Esimerkiksi Kanki-Kaikkonen. Komea, miellyttävä, huumorintajuinen mies. Kuka voisi kuvitella hänen rötöstelleen ikänä maailmassa.
Suurimmat liipparit näyttävät pyhäkoululaisilta
9
172
Vastaukset
- 17
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Kaikkonen nettosi Nuorisosäätiöltä yli 20 000 euroa luultua enemmän/1135252731563
Pikkujouluihin törsätty verottajan mukaan 10 000 /vuosi tip,tap,tipa,tap ,tipe.tipe .
Osa matkoista ollut elvytysluonteisia, virkistymatkoja joita ei yleisesti hyväksytä työmatkoiksi.
Possuja liikkuu ja niillä on selässä veemäinen aukko .
ARA - Nuorisosäätiö on kuluttanut pelkästään ulkomaan- ja kotimaanmatkoihin ja seminaareihin 165 000 euroa 2006–2009
Mistä mahtaa noin suuri oppimäärä olla kotoisin ? Minulta ainakin on usko mennyt äänestäjiin,ei ne mitään muista ja välitä.
Kuhan on nuori ja kaunis niin läpi menee ja ministerin salkku orottaa.- 17
Niin tuli pikku vahinko mutta näithän sattuu tämän tästä .
http://www.samulilintula.net/wordpress/wp-content/uploads/2008/10/vaalilupaukset.jpeg äänestettäviin. Helkkari kun ne onkin niin "inhimillisiä", että jokaiselta löytyy jotain jos tarpeeksi kaivelee. Mitä härskimpi, musikaalisempi, urheilullisempi tyyppi, sen "parempi" poliitikko ja ei muuta kuin Arkadianmäelle.
Tuli vaan mieleen, että yleensähän aina se syy vieritetään sille pikkutekijälle ja ne vielä suuremmat pääsevät pälkähästä?
- 17
Vaikka itse tunnen olevani pikkiriikkinen kansalainen yli viiden miljoonan muun joukossa ,
niin miksi ihmeessä minun tekemiset eivät voisi myös alla niitä pikku tekijöitä.
Voisin vaikka noita vuokria säätää taloyhtiön piikkiin .
Mitään porsaanreikää ei voi käyttää jos keksinkin hyvän konstin ja tiputtelen vuokrakuitit
muiden asukkaiden postiluukkuihin niin miksi minun huonekalut ovat ulkona ja minä pihalla.
Mistä löydän mä ystävän jospa tietäsi hän ? 17 kirjoitti:
Vaikka itse tunnen olevani pikkiriikkinen kansalainen yli viiden miljoonan muun joukossa ,
niin miksi ihmeessä minun tekemiset eivät voisi myös alla niitä pikku tekijöitä.
Voisin vaikka noita vuokria säätää taloyhtiön piikkiin .
Mitään porsaanreikää ei voi käyttää jos keksinkin hyvän konstin ja tiputtelen vuokrakuitit
muiden asukkaiden postiluukkuihin niin miksi minun huonekalut ovat ulkona ja minä pihalla.
Mistä löydän mä ystävän jospa tietäsi hän ?ei taida olla sitä vaikutusvaltaa. Kaikki kun on suhteessa kokoon nykyään. Kaikki reiät tukitaan, jätetään vain se pieni mahdollisuus vaikuttaa, äänestäminen, niin ja tuo lakkoilu. Minä jätän nekin käyttämättä ja nukun zzzzzzzzzz makeasti.
- EikösSoleRaisa
kaikkonen?
eiooo
lusmu näköne liippar
silimissä o vikkoo jos tuota ihannoi.
Ettekai työ kat saatanna tuonnäköse äijjä matkaa lähtis?
Minnen.
Ikinä - Anjaniina
yäks.
Keskustalla on ollut peiteorganisaatioita, se ei minua hämmästytä lainkaan.
Ainoa asia joka hiukan hämmästyttää, on että kehtaavat tehdä bisnestään ja lusmuiluaan tuollaisen organisaation nimissä...
Asuntoja nuorisolle.
Nehän kusetti jälkikasvua.
Ei kovin viisas temppu.
Kuinkahan paljon vuokriin on tullut korotuspainetta vain ja ainoastaan sen takia, että herrat halusi rellestää?
Aika sutkeja.
Mutta Kaikkonen, miellyttävä?
Ei tosiaankaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683