Mahtavaa ku ihan pienet lapsetkin voivat mummojen ja vaarien tapaan diggailla heavymusiikkia Hevisauruksen tahtiin! Jotenkin se on niin lutusen näköistä, kun nelivuotiaat pirpanat näyttävät saatanan merkkiä ja ovat niin kovin heavy.
hevisaurus!
10
1325
Vastaukset
- aamunkoi666
Jep, olen samaa mieltä... Mitä nuorempina lapset oppiva metallimusiikin pariin ja sitä kautta löytävät Saatanan, sitä parempi.
Hail Satan! - qwerfg
hevisauruksen biisit on yllättävän hyviä.. teemaa ja sanotuksia lukuunottamatta :D
- joku vaan
Sanoitukset on just hyviä. Voisi olla vieläkin "kantaaottavampia". Olen kuullut, että läksyihin liittyvä Hevisauruksen laulu on saanut jonkun sällin lukemaan jopa enemmän läksyjä! Jospa joku vielä tekis laulun siitä kuinka tärkeä on harjata hampaat, niin olisisin tyytyväinen. :)
- hgjltiuksfdg
joku vaan kirjoitti:
Sanoitukset on just hyviä. Voisi olla vieläkin "kantaaottavampia". Olen kuullut, että läksyihin liittyvä Hevisauruksen laulu on saanut jonkun sällin lukemaan jopa enemmän läksyjä! Jospa joku vielä tekis laulun siitä kuinka tärkeä on harjata hampaat, niin olisisin tyytyväinen. :)
Hevissä ei kuule ole mitään saatanallista mee sä ketjun aloittaja lukemaan sitä raamattuas vaan.
- Meikärock
Se merkki siis mitä kaikki hevarit näyttävät, eli pikkusormi ja etusormi ylhäällä ei todellakaan ole mikään saatanan merkki. Se on ikivanha merkki jo aikojen takaa, jolla nimenomaan karkotettiin paha pois. Joten kannattaa ensin tutustua faktoihin ennenkuin rupeaa siitä kertomaan!!!
- öööööööööööööööööööö
Mihinkä tollasia tarttee onhan niille jo metallica,iron maiden.lordi jne....
- imeepalleja
hevisaurukset voi imee mun palleja ja slerbaa.
- 23
imeepalleja kirjoitti:
hevisaurukset voi imee mun palleja ja slerbaa.
"hevisaurukset voi imee mun palleja ja slerbaa."
Ai että sä oot kova jätkä !!!
Niitä on laitonta imeä kun olet karvaton alaikäinen - älä tarjoa itseäsi netissä. Etkö ole kuullut, että täällä on kaikenlaisia pervoja? Tietävätkö vanhempasi että tarjota itseäsi netin keskustelupalstoilla? Sheriffi voisi poistaa tuon viestisi, ettei kukaan pervo kiinnostu. - Hjuniori
23 kirjoitti:
"hevisaurukset voi imee mun palleja ja slerbaa."
Ai että sä oot kova jätkä !!!
Niitä on laitonta imeä kun olet karvaton alaikäinen - älä tarjoa itseäsi netissä. Etkö ole kuullut, että täällä on kaikenlaisia pervoja? Tietävätkö vanhempasi että tarjota itseäsi netin keskustelupalstoilla? Sheriffi voisi poistaa tuon viestisi, ettei kukaan pervo kiinnostu...."vääräuskoisia"...
Tosihevarin tunnistaa siitä, että hän hyväksyy myös muiden musiikkiaaltojen mielipiteen, kuuntelee kritiikiä, eikä provosoidu negatiivisesta palautteesta. :-)
Omasta mielestäni "HS" on piristävä ruiske lastenmusiikin "skeneen". Onhan esim. "Ella&Aleksi" heittänyt räppi/runotyylistä musaa. Onko kaikki pakko olla niin perinteistä...? :-)
nimin.25v heviä kuunnelut, ja muutkin hyväksynyt - puolesta!
Hjuniori kirjoitti:
..."vääräuskoisia"...
Tosihevarin tunnistaa siitä, että hän hyväksyy myös muiden musiikkiaaltojen mielipiteen, kuuntelee kritiikiä, eikä provosoidu negatiivisesta palautteesta. :-)
Omasta mielestäni "HS" on piristävä ruiske lastenmusiikin "skeneen". Onhan esim. "Ella&Aleksi" heittänyt räppi/runotyylistä musaa. Onko kaikki pakko olla niin perinteistä...? :-)
nimin.25v heviä kuunnelut, ja muutkin hyväksynytNäyttää siltä, että Hevisaurusta ei kohta enää olekaan. Ahne levy yhtiö on kahmimassa itselleen kaiken kunnian ja rahan toisten tekemisistä ja ideasta. Törkeää! Mikäli joku toinen kokoonpano alkaa nyt tekemään levyjä Hevisaurus nimellä lopetan kyseisten levyjen ostamisen heti. Toivottavasti oikeus kuitenkin voittaa ja Hevisaurus saa jatkaa samalla kokoonpanolla ja omilla vermeillään. Jos nimi on pakko muuttaa ja aloittaa uusi bändi, niin sitten nimeksi vaikka Heavysaurus ja vähän erilaiset kuteet päälle. Tämä tietenkin on taas matkimista, mutta alkuperäinen ideahan on Hevisauruksen rumpalin ei levy-yhtiön. Jos suomalaiset eivät ymmärrä hyvän lasten musiikin päälle, niin ulkomailta löytyy kannatusta. Hevisauruksella on varmasti kansainvälistä suosiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019