Olen tekemässä tutkimusta kuinka moni mies käyttää sukkahousuja.Vastaa 1 käytän ja perustele ja vastaa 2 en käytä ja ei tarvii perustella koska olet MACHO ja hmm niitä miehiä....
Miesten sukkahousut
22
954
Vastaukset
- aattuu
1 käytän
On hyvät ja mukavan tuntuiset ja minulle ihan arkinen vaate muutenkin.
Pidän sukkahousuja pitkien housujen alla ja kesällä tulee pidettyä ihan
shortsihousujen kans.
Riittääkö perustlu? Olen käyttänyt jo kymmenisen vuotta. Ovat paljon mukavammat, kuin pitkät kalsarit ja todellakin niitä voi käyttää myös shortsien kanssa.
- mdx
1 käytän viileillä ilmoilla pitkien housujen alla. Mukavammat kuin tavalliset miesten kalsarit, niin kuin jo monesti näilläkin palstoilla on todettu.
- Hjördistrolle
2 en käytä koska ovat naisten vaate.
- fydjadhjadf
Hjördistrolle kirjoitti:
1 käytän koska työni puolesta on lähes pakko pitää tukisukkahousuja, teen 10-15h tuntia kokin hommia päivässa joten auttavat verenkiertoa huomattavasti. Eivätkä kylläkään sääret turpoakaan kun niitä pitää.
- mutta, ei aina.
Hjördistrolle kirjoitti:
Miehille ei minun tietääkseni löydy erityisesti suunnattuja sukkahousuja, vaan kaikki ovat periaatteessa aina naisille. Toki keski-ajalla aatelis-miehillä oli lähes poikkeuksetta aina sukkahousut.
- Jorma Varustus
käytän erityisesti chanel-jakun kanssa
- Tane H
Käytän kellohameen kanssa mustia sukkiksia ja korkkareita.Amarit ovat parhaat.
- Ego ei kestä
2. En ole nähnyt vielä tarvetta. Käytän mieluummin stretch kankaasta tehtyjä pillifarkkuja, ja ajatus sukkahousuista ja jalkakarvoista ei ole oikein mukava (paitsi jos joku siis ajaa ne). Ja kyllähän miehisyyteni kärsisi siitä, vaikka tällä hetkelläkin käytän punaisia pillifarkkuja.
P.S. En käytä myöskään pitkiä kalsareita - qverty
1. Käytän kylmillä ilmoilla
- Tsäzix
2 En käytä koska jos käyttää sukkahousuja täytyy ajaa säärikarvat.
- jukkis..
Säärikarvojen menetyksen hinnalla.
- Ooonksmie vai en
Kylhää mie käytännii ku miul on ajurilippalakki päässäin !
- väinökö
1 tottakai.värillisiä,kuviollisia.sukkikset on parhaimmillaan viileällä ilmalla
- jotain6
1. Käytän, sillä ne on mielestäni mukavammat kylmien ilmojen aikaan farkkujen alla kuin lökäpöksy
miesten pitkät kalsarit.
Miesten malleja löytyy netistä. ovat muotoiltu miehinen etumus huomioon ottaen.
Esim. Activeskin tai Ferillo.- Kysyn vain...
Onko mitään järkeä täyttää MIESTEN muotipalstaa näillä sukkapöksyjutuilla? Teille fetisisteille ja transvestiiteille löytynee Suomi24:ltä ihan omakin palsta, jossa voitte vaihtaa kokemuksia kaltaistenne kanssa. Tämä keskustelu on tarkoitettu meille ihan normaaleille pukeutumisesta kiinnostuneille miehille. Ainakin itseäni äglöttää täällä nämä sukkahousujutut. Ei ole normaalia, että äijät koikkelehtivat naisten hepenissä!
- MIES SISÄKKÖ
Kysyn vain... kirjoitti:
Onko mitään järkeä täyttää MIESTEN muotipalstaa näillä sukkapöksyjutuilla? Teille fetisisteille ja transvestiiteille löytynee Suomi24:ltä ihan omakin palsta, jossa voitte vaihtaa kokemuksia kaltaistenne kanssa. Tämä keskustelu on tarkoitettu meille ihan normaaleille pukeutumisesta kiinnostuneille miehille. Ainakin itseäni äglöttää täällä nämä sukkahousujutut. Ei ole normaalia, että äijät koikkelehtivat naisten hepenissä!
Ei ole normaalia, että äijät koikkelehtivat naisten hepenissä!
- xyxyxy
MIES SISÄKKÖ kirjoitti:
Ei ole normaalia, että äijät koikkelehtivat naisten hepenissä!
Minusta olisi mukavaa kuulla että mikä on normaalia. Maailmalla on olemassa miesten sukkahousuja ja miesten hameita, siis vaatekappaleita jotka on tehty MIEHILLE. Tässä ei ole mitään fetismiä tai transvetismia. Mikäli hame olisi vain naisten vaate olisi yli puolet maailman miehistä transvestiittejä, mutta kun eivät ole. Kannattaisi myös katsoa muodin historiaa pidemmälle kuin 1850 luvulle jolloin nykyisenkaltainen miesten pukeutuminen sai alkunsa. Halutatteko siis vain rajata tämän keskustelun vain koskemaan farkkuja ja pukuja, sillä nuohan ovat ilmeisesti mielestänne ainoata miesten normaalia pukeutumista. Raappahousut taisivat vielä unohtua!!!! Kovin on köyhää. Katsokaa mitä naisten muodissa tapahtuu. Koko ajan tulee uusia muotivirtauksia, ja naiset ottavat ne omakseen. Naiset ovat jo tyhjentäneet miesten vaatekaapin itselleen, eikä kukaan sano mitään, miksiköhän? On todella tervetullutta että miestenkin muoti uudistuu muutenkin kuin solmion leveys tai puvuntakin kauluksen muoto. Kenenkään ei ole pakko muuttaa tyyliään jos ei halua. Toisaalta ketään miestä joka ei pidä miesten klassisesta tyylistä ei saa pakottaa siinä pysymään vasten tahtoaan. Ihmisiä ei voi asettaa sen mukaan pukeutumisessa eriarvoiseen asemaan kantaako hän xy vai xx kromosomeja. Miesten muotiin mahtuu hyvin niin hame kuin sukkahousutkin ihan hyvin.
- fdghjgksjkg
xyxyxy kirjoitti:
Minusta olisi mukavaa kuulla että mikä on normaalia. Maailmalla on olemassa miesten sukkahousuja ja miesten hameita, siis vaatekappaleita jotka on tehty MIEHILLE. Tässä ei ole mitään fetismiä tai transvetismia. Mikäli hame olisi vain naisten vaate olisi yli puolet maailman miehistä transvestiittejä, mutta kun eivät ole. Kannattaisi myös katsoa muodin historiaa pidemmälle kuin 1850 luvulle jolloin nykyisenkaltainen miesten pukeutuminen sai alkunsa. Halutatteko siis vain rajata tämän keskustelun vain koskemaan farkkuja ja pukuja, sillä nuohan ovat ilmeisesti mielestänne ainoata miesten normaalia pukeutumista. Raappahousut taisivat vielä unohtua!!!! Kovin on köyhää. Katsokaa mitä naisten muodissa tapahtuu. Koko ajan tulee uusia muotivirtauksia, ja naiset ottavat ne omakseen. Naiset ovat jo tyhjentäneet miesten vaatekaapin itselleen, eikä kukaan sano mitään, miksiköhän? On todella tervetullutta että miestenkin muoti uudistuu muutenkin kuin solmion leveys tai puvuntakin kauluksen muoto. Kenenkään ei ole pakko muuttaa tyyliään jos ei halua. Toisaalta ketään miestä joka ei pidä miesten klassisesta tyylistä ei saa pakottaa siinä pysymään vasten tahtoaan. Ihmisiä ei voi asettaa sen mukaan pukeutumisessa eriarvoiseen asemaan kantaako hän xy vai xx kromosomeja. Miesten muotiin mahtuu hyvin niin hame kuin sukkahousutkin ihan hyvin.
tukisukkahousut tai siis kompressio sukat ei todellakaan oo vaan naisille tarkoitettu!! ihan yhtä paljon miehetkin niitä voivat tarvita. Muistaakseni ainakin miehilläkin on jalat tai no mulla on ainakin! Kompressio/tukisukkahousuja minun on pakko käyttää duunin puolesta kun on liikkeellä kokopäivän ja seisoma työ..jos haluat vielä tietää (MIES SISÄKKÖ) niin LÄÄKÄRI on ne mulle ihan suositellut!! Johan on prkl..
- MIES SISÄKKÖ
fdghjgksjkg kirjoitti:
tukisukkahousut tai siis kompressio sukat ei todellakaan oo vaan naisille tarkoitettu!! ihan yhtä paljon miehetkin niitä voivat tarvita. Muistaakseni ainakin miehilläkin on jalat tai no mulla on ainakin! Kompressio/tukisukkahousuja minun on pakko käyttää duunin puolesta kun on liikkeellä kokopäivän ja seisoma työ..jos haluat vielä tietää (MIES SISÄKKÖ) niin LÄÄKÄRI on ne mulle ihan suositellut!! Johan on prkl..
LÄÄKÄRI on ne mulle ihan suositellut!!
Varmaan unissa ole nähnyt - WoMenkka
MIES SISÄKKÖ kirjoitti:
LÄÄKÄRI on ne mulle ihan suositellut!!
Varmaan unissa ole nähnytMillie sukkahousuissa viihtyy joka poika.
- ykstoinen
1 Käytän
Jo viitisentoist vuatta käyttäny ja tuntuu niin hyviltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156