Minulla on vakava ongelma siitä että olen saanut 50 v morsiameni kiinni pari kertaa että hän varastaa rahaa minun lompakosta. Ensin epäilin mutta en ollut varma ja sitten laitoin rahaa erilaisia seteleitä monet laskin summan ja olin merkinnyt joka ainoan setelin ja taas oli poissa aamulla 50 euroa siis illalla tai yöllä otettu.
Nyt kysyin miten on mahdollista ja sain kaikenlaisia sekaisia vastauksia joihin ei kukaan usko. Sitten hän antoi minulle sen 50 euron kun luulen vaan. Ikävää olikin se että oli merlitty seteli ja se tuli suoraan hänen pussistaan. Olen tämän naisen kanssa seurustellut vuoden ajan ja nyt on tullut kauhea luottamuspula tämän kihlattuni päälle.Hän on 50v mutta kuinka voin luottaa enää kertaakaan vaikka lupasi että se oli viimeinen kerta.
Onko ajatukseni oikea että lähetän hänet edelleen menemään siis kenkää perseeseen vai mikä olisi teidän viisaampien näkemys??? Auttakaa nyt minua kun olen tiehaarassa kyllä ja ei. Haluan vaan tarkastaa kantanin ennenkö teen mitään. Neuvoistanne etukäteen kiitellen: SAMI
Törkeä varkaus
8
704
Vastaukset
- rehellinen....
Kleptomaanit eivät parane, ainakaan helposti. Miten voisit luottaa häneen muissakaan asioissa, jos joutuisit koko ajan olemaan varuillasi ja 'laskemaan hopeitasi'? Parisuhteen pitää perustua luottamukselle, eikö?
- varas_on-varas
Eihän tässä ole kahta sanaa - pistä morsio pihalle. Miten voisit häneen enää luottaa ja millaista parisuhdetta se sitten muka on kun ei voi luottaa toiseen?
- aiheuttaa
joskus myös tämän tyyppistä ongelmaa,et on pakko varastaa!!?? Vaihdevuosi ongelmiin löytyy hyviä lääkkeitä,joten kannattaa keskustella lääkärin kanssa!!!??? Muuten verikokeessa (hormonikoe) selviää,onko vaihdevuodet alkaneet!!??
- just juu..
vai vaihtareiden piikkiin panet varkaudet?!
sulla on kai jotain viisikymppisiä (oman ikäisiä?) naisia vastaan?
alkuperäisen tarina tuntuu muutenkin ufo-jutulta tai sitten varastava nainen on venakko tai virotar? - Viihdevuosien
just juu.. kirjoitti:
vai vaihtareiden piikkiin panet varkaudet?!
sulla on kai jotain viisikymppisiä (oman ikäisiä?) naisia vastaan?
alkuperäisen tarina tuntuu muutenkin ufo-jutulta tai sitten varastava nainen on venakko tai virotar?piikkiin,koska TIEDÄN sen aiheuttavan tämmöstä käyttäytymistä!!!! Miks tää muija varastaa......no sitähän muijaa nyt ei enää oo!!!!???? Mulla taas ei oo ketään,eikä minkään ikäsiä vastaan yhtään mitään....ei ees sua!!??
- :DDD
Viihdevuosien kirjoitti:
piikkiin,koska TIEDÄN sen aiheuttavan tämmöstä käyttäytymistä!!!! Miks tää muija varastaa......no sitähän muijaa nyt ei enää oo!!!!???? Mulla taas ei oo ketään,eikä minkään ikäsiä vastaan yhtään mitään....ei ees sua!!??
Aina tietenkin voi syyttää vaihdevuosia vaikka mistä käytöksestä, taidan itsekin ottaa moisen käyttöön.... ;) Totuus on kuitenkin toinen, jos joku on epäluotettava niin silloin on sitä. Voihan sitä aina vedota esim. päänsärkyyn, huonovointisuuteen tai muuten vaan ajatuskatkolla mutta on toinen asia että mihin itse uskoa.
Mutta tämä ^ oli kyllä vuoden vitsi, "vaihdevuoden aiheuttavat varkauksia" :DDDDDDDDD
- ei vielä 50
Olen lukenut paremmin kirjoitettua fiktiota lukemattomia kertoja.
Arvosanasi asteikolla 4-10: 5-
Kaikki 50-vuotiaat aikovat vetää sinut joukkokanteella oikeuteen herjauksesta. :D- Menikö jakeluun..
LÄSKI!!! se oli ihan suominainen ja keski-suomesta kotoisin, työnnä se joukkokanne hanuriisi..
Ota pääsi päivänvaloon..!! nainenkin voi varastaa!! jätin tämän kleptomaanin ja siirryin nuorempaan.
Ei yhtään PUUMANAISTA ENÄÄN:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849