Miesten sukkahousut

Hannes Upsala

Olen tekemässä tutkimusta kuinka moni mies käyttää sukkahousuja.Vastaa 1 käytän ja perustele ja vastaa 2 en käytä ja ei tarvii perustella koska olet MACHO ja hmm niitä miehiä....

22

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aattuu

      1 käytän
      On hyvät ja mukavan tuntuiset ja minulle ihan arkinen vaate muutenkin.
      Pidän sukkahousuja pitkien housujen alla ja kesällä tulee pidettyä ihan
      shortsihousujen kans.

      Riittääkö perustlu?

    • Olen käyttänyt jo kymmenisen vuotta. Ovat paljon mukavammat, kuin pitkät kalsarit ja todellakin niitä voi käyttää myös shortsien kanssa.

    • mdx

      1 käytän viileillä ilmoilla pitkien housujen alla. Mukavammat kuin tavalliset miesten kalsarit, niin kuin jo monesti näilläkin palstoilla on todettu.

      • Hjördistrolle

        2 en käytä koska ovat naisten vaate.


      • fydjadhjadf
        Hjördistrolle kirjoitti:

        2 en käytä koska ovat naisten vaate.

        1 käytän koska työni puolesta on lähes pakko pitää tukisukkahousuja, teen 10-15h tuntia kokin hommia päivässa joten auttavat verenkiertoa huomattavasti. Eivätkä kylläkään sääret turpoakaan kun niitä pitää.


      • mutta, ei aina.
        Hjördistrolle kirjoitti:

        2 en käytä koska ovat naisten vaate.

        Miehille ei minun tietääkseni löydy erityisesti suunnattuja sukkahousuja, vaan kaikki ovat periaatteessa aina naisille. Toki keski-ajalla aatelis-miehillä oli lähes poikkeuksetta aina sukkahousut.


    • Jorma Varustus

      käytän erityisesti chanel-jakun kanssa

      • Tane H

        Käytän kellohameen kanssa mustia sukkiksia ja korkkareita.Amarit ovat parhaat.


    • Ego ei kestä

      2. En ole nähnyt vielä tarvetta. Käytän mieluummin stretch kankaasta tehtyjä pillifarkkuja, ja ajatus sukkahousuista ja jalkakarvoista ei ole oikein mukava (paitsi jos joku siis ajaa ne). Ja kyllähän miehisyyteni kärsisi siitä, vaikka tällä hetkelläkin käytän punaisia pillifarkkuja.

      P.S. En käytä myöskään pitkiä kalsareita

    • qverty

      1. Käytän kylmillä ilmoilla

      • Tsäzix

        2 En käytä koska jos käyttää sukkahousuja täytyy ajaa säärikarvat.


    • jukkis..

      Säärikarvojen menetyksen hinnalla.

    • Ooonksmie vai en

      Kylhää mie käytännii ku miul on ajurilippalakki päässäin !

    • väinökö

      1 tottakai.värillisiä,kuviollisia.sukkikset on parhaimmillaan viileällä ilmalla

    • jotain6

      1. Käytän, sillä ne on mielestäni mukavammat kylmien ilmojen aikaan farkkujen alla kuin lökäpöksy
      miesten pitkät kalsarit.
      Miesten malleja löytyy netistä. ovat muotoiltu miehinen etumus huomioon ottaen.
      Esim. Activeskin tai Ferillo.

      • Kysyn vain...

        Onko mitään järkeä täyttää MIESTEN muotipalstaa näillä sukkapöksyjutuilla? Teille fetisisteille ja transvestiiteille löytynee Suomi24:ltä ihan omakin palsta, jossa voitte vaihtaa kokemuksia kaltaistenne kanssa. Tämä keskustelu on tarkoitettu meille ihan normaaleille pukeutumisesta kiinnostuneille miehille. Ainakin itseäni äglöttää täällä nämä sukkahousujutut. Ei ole normaalia, että äijät koikkelehtivat naisten hepenissä!


      • MIES SISÄKKÖ
        Kysyn vain... kirjoitti:

        Onko mitään järkeä täyttää MIESTEN muotipalstaa näillä sukkapöksyjutuilla? Teille fetisisteille ja transvestiiteille löytynee Suomi24:ltä ihan omakin palsta, jossa voitte vaihtaa kokemuksia kaltaistenne kanssa. Tämä keskustelu on tarkoitettu meille ihan normaaleille pukeutumisesta kiinnostuneille miehille. Ainakin itseäni äglöttää täällä nämä sukkahousujutut. Ei ole normaalia, että äijät koikkelehtivat naisten hepenissä!

        Ei ole normaalia, että äijät koikkelehtivat naisten hepenissä!


      • xyxyxy
        MIES SISÄKKÖ kirjoitti:

        Ei ole normaalia, että äijät koikkelehtivat naisten hepenissä!

        Minusta olisi mukavaa kuulla että mikä on normaalia. Maailmalla on olemassa miesten sukkahousuja ja miesten hameita, siis vaatekappaleita jotka on tehty MIEHILLE. Tässä ei ole mitään fetismiä tai transvetismia. Mikäli hame olisi vain naisten vaate olisi yli puolet maailman miehistä transvestiittejä, mutta kun eivät ole. Kannattaisi myös katsoa muodin historiaa pidemmälle kuin 1850 luvulle jolloin nykyisenkaltainen miesten pukeutuminen sai alkunsa. Halutatteko siis vain rajata tämän keskustelun vain koskemaan farkkuja ja pukuja, sillä nuohan ovat ilmeisesti mielestänne ainoata miesten normaalia pukeutumista. Raappahousut taisivat vielä unohtua!!!! Kovin on köyhää. Katsokaa mitä naisten muodissa tapahtuu. Koko ajan tulee uusia muotivirtauksia, ja naiset ottavat ne omakseen. Naiset ovat jo tyhjentäneet miesten vaatekaapin itselleen, eikä kukaan sano mitään, miksiköhän? On todella tervetullutta että miestenkin muoti uudistuu muutenkin kuin solmion leveys tai puvuntakin kauluksen muoto. Kenenkään ei ole pakko muuttaa tyyliään jos ei halua. Toisaalta ketään miestä joka ei pidä miesten klassisesta tyylistä ei saa pakottaa siinä pysymään vasten tahtoaan. Ihmisiä ei voi asettaa sen mukaan pukeutumisessa eriarvoiseen asemaan kantaako hän xy vai xx kromosomeja. Miesten muotiin mahtuu hyvin niin hame kuin sukkahousutkin ihan hyvin.


      • fdghjgksjkg
        xyxyxy kirjoitti:

        Minusta olisi mukavaa kuulla että mikä on normaalia. Maailmalla on olemassa miesten sukkahousuja ja miesten hameita, siis vaatekappaleita jotka on tehty MIEHILLE. Tässä ei ole mitään fetismiä tai transvetismia. Mikäli hame olisi vain naisten vaate olisi yli puolet maailman miehistä transvestiittejä, mutta kun eivät ole. Kannattaisi myös katsoa muodin historiaa pidemmälle kuin 1850 luvulle jolloin nykyisenkaltainen miesten pukeutuminen sai alkunsa. Halutatteko siis vain rajata tämän keskustelun vain koskemaan farkkuja ja pukuja, sillä nuohan ovat ilmeisesti mielestänne ainoata miesten normaalia pukeutumista. Raappahousut taisivat vielä unohtua!!!! Kovin on köyhää. Katsokaa mitä naisten muodissa tapahtuu. Koko ajan tulee uusia muotivirtauksia, ja naiset ottavat ne omakseen. Naiset ovat jo tyhjentäneet miesten vaatekaapin itselleen, eikä kukaan sano mitään, miksiköhän? On todella tervetullutta että miestenkin muoti uudistuu muutenkin kuin solmion leveys tai puvuntakin kauluksen muoto. Kenenkään ei ole pakko muuttaa tyyliään jos ei halua. Toisaalta ketään miestä joka ei pidä miesten klassisesta tyylistä ei saa pakottaa siinä pysymään vasten tahtoaan. Ihmisiä ei voi asettaa sen mukaan pukeutumisessa eriarvoiseen asemaan kantaako hän xy vai xx kromosomeja. Miesten muotiin mahtuu hyvin niin hame kuin sukkahousutkin ihan hyvin.

        tukisukkahousut tai siis kompressio sukat ei todellakaan oo vaan naisille tarkoitettu!! ihan yhtä paljon miehetkin niitä voivat tarvita. Muistaakseni ainakin miehilläkin on jalat tai no mulla on ainakin! Kompressio/tukisukkahousuja minun on pakko käyttää duunin puolesta kun on liikkeellä kokopäivän ja seisoma työ..jos haluat vielä tietää (MIES SISÄKKÖ) niin LÄÄKÄRI on ne mulle ihan suositellut!! Johan on prkl..


      • MIES SISÄKKÖ
        fdghjgksjkg kirjoitti:

        tukisukkahousut tai siis kompressio sukat ei todellakaan oo vaan naisille tarkoitettu!! ihan yhtä paljon miehetkin niitä voivat tarvita. Muistaakseni ainakin miehilläkin on jalat tai no mulla on ainakin! Kompressio/tukisukkahousuja minun on pakko käyttää duunin puolesta kun on liikkeellä kokopäivän ja seisoma työ..jos haluat vielä tietää (MIES SISÄKKÖ) niin LÄÄKÄRI on ne mulle ihan suositellut!! Johan on prkl..

        LÄÄKÄRI on ne mulle ihan suositellut!!
        Varmaan unissa ole nähnyt


      • WoMenkka
        MIES SISÄKKÖ kirjoitti:

        LÄÄKÄRI on ne mulle ihan suositellut!!
        Varmaan unissa ole nähnyt

        Millie sukkahousuissa viihtyy joka poika.


    • ykstoinen

      1 Käytän
      Jo viitisentoist vuatta käyttäny ja tuntuu niin hyviltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe