Mitä naisen päässä liikkuu? Noin kolme viikkoa sitten tapasin yhden ihan kivan naisen. Kännipäissäni menin antamaan hänelle numeroni. No, meni noin viikko ja sitten rupes tapahtumaan. Tuli viesti, että tavattaisko? Tavattiin ja yks asia johti toiseen jne. Sen jälkeen viestiä on ruvennut tulemaan joka päivä ja monta kertaa.Ollaan myös muutaman kerran käyty treffeillä jne. Kivahan se on naisilta viestejä saada, mutta rajansa kaikella. Mulla on elämässä muutakin tekemistä ( oipiskelu ja duuni ), kun vastailla jatkuvasti tekstiviesteihin. Toinen mikä mua ihmetyttää on se, että miten kukaan voin alle kuukauden tuttavuuden jälkeen nimittää toista "kullaksi". Eihän se nainen edes vielä tunne mua kunnolla. Mä en itse vielä noin lyhyen tuttavuuden jälkeen edes tiedä mitä mä siitä ajattelen. Siis tosi mukava ja nätti nainen, mutta mua vähän ahdistaa, kun asiat etenee nyt vähän liian nopeasti. Kyseessä on kuitenkin 30 nainen ja mun mielestä toi toiminta muistuttaa liikaa teini meininkiä. Onko kellään ollut samantapaisia kokemuksia?
Kertokaapa
13
3644
Vastaukset
- M28
Se on sitä epätoivoa se.
- u,tuiddd
No se on kovasti ihastunut suhun. Eikä se kysy ikää, en sanoisi teinimeiningiksi... Ehkä olette vaan erilaisia, ja toiset ovat herkempiä käyttämään hellittelynimiä kuin toiset. Kukapa osaisi arvata, että siitä voi joku pahastua?! Sinun pitäisi miettiä, mitä itse oikein haluat, haluatko mitään vakavaa elämääsi lainkaan. Kas kun se vakava suhde kyllä vaatii ihan päivittäistä huomiota. Ja kun on ihastunut/rakastunut, niin toinen on mielessä taukoamatta, ja tekee mieli laittaa viesti silloin tällöin, ei sitäkään osaa kuvitella, että toinen pitäisi pahana, jos on osoittanut olevansa kiinnostunut. Toisaalta kuulostat hyvin kiinnostuneelta hänestä, ja et kai muuten tapailisikaan, mutta toisaalta ihan kuin haluaisit päästä eroon; (esim. "menin antamaan hänelle numeroni", "rajansa kaikella", ahdistaa, jne...) Eli, eiköhän perimmäinen "vika" ole siinä, että sinä et tiedä mitä haluat?! Mieti se ensin, ja kerro sille naisellekin, ettei elättele turhia toiveita, jos et häntä elämääsi haluakaan. Tuskinpa hän sitten enää rauhaasi viesteillään häiritsee, ja loppuu kullittelukin, saat varmaan olla ihan ylhäisessä yksinäisyydessäsi. Mutta jos annat ymmärtää olevasi täysillä mukana, ja hän on korviaan myöten ihastunut, miten (vähän sinua mukaellen) kukaan voi sellaista panna halvalla ja tehdä naurettavaksi teinimeiningiksi, kun hän vain yrittää huomioida sinut, osoittaa kiintymystään? Ehkä hän on liian tunteellinen nainen sinulle, etsi joku kylmempi.
- nipsu
Fiksu vastaus tuo edellinen! Olen itse tunteeni näyttävä enkä pelkää osoittaa positiivisia tunteita toisia kohtaan. Uskomatonta, että joku urpo sellaisesta loukkaantuu. Jakke jäyhät ilmoittakoot heti jos alkaa ahistaa, niin ELÄVÄT ja TUNTEVAT ihmiset osaavat jättää ko. kylmäkallet heti rauhaan ja osaavat etsiä hieman intohimoisempia miehiä.
- Tipsu
nipsu kirjoitti:
Fiksu vastaus tuo edellinen! Olen itse tunteeni näyttävä enkä pelkää osoittaa positiivisia tunteita toisia kohtaan. Uskomatonta, että joku urpo sellaisesta loukkaantuu. Jakke jäyhät ilmoittakoot heti jos alkaa ahistaa, niin ELÄVÄT ja TUNTEVAT ihmiset osaavat jättää ko. kylmäkallet heti rauhaan ja osaavat etsiä hieman intohimoisempia miehiä.
Ja miehet, jotka näyttävät tunteensa tai ovat muuten vaan hellyttäviä/romanttisia niin heti naiset alkavat haukkua nössöksi.
- n 40+
Tipsu kirjoitti:
Ja miehet, jotka näyttävät tunteensa tai ovat muuten vaan hellyttäviä/romanttisia niin heti naiset alkavat haukkua nössöksi.
itse ainakin tahtoisin jo tähän ikään vihdoinkin tavata miehen joka osaa / uskaltaa näyttää tunteensa kotona ja julkisellakin paikalla (tässä en tarkoita nyt mitään "teini imutelua kadulla)
Alkaa jo kylläsytyttää suomalaisen miehen jäyhyys ja estoisuus - Ninni
n 40+ kirjoitti:
itse ainakin tahtoisin jo tähän ikään vihdoinkin tavata miehen joka osaa / uskaltaa näyttää tunteensa kotona ja julkisellakin paikalla (tässä en tarkoita nyt mitään "teini imutelua kadulla)
Alkaa jo kylläsytyttää suomalaisen miehen jäyhyys ja estoisuusHmm... vetävätköhän tässä suhteessa vastakohdat toisiaan puoleensa. Mieheni on avoin näyttämään tunteensa, myös julkisilla paikoilla, mikä taas saa minut hämmentymään ja nolostumaan. Tosin se on hänestä vain hauskaa...
- N-ainen
Ymmärrän, että tuollainen tunkeilevaisuus ahdistaa. Olen vain aina luullut, että pelkästään miehet ovat noin päällekäyviä. Kun mies käyttäytyy noin, valelen hänen päähänsä kylmää vettä (kuvaannollisesti): en vastaa kaikkiin viesteihin enkä puheluihinkaan, jos minua ei haluta. Kerron myös hänelle, että minulta menee ihastumiseen paljonkin aikaa enkä pidä hätyyttämisestä.
- ihmettelen (m.27)
Tapasin erään naisen baarissa kerran, ei siitä sen kummempaa heti tullut, mutta kuukausien päästä tapailimme muutaman viikon tiiviimmin ja lähettelime tekstiviestejä toisillemme ahkerasti. Loppuajasta hän kutsui jopa "kullaksi" tms. viesteissään ja ihmettelin että ajatteleeko hän että tästä tulee jotain vakamampaa näin vähäisen perusteella. Eikä hän ollut edes mikään teinityttö, vaan aikuinen ja kokenut nainen. Mutta melkein heti sen jälkeen hän pisti suhteemme poikki, vaikka itse olisi halunnut tutustua paremmin ja mennä pidemmällekin.
- hmmm
Onko se nyt niin vaikeaa ymmärtää ?
Voihan olla, että sinunkin elämässäsi tulee vielä vaiheita, jolloin oikein toivoisit, että sinulla olisi lähelläsi nainen, joka kutsuisi sinua kullaksi. - Minni
Taitaa olla tuo sinun mahkusi...Itse kokemusta, kun eräs äijä ahdisteli ekojen treffien jälkeen pommittamalla jatkuvasti, jopa viiden aikaan yöllä. Meni fiilikset heti enkä vastannut enää mihinkään saati mennyt enää treffeile. Tuntui että tollanen Erkki Epätoivo haluaa vaan seurustella -ihan sama kenen kanssa. Vielä vuodenkin jälkeen tuli jotain aneluviestejä -hei haloo....Tuskin tein niin mieletöntä vaikutusta yhdillä treffeillä...Karmivaa.
Toisaalta, olin kerran tosi ihastunut yhteen kundiin, ja halusin pitää yhteyttä lähettämällä viestin päivässä. Tajusin kyllä ettei sitä kiinnostanut, kun se ei ikinä kirjoittanut mulle ensin...
Kannattaa sanoo suoraan että tollanen on vähän liikaa, että jos vähän rauhottais menoaan...Älä kuitenkaan ota mitään riippaa niskaasi tai palloa jalkaasi, hän kuulostaa juuri sellaiselta...=)
Tsemppiä. - Juntti
Olen viime aikoina tapaillut muutamia naisia, jotka olivat heti tunkeutumassa omaan elämääni turhan hanakasti. Itselleni tuo on todellinen turn-off. He taisivat ihastua, niinkuin sinunkin tapauksesi. Hieman liikaakin.
- Anniina
En ihmettele yhtään, että sinua moinen käytös ahdistaa. Itse olen törmännyt juuri samantapaisiin miehiin ja ei siitä loppupeleissä ole mitään hyvää seurannut. Liiallinen innokkuus on vienyt halun tutustua enää paremmin, toivottavasti näin ei käy sinun tapauksessasi.
Tuo jokapäiväinen viestittely on kyllä todellakin liikaa ja nainen saisi laittaa jäitä hattuunsa, vaikka olisi kuinka ihastunut. Itse puolestani käyttäydyn ihastuessani liiankin kylmästi, enkä juuri viestittele, vaikka hurjasti tekisi mieli. Parempi se, kuin antaa itsestään epätoivoinen kuva, millaisen tuosta ilman muuta saa.
Kolmikymppinenkin voi ihastua ihan teinin lailla, enkä tuota teinimeiningiksi kyllä kutsuisi, nainen ei vain tunnu tietävän, miten toimia olematta ahdistava. - Anonyymi
Hauska. Nyt kun tätä lukee ja nostaa niin nykyään viestittely on vain hyvä 😭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165