhoisaa suhteen perustalle eli luottamukselle. Tee valmiiksi eropaperi ja seuraavalla kerralla otat sen vain viileästi esiin "nimi tuohon, kiitos".
Oletko puhunut vaimollesi siitä, miltä sinusta tuntuu kun jatkuvasti uhkaillaan erolla? Yrittäkääpä puhua joskus muulloin kuin juuri riidellessä. - varmuusko
>Minullekin vaimo sanoi tammikuussa 15v avioliiton jälkeen ,että olisi kiva asua yksin..Minä kysyin ,että
kuulinko oikein ja hän toisti asian ,kerroin hänelle että hae eroa myönnän heti ,koska minä en
kuuntele ero uhkauksia..Helmikuussa hän muutti pois ja ero astuu voimaan 30.6
Minä en suostu ,että minua alettaisiin henkisesti uhkailla erolla.... - itsekin
miestäni saman mittaisessa liitossa. Se oli tyhmää, mutta uhkailuni tarkoituksena oli kertoa, että olen vakavissani niiden asioiden kanssa, joista valitan, niillä on todellista merkitystä. Sitten kun asioihin ei tullut muutosta, otimme eron. Olen silti sitä mieltä, että ne asiat olisi kannattanut muuttaa mieluummin, meidän ero oli yksi niistä monista turhista eroista. Eli kysy vaimoltasi , mikä on pielessä äläkä hyväksy vastaukseksi ympäripyöreitä "kun sä et koskaan... ja sä aina" . Kysy häneltä miten hänen elämänsa paranee, kun te eroatte ja mieti sitten voisiko sen parannuksen kuitenkin toeuttaa vielä yhdessäkin, 20 vuotta on jo pitkä aika. Jos ei voi toteuttaa, niin sitten reilusti yhdessä paperit sisään ja kohti parempaa elämää.
- aikuinen nainen
Erolla uhkailu. Ex-mieheni harrasti sitä vuosikaudet, eikä kuitenkaan suostunut eroamaan. Edes parisuhdeterapiassa ei kunnolla selvinnyt mitä hän sillä uhkailullaan ajoi takaa minun suhteeni. Itseensä oli tyytymätön ja purki sitä pahaa oloaan niin.
Oli mies tai nainen, typerää toimintaa. - moniata
aikuinen nainen kirjoitti:
Erolla uhkailu. Ex-mieheni harrasti sitä vuosikaudet, eikä kuitenkaan suostunut eroamaan. Edes parisuhdeterapiassa ei kunnolla selvinnyt mitä hän sillä uhkailullaan ajoi takaa minun suhteeni. Itseensä oli tyytymätön ja purki sitä pahaa oloaan niin.
Oli mies tai nainen, typerää toimintaa.Miehenikin uhkaili erolla yleensä silloin kun oli juovuksissa. Jossain vaiheessa sain tarpeekseni ja hain itse eroa.
Mieheni pelästyi sitä, mutta silloin oli jo puoleltani liian myöhäistä. Olin jo alkanut kasvamaan eroon - hänen uhkailujensa takia. Ero tuli, sitä en ole katunut, vaikka vaikeaa on ollutkin.
Hän sai sen mitä haluasi - vai halusiko? No sai sen kuitenkin.
Ja minä sain itsearvostukseni takaisin.
Näinkin voi käydä kun tarpeeksi uhkaillaan.
- temperamenttinen
ottaa noin kovasti päähän.Onko uhkailu alkanut jonkin asian,tapahtuman jälkeen vai onko hän aina ollut Tuollainen ? Auttaisiko parisuhdeterapia,jos hän oikeasti katuu sanojaan. jne. Minkäikäisiä lapsia teillä on :) ?
- kulissimestari
Erosin juuri 5-vuotisesta avoliitosta. Ex-avovaimoni oli juuri tuollainen - aina kun tuli tiukka paikka, ilmoitti hän lähtevänsä kiitämään mutta ei kuitenkaan lähtenyt. Näin tapahtui suhteen aikana lukemattomia kertoja ja pelkästään viimeisen 1,5 vuoden aikana neljä kertaa. Viides kerta olikin sitten viimeinen - erosimme oikeasti.
Nuo hänen eroilmoituksensa olivat hätähuutoja, sen myönnän, mutta hän ei ymmärtänyt miten hän tappoi suhteemme niillä... En voinut enää kunnioittaa häntä ja ilman kunnioitusta toista ei voi rakastaa . . .
Kaiken huippu oli kun hän pakkasi mökillä tavarat autoon ja jo ennen kuin olimme palanneet kotiin, kysyi hän eikö tätä voisi jollakin tavalla perua?
Eroa edeltävät kaksi viikkoa olivat hyvää aikaa... Kun paineet purkautuivat, meillä oli hyvä olla yhdessä. Olemme edelleenkin tekemisissä toistemme kanssa sähköisin viestimin, mutta emme tapaa. Yhteenpaluu on mahdotonta.
Ohje kaikille pariskunnille - älkää koskaan uhkailko erolla. Koskaan. Se tappaa suhteenne takuuvarmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1014397Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka533254- 383025
- 342058
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5071738- 631664
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode501498- 411410
- 681314
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171286