Samat notkujanaiset

Mi-nä vain

Varsinais-Suomen 24-35 ikäisiä naisia päivittäin etsin ja ainoastaan ne samat siellä pyörii. Jos poistan profiilini kyllästyttyäni niin EIKÖS heti seur. päivänä näy tulleen joku mielenkiintoinen uusi nainen linjoille. Rasittavaa katsella. Ja kun tiedän että nämä naiset eivät huoli ketään/hae seuraa edes. Baareissakaan ei voi juosta etsimässä naista joka päivä joten aika turhauttavaa on. Enkä siis seksiseuraa etsi. Varmasti muitakin miehiä joita kalvaa sama juttu... >:-o

14

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h ah

      Mistä sinä tiedät että nämä naiset eivät etsi seuraa eivätkä huoli ketään? Tuskin tunnet heistä ainuttakaan edesoikealta nimeltä, joten et voi tietää heistä yhtään mitään, voit vain arvella.

      Arvelua on kyllä tämäkin: kyllä he etsivät seuraa ja huolivat jonkun. He vain eivät huoli SINUA?

      • naisenvenkulat notku

        vat treffipalstoilla vuositulkulla. Siitä voi päätellä, etteivät ne kenellekään kelpaa taikka eivät ketään huoli.

        Sitten ovat erikseen kuvottavat tynnyrinaiset.


      • naisenvenkulat notku kirjoitti:

        vat treffipalstoilla vuositulkulla. Siitä voi päätellä, etteivät ne kenellekään kelpaa taikka eivät ketään huoli.

        Sitten ovat erikseen kuvottavat tynnyrinaiset.

        Mutta olet kuitenkin itse käynyt katsomassa vuositolkulla niitä samoja profiileja?


      • AP
        sanna-76 kirjoitti:

        Mutta olet kuitenkin itse käynyt katsomassa vuositolkulla niitä samoja profiileja?

        käynyt satunnaisesti katsomassa profiileja, en tietysti vaivaudu notkujien profiileja tarkastelemaan siis. Ilmeisesti miehet on huonoja ja naisia tulee ehkä 1-2 kuukaudessa uusia. Ei hyvät mahdollisuudet siis.


      • AP kirjoitti:

        käynyt satunnaisesti katsomassa profiileja, en tietysti vaivaudu notkujien profiileja tarkastelemaan siis. Ilmeisesti miehet on huonoja ja naisia tulee ehkä 1-2 kuukaudessa uusia. Ei hyvät mahdollisuudet siis.

        "24-35 ikäisiä naisia päivittäin etsin ja ainoastaan ne samat siellä pyörii"

        Päivittäin vai satunnaisesti?

        Ehkä ne "notkujat" käy myös (sinun laillasi) vain silloin tällöin katsomassa onko uusia profiileja ilmennyt.
        Miksi ensin sanot käyväsi päivittäin katsomassa profiileja ja sitten pyörrät koko jutun?

        Minusta suomi24:n deitti ei kertakaikkiaan vain sovi sinulle.


    • Taidat itse notkua siellä joka päivä. Oletko kenties koukussa?

      • AP

        Mistä minä tiedän huolisivatko minua kun yksikään heistä ei minua kiinnosta. Eivät kyllä näytä huolivan kymmenistä-sadoista miehistä ketään. Ja Sannalle sanoisin että kyllä notkun ja olen koukussa seuranetsintään.


      • AP kirjoitti:

        Mistä minä tiedän huolisivatko minua kun yksikään heistä ei minua kiinnosta. Eivät kyllä näytä huolivan kymmenistä-sadoista miehistä ketään. Ja Sannalle sanoisin että kyllä notkun ja olen koukussa seuranetsintään.

        Koukussa johonkin mikä ei tuota tulosta. Kannattavaa?


      • AP
        sanna-76 kirjoitti:

        Koukussa johonkin mikä ei tuota tulosta. Kannattavaa?

        No on ainakin paremmat mahollisuudet ehkä kenties joku löytää kuin olemalla etsimättä, eikö? Oletko itse notkuja kun noin kärkkäästi kommentoit..? ;)


      • AP kirjoitti:

        No on ainakin paremmat mahollisuudet ehkä kenties joku löytää kuin olemalla etsimättä, eikö? Oletko itse notkuja kun noin kärkkäästi kommentoit..? ;)

        No eiku saan sähköpostiin aina ilmoituksen kun tulee vastaus.
        Miksi sä sitten nariset että samat pyörii kun itse olet se sama joka siellä pyörii?


      • AP
        sanna-76 kirjoitti:

        No eiku saan sähköpostiin aina ilmoituksen kun tulee vastaus.
        Miksi sä sitten nariset että samat pyörii kun itse olet se sama joka siellä pyörii?

        koska odotan että sinne tulee joku uusi kasvo tietysti. :)


      • haluaa kanssa
        sanna-76 kirjoitti:

        No eiku saan sähköpostiin aina ilmoituksen kun tulee vastaus.
        Miksi sä sitten nariset että samat pyörii kun itse olet se sama joka siellä pyörii?

        asetuksen saa päälle josta uusista vastauksista tulee ilmoitus sähköpostiin?


      • haluaa kanssa kirjoitti:

        asetuksen saa päälle josta uusista vastauksista tulee ilmoitus sähköpostiin?

        Sun pitää rekisteröityä.


      • AP kirjoitti:

        koska odotan että sinne tulee joku uusi kasvo tietysti. :)

        No älä sit valita vanhana kasvona että siellä on muitakin vanhoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe