Siis ihan pari päivää sit huomasin et mullahan on kauheen muhkurainen selluliitti perse :( En oo koskaan aijemmin sitä miettiny ja nyt alkoi vaivaamaan ja mietityttään millä pääsen siitä eroon! En ole mikään lenkkeilijä ihminen, joten oiskohan jotain mitä voisin kotona tehdä ja saada noita muhkuroita edes pienemään. Kyllä jossai reisissäki varmaan on jos puristelee mutt tää peppu asia on nyt kovilla. Aina ennen ollut ylpeä pepestani, mut en enää ku huomasin mikä muhkurakasa se on.
Vastaukset 2
- asutko Helsingissä?
auttaa parhaiten juuri pepaan...Missä päin asut?
- muhkuraaaa
Vihdissä asustelen ja niin huono olen liikkumaan hesassa etten sinne mieluusti lähde eksymään auton kans tai muullakaan... EI näin pienissä paikoissa taida mitään omia hoito paikkoja löytyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931008- 102895
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293876- 77748
- 82726
- 75720
- 50655
- 37646
- 45631
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609