En tiedä kuinka suuri etikettivirhe on, kun opastaa ulkomaalaisen matkailijan vahingossa väärään suuntaan, mutta toisaalta en saanut mitään selvää hänen kysymyksistään eikä kansainvälinen viittomakielikään olisi auttanut tässä tapauksessa.
No, toivottavasti hän löysi sen mitä nyt olikaan etsimässä.
Bitte sprechen english, ich sprechen kein deutch...
http://www.youtube.com/watch?v=ZgSoz_SHqsM
"Suomi-Saksa 1-0"
MarttyyriMallari-TTt
Turisti
9
188
Vastaukset
- Crocuta
Joo minäkin saatoin neuvoa yhden kipeen hyvän näkösen kiinalais kissan yks päivä ihan vika suuntaan... No ehkäpä se muistaa mut nyt sitten :D
minä taas puolestani toivon, että kyseinen vierailija ei muista minua.
"Ainakaan pahalla"
MarttyyriMallari-TTt- Oopust
kieltä kiinatar käytti?
- Crocuta
Oopust kirjoitti:
kieltä kiinatar käytti?
Kyllä se englanniksi kiinatar kommunikoi.
- Oopust
Crocuta kirjoitti:
Kyllä se englanniksi kiinatar kommunikoi.
osaa englantia?
- Crocuta
Oopust kirjoitti:
osaa englantia?
Voi osaan, mutta tuo erehtyi kysymään neuvoa Lahdessa, eikä edes ihan keskustassa ja ei ole ihan mun kulmia. Epäilen toki että oikeaan suuntaan tuon lähetin, mutta vannoa en voi.
vahingssa opastit oikeaan suuntaan?
Ajatellen ettet tiennyt minne hän pyrki. Fiksu turisti varustautuu kartalla.
http://www.youtube.com/watch?v=sfDMm2TAKT0- Marjelie
vastuulla turistien neuvonta on nykyään? Minun mielestä heidän pitäisi ostaa kartta ja/tai kysyä neuvoa matkailutoimistosta.
- MMies
SILLON HE YMMÄRTÄVÄT MISTÄ ON KYSE!
NAANTALISSA KÄY KESÄISIN 100.000 ULKOMAALAISTA, JOTEN TIEDÄN MISTÄ PUHUN!
NIIN!
HAHA! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906515Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4604617Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1252605Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372359Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02121Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m301129En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691040Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531010- 101959
- 72858