Niskajumi - Kuulo

Kuulo - Niskajumi

Mulla on tällä hetkellä erittäin paha niskajumi ja huomasin,että kuulo jotenkin "alentunut" ja korvissa tasaista "huminaa" tai ei niinkään huminaa vaan voisi kuvailla vaihtelevaa tasaista ääntä kuin vaikka ikään kuin tietokoneen kovalevystä lähtevää esim...aivan kuin istuisi koko ajan tietokoneen tai jonkun muun laitteen vieressä.Myös silmiä särkee.Aika merkillistä,mutta voiko nuo johtua pahasta niskajumista,jonka kaltaista en ole kuunaan kokenut.Hieroja tekee parhaansa mutta eihän se hetkessä auvaudu todellakaan.

3

1894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vika rahikaisella, niskat vaikuttavat näköön ja kuuloon hyvinkin paljon.

Verenpaineesi voisit tietty tsekata, ellei aivan äskettäin oo mitattu.

• ihana hiljaisuus

Minulla korvat "soi" toista vuotta ja viimein syykin selvisi, kaula ja niskalihakset todella pahasti jumissa. Lääkäri selitti asian näin että lihasten seassa kulkee verisuonia jotka kulkeutuvat korvaan ja kun lihas "jumittaa" menee verisuonet lyttyyn ja verenvirtaus samalla muuttuu--->tästä ääni.
      Nyt olen fysioterapiassa käynyt 10 kertaa ja viimein alkaa helpottaa,6päivää peräkkäin jo "hiljaisuutta". Joten kärsivällisyyttä, kyllä ne hoidot vielä Sinuakin auttavat:)

• Johtuu ja voi

Nyt 3 päivä hierontaa peräkkäin ja olikin raju hieronta.Niskat saatu kunnolla auki ja lisäksi tehtiin kollageeniterapiaa joka kyllä aikas rajua meininkiä - ei niinkään satu mutta tavallaan sattuu :-) Muhkeet mustelmat tulossa ympäri selkää kun lihaskalvoja irroteltiin ja suoristeltiin.Todella pätevää toimintaa.Itselläni olivat lihaskalvot lapojen alla täysin "rullalla" sekä samoin niskassa ja takaraivolla tai menneet osittain vääriin paikkoihin.Eipä sitä ihmispoloinen todellakaan tässä maailman menossa muista mistä aineista on tehty ja mitkä asiat pitävät kunnossa,pystyssä ja hyvässä toimintakyvyssä.Nyt odotan vielä korvien palautuvan normaaliksi.Tietysti rankan hieronnan jälkeen on jännitystä,kipua,jomotusta jne....mutta huomenna olen luottavaisempi.Joka tapauksessa ammatti-ihminen sai 3 x 1h hieronnalla minut "kuntoon"!Loistavaa työtä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6605
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2275
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1857
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      84
      1245
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      97
      1032
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      970
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      82
      927
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      833
    9. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      830
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      147
      757
    Aihe