mistä?joku nettiosoite jos on tiedossa niin laittakaa vain tänne ja kuinka pitkät omat hiukset pitää vähintään olla että voi laittaa?
Hyvät ja halvat hiustenpidennykset?
14
3143
Vastaukset
- Just taas joo
Sepä vasta olisikin kivaa, kun hyvää ja halpaa olisi olemassa!
Halpa hius menee takkuun ja rastoille parissa viikossa, vaikka kiinnitys olisi täydellinen. Hyvä pidennyshius maksaa, koska laatu maksaa.
Hyväkin hiuspidennys tarvitsee hyvät aineet hoitoon, jotta pidennys pysyisi siistinä ja huomaamattomana jatkossa, siis ajallisesti.
Pääsääntöisesti omanhiuksenpituus tulisi olla 10-15 cm, jotta kiinnitys ei näy. Tietysti hiuksen rakenne, malli, taipuisuus, kunto, väri ja haluttu lopputulos vaikuttavat pidennyksen onnistumiseen.
Jos joku tietää, mistä saa hyvän pidennyksen halvalla, niin toki kertokaa! - dädädädädä
www.hairtrade.com ja sieltä toi remi cuticle hair. maksaa noin 80 egee ja on oikeesti ainaki mulla ollu iha uskomattoman hyvää. melkeempä parasta mitä mulle on päähän laitettu. pysyy hyvänä pitkään jos hoitaa. ei takkuunnu. eikä hiusta lähde nauhasta irti paljoakaan verrattuna muihin mitä olen käyttänyt.
- taitaja
Dreamhairilta löytyy hyviä aitohiuksia. Maksaa 45cm hiusnauha esim. 95 e, hyväkuntoista on!! Hoitaa kannattaa oikeilla tuotteilla, jotta tuote säilyy hyvin käytössä. Hius kannattaa kuivata aina pesun jälkeen ja yöksi mielelläään vaikka löysälle letille niin ei takkuunnu niin helposti.
SP:ltä löytyy hyvä shampoo ja hoitoaine hiuksia hoitamaan. --> Smoothin Shampoo & Smoothin Conditioner. Suosittelisin näillä eteenpäin! - Jaana^^^^
Oma hiustenpidentäjäni tekee loistavaa jälkeä Tuusulassa! Harmi vaan, että alkaa olla jo muidenkin mielestä niin suosittu, että aikoja vaikea saada. ;))
Tekee myös ihania ripsiä!
www.merilinna.com- martsu84
saiskos yhteystietoja kuitenkin?
- Kaide85
Mulla on ollut tällähetkellä kaksi kuukautta samat teippidennykset päässä, hiukset ovat edelleen todella hyvännäköiset (pörröttömät) ja pysyvät kiinni kuin tervä :D Mikä on kyllä ennätys minulle, aina lähtenyt repsottamaan.
Kävin sellaisen paikan kautta, kun www.luxuryhairfinland.fi. Tekevät Espoossa ja Helsingissä hiuksiä niitten kotisivuijen kautta pääsee pieneen verkkokauppaan, josta tuotteita voi tilata mikäli tekee itse.
Kattelin, että tuotteet olis todella edullisia ja ainakin mä oon ollut tyytyväinen. Tällähetkellä tekevät kai pääasiassa teippipidennyksiä, mutta sinettejä laittoivat mulle raitoina joukkoon...
Muuten sävyttävät myös hiukset, omaan sopivaksi tarpeen vaatiessa. Mulla kun tälläiset kuparinpunaiset, joka ei ole ihan normiväri. Kannattaa ainakin tsekata :) - OÅJUÅJAGOPK
mainostus kielletty
- :)
Huuto.net
Löydät puolet halvemmalla kuin muilta nettisivuilta. Sitten jos omistat kivan kaverin niin sen avustuksella pidennykset päähän. Klippipidennyksen voi tehdä itse, eikä rasita omaa hiusta, koska klipit voi ottaa päivän jälkeen pois. Suosittelen klippipidennystä. - kynsinauha
mulla on jokapäiväisessä käytössä nyt about 3 kk ollu klipsipidennykset. Niissä on hyvää esim. se, että eivät kuluta omia hiuksia koska otetaan yöksi pois. Uskomattomaan hintaan löysin 20'' eli n 50 cm pitkät pidennykset osoitteesta www.foxylocksextensions.com. Paketissa oli 120 g hiusta, ja maksoivat noin 70 euroa toimituksineen Englannista. Laatu on vaalennetulla hiuksella tosi hyvä, paras tähän asti kokeilemistani. (verratessa esim. hairtraden hiukseen) Tietysti huononee käytön myötä , mutta hyvällä hoidolla pysyvät käyttökuntoisina aika pitkään. suosittelen:))
- SIMPLYOMENA°!
Heippa!
Kannttaa tsekata HUUTO.net
Sieltä monasti löytää hyvää tukkaa ja halvalla :) - goblondermania
ebay, if you really want sheap. muistathan tilata vain paljon postiviivejä omaavalta ;)
- pitkä leda
Hei ajattelin ottaa ekaa kertaa hiuspidennykset, omat hiukset olkapäille ja aika huonokuntoiset varsinkin takaraivo alueelta, sivuilta.... kuivat blondannut itse vuosikausia ja tulos näkyy...
Onko hyviä kokemuksia teippi pidennyksistä ja hius on aitoa pohjoismaista laatua, eli sopii kuulemma Suomalaiselle oikein hyvin, sanoi kampaaja merkkiä en muista, mut käyn tsekkaan sen huomenna. Asialliset vastaukset kiitos
Tarja
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232