Ukkini kuoli! :( Auttakaa

Itkulla täytetty

Mun ukki kuoli! :( kukaan läheiseni ei ole koskaan kuollut, ja olen shokissa ja itken yhtäkkiä, kun muistot tulee mieleen. Miten selviän? Miten te selvisitte?? Olen 13 vuotta.

7

1098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jdv87V

mulla oli ihan sama juttu, aina välillä pyrskähdin itkuun. Anna itkun tulla! Ekat viikot oli pahimmat. Ota aikaa itsellesi ja sure.

Tsemppiä.

• saman kokenut

Hei!

Lämmin osanottoni ukkisi poismenon johdosta!
      Nyt kun on surua, niin sure vaan. Valitettavasti elämässä yleensä joudutaan kohtaamaan ikäviäkin
      asioita ja ensimmäinen kosketus kuolemaan on aina vaikein!
      Muistele vaan ukkisi kanssa vietettyjä yhteisiä aikoja, eläkä syyllistä itseäsi mistään!
      Jos tuntuu, että haluaisit surustasi puhua, niin voisitko jutella kaverisi kanssa tai terkkarin kanssa?

Koulu loppuu pian ja pääset kesälomalle! Toivotan sinulle aurinkoista kevättä ja rentouttavaa kesää!

• Itkulla täytetty

Kiitos paljon teille. Hauskaa kesää myös teille :')

• Voimahali

Otan syvästi osaa suruusi!

Oma pappani kuoli tosin jo pari kesää sitten mutta muistan silti sen surun, monta viikkoa itkin itseni iltaisin uneen. Niin vanha klisee kuin se onkin, niin surusta pääsee vain suremalla. Itke, jos itkettää, se kertoo vain että ukkisi on ollut sinulle rakas.

"Koskaan ei tiedä
      onko aikaa paljon vai vähän.
      Yhtäkkiä vain huomaa
      se päättyy tähän.
      Kun sammuu sydän läheisen
      on aika surun hiljaisen."

• vientsu6a

Paljon voimia suuressa surussasi ei se ole häpeää vaikka itket. Otan syvästi osaa Suruusi

• inkeri4

Metin äitini pari viikkoa sitten. Olen myös 13 vuotias En tiedä miten selviän tulevasta viikon lopusta kun on äitienpäivä ja ei ole äitiä jota voisi muistaa

• lauruskaah

Itseltäni kuoli todella tärkeä ihminen melkein kaksi vuotta sitten kolarissa.
      Hän oli mummini, joka ajoi työkseen taksia. Hän kuoli heti ilman kipuja, mutta silti asia pistää järkyttämään.
      Olin itse silloin myöskin kolmetoista. Kun joku erittäin rakas ihminen lähtee pois, sanotaan että sillä on
      jokin tarkoitus. Tai kun nuori kuolee niin häntä suojellaan joltain pahemmalta.
      Jokaisen aika kuitenkin joskus tulee poistua. Kokemuksesta kerron että ensimmäinen vuosi menee nopeasti, mutta se on kamalaa aikaa. Tuska helpottaa ajallaan mutta ikävä pahenee. Muista, aina kun tuntuu siltä että itkettää niin saat itkeä, sitä ei tarvitse hävetä, eikä sulla oo mikään kiire käsitellä asiaa mielestäsi pois. Muista myös, että muistot on ja pysyy, ja sydämestäsi ne ei koskaan häviä. Usko pois, sun ukki katselee sua varmasti taivaasta ja on sun suojana ettei sulle tapahdu mitään pahaa, ja suurin apu sun tilanteessas nyt on se että puhu asiasta ! Se auttaa oikeasti, varsinkin jos puhut ihmiselle ketä oikeasti ymmärtää menettämisen tuskan. Otan osaa suruusi, pärjäile! Jos tahdot jutella, pistä sähköpostia / lisää meseen : [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7968
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3812
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1240
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1093
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1033
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      810
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      802
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe