Hei!
olen harkinnut/miettinyt silikoni implanttien laittamista jo useamman vuoden ajan. Haluaisin kuulla kokemuksia suomessa tehdyistä rintojen suurennuksista: missä leikkaus tehtiin, paljon maksoi, minkä kokoiset implantit otitte jne.? Itselläni on pieni a-kuppi, eli hirveän suurista implanteista en ole haaveilemassa. Kiitos vastauksista etukäteen, jos joku kehtaa kertoilla kokemuksestaan.
silikoni implantit rintoihin
4
444
Vastaukset
- peini a
ja tietenkin mietin miltä rinnat tuntuvat?
- sitten
viitsinyt yhtään kelata sivuja taaksepäin. Kertomuksia on jo ennestään paljon, mutta en jaksa kertoa taas kerran uudelleen samaa. Vanhoista ketjuista saat kaikki haluamasi tiedot.
- pieni c
Itse hankin n. kuukausi sitten silikonit yli 10 vuoden harkinnan jälkeen. Täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen ainoastaan harmittaa se että en tehnyt sitä jo aiemmin, koska niin pitkään kärsin olemattomista rinnoistani. (toimenpidettä ei tosin tehty täällä suomessa) Lähtökohtani oli pieni a-kuppi, taytettä laitettiin 340 rintalihaksen alle. Toipuminen on sujunut hyvin, alussa oli tietenkin kipuja niinkuin varmaan kaikilla. Nyt kivut on jo menneen talven lumia, mutta vielä ovat hivenen pinkeät.
- jakj
Minut operoitiin Suomessa ihan vasta. A-kuppi oli lähtö ja 255 cc implantilla tuloksena on C-kuppi. Hintaa operaatiolle tuli hiukan alle 8000€. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Minäkin mietin asiaa vuosikaudet, hetkeäkään en ole leikkausta katunut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849