Samat notkujanaiset

Mi-nä vain

Varsinais-Suomen 24-35 ikäisiä naisia päivittäin etsin ja ainoastaan ne samat siellä pyörii. Jos poistan profiilini kyllästyttyäni niin EIKÖS heti seur. päivänä näy tulleen joku mielenkiintoinen uusi nainen linjoille. Rasittavaa katsella. Ja kun tiedän että nämä naiset eivät huoli ketään/hae seuraa edes. Baareissakaan ei voi juosta etsimässä naista joka päivä joten aika turhauttavaa on. Enkä siis seksiseuraa etsi. Varmasti muitakin miehiä joita kalvaa sama juttu... >:-o

14

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h ah

Mistä sinä tiedät että nämä naiset eivät etsi seuraa eivätkä huoli ketään? Tuskin tunnet heistä ainuttakaan edesoikealta nimeltä, joten et voi tietää heistä yhtään mitään, voit vain arvella.

Arvelua on kyllä tämäkin: kyllä he etsivät seuraa ja huolivat jonkun. He vain eivät huoli SINUA?

• naisenvenkulat notku

vat treffipalstoilla vuositulkulla. Siitä voi päätellä, etteivät ne kenellekään kelpaa taikka eivät ketään huoli.

Sitten ovat erikseen kuvottavat tynnyrinaiset.

• naisenvenkulat notku kirjoitti:

vat treffipalstoilla vuositulkulla. Siitä voi päätellä, etteivät ne kenellekään kelpaa taikka eivät ketään huoli.

Sitten ovat erikseen kuvottavat tynnyrinaiset.

Mutta olet kuitenkin itse käynyt katsomassa vuositolkulla niitä samoja profiileja?

• AP
        sanna-76 kirjoitti:

Mutta olet kuitenkin itse käynyt katsomassa vuositolkulla niitä samoja profiileja?

käynyt satunnaisesti katsomassa profiileja, en tietysti vaivaudu notkujien profiileja tarkastelemaan siis. Ilmeisesti miehet on huonoja ja naisia tulee ehkä 1-2 kuukaudessa uusia. Ei hyvät mahdollisuudet siis.

• AP kirjoitti:

käynyt satunnaisesti katsomassa profiileja, en tietysti vaivaudu notkujien profiileja tarkastelemaan siis. Ilmeisesti miehet on huonoja ja naisia tulee ehkä 1-2 kuukaudessa uusia. Ei hyvät mahdollisuudet siis.

"24-35 ikäisiä naisia päivittäin etsin ja ainoastaan ne samat siellä pyörii"

Päivittäin vai satunnaisesti?

Ehkä ne "notkujat" käy myös (sinun laillasi) vain silloin tällöin katsomassa onko uusia profiileja ilmennyt.
        Miksi ensin sanot käyväsi päivittäin katsomassa profiileja ja sitten pyörrät koko jutun?

Minusta suomi24:n deitti ei kertakaikkiaan vain sovi sinulle.

• Taidat itse notkua siellä joka päivä. Oletko kenties koukussa?

• AP

Mistä minä tiedän huolisivatko minua kun yksikään heistä ei minua kiinnosta. Eivät kyllä näytä huolivan kymmenistä-sadoista miehistä ketään. Ja Sannalle sanoisin että kyllä notkun ja olen koukussa seuranetsintään.

• AP kirjoitti:

Mistä minä tiedän huolisivatko minua kun yksikään heistä ei minua kiinnosta. Eivät kyllä näytä huolivan kymmenistä-sadoista miehistä ketään. Ja Sannalle sanoisin että kyllä notkun ja olen koukussa seuranetsintään.

Koukussa johonkin mikä ei tuota tulosta. Kannattavaa?

• AP
        sanna-76 kirjoitti:

Koukussa johonkin mikä ei tuota tulosta. Kannattavaa?

No on ainakin paremmat mahollisuudet ehkä kenties joku löytää kuin olemalla etsimättä, eikö? Oletko itse notkuja kun noin kärkkäästi kommentoit..? ;)

• AP kirjoitti:

No on ainakin paremmat mahollisuudet ehkä kenties joku löytää kuin olemalla etsimättä, eikö? Oletko itse notkuja kun noin kärkkäästi kommentoit..? ;)

No eiku saan sähköpostiin aina ilmoituksen kun tulee vastaus.
        Miksi sä sitten nariset että samat pyörii kun itse olet se sama joka siellä pyörii?

• AP
        sanna-76 kirjoitti:

Miksi sä sitten nariset että samat pyörii kun itse olet se sama joka siellä pyörii?

koska odotan että sinne tulee joku uusi kasvo tietysti. :)

• haluaa kanssa
        sanna-76 kirjoitti:

asetuksen saa päälle josta uusista vastauksista tulee ilmoitus sähköpostiin?

• haluaa kanssa kirjoitti:

asetuksen saa päälle josta uusista vastauksista tulee ilmoitus sähköpostiin?

Sun pitää rekisteröityä.

• AP kirjoitti:

koska odotan että sinne tulee joku uusi kasvo tietysti. :)

No älä sit valita vanhana kasvona että siellä on muitakin vanhoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      294
      4781
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3066
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      52
      2983
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1541
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1242
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1189
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      7
      996
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      991
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    10. Paskalaista valokuitulakiin

Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      979
    Aihe