Alusvaatteet

Rakastunut visuaali

Miehet ovat tutkitusti visuaalisempia kuin naiset, joille seksielämässä tunteminen on tärkeämpää kuin katsella sitä miestä. Tämä EI tarkoita etteikö naisille olisi väliä sillä minkä näköinen se mies on, vaan sitä, että miehet keskittyvät NAISIA ENEMMÄN siihen, miltä kumppani näyttää kuin päin vastoin.

Itse olen erittäin visuaalinen henkilö myös ja pidän suunnattomasti jo pelkästään puolisoni katselemisesta. Puhumattakaan seksikkäistä alusvaatteista, jotka ovat jättäneet mieleeni elämäni parhaita muistikuvia suhteemme sänkyelämän puolelta.

Noh, ongelma on kuitenkin se, että naiseni ei kovin hanakasti mielellään pidä kauniita alusvaatteita. Hän sanoo, ettei koe oloaan oikein hyväksi aina niissä, koska on epävarma kropastaan. Hän on kyllä ruumiinrakenteeltaan erittäin viehättävä klassisen muotoinen tiimalasivartaloinen ja hänellä on suuret rinnat eikä kovin montaa liikakiloa. Timmiyttä ja lihasta voisi tosin olla hieman enemmän.

Kun olen kysynyt, että no millaisen vartalon hän sitten haluaisi ja mihin kohtiin hän on tyytymätön, vastaus on että hän on kyllä tyytyväinen, mutta vain puolet kuukaudesta, koska kuukautiskierto aiheuttaa mahan ja reisien turpoamista ja hän ei tunne oloaan lainkaan seksikkääksi. Siis puolet kuusta hän on mielestään seksikäs ja puolet kuusta ei. Hän tahtoo "pitää nykyisen olomuotonsa yllä" ruokavaliolla ja harrastamalla ajoittaista lenkkeilyä ja jumppaamalla kevyesti vähäsen päivittäin (jalkaa vähän ylös, alas ja sivulle ennen nukkumaanmenoa).

Noh, siis mitenkä minä saisin tämän naisen ymmärtämään, että minulle on tärkeää se, että saan visuaalista esteettistä nautintoa hänen katselemisestaan (kuten visuaalisena henkilönä myös muiden kauniiden asioiden: luonto, maisemat, maalaukset, elokuvat jne)? Naiskauneuden ihaileminen on oleellinen osa seksuaalisuuttani.

Rakastan puolisoani, mutta en vain voi sietää vanhoja nuhjuuntuneita alushousuja eriparisten rintsikoiden kera. Visuaalinen ihminen ärsyyntyy esim. siitä, että jossakin on käytetty "vääriä" värejä tai symmetria ei ole kohdallaan, vaikka sitä on tavoiteltu tai asettelu on epätasapainossa jne. Sama juttu kuin absoluuttisella sävelkorvalla varustetut eivät voi sietää epävireistä musiikkia.

Arkipäiväseksi on siis minulle vähän kuin roskaruokaa: kyllä siitä nälkä lähtee hetkeksi, mutta henkinen olotila on jälkeenpäin kuitenkin vähän huono. En koe saaneeni henkistä tyydytystä, vaikka fyysisesti olikin mukavaa.

Miten siis saisin 5 ruokalajin gourmet seksiä, jossa nainen tahtoo ja haluaa vietellä minut pukeutumalla kauniisti?

Ja onko olemassa sellaisia naisia, jotka rakastavat seksikkäitä alusvaatteita ihan jokapäiväisesti?

Ja jos on, niin oletteko te kaikki jotain sporttihirmuja ja missejä?

Ja miten te itseänne tavallisennäköisinä pitävät naiset koette seksikkäät alusvaatteet?

Ja ehkä tärkeimpänä: mistä syystä te naiset olisitte valmiit pukeutumaan alusvaatteisiin, joista ette itse välttämättä kauheasti pitäisi?

Kiitos vastauksista!

18

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle alusvaatteista

Mun äiti on hullu ja on kautta aikojen huutanut, että et saatana laita eri parisia rintsikoita ja pikkuhousuja. Pitää olla samaa väriä. Samaa mieltä olen visuaaliselta kannalta tietty. Mutta eipä unohdu käytännössäkään ja puuvilla ja mustien kanssa pestyt värilliset alusvaatteet on ehdoton ei. On painettu niin tiukasti mieleen, että pitää olla saman väriset rintsikat, värikkyyttä eikä mitään valkosta vaan, pitsi-satiini-röyhelö. Onkin sitten. Yleensä tuollaiset asiat ehkä tulee jostain muusta kuin kasvatuksesta :D No ei se mitään, kun äiti on kyllä oikeessa.

• Rakastunut visuaali

Kiitos vastauksesta!

Ja äitisi on kyllä oikeassa! =)

Sanoit hänen vaikuttaneen asiaan vahvasti, mutta pidätkö itse noiden kauniiden alusasujen käyttämisestä?
        Ja miten koet oman kroppasi niitä käyttäessä?

Ja mitä vinkkejä antaisit, jotta saisin puolisoni käyttämään niitä enemmän?

• Neisellinenkin
        Rakastunut visuaali kirjoitti:

Kiitos vastauksesta!

Ja äitisi on kyllä oikeassa! =)

Sanoit hänen vaikuttaneen asiaan vahvasti, mutta pidätkö itse noiden kauniiden alusasujen käyttämisestä?
        Ja miten koet oman kroppasi niitä käyttäessä?

Ja mitä vinkkejä antaisit, jotta saisin puolisoni käyttämään niitä enemmän?

Naisena sanoisin, että laadukkaat ja hyvännäköiset alusvaatteet ovat myös hyvin hintavia, se on ainoa syy miksi en niitä käytä aina. Yleensä ne ostan kuitenkin alusasuliikkeestä, missä saa henkilökohtaista palvelua.

Ehkä vaimosi ilahtuisi lahjakortista kyseisenlaiseen liikkeeseen?

• potroi

Jännä kun aiemmin kuvittelin, että kaikki miehet ovat samanlaisia kuin sinä eli nauttivat tyylikkäistä alusvaatteista. No, oman seurusteluni alkuaikoina ostin paljon uusia alusvaatteita ja nautin pukeutumisesta miesystävääni varten. Aikaa kului, tutustuimme paremmin ja kyselin, että mikä vaate olisi hänestä parhaan näköinen jne. Oli aika yllätys kun hänelle ne eivät merkinneet kovinkaan paljon. Ei ollut väliä tavallaan, että miltä näytän vähissä vaatteissa tai ilman vaatteita. Hän pitää minusta muuten, nauttii seurastani ja hyvästä seksistä intohimoisesti. Hänelle pään sisältö ja luonne ovat tärkeintä ja sen kautta tulee rakastelun nautinto. Itse huomasin, että on hyvä keskustella asiasta, muuten olisin edelleen luullut sen olevan tärkeätä ja toisaalta olin hyvin tyytyväinen kun mies ei millään tavalla esineellistänyt minua. Toisaalta kyllä haluaisin nauttia edelleen alusvaateostoksista, mutta se on vähän jäänyt kun tiedän ettei sillä ole vaikutusta. Pääasia tietysti on, että molempien mielestä makuuhuoneessa on mukavaa.

• Ex Pinp

Siis tottakai periaatetasolla se on noin. Kyllä minäkin sanon naiselleni, että hän on kaunis ihan missä tahansa kuteissa, eikä se sitä muuta.

Mutta pitemmän päällen ja tarkemmin ajateltuna.. :D. Toit siis ne seksyt asut väärään aikaan suhteeseen. Taas on logiikka pettänyt. Alkuhuumassa mennään ihan uutuuden viehtäyksellä ja silloin naisen Snoopy-alkkareita seksikkäämpää ei mies osaa kuvitellakaan, paitsi tietysti ne hemmetin kulahtaneet logottomat alusasut, jotka viestivät persoonallisuutta ja itsetuntoa. Vaan asiat muuttuu, ja kulahtanut alkaa kyllästyttää. Kun virheet alkaa huomata parin vuoden päästä, silloin toivoo vähän väriä alusasuelämään ;D.

Minua ei haittaa vaimon rasvakerros eikä mikään. Näyttää vaan seksyltä, kunhan pukee oikein ;D. Valitettavasti se on se pari kertaa vuodessa.

Paras neuvo naisille on: käyttäkää sitä rahaa niihin alkkareihin ja ostakaa sellaisia jotka on SEKÄ sexyjä ETTÄ mukavia yllä. Olen monesti miettinyt että miksi naisella sekä päällysvaatteet että alusvaatteet ovat aina JOKO hyvännäköisiä TAI mukavia päällä muttei koskaan MOLEMPIA. Vaimoni touhuja katsellessani olen havainnut, että RAHA on se syy nro 1 tähän. Eli ostetaan joko halpoja mukavia vaatteita tai halpoja sexyjä vaatteita. Ne muutamat kalliit vaatteet on sekä-että, mutta eihän nainen niitä raatsi käyttää IKINÄ. Siis ei juhlassa eikä arjessa :D... Mutta kun nainen laskee päässään, että rahaa säästyy kun yhdistää mukavan ja viehättävän ja ostaakin kahden sijasta yhden vaatekappaleen, niin ei auta, kun seuraava halpahallireissu tulee, se unohtuu

*huokaus* go figure...

• Ex Punp

Naiselle ei järkipuheet tehoa. Koita saada hänet TUNTEMAAN asiasi.

Hohhoijaa... Miehenä on täysin käsittämätöntä, miten joku voi ajatella, että ulkonäkö paranee nuhjuisilla alusvaatteilla. Jotenkin olettaisi, että jos kauneuttaan haluaa puolet kuusta kohentaa, niin juuri SILLOIN pitäisi niitä KAUNIITA alusvaatteita mutta ei ....

Mulla nimenomaan seksikkäisiin alusvaatteisiin pukeutuminen tuo tosi seksikkään olon. (Ja mun alusvaatteet on harvoin mistään erikoisliikkeistä vaan H&M:ltä, Lindeksistä, Seppälästä jne. Eihän niistä aina löydy mutta säännöllisesti kun liikkeissä ravaa kurkkimnassa, niin kyllä sieltä helmiäkin löytyy joukosta.) Okei, täytyy myöntää että kyllä eka kerta kun mulla oli korsetti päällä niin vähän hermostutti, mutta ei oo enää sen kokemuksen jälkeen. Ja ihan arkikäyttö alusvaatteetkin, vaikka ei olisi mitään pitsi/silkkijuttuja, niin on yleensä värikkäitä ja kivoista kankaista, pirtsakoiksi niitä kai vois kutsua. Eli sellaisenaan jo ihan kivaa kateltavaa vaikka eivät erikoisia olekaan.

Mulla ei kropan kanssa ole ongelmia, onneksi. Mä inhoan liikuntaa yli kaiken, mutta siunatut geenit ja vilkas aineenvaihdunta on ainakin tähän asti pitänyt mut melkoisen hoikkana. Ja vaikka en vartaloani huippukauniina pidäkään niin oon oppinut olemaan välittämättä siitä vaan kauheesti ja hyväksynyt sen että poikaystävälleni näyttää kelpaavan. Silloinhan kaikki on kunnossa.

Mulla on enemmänkin pari kertaa kuukaudessa, mm. kuukautiskipuihin liittyen sellasia tahdottomuus/seksittömyys kausia kun tuntuu että vartalo on ihan kauhee jne. Mutta menevät onneks ohi aika pian.

Noi ulkonäkö jutut on siitä hankalia, kun ne on siellä ihmisen pään sisällä eikä toinen voi niille oikeastaan mitään. Kehuminen ja rohkaseminen on hyvästä, mutta valitettavasti ei auta hirveen pitkälle. Halu muuttaa omaa ajattelutapaansa ja suhtautumistaan kroppaansa täytyy aina lähteä omasta itsestä. Se on hankalaa, mutta muutoksen pystyy kyllä tekemään. Hankalampaa ehkä neuvoa sitten että miten sen saisi aikaiseksi. Jonkun ehdottama lahjakortti alusvaateliikkeeseen, voi olla aika hyvä idea (tai esim. tilata jotain Victoria's Secretiltä...) myös yöpuvut, sellaiset kauniit ja sensuelliset, ei liian paljastavat voisi olla hyvä kohde. Niissä nainen sattaa helpommin tuntea olonsa seksikkääksi ja sitten myöhemmin ruveta kiinnittämään enemmän huomiota ihan alusvaatteisiin.

• Rakastunut visuaali

Oho! Olipas tullut päivän aikana monta vastausta! =)
        Kiitos vain ja mukavaa kun aiheesta jutellaan.

Tosiaan siis, olen Ex Punp:n kanssa ehdottomasti samaa mieltä, ettei se naisen oma seksikkyyden tunne todennäköisesti parane sillä, että pitää vanhoja nuhjuisia alkkareita. =)
        Olettaisin, että se on lähinnä mukavuuskysymys ja ehkä myös liittyy siihen, että nainen ei koe niitä pitäessään mitään paineita YRITTÄÄ edes näyttää hyvältä. Ehkä se jotenkin sitten helpottaa oloa.

Koetanpa ehdottaa että tuota seksikkyyden maksimoimista silloin kun häneltä vähiten tuntuu siltä. Saattaa toimia! =)

• Lycklig

Saat viiden ruokalajin gourmet-seksiä vaihtamalla naisen sellaiseen, joka pitää mainitsemistasi asioista. Onko se sitten sen arvoista? Naisesi tulee jo sinua vastaan pukeutumalla aika ajoin haluamallasi tavalla, vaikka itse ei niissä alusvaatteissa viihdykään. Et voi pakottaa häntä enempään.

Huomautuksesi hänen kropastaan ja "kevyestä jumpasta" antoivat ymmärtää, että olet ehkä sittenkin joskus huomauttanut hänelle painosta tai kiinteydestä. Jos niin on tapahtunut, niin on täysin ymmärrettävää ettei hän halua näyttäytyä sinulle.

Median esittämät paintshopatut kuvat ovat vääristäneet ihmisten käsitystä normaalista vartiosta poimuineen ja kumpuineen niin, etten yhtään ihmettele etteivät naiset halua näyttäytyä edes kumppaneilleen seksikkäissä alusvaatteissa.

• ..........

Hmm, hellittämällä hieman, vihjailu ja sellainen nyt eivät ainakaan vie pitkälle. Pitsialusvaatteet yms. vaativat hyvää itsetuntoa, jos kroppa ei ihan ole mieleinen. Joten panosta siihen, että nainen kokee itsensä seksikkääksi ja kauniiksi, hyväksytyksi sellaisenaan ja pidä mielessä, että sinun pitää olla hänelle hyvä, jotta hän vapaasti haluaisi olla sinulle hyvä. Vasta sitten voisi olla mahdollisuuksia saada niitä jokapäiväisiä visuaalisia elämyksiä, jos nainen siihen haluaa ryhtyä.

Minä pidän seksikkäistä alusvaatteista, mutta minä pidän muutenkin siitä, että koen itseni seksikkääksi siellä päivävaatteiden alla ja oikein odotan, että poikaystäväni näkee mitä minulla on yllä. En ole sporttihirmu tai missi, vaan aika normimeininki, pukeudun sitä paitsi rennon naisellisesti ja välillä poikamaisestikin ja vaikutteita myös harrastuksista (musiikki, luonto) eli sinänsä tavallinen. Koen seksikkäät alusvaatteet kuitenkin sellaisena erityisenä kivana, mikä voisi olla jokapäiväistäkin, pitää vain hankkia lisää :D Minä pukeutuisin sellaisiin itseäni ei-miellyttäviin alusvaatteisiin, mikäli siitä ei olisi suurta harmia minulle ja siitä olisi todellista iloa poikaystävälleni ja siten myös itselleni.

• Rakastunut visuaali

Tosiaan tahdon täsmentää, etten suinkaan vihjaile asiasta jatkuvasti. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Olemme asiasta keskustelleet ja hän sanoo, että tarvitsee siihen aikaa. Noh, vuosi taas vierähtää enkä näe muutosta, niin pakostakin se alkaa mietityttää, että montako vuotta tässä pitää odotella. Viis, kymmenen?
        En siis missään nimessä tuputa tätä asiaa hänelle.

Mutta fakta on, että lähestymistapani ilmeisesti ei toimi kuitenkaan. Ja ymmärrän sen, että minun pitää jotenkin rohkaista häntä asiassa. En vain oikein enää tiedä millä tavalla, sillä kehun hänen ulkonäköään hyvin säännöllisesti, koska hän on mielestäni erittäin kaunis katsella. Vastaus on vain usein: "Mutta kun tiedän itse, etten ole, niin sillä ei ole väilä mitä sinä sanot."
        Haastavaa siis. =S

Ja tosiaan enpä tiedä onko parisuhteen jättäminen tästä syystä järkevää kun se muuten toimii ja rakkaus on syvää sekä molemminpuolista. Tahtoisin vain saada tämän aspektin toimimaan. Odotan usein, että joskohan tällä viikolla hän ehostautuisi kun juhlimme esim. synttäreitä tai jotain muuta vuosipäivää tai käymme ulkona, mutta silloinkin usein asiat eivät poikkea normaalista juurikaan.
        Koen siis ajoittain, että hän ei välitä.

Mutta faktaa on tosiaan, että mikäli hän itse ei tunne oloaan hyväksi tai ei halua, niin en voi mitenkään pakottaa, enkä tietenkään haluakaan pakottaa.

Ja tosiaan ei niistä alusvaatteista harmia ole, tai ei ainakaan pitäisi olla. En puhu mistään kettingistä tai ylitiukasta lateksista tai mistään, vaan ihan klassisen kauniista pitsistä.

• DaisyAnn*
        Rakastunut visuaali kirjoitti:

Tosiaan tahdon täsmentää, etten suinkaan vihjaile asiasta jatkuvasti. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa. Olemme asiasta keskustelleet ja hän sanoo, että tarvitsee siihen aikaa. Noh, vuosi taas vierähtää enkä näe muutosta, niin pakostakin se alkaa mietityttää, että montako vuotta tässä pitää odotella. Viis, kymmenen?
        En siis missään nimessä tuputa tätä asiaa hänelle.

Mutta fakta on, että lähestymistapani ilmeisesti ei toimi kuitenkaan. Ja ymmärrän sen, että minun pitää jotenkin rohkaista häntä asiassa. En vain oikein enää tiedä millä tavalla, sillä kehun hänen ulkonäköään hyvin säännöllisesti, koska hän on mielestäni erittäin kaunis katsella. Vastaus on vain usein: "Mutta kun tiedän itse, etten ole, niin sillä ei ole väilä mitä sinä sanot."
        Haastavaa siis. =S

Ja tosiaan enpä tiedä onko parisuhteen jättäminen tästä syystä järkevää kun se muuten toimii ja rakkaus on syvää sekä molemminpuolista. Tahtoisin vain saada tämän aspektin toimimaan. Odotan usein, että joskohan tällä viikolla hän ehostautuisi kun juhlimme esim. synttäreitä tai jotain muuta vuosipäivää tai käymme ulkona, mutta silloinkin usein asiat eivät poikkea normaalista juurikaan.
        Koen siis ajoittain, että hän ei välitä.

Mutta faktaa on tosiaan, että mikäli hän itse ei tunne oloaan hyväksi tai ei halua, niin en voi mitenkään pakottaa, enkä tietenkään haluakaan pakottaa.

Ja tosiaan ei niistä alusvaatteista harmia ole, tai ei ainakaan pitäisi olla. En puhu mistään kettingistä tai ylitiukasta lateksista tai mistään, vaan ihan klassisen kauniista pitsistä.

jääräpäinen tapaus on tämä elämäsi nainen :-)

Elän itse nyt kolmatta vuotta parisuhteessa suuren rakkauteni kanssa. Minulla on aina ollut lieviä "suhtautumisvaikeuksia" omaan ulkomuotooni - nykymittapuulla mukaan olen aivan liian rintava ja muodokas muutenkin, vaikken sinänsä ylipainoinen olekaan. Tuttavuutemme alussa olin hyvin epävarma siitä, millaisena mies minut näkee - voiko oikeasti olla niin, että olen hänen silmissään telluksen seksikkäin nainen tällaisena kuin olen..?! Siltä se edelleen vaikuttaa ja vaikka aluksi ehkä vähän häpeilinkin pukeutua "hepeniin" mieheni mieliksi, niin siitä on tullut itseäkin miellyttävä tapa... Itsellä on hyvä fiilis, kun tiedän mieheni olevan mielissään siitä, että huomioin hänen mielipiteensä. Meilläkään ei mistään fetissipukeutumisesta ole kyse, vaan kauniin värisistä ja miellyttävää materiaalia olevista liiveistä ja nimettömistä, stayppareista, sukkanauhaliiveistä ym.

Onnea yrityksellesi, toivotavasti lopussa kiitos seisoo :-)

• virolainen nainen

Olen 167/70 eli on muutama ylimäärästä kiloa mutta tykkään sexikkäistä alusvaatteista ja käytän niitä päivittäin, mies tietenkin on tyytyväinen siihen:))

• isotissi85gt

kyllä miekin tykkäisin naisena pitää ylläni seksikkäitä alusvaatteita, MUTTA tässä syitä miksi en voi pitää niitä:
      - mun rinnat on oikeasti isot ja useimmiten koot ei riitä kaupoissa...
      - jos kokoa löytyy niin ne ovat usein tällaisia ei minkäännäköisiä pitsittömiä "mummoliivejä".
      - kauniit liivit jotka sopisivat päälle täydellisesti ovat kalliita, ja meikäläisen budjetti ei riitä.

eli ison kuppikoon omaaville naisille ei löydy kauniita koristeltuja liivejä, ja jos löytyy niin hintaluokka söisi leijonanosan tuloista.

joskus mietin että menen pienennyttämään rintani jotta voisin pitää normikokoisia paitoja ja rintsikoita päällä..raivostuttaa se että joutuu "metsästämään" sopivia vaatteita, ja useimmiten paitojen kanssa on ongelmia..

eli kyllä käyttäisin kauniita ja seksikkäitä alusvaatteita, jos koot ja rahat riittäisi.

• BigBooBs*

löytyy edullisemminkin, kun vain hakee. Oma kuppikoko on liiveistä riippuen 85F tai G, ei niistä satasia sentään tarvitse maksaa. Eikä esim liivejä tarvitse koko ajan olla vaihtelemassakaan, kun satsaa laatuun. Kyllä ne pelkistetytkin mallit maksavat näissä kokoluokissa liikuttaessa, joten kymppi-pari ei siinä "konkurssissa" enää paljoa tee. Netistä löytyy kauppoja ja kun tarpeeksi "omalle" liivikauppiaalleni annoin palautetta, niin alkoi hänenkin liikkeeseensä tulla kohtuuhintaisiakin liivejä.
        Omassa kaapissa ei ole kuin yhdet ikivanhat "mummo-Triumphit", joita käytän joskus puutarhatöissä. On kiva olo itselläkin, kun tietää olevansa hyvin pukeutunut niin alta kuin päältäkin - eikä mies ole vielä koskaan huonoa tykännyt.

• Rakastunut visuaali
        BigBooBs* kirjoitti:

löytyy edullisemminkin, kun vain hakee. Oma kuppikoko on liiveistä riippuen 85F tai G, ei niistä satasia sentään tarvitse maksaa. Eikä esim liivejä tarvitse koko ajan olla vaihtelemassakaan, kun satsaa laatuun. Kyllä ne pelkistetytkin mallit maksavat näissä kokoluokissa liikuttaessa, joten kymppi-pari ei siinä "konkurssissa" enää paljoa tee. Netistä löytyy kauppoja ja kun tarpeeksi "omalle" liivikauppiaalleni annoin palautetta, niin alkoi hänenkin liikkeeseensä tulla kohtuuhintaisiakin liivejä.
        Omassa kaapissa ei ole kuin yhdet ikivanhat "mummo-Triumphit", joita käytän joskus puutarhatöissä. On kiva olo itselläkin, kun tietää olevansa hyvin pukeutunut niin alta kuin päältäkin - eikä mies ole vielä koskaan huonoa tykännyt.

Rintojen iso koko on myös yksi syy oman naiseni rajoitettuun rintaliivivalikoimaan. Hän kyllä satsaa laatuun määrän sijasta, mutta silti monesti on käynyt niin, että mukavaa mallia ei voi ostaa kun kokoja ei löydy.

Mutta meidän tapauksessa kyse on seksyjen alusvaatteiden käytöstä yleisemmällä tasolla. Siis se itse ajatus niiden pitämisestä.

Ikivanhat mummo-Triumphit on tosiaan hyvä pitää jemmassa puutarhahommien tms. varalta jottei tarvi parhaissa hikoilla. Se on ihan järkevää ja ymmärrettävää. Omassa kalsarivalikoimassa on sekä nuhjuja, että timanttisia. =)

Apropoo, entäs miesten alusvaatteet?
        Olen monesti kysynyt naiseltani, että mitä hän tahtoisi minun pukevan päälleni.
        Vastaus on, että kunhan ovat siistit bokserit.
        Ei siis mitään sen enempää.
        Tämä vähän harmittaa, koska itse mieluusti käyttäisin sellaisia, joista nainen erityisesti tykkää.

Ja miesten alusvaatteet nyt muutenkin on mitä on: tylsiä.

• hhhhhhh5665

Jos kerran haluat naisesi käyttävän hienoja alusvaatteita, olisi aika kohtuullista ostaa niitä hänelle tai yhdessä hänen kanssaan, sinä toki maksajana!

• Rakastunut visuaali

Kiitos taas vastauksista!
        Mukavaa kun juttu rönsyää pidemmälle.

Olen tosiaan aina innolla shoppailemassa hänen kanssaan. Itse asiassa minä pidän ostoksilla käymisestä jopa enemmän kuin hän. =) En siis puhu vaan alusvaatteista vaan yleisemminkin. Hän on se malttamattomampi kun minä jaksan katsella ja vertailla hyvinkin kauan.

Mutta voisin toki ostella seksympää matskua hänelle useamminkin. Toisaalta ei ole kyse siitä, etteikö niitä olisi vaan siitä etteivät ne ole käytössä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1421
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1395
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      311
      1164
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1087
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      32
      906
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      894
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      868
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      835
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      807
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe