Tietääkö kukaan missä suosikissa tää juttu on kun ryhmä kävi vaateostoksilla lontoossa joskus ehkä 78-80 luvulla? olis kiva löytää kyseinen lehti.
Teddy and Tigerst lontoossa
8
409
Vastaukset
- datsun on paska kies
Löytyiskö Suosikin arkistoista?? Tai huuto.netistä??
- rockdaddy
...löytyis meikäläisen kaapista,vaan eipä olisi kaupan.
- TeddyBoy
Mr Twist tiedä asiasta mitään?
- Terrey
Toi Lontoon jutut olivat -78 syksyn Suosikissa...numeroa en valitettavasti muista tarkasti mutta
vuodesta olen varma koska ko kuteet on jo Burn It Up levyn kannessa ja levy ilmestyi jouluksi -78.- rockdaddy
3.7 Teddy ja Tigers keikkaili Imatralla.Aikka oli mennyt huonoon kuntoon,eli alkomahoolia liikaa. Lauloi kyllä yllättävän hyvin ulkoinen egonsa huomioiden.Ikävä juttu,meikäkin kuunnellut bändiä jo 70-luvulta alkaen.
- Rokki vanhus
Aikan levyn kannessa käyttämä drape-takki löytyy komerosta. =)
- Paksu Jaska
Rock'n'roll on a saturday night. Espanjalaista Teddy fanitusta!
http://www.rockers.es/FORO/tabid/315/forumid/15/threadid/198517/scope/posts/Default.aspx
- no rock
espanjalaiset ei osaa rokata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996