näin tuolla molin sivuilla taas briteissä olevat avoimet henk.koht.assarien paikat. työtä tarjoaa sekä jane brittain että carl ford. olisin valmis työhön ja työn määrä/rankkuus/jne. ei minua pelota, mutta haluaisin tietää onko kukaan ollut jommalla kummalla töissä? ilmoitukset ilmestyvät vähän väliä molin sivuille. jos joku tuntee heidät, minkälaisia ihmisiä he ovat? olen nimittäin kerran mennyt englantiin molin kautta löytämäni ilmoituksen perusteella ja vietin siellä 4 kk melkoisen tyrannin alaisuudessa. en tahtoisi toistaa virhettäni.
mol
-.-
1
393
Vastaukset
- Mammutti
Moi!
Lähditkö koskaan yo työhön? Itse olen hakenut juuri paikkaa Janelta ja kokemukset kiinnostaisivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805