Unique art työn laatu

Ulla23

Mikä on Hämeenlinnassa toimivan Unigue artin tatskojen laatu? En löytänyt galleriaa kyseisen liikkeen sivuilta.

16

3853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yjktr

Laatu on hyvä. Tatuoijan tyyli tosin täysin omanlaisensa, uniikki.
      Asiahan ei ole huono, mutta jos haet "massa tatskaa" sitä tuskin saat. Suosittelen kyllä ja sivuillahan mainitaan, että "galleriaan" voit tutustua liikkeessä.
      Sehän kertoo liikkeen laadusta, ei tarvitse mainostaa tehdyillä kuvilla. No huonoa siinä on ainoastaan, jos asustelee kauempana, mutta kaiketi puskaradio toimii parhaana mainostuksena.
      Kuulemma tulossa uudet sivut, jossa mallikuviakin, kuulemma!

• saa sanoa!

Mutta kaiken pitäisi toimia. Kaikki lähtee jo siitä, kun luodaan luottavaista suhdetta asiakkaaseen.
        Jos on kiire ja tilauksia pitkälle eteenpäin, niin ymmärrän. Ja jos sanotaan milloin voi varata uusia aikoja jota asiakas jäikin odottelemaan, niin sama toistui taas. Ei aikoja. Piirustuksen saisi, jonka kanssa sitten matka jatkuisi toiseen liikkeeseen :)
        Muutoin ok. Yritystä toki on. Muttei maksupolitiikkakaan kulje aivan käsikädessä. Maksat piirustuksesta...
        jopa melko paljon ja sinulla on vain se. Suosittelen katsomaan liikkeelle annettuja muita sivuja mitä huomasin vuodelta 2008 !
        Jokatapauksessa tiedän tästä liikkeestä sekä erittäin positiivista että negatiivista.
        Omistaja ei suosittele alueen muita kollegoita tietämäni mukaan?! Vaikka jokin liike alueella pystyssä jo vuosia?!

• tatuoitu..

Olen myös ottanut tatuoinnin unique artissa ja olen tulokseen enemmän kuin tyytyväinen. Säteen tekemät tatuoinnit ovat tarkkoja ja hyvälaatuisia toisin kuin perus massatatuointiliikkeet.. Suosittelen lämpimästi!

• Katti ?

Katselin galleriaa Realistes eikä kovin hääviltä näyttänyt verrattuna esim. vaikka Rossiin. Jos tosiaan panostaa piirtämiseen kuten antaa ymmärtää niin parantamisen varaa on reilusti. Kat von d on aivan eri tasolla kun Säde.

• =Ö_Ö=
        Katti ? kirjoitti:

Katselin galleriaa Realistes eikä kovin hääviltä näyttänyt verrattuna esim. vaikka Rossiin. Jos tosiaan panostaa piirtämiseen kuten antaa ymmärtää niin parantamisen varaa on reilusti. Kat von d on aivan eri tasolla kun Säde.

Vähän ihmetyttää mihin on tuon liikkeen alkuperäinen uniikki-idea kadonnut, aiemmin siellä luvattiin ettei asiakkaiden kuvia julkaista jotta muut eivät pääse niitä kopioimaan.

• vastaus taas

Ei moitetta näistä tatuoinneista. Suosittelen lämpimästi. Ja erityisesti ideoimaan itse ja siitä jatketaan.
      Itse olen mieltynyt tähän paikkaan sekä ollut myös erit. tyytyväinen HKI "Duck`s Tattoo "liikkeeseen,
      tosin jo vuosia sitten, mutta jos taso pysynyt samana. Moi.

• Ulla23

Siellä on myös tatuointi koulutusta, en oikein jaksa uskoa et muutaman viikon koulutus tekee tatuoijan?

• triini
        Ulla23 kirjoitti:

Siellä on myös tatuointi koulutusta, en oikein jaksa uskoa et muutaman viikon koulutus tekee tatuoijan?

=)) ei tee tatuoijaa ei. Mutta sillä saa aika varmasti etulyöntiaseman hakiessa esim. harjoittelijaksi.
        Toki jonkinlaisen taidon kykenee saamaan kotitreenauksella. Harvalla vaan on ammattilaista apuna.
        Itse katsellut ulkomaiden tarjontaa tuossa tatuoinnin peruskoulutus rintamalla.
        Täytyypä tutustua tuohon paremmin.

• 32
        triini kirjoitti:

=)) ei tee tatuoijaa ei. Mutta sillä saa aika varmasti etulyöntiaseman hakiessa esim. harjoittelijaksi.
        Toki jonkinlaisen taidon kykenee saamaan kotitreenauksella. Harvalla vaan on ammattilaista apuna.
        Itse katsellut ulkomaiden tarjontaa tuossa tatuoinnin peruskoulutus rintamalla.
        Täytyypä tutustua tuohon paremmin.

Rahastusta tuo koulutus on ei mitään muuta. Jos hakee harjoittelijanpaikkaa tatuointiliikkeestä niin ei ole mitään väliä onko ikinä edes koskenut tatuointikoneeseen, ainoa millä on väliä on luovuus ja piirustustaito! Niistä näkee onko potentiaalia alalle vai ei, joten kannattaa keskittyä niiden kehittämiseen.

• eg4e
        32 kirjoitti:

Rahastusta tuo koulutus on ei mitään muuta. Jos hakee harjoittelijanpaikkaa tatuointiliikkeestä niin ei ole mitään väliä onko ikinä edes koskenut tatuointikoneeseen, ainoa millä on väliä on luovuus ja piirustustaito! Niistä näkee onko potentiaalia alalle vai ei, joten kannattaa keskittyä niiden kehittämiseen.

:)) God has spoken!

Kun aina kaikkeen löytyy näitä jeppejä joille on yksi ja ainoa tapa/vaihtoehto edetä asioissa niin selvennetään. Osalle tatuoijia ei merkitse mitään onko harjoittelija koskenut tatuointikoneeseen joillekkin taas sillä on suuri merkitys. Ettei siis tarvitse opettaa enää miten päin sitä luuttua pidetään kädessä. Siis faktaa asiaan ei voi esittää. Idiootti näin väittää tai sitten tuntee jokaisen tatuoijan mielenliikkeet.

Mielestäni tuollainen opetus on mainio, jos fyrkkaa löytyy. Tiedän, että vastaaviin kurssituksiin maailmalla sisältyy yli puolet ajasta piirtämistä (siitähän se tatuoiminen lähtee) eikä siis koneella hakkaamista sikaan. Siksi olen samaa mieltä, että harjoittelijan tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluu nöyryys, piirustustaito ja mielikuvitus kyllä. Siis luulisin opetuksen tässäkin tapauksessa sisältävän myös piirtämisopetusta.

• TRE 22
        eg4e kirjoitti:

:)) God has spoken!

Kun aina kaikkeen löytyy näitä jeppejä joille on yksi ja ainoa tapa/vaihtoehto edetä asioissa niin selvennetään. Osalle tatuoijia ei merkitse mitään onko harjoittelija koskenut tatuointikoneeseen joillekkin taas sillä on suuri merkitys. Ettei siis tarvitse opettaa enää miten päin sitä luuttua pidetään kädessä. Siis faktaa asiaan ei voi esittää. Idiootti näin väittää tai sitten tuntee jokaisen tatuoijan mielenliikkeet.

Mielestäni tuollainen opetus on mainio, jos fyrkkaa löytyy. Tiedän, että vastaaviin kurssituksiin maailmalla sisältyy yli puolet ajasta piirtämistä (siitähän se tatuoiminen lähtee) eikä siis koneella hakkaamista sikaan. Siksi olen samaa mieltä, että harjoittelijan tärkeimpiin ominaisuuksiin kuuluu nöyryys, piirustustaito ja mielikuvitus kyllä. Siis luulisin opetuksen tässäkin tapauksessa sisältävän myös piirtämisopetusta.

Ei välttämättä lähde piirtämisestä, miami inkin Carver oli huono piirtäjä aloitellessaan ja nyt on huippu tatskaaja. Auttaahan piirustustaito asiaa mutta se ei ole vältämätön, tiedän yhen oppilaan joka osas piirtää mut tatskaamisesta ei tule yhtään mitään.

• sdfert
        TRE 22 kirjoitti:

Ei välttämättä lähde piirtämisestä, miami inkin Carver oli huono piirtäjä aloitellessaan ja nyt on huippu tatskaaja. Auttaahan piirustustaito asiaa mutta se ei ole vältämätön, tiedän yhen oppilaan joka osas piirtää mut tatskaamisesta ei tule yhtään mitään.

No jees. Carverin vanhemmat ovat/olivat taiteilijoita, joten voispa kuvitella "ettei omena kauas puusta pudonnut". Muistelen Carverin maalanneen kankaalle jonkin karpin. Se duuni ainenkin kertoo, että taiteellista näkemystä on. Joten en usko hänen aivan tavallinen tossunkuluttaja olleen edes aloittaessaan.
        Todellisuudessa Carver on käynyt taidekoulua, joten onko hän ollut kehno piirtämään, mutta loistava maalaamaan?.

Piirustustaito käsitteenä, tai kuinka hyvä siinä on perustuu tasan mihin verrataan tai kuka on arvostelijana. Itse pidän itseäni aivan normina piirtäjänä ja jollekulle olen älyttömän hyvä. Pitäiskö kulkea pää pilvissä vai näyttää kehujalle aidosti hyvä piirtäjä, jos tämä ei vaan ole sattunut tapaamaan loistavia taiteilijoita. Itse vertaan aina taitojani loistaviin ja siten pysyn nöyränä eikä päässä ala lotina.
        Olisiko siis parempi sanoa, että harjoittelija on taiteellisesti lahjakas, kuin hyvä piirtämään, näin väistettäisiin turha jossittelu.

• TRE22
        sdfert kirjoitti:

No jees. Carverin vanhemmat ovat/olivat taiteilijoita, joten voispa kuvitella "ettei omena kauas puusta pudonnut". Muistelen Carverin maalanneen kankaalle jonkin karpin. Se duuni ainenkin kertoo, että taiteellista näkemystä on. Joten en usko hänen aivan tavallinen tossunkuluttaja olleen edes aloittaessaan.
        Todellisuudessa Carver on käynyt taidekoulua, joten onko hän ollut kehno piirtämään, mutta loistava maalaamaan?.

Piirustustaito käsitteenä, tai kuinka hyvä siinä on perustuu tasan mihin verrataan tai kuka on arvostelijana. Itse pidän itseäni aivan normina piirtäjänä ja jollekulle olen älyttömän hyvä. Pitäiskö kulkea pää pilvissä vai näyttää kehujalle aidosti hyvä piirtäjä, jos tämä ei vaan ole sattunut tapaamaan loistavia taiteilijoita. Itse vertaan aina taitojani loistaviin ja siten pysyn nöyränä eikä päässä ala lotina.
        Olisiko siis parempi sanoa, että harjoittelija on taiteellisesti lahjakas, kuin hyvä piirtämään, näin väistettäisiin turha jossittelu.

Muistaakseni äiti oli/on taiteilija ei isä.

• .......
        TRE22 kirjoitti:

Muistaakseni äiti oli/on taiteilija ei isä.

Mun mielestä se oli just se isä eikä äiti?

• häxä

ryöstöpulju seon, ottavat hirmusen taksan ihan mitättömistäkin jutuista. jos sinne ees saa varattua aikaa kun tuntuvat vievän hommaa kokoajan enemmän pelkän piirustamisen puolelle, jota eivät ees niin hyvin osaa ettäse kannattais. parempiakin liikkeitä on ja niihin ainakin ite omat rahani mieluumin kiikutan!

• ei tää paska toimi

ja mitkä ihmeen uniikki tatuoinnit? kaikkihan tekee uniikkeja tatuointeja ei ne mitään massaa oo ei kukaan tatskaaja tee toisen tatskaajan tekemää kuvaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15750
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3769
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      289
      2491
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      129
      1784
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1493
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      383
      1445
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1233
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1193
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      952
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      925
    Aihe