Mikä kielessä?

Kielikipeä

Elikkä ollut kielen kärki kipeä jo kohta kaks viikkoa. Kipu on vähän samanlainen kuin olisi polttanut kuumalla juomalla kielen. Kipeä alue n.1x1cm. Päälle päin ei näy mitään näppyjä, eikä väri poikkea ainakaan huomattavasti. Haittaa puhumista ja kun menee nukkumaan, niin tuntuu ettei kieli sovi suuhun.

6

12186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleinen vaiva

Itelläni ollu n. 15 vuotta samanlaista. Välillä myös kielen sivulla kipua. On tutkittu erikoishammaslääkärillä, korva-nenä-kurkkulääkärillä ja vaikka millä. Kerrottiin että ainakin puoleen kipuilutapauksista ei löydy syytä. Enin osa potilaista naisia. Jos ei näy mitään haavaumia tms. en olisi huolissani, mutta jos menet lääkärille vaikkapa jonkun muun vaivan takia niin voit mainita. Voi olla sienitulehdus tms joka voidaan hoitaa mutta siinä näkyy jo peitteitä.

• kiinalaisittain
      • Sepeteus maalta

Olen n 50 vee mies ja joskus kielen kärki etureunat kipeät. useasti ei näy muutoksialainkaan. vaan helvetin kipeä kohta n. lyijykynän lyijyn kokoinen kohta. mulla yläleuan 2 isoa etuhammasta rakennettu ja takaosa "kultaa" ja juuri siitä kohista mihin osuvat on kieli kipiä joskus?? käytän normi suuveet ja hammastahnat longoVital hivenainetta. onkos hyvää neuvoa ettei tulis kipeitä kohtia.

• n

rautakuuria, tyhjään vatsaan aamuisin yksi Retafer, odotetaan 45 min, sitten aamupala. Myös kalaöljykapselit ja antioksidantit, C-vitamiinia unohtamatta.
      Katselin kaupassa, jopas oli paljon sinihuulisia ikäihmisiä, koskahan heidänkin veriarvonsa on tutkittu viimeksi.
      Ravitsemus on mietittävä, varsinkin juuri sairastelun jälkeen, jonka tähden on heikko kunto.

• Perusiskä maalta.

Rautakuuri ja B12 aloitettu ja hampaiden pesu ilman vaahtoavilla hammastahnalla. sekä apteekista suuvettä. tuntus toimivan. ny ei oo ollu kipuPistettä kielessä. oikke auringoista kesää kaikille.

• Anonyymi

Mulla ollut poskiontelovaivaa 4 vuoden ajan. Vähän väliä oon flunssainen ja kun saan jonkun pahemman viruksen m, kestää se kauemmin.
      Nyt mulla ollut viimeksi rinovirus, jonka mukana tuli ekaa kertaa kielikipua. Ja sen jälkeen aina, kun on vähänkin flunssaisempi olo, niin tulee heti kieli kipeäksi. Rakkuloita ei ole suussa. Ainoastaan kieli kipeä. Etenkin kielen kärki kipeä ja kieli on punaisempi.
      Ja heti, kun mulla on vähän parempi olo kieli ei ole niin kipeänä.
      Reagoikohan vaan mun kieleni sitten näihin flunssan oireisiin 🤔 Vai pitääkö miettiä jotain muuta. 🙄

Mitä tämä voisi olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2378
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1717
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      20
      1138
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe