Olen 20-vuotias naisenalku joka harrastaa aktiivisesti liikuntaa.
Painoni on normaali, 162cm ja 51kg.
Silti ongelmani ovat jaloissa olevat raskausarvet sekä selluliittikuopat ja epätasaisuudet. Nuo kaikki ongelmakohdat ovat vielä ulkoreisissä, eli näkyy hyvin myös muille jos käyttää lyhyitä hameita / shortseja. Myös uimapuvun käyttö on minusta noloa.
Tämä ongelma on tullut minulle eteen teini-iässä, kun "muotoja" alkoi tulla. Jalkoihin kasautui tuota läskiä vaikka mitä tein. Harrastin silloin vielä kilpauintia niin minua ihmetytti, että jalkoihin tuo läski kertyi.
Nyt minua on taas alkanut häiritsemään kesän tullen nuo muhkurat jaloissa. Olen testaillut erilaisia tuotteita ja yrittänyt kiinteyttää jalkoja - kiinteytys onnistuu, mutta muhkurat / arvet pysyvät ):
Onko tähän mitään keinoa miten nämä saisi jaloista pois? Olen muuten todella tyytyväinen jos noita seikkoja ei olisi olemassa!
Kiitoksia vastauksistanne!
Epätasaisuus reisissä
3
669
Vastaukset
- hannele.KE
Itse Olen samassa tilanteessa! Eli helppiä tänne!
Olen itse noin 4vk crosstrainerilla mennyt 6kertaa viikossa 30-45min.
Eroa en ole huomannut.. päinvastoin! Arpia on tullut lisää! Kääk!
Osaako kukaan sanoa mistä tuo johtuu?- Ylpeä pylly
Läskiä se on, ja läski lähtee laihduttamalla, ei millään muulla. Eli syö vähemmän ja liiku enemmän. Itse olen sinut pyllyni kanssa. Muhkuraa on, mutta olen hoikka ja ylpeä isosta pylleröstäni, ja menen rannalle iloisesti pylly keikkuen. Läskiä on miehilläkin ja siellä ne rannalla löhöilee silti. Laihduttamaan en rupea, nälkäkuurit ei ole minua varten.
- utraäänilaihduttaja
ja parhaiten se auttaa jos samalla tehdään imumuokkaushierontaa tai jotakin vastaavaa.
Googlaa:: useita erilaisia, myös hinnaltaan tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746