Haluan vain kertoa kaikille kampaajaongelmista kärsiville tai vaan uutta tukkaa kesäksi halajaville, että kävin Prof Helsingin hiuskoulussa kampaajalla. Ja, että hiuksieni väristä ja leikkauksesta tuli ihan mielettömän hieno, eikä maksanut kuin vaivaiset 30€!! (leikkaus ja väri) Kampaajani oli Sini niminen opiskelija ja ihan mielettömät tiedot jo nyt, vaikka koulua oli käyty 4kk!
Suosittelen kokeilemaan ainakin kertaalleen, sillä en ole vielä koskaan saanut noin hyvää palvelua kampaamossa! Hintalaatusuhde ei todellakaan ole koulunpuolella kohdallaan, nimittäin opiskelijat tekevät työtä selkeästi alihintaan!
Hän mm. kertoi minulle miten hänen mielestään hiuksia kannattaa hoitaa ja leikata ilman ohennussaksia ja kerrostaa mahdollisimman vähän, koska suomalainen hius on jo valmiiksi hentoa ja ohutta. Hän selitti mm. että kerrostaminen toimii lähes poikkeuksetta ohentamisen tapaan, eikä mitenkään voi tehdä hänen mielestään hiusta paksummaksi. Tyttö leikkasi taakse "porrastukseksi" kutsutun alueen, joten hius näyttää paljon paksummalta! Siis, ei kerrostettu yhtään ja mallini on parempi kuin vuosiin! En ollut kuullut koko porrastuksesta koskaan aiemmin!
Värinä he käyttävät kuulemma Wellaa koulun puolella ja alkukonsultointiin (joka myös oli minulle uutta, siihen käytettiin aikaa 15 minuuttia, että opiskelija sai hyvän kuvan millaista tukkaa itselleni ajattelin) minulle ei tuotu värikarttaa lainkaan, kun sitä kyselin. Sanoi vaan, että värikartan väri ei koskaan tule antamaan oikeaa kuvaa väristä, sillä niissä ei käytetä oikeaa hiusta ja koska pohjatilanne on aina erilainen. Niinpä kuvailin mahdollismman tarkasti millaisen värin haluaisin ja kun kysyin, että mitä väriä hän käytti, niin hän kertoi sekoittaneensa ainakin kolmea väriä halutun lopputuloksen saamiseksi. Hiusvärini ei ole koskaan ollut näin hyvä! Joskus olen tullut kampaajalta jopa vihertävillä hiuksilla ja vasta Prof Helsingin opiskelija osasi selittää ymmärrettävästi mistä se on saattanut johtua.
Liike on nähtävästi Vidal Sassoon ideologiaa toteuttava parturi-kampaamo ja vaikka kampaamon puolelle ei minun budjetillani koskaan tule olemaan asiaa, kivat hinnat, mutta kyllä työn tuloskin näytti ihan järkyttävän hyvältä, mm. eräs nainen halusi kokopää raidat ja niitä tehtiin sentinvälein, josta otettiin vielä osio, siitä sentin osasta osio, joten hiusten kokonaisilme näytti luonnolliselta, eikä vaan nopeasti raidoitetulta pläntiltä!
Olen tosi tyytyväinen itse hiuksiini ja varasin jo uuden ajankin. Halusin vain kertoa hyvät uutiset kaikille hiustensa kanssa painiskeleville, sillä minusta 30 euroa ei ole mitään näin hyvästä työstä!
Prof Helsinki osaa!
6
1718
Vastaukset
- Leenataasvaan
Unohdin laittaa kampaamon yhteystiedot: www.prof.fi
Toivottavasti on apua! :) - hjkhjk
Jos kertoisit vielä että millaisen mallin otit tukkaasi. Sivuilla oli kuvia omituisista, taiteellisista polkkatukista, mutta itse haluaisin pitkät, naiselliset kutrit ja lähinnä lyhentää kuivuneita latvoja.
- piäh
taas mainostusta
- öosihjd
Moi vaan!
Itselläni on olkapäämittainen tukka. Ei siis lyhyt polkka, muttei myöskään kovin pitkä. Tällainen helppo ja kätevä välimuoto. En osaa lainkaan sanoa, miksi sivuilla on ainoastaan polkkatukkaisia malleja, ehkä heidän leikkauksensa vaan ovat onnistuneet parhaiten tai vastaavaa? Mutta kyllä siellä pidempitukkaisiakin asiakkaita oli. :)
- Leena - pokpok
piäh kirjoitti:
taas mainostusta
:)
Onhan tuo tietynlaista mainontaa, mutta en sitä kyllä itse sellaisena alunperin pitänyt, kun olen näin tyytyväinen hiuksiini. Mutta olet oikeassa, mainontaahan tuo on, mutta mitäpä pahaa siinä on, jos se jonkun ongelmaa auttaa? Harva yritysmenestyy ilman minkäänlaista mainontaa, ja heidän toivon menestyvän, sillä muuten joudun palaamaan vanhalle kampaajalleni, mikä kyllä saisi minut raivon partaalle!
- Leena
- öåäå
Heippa,
Olen itsekkin käynyt Profssa ja se on ammitasoltaan aivan mahtava!!! Heitä koulutetaan lähes koko ajan ja koulutusten tulos on aivan omaa luokkaansa. Heillä on valtava tiedonmäärä jokaisella ja taitavia ovat :D Muistaakseni heidän kouluttajat ovat huippuosaajia hiusalalla ;). Ja kaikki uusimmat tiedot ja tuulahdukset tulevat todella nopeasti jokaiselle Profin työntekijälle tietoon mm. kun he käyvät näytöksissä yms. saamassa tietoa uusista jutuista.
On todella ammattitaitoinen ja osaava paikka. Ei ole tullut pettymyksiä.
Ja he todella ottavat jokaisen asiakkaan huomioon. Minäkin kerran toivoin tiettyä väriä hiuksiini, mitä voitaisiin mahdollisesti seuraavalla kerralla laittaa ja kun seuraava kerta oli minulle sopivaa väriä jo valmiiksi mietitty ja se oli aika täydellinen, juuri minulle sopiva. Jokaiselle katsotaan juuri omaan päähän sopiva väriyhdistelmä tai esim. leikkaus. Ja jos on toiveita tai mahd. kuvaa mukana niin aina he osaavat ikäänkuin asettaa sen mallin juuri sinulle sopivaksi... Niin ja he todella haluavat opastaa ja auttaa..kertovat sinulle sopivista tuotteista, miten hoitaa omia hiuksia yms. Ja hinnat eivät ole huimia... ammattimainen lopputulos minulla maksoi kerran noin 60 euroa (monivärjäys (jopa neljää eri väriä) ja leikkaus ja muotoilu). En muista oliko se silloin ensimmäisen hintaluokan mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1755547Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta423792Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom313168Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole513065Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1582836Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten892673Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava282672Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin722387Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt662018Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html1751927