En tiedä kuinka suuri etikettivirhe on, kun opastaa ulkomaalaisen matkailijan vahingossa väärään suuntaan, mutta toisaalta en saanut mitään selvää hänen kysymyksistään eikä kansainvälinen viittomakielikään olisi auttanut tässä tapauksessa.
No, toivottavasti hän löysi sen mitä nyt olikaan etsimässä.
Bitte sprechen english, ich sprechen kein deutch...
http://www.youtube.com/watch?v=ZgSoz_SHqsM
"Suomi-Saksa 1-0"
MarttyyriMallari-TTt
Turisti
9
200
Vastaukset
- Crocuta
Joo minäkin saatoin neuvoa yhden kipeen hyvän näkösen kiinalais kissan yks päivä ihan vika suuntaan... No ehkäpä se muistaa mut nyt sitten :D
minä taas puolestani toivon, että kyseinen vierailija ei muista minua.
"Ainakaan pahalla"
MarttyyriMallari-TTt- Oopust
kieltä kiinatar käytti?
- Crocuta
Oopust kirjoitti:
kieltä kiinatar käytti?
Kyllä se englanniksi kiinatar kommunikoi.
- Oopust
Crocuta kirjoitti:
Kyllä se englanniksi kiinatar kommunikoi.
osaa englantia?
- Crocuta
Oopust kirjoitti:
osaa englantia?
Voi osaan, mutta tuo erehtyi kysymään neuvoa Lahdessa, eikä edes ihan keskustassa ja ei ole ihan mun kulmia. Epäilen toki että oikeaan suuntaan tuon lähetin, mutta vannoa en voi.
vahingssa opastit oikeaan suuntaan?
Ajatellen ettet tiennyt minne hän pyrki. Fiksu turisti varustautuu kartalla.
http://www.youtube.com/watch?v=sfDMm2TAKT0- Marjelie
vastuulla turistien neuvonta on nykyään? Minun mielestä heidän pitäisi ostaa kartta ja/tai kysyä neuvoa matkailutoimistosta.
- MMies
SILLON HE YMMÄRTÄVÄT MISTÄ ON KYSE!
NAANTALISSA KÄY KESÄISIN 100.000 ULKOMAALAISTA, JOTEN TIEDÄN MISTÄ PUHUN!
NIIN!
HAHA! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568