Kokemuksia kaivataan, kumpi on parempi/halvempi?
Kummatkin firmat näyttäis olevan ruotsissa joten eikö ne silloin pitäis olla aika luotettavia?
Glossme vai Shopping4net
4
1941
Vastaukset
- glossme
Olen pari kertaa tilannut Glossmelta ja olen ollut tyytyväinen. Tilaaminen helppoa, toimitus nopeaa ja tuotteet voi maksaa laskulla, joka tulee paketin mukana. Hinnatkin ovat melko edullise,t mitä olen vähän vertaillut muihin.
- elsukka84
tilasitko tuoksuja glossmesta.. itse ajattelin että tilaisin mutta ainakin shoppingista on sanottu että epäileevät tuoksujen olevan feikkejä...
- kannattaa tarkistaa
elsukka84 kirjoitti:
tilasitko tuoksuja glossmesta.. itse ajattelin että tilaisin mutta ainakin shoppingista on sanottu että epäileevät tuoksujen olevan feikkejä...
eli Glossme ja Shopping4net ovat osa samaa yritystä (sisaryrityksiä). Yhteinen osoite Mediavägen 4
S-438 91 Landvetter Sverige. Eli kannattaa tarkistaa yrityksen tiedot ensin ennenkuin tilaa. Tässä tapauksesssa on sama kummasta tilaa, kun tavarat lähtevät samasta paikasta matkaan. Hinnoissa saattaa olla eroa olen huomannut. Esim. Bulgarin pour femme Glossmessa 36€ ja 4netissä 44€.
- Tintti -emo
Tilaus saapui viikon sisällä. Ostin samaa Diorin parfyymia kuin lentokentän taxfreestä. Täysin identtinen laatu. Tuoksu kestää koko päivän. Myös pullo ja pakkaus aitoja. Olen erittäin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074927Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744261566- 1911138
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk171036Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826