hevisaurus!

mahtavaa....

Mahtavaa ku ihan pienet lapsetkin voivat mummojen ja vaarien tapaan diggailla heavymusiikkia Hevisauruksen tahtiin! Jotenkin se on niin lutusen näköistä, kun nelivuotiaat pirpanat näyttävät saatanan merkkiä ja ovat niin kovin heavy.

10

1258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamunkoi666

      Jep, olen samaa mieltä... Mitä nuorempina lapset oppiva metallimusiikin pariin ja sitä kautta löytävät Saatanan, sitä parempi.

      Hail Satan!

    • qwerfg

      hevisauruksen biisit on yllättävän hyviä.. teemaa ja sanotuksia lukuunottamatta :D

      • joku vaan

        Sanoitukset on just hyviä. Voisi olla vieläkin "kantaaottavampia". Olen kuullut, että läksyihin liittyvä Hevisauruksen laulu on saanut jonkun sällin lukemaan jopa enemmän läksyjä! Jospa joku vielä tekis laulun siitä kuinka tärkeä on harjata hampaat, niin olisisin tyytyväinen. :)


      • hgjltiuksfdg
        joku vaan kirjoitti:

        Sanoitukset on just hyviä. Voisi olla vieläkin "kantaaottavampia". Olen kuullut, että läksyihin liittyvä Hevisauruksen laulu on saanut jonkun sällin lukemaan jopa enemmän läksyjä! Jospa joku vielä tekis laulun siitä kuinka tärkeä on harjata hampaat, niin olisisin tyytyväinen. :)

        Hevissä ei kuule ole mitään saatanallista mee sä ketjun aloittaja lukemaan sitä raamattuas vaan.


    • Meikärock

      Se merkki siis mitä kaikki hevarit näyttävät, eli pikkusormi ja etusormi ylhäällä ei todellakaan ole mikään saatanan merkki. Se on ikivanha merkki jo aikojen takaa, jolla nimenomaan karkotettiin paha pois. Joten kannattaa ensin tutustua faktoihin ennenkuin rupeaa siitä kertomaan!!!

    • öööööööööööööööööööö

      Mihinkä tollasia tarttee onhan niille jo metallica,iron maiden.lordi jne....

      • imeepalleja

        hevisaurukset voi imee mun palleja ja slerbaa.


      • 23
        imeepalleja kirjoitti:

        hevisaurukset voi imee mun palleja ja slerbaa.

        "hevisaurukset voi imee mun palleja ja slerbaa."

        Ai että sä oot kova jätkä !!!

        Niitä on laitonta imeä kun olet karvaton alaikäinen - älä tarjoa itseäsi netissä. Etkö ole kuullut, että täällä on kaikenlaisia pervoja? Tietävätkö vanhempasi että tarjota itseäsi netin keskustelupalstoilla? Sheriffi voisi poistaa tuon viestisi, ettei kukaan pervo kiinnostu.


      • Hjuniori
        23 kirjoitti:

        "hevisaurukset voi imee mun palleja ja slerbaa."

        Ai että sä oot kova jätkä !!!

        Niitä on laitonta imeä kun olet karvaton alaikäinen - älä tarjoa itseäsi netissä. Etkö ole kuullut, että täällä on kaikenlaisia pervoja? Tietävätkö vanhempasi että tarjota itseäsi netin keskustelupalstoilla? Sheriffi voisi poistaa tuon viestisi, ettei kukaan pervo kiinnostu.

        ..."vääräuskoisia"...
        Tosihevarin tunnistaa siitä, että hän hyväksyy myös muiden musiikkiaaltojen mielipiteen, kuuntelee kritiikiä, eikä provosoidu negatiivisesta palautteesta. :-)
        Omasta mielestäni "HS" on piristävä ruiske lastenmusiikin "skeneen". Onhan esim. "Ella&Aleksi" heittänyt räppi/runotyylistä musaa. Onko kaikki pakko olla niin perinteistä...? :-)
        nimin.25v heviä kuunnelut, ja muutkin hyväksynyt


      • puolesta!
        Hjuniori kirjoitti:

        ..."vääräuskoisia"...
        Tosihevarin tunnistaa siitä, että hän hyväksyy myös muiden musiikkiaaltojen mielipiteen, kuuntelee kritiikiä, eikä provosoidu negatiivisesta palautteesta. :-)
        Omasta mielestäni "HS" on piristävä ruiske lastenmusiikin "skeneen". Onhan esim. "Ella&Aleksi" heittänyt räppi/runotyylistä musaa. Onko kaikki pakko olla niin perinteistä...? :-)
        nimin.25v heviä kuunnelut, ja muutkin hyväksynyt

        Näyttää siltä, että Hevisaurusta ei kohta enää olekaan. Ahne levy yhtiö on kahmimassa itselleen kaiken kunnian ja rahan toisten tekemisistä ja ideasta. Törkeää! Mikäli joku toinen kokoonpano alkaa nyt tekemään levyjä Hevisaurus nimellä lopetan kyseisten levyjen ostamisen heti. Toivottavasti oikeus kuitenkin voittaa ja Hevisaurus saa jatkaa samalla kokoonpanolla ja omilla vermeillään. Jos nimi on pakko muuttaa ja aloittaa uusi bändi, niin sitten nimeksi vaikka Heavysaurus ja vähän erilaiset kuteet päälle. Tämä tietenkin on taas matkimista, mutta alkuperäinen ideahan on Hevisauruksen rumpalin ei levy-yhtiön. Jos suomalaiset eivät ymmärrä hyvän lasten musiikin päälle, niin ulkomailta löytyy kannatusta. Hevisauruksella on varmasti kansainvälistä suosiota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe