Hyvää makua tai tyylitajua:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010050411588702_ul.shtml
Rahalla ei saa
15
153
Vastaukset
- uk_ko
neiti buddy puolustautuu, jos joku MIES! kävisi kimppuun?
Ai niin, olet NAISBOTTI! :DSinulla on näköjään jokin konefetissi.
Onko muuten moottorisaha kumpaa sukupuolta ja aiheuttaako se jotain reaktioita sinussa.
(jos joku käy kimppuun, niin istukoon sitten siinä kimpussa, mutta aika pieni saa olla että mahtuu)- uk_ko
buddy-love kirjoitti:
Sinulla on näköjään jokin konefetissi.
Onko muuten moottorisaha kumpaa sukupuolta ja aiheuttaako se jotain reaktioita sinussa.
(jos joku käy kimppuun, niin istukoon sitten siinä kimpussa, mutta aika pieni saa olla että mahtuu)eikö moottorisaha ole aika FALLISTINEN! vehje?
- niin.
Mutta sillä saa hyvää makuuta ja lyylitajua.
- kirpela
kyllä toi setti kelpais.
Kiireesti sulatukseen ja arvometallit sekä kivet talteen.
Ihan kuin joku laittaisi timattikoristeet vasaraan tai muuhun työkaluun.
Sama juttu näiden kanssa:
http://hiphopdentistry.com/gold-diamonds.html
http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/ctrends/gold2.jpg- kirpela
buddy-love kirjoitti:
Kiireesti sulatukseen ja arvometallit sekä kivet talteen.
Ihan kuin joku laittaisi timattikoristeet vasaraan tai muuhun työkaluun.
Sama juttu näiden kanssa:
http://hiphopdentistry.com/gold-diamonds.html
http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/ctrends/gold2.jpgtommosia halua, etenkään tota vimppaa. Menin vilunväreille :( Ton miehen tosta 'linjoilla juuri nyt, siirry treffeihin' voisin pistää pulloon, ja osoittaa sormella aina kun saan liian vähän huomiota. Nih.
- jaa?
Millähän sinusta pääsisi eroon? Nimimerkkisi ainoa anti keskustleulle on näkynyt olevan skitso palstakavsereidesi komppaaminen ja rääkkääminen palatayhteisöösi kuulumattomia kohtaan. Mites sut saisi häipymään, valehtelija?! Joku oksettavan röndöm öö vai mikä se nyt oli, oli oikein mun kimpussani, kun yritin sinua saada käyttäytymään normaalisti, mutta teille nettilotville ei ilmeisesti tämä arkikielinen ilmaisu oikein pure? Olet sen akan kaverikin, joka julkisesti solvaa tällä keskustelupalstalla jatkuvasti valehtelulla minua, joka en edes koko S24- yhteisön jäsen ole. Ylpeäkin itsestäsi, sinä? Niinkö? Minä kyllä käsittäisin tämän anonyymin keskustelun siten, että kun minä kerran en henkilöhuomiota hae, ei sitä minulle anneta. Sinullako on asiassa jotakin väärin ymmärrystä? Ei ole osoittanut mitään älyä sulta raiskata minun persoonaani.
- uk_ko
neiti buddy ei ole kiusannut SINUA!
- pöpilän portsari
ainoa joka täällä ketään rääkkää olet sinä ylipaisuneine egoinesi. Onko sinulla diagnosoitu narsistinen persoonallisuushäiriö ja siksikö sinun on vaikea toimia sosiaalisissa tilanteissa?
Mahtaa olla kauheaa olla kansanomaisesti ilmaistuna seinähullu, nk. pöpi? - jaa?
pöpilän portsari kirjoitti:
ainoa joka täällä ketään rääkkää olet sinä ylipaisuneine egoinesi. Onko sinulla diagnosoitu narsistinen persoonallisuushäiriö ja siksikö sinun on vaikea toimia sosiaalisissa tilanteissa?
Mahtaa olla kauheaa olla kansanomaisesti ilmaistuna seinähullu, nk. pöpi?Mulle ei ole mitään vaikeutta olla minä ja ei, ei ole diagnosoitu narsistista persoonallisuushäiriötä, mutta ylimielisyyttä kieltämättä kyllä koen tuntemattomia internetin keskustelupalstalla esiintyviä SEKOPÄITÄ kohtaan, jotka lähtee HENKILÖIMÄÄN mua nimimerkitöntä SILTÄ PERUSTALTA(!!), ETTÄ(!!) KESKUSTELEN(!) JULKISELLA KESKUSTELUPALSTALLA, _KUIN_ ASIA MENEE. Käsittääkseni mulla olisi oikeus käydä keskustelupalstalla ilman joidenkin Papu. Sparrowien, Buddy.loven etc. kaltaistensa paskapuheita? En tunne kyseisten nimimerkkien taakse kätkeytyviä, en koskaan ole hankkiutunut mihinkään kontakteihin kyseisten kanssa ja MITÄS VITTUA SINÄ MINUA PÖPIKSI OLET LEIMAAMASSA? Haloo, seko!
Mä en tiedä, mutta puheesi osoittaa kateutta. Mahdat olla aika vinksahtanut, kun käyt keskustelupalstalla keskustelevan anonyymin yhden rekisteröityä nimimerkkiä omaamattoman kimppuun? Ymmärrän, että tollasen halkopään tarkoitus on varmastikin mustamaalata mun urani ja saavutukseni pilalle, mutta et sekopää onnistu. Voit vetää vaikka mitä skitsofreniapaskaa tai mitäikinä kilahtaneiden kavereidesi kanssa, mutta asiahan on niin, että MINULLA EI koskaan ole ollut nimimerkkiä tälle foorumille. Jos olet sekopää, on asia sinun ongelmasi. Mulla menee elämässäni ainakin siinä määrin hyvin, ettei ole vielä tähän ikään mennessä ollut mitään kiinnostusta nimimerkkeihin internetin keskustelupalstalla...
Taidat olla joku pikkusen plinplong, jolla ei tota elämää kauheasti ole, kun kerran saakeli mua nimimerkitöntä jaksat keskustelupalstalla ahdistella? Joku vitun pelle...Paskaako mä sille voin, että olen parempi kirjoittaja, kuin ysikyt teidän sönkkäreistänne. En silti ole mikään mulkku ja tosiaan otan kunnianloukkauksena, jos joku väittäisi, että IKINÄ olisin omannut rekisteröidyn nimimerkin tai muuten kirjoittanut sellaisella. Joku raja sika! - pojan äippä
jaa? kirjoitti:
Mulle ei ole mitään vaikeutta olla minä ja ei, ei ole diagnosoitu narsistista persoonallisuushäiriötä, mutta ylimielisyyttä kieltämättä kyllä koen tuntemattomia internetin keskustelupalstalla esiintyviä SEKOPÄITÄ kohtaan, jotka lähtee HENKILÖIMÄÄN mua nimimerkitöntä SILTÄ PERUSTALTA(!!), ETTÄ(!!) KESKUSTELEN(!) JULKISELLA KESKUSTELUPALSTALLA, _KUIN_ ASIA MENEE. Käsittääkseni mulla olisi oikeus käydä keskustelupalstalla ilman joidenkin Papu. Sparrowien, Buddy.loven etc. kaltaistensa paskapuheita? En tunne kyseisten nimimerkkien taakse kätkeytyviä, en koskaan ole hankkiutunut mihinkään kontakteihin kyseisten kanssa ja MITÄS VITTUA SINÄ MINUA PÖPIKSI OLET LEIMAAMASSA? Haloo, seko!
Mä en tiedä, mutta puheesi osoittaa kateutta. Mahdat olla aika vinksahtanut, kun käyt keskustelupalstalla keskustelevan anonyymin yhden rekisteröityä nimimerkkiä omaamattoman kimppuun? Ymmärrän, että tollasen halkopään tarkoitus on varmastikin mustamaalata mun urani ja saavutukseni pilalle, mutta et sekopää onnistu. Voit vetää vaikka mitä skitsofreniapaskaa tai mitäikinä kilahtaneiden kavereidesi kanssa, mutta asiahan on niin, että MINULLA EI koskaan ole ollut nimimerkkiä tälle foorumille. Jos olet sekopää, on asia sinun ongelmasi. Mulla menee elämässäni ainakin siinä määrin hyvin, ettei ole vielä tähän ikään mennessä ollut mitään kiinnostusta nimimerkkeihin internetin keskustelupalstalla...
Taidat olla joku pikkusen plinplong, jolla ei tota elämää kauheasti ole, kun kerran saakeli mua nimimerkitöntä jaksat keskustelupalstalla ahdistella? Joku vitun pelle...Paskaako mä sille voin, että olen parempi kirjoittaja, kuin ysikyt teidän sönkkäreistänne. En silti ole mikään mulkku ja tosiaan otan kunnianloukkauksena, jos joku väittäisi, että IKINÄ olisin omannut rekisteröidyn nimimerkin tai muuten kirjoittanut sellaisella. Joku raja sika!Olet sä taitava haukkumaan. Sun täytyy olla sukua jonkun mutkan kautta mun poikaan. Sekin on taitava laittaan sanoja peräjälkeen haukkuessaan viattomia. Se jää sulle toiseksi.
- jaa?
pojan äippä kirjoitti:
Olet sä taitava haukkumaan. Sun täytyy olla sukua jonkun mutkan kautta mun poikaan. Sekin on taitava laittaan sanoja peräjälkeen haukkuessaan viattomia. Se jää sulle toiseksi.
Jos sulla on poika, anna sellainen huostaanotettavaksi, kiitos! Hölmö, joka nauttii sadistien keskustelunvääristelijöiden valheiden suoltamisesta tuntemattomalle, ei ole mikään ihmishousuinen. Kiitos. Minulla ei ole, eikä ole ollut kiinnostusta tutustua sinuun. Oletko sinä pervo, jos minä sinua kiinnostan, häh? Paskasparrowit ainakin roikkuu riesaksi asti... Ei voi suurinpiirtein mitään tällä keskustelupalstalla sanoa, ettei tule valheita niskaan...
Soitan kenties tälle Pasi Ilolalle jossakin vaiheessa ja kysyn, että onko hänen mielestään "tori-keskustelun" idea siinä, että tuntematon sika keskustelupalstalla saa vääristellä KESKUSTELIJA-IDENTITEETTINI TÄYSIN ja ilman, että kukaan sanoo asiaan edes banjo....
En ymmärrä, miksi joku tuntematon mulli hyökkää kimppuuni haukkumaan minua häiriintyneeksi vastineena viestiin, mikä ei sanallakaan viitannut aihealueeseen. Sinäkö olet sitä mieltä, että sellainen käytös on ok.? Vai onko sittenkin niin, että olette joitakin aivan über-runkkuja, jotka käytte MUN NIMIMERKITTÖMÄN kimppuun? En ole vastuussa siitä, että koette innostusta solvata minua. Mua yököttää ainakin ajatus, että jos joku kusipää on (tavalla tai toisella) henkilöinyt mut, kenties ehkä jopa esiintynyt ns. "minuna" ja sitten sun kaltaises siat tulee " lähestymään" tällä keskustelupalstalla minua, kun tulen keskustelemaan. Ymmärrätkö, etten pidä sioista? Joku syyhän sullakin on tunkea iholleni? Itse en aihetta ole antanut: en ole tän saitin jäsen. - pojan äippä
jaa? kirjoitti:
Jos sulla on poika, anna sellainen huostaanotettavaksi, kiitos! Hölmö, joka nauttii sadistien keskustelunvääristelijöiden valheiden suoltamisesta tuntemattomalle, ei ole mikään ihmishousuinen. Kiitos. Minulla ei ole, eikä ole ollut kiinnostusta tutustua sinuun. Oletko sinä pervo, jos minä sinua kiinnostan, häh? Paskasparrowit ainakin roikkuu riesaksi asti... Ei voi suurinpiirtein mitään tällä keskustelupalstalla sanoa, ettei tule valheita niskaan...
Soitan kenties tälle Pasi Ilolalle jossakin vaiheessa ja kysyn, että onko hänen mielestään "tori-keskustelun" idea siinä, että tuntematon sika keskustelupalstalla saa vääristellä KESKUSTELIJA-IDENTITEETTINI TÄYSIN ja ilman, että kukaan sanoo asiaan edes banjo....
En ymmärrä, miksi joku tuntematon mulli hyökkää kimppuuni haukkumaan minua häiriintyneeksi vastineena viestiin, mikä ei sanallakaan viitannut aihealueeseen. Sinäkö olet sitä mieltä, että sellainen käytös on ok.? Vai onko sittenkin niin, että olette joitakin aivan über-runkkuja, jotka käytte MUN NIMIMERKITTÖMÄN kimppuun? En ole vastuussa siitä, että koette innostusta solvata minua. Mua yököttää ainakin ajatus, että jos joku kusipää on (tavalla tai toisella) henkilöinyt mut, kenties ehkä jopa esiintynyt ns. "minuna" ja sitten sun kaltaises siat tulee " lähestymään" tällä keskustelupalstalla minua, kun tulen keskustelemaan. Ymmärrätkö, etten pidä sioista? Joku syyhän sullakin on tunkea iholleni? Itse en aihetta ole antanut: en ole tän saitin jäsen.Luin lumoutunena sun tekstiäs ottamatta ite asiaan kantaan ja mietin että sun täytyy olla jonkun mutkan kautta sukua mun poikaan. Siksi taivasti pistit sanoja sanojen perään.
En ole tutustumassa keskustelupalstalla keskustelijoihin enkä ole puolesta en vastaan teidän juttuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472