Nutrilett hinta..!!

Minä vain!

Olen seurannut juttuja nutraajista aika kauan nyt ja tästä innostuneena aloitin viikko sitten itsekin.Suloiset aloitusmittani oli maanantaina 10.05 119,6 kiloa ja tänään 15.05 116,3..ja vaikeeta on! Mutta oma vika..;) Asiaan! Moni teistä tilaa tuotteita jostain postimyynnistä..ihan ok,mut aika jumalattoman kalliita ovat mun mielestä!!! Turun seudulla nytkin on Tarjoustaloissa(ja muissa ketjun liikkeissä) Naturdiet 12pussia/pkt 9,95e ja nutrilett 15pss/pkt 15,95!!Ei paha..Ja joka paikasta löytyy Lidl,jossa nutriletit on 15pss/pkt 17,95e.Ja tämä vaan jos jotain muutakin ottaa päähän ylipainoisten rahastus!!Jokainen saa lykätä rahansa mihin haluaa..mutta hitonmoinen säästö pienellä vaivalla..jää sit enemmän millä ostaa pienempiä vaatteita..;)Hauskaa Kesää Kaikille.

14

5562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no !

      Jos kuitenkin mietit, että yksi pussi maksaa euron, niin päivän ruuan hinnaksi tulee 5 euroa. Aika köyhät eväät saa olla, että normaaliruualla sen alle pärjäät. Nutrausaikana siis pelkästään säästät rahaa kun muuhun ruokaan ei mene mitään.


      Toki jos hinta harmittaa (joka varmasti oikeasti on yläkanttiin kun miettii valmistuskustannuksia), niin miksi et koostaisi itse tuollaista jauhetta ? Riittävällä tiedolla ravinnosta pystyt itsekin tekemään omat drinkkisi niin, että siinä on kaikki tarvittavat mutta ovat VLC.

      • -32

        aloittajan pointtia jutussa?? Hän imetteli miksi ihmiset TILAAVAT NETISTÄ ESIM. NUTRILETT-VALMISTEITA!!

        Se kun tosiaan tulee kalliiksi verrattuna siihen että käy ostamassa sen jostain normikaupasta ja seurailee tarjouksia.

        Itse sain nutraamalla 32 kg pois, poissa ne ovat pysyneetkin. Täynutrasin 3 kuukautta. Käytin joskus LCD-tuotettakin, sen hyvien makujen vuoksi.


      • Minä vain!
        -32 kirjoitti:

        aloittajan pointtia jutussa?? Hän imetteli miksi ihmiset TILAAVAT NETISTÄ ESIM. NUTRILETT-VALMISTEITA!!

        Se kun tosiaan tulee kalliiksi verrattuna siihen että käy ostamassa sen jostain normikaupasta ja seurailee tarjouksia.

        Itse sain nutraamalla 32 kg pois, poissa ne ovat pysyneetkin. Täynutrasin 3 kuukautta. Käytin joskus LCD-tuotettakin, sen hyvien makujen vuoksi.

        Onnea aivan uskomattomasta suorituksesta!! Olen tuo hinnan ihmettelijä/aloittelija. Haluaisin kysyä, että piditkö missään vaiheessa "ruokapäiviä"? Ja oliko sinulla ummetus,yms.oireita ekan viikon jälkeen?Miten hoitelit sosiaalitilanteet:perhe,työpaikka..Kun minulla jo kävi niin,että asiakas jonka vein lounaalle ei suostunut syömään jos minäkään en syö.Eli kun en halua tehdä mitään ohjelmanumeroa tästä.Vähän sama kun sanois juopolle,että ota nyt tän kerran.Kiitos jos vastailet..Nimimerkki:"Kaikki tuki on tarpeen..:)"


      • -32
        Minä vain! kirjoitti:

        Onnea aivan uskomattomasta suorituksesta!! Olen tuo hinnan ihmettelijä/aloittelija. Haluaisin kysyä, että piditkö missään vaiheessa "ruokapäiviä"? Ja oliko sinulla ummetus,yms.oireita ekan viikon jälkeen?Miten hoitelit sosiaalitilanteet:perhe,työpaikka..Kun minulla jo kävi niin,että asiakas jonka vein lounaalle ei suostunut syömään jos minäkään en syö.Eli kun en halua tehdä mitään ohjelmanumeroa tästä.Vähän sama kun sanois juopolle,että ota nyt tän kerran.Kiitos jos vastailet..Nimimerkki:"Kaikki tuki on tarpeen..:)"

        Kiitos onnitteluista.

        En pitänyt ns. ruokapäiviä ollenkaan, täysnutrasin koko ajan. Sen sijaan söin joka päivä salaatin (voisit vaikkapa tilata sellaisen esim. lounaalla).

        Salatti milloin mistäkin salaatista, siihen paprikaa, kurkkua, tomaattia, selleriä, sipulia ym., niitä sallittuja ruoka-aineita.

        Alussa oli ummetusta, käytin siihen ViSiblin tuotetta, sitä sinistä jossa ei ole sokeria. Lääkäri sitä suositteli. Myydään apteekeissa. Ei laiskista suolta tms.

        Minusta se auttoi kovasti, se ja ennen kaikkea se, että joi tarpeeksi. Pääasiassa join vettä, maustoin sitruunalla, kurkulla, mintulla ym. Jääkaapissa oli aina kaksi kannullista vettä. Sellaiset kolmisen litraa vuorokaudessa tuli juotua. Toki ostin sitten kivennäisvesiäkin, pääasiassa maustettuja.


        Perheelle tein ihan normisapuskaa. Tutuille kerroin että nutraan, kukaan ei loukkaantunut vaikken kyläilyreissuilla ottanutkaan niitä pullia ja sen seitsemää sorttia:)))

        Sinuna tilaisin ihan perussalaatin ulkona syödessä, ilman kastiketta tietty. Itse sekoitin salaattikastikkeen sitruunamehusta, vedestä ja Canderell-makeutusaineesta. Ai niin ja esim. tuoreita herkkusieniä lisäsin salaattiin (en pidä purkissa olevista).

        Kaikki kaalit ovat sallittuja josta kaalien ystävänä olin tyytyväinen. Höyrytin kukkakaalia, parsakaalia ja valko-sekä punakaalia.

        Minulle kävi tuossa nutrailussa siten, että sen lopeutus olikin yllättävän vaikeata, olisin voinut jatkaa sitä, oli aika vaikea aloittaa normaaliruokailu. Toki tein sen asteittain mutta vaikeaa se oli. Olin jotenkin niin tottunut nutraamiseen, en kaivannut (vaikka olin ollut ja olen edelleen, tosin itsekurilla selviän nyt, aikamoinen syöpöttelijä) normiruokaa.

        Ja kun kiloja karisi niin liikunnasta tuli todella tärkeä, jossain vaiheessa ammuin sen kanssa yli, kävelykilometrejä kertyi joskus ihan älyttömät määrät per vuorokausi. Ymmärrän ihmisten liik.addiktiot tuon kokemuksen jälkeen. Toki liikunta on aina hyväksi, kohdallani se vain meni yli järjen, siihen tulikin sitten penikkataudin myötä stoppi. Jalat sanoivat yht.työnsä irti, oli pakko ottaa iisimmin.

        Toivon sinulle oikein antoisia nutrailuhetkiä, kyllä se siitä!!

        Vastaan mielusti jos sinulle tulee jtkn mieleesi.


      • Minä vain!
        -32 kirjoitti:

        Kiitos onnitteluista.

        En pitänyt ns. ruokapäiviä ollenkaan, täysnutrasin koko ajan. Sen sijaan söin joka päivä salaatin (voisit vaikkapa tilata sellaisen esim. lounaalla).

        Salatti milloin mistäkin salaatista, siihen paprikaa, kurkkua, tomaattia, selleriä, sipulia ym., niitä sallittuja ruoka-aineita.

        Alussa oli ummetusta, käytin siihen ViSiblin tuotetta, sitä sinistä jossa ei ole sokeria. Lääkäri sitä suositteli. Myydään apteekeissa. Ei laiskista suolta tms.

        Minusta se auttoi kovasti, se ja ennen kaikkea se, että joi tarpeeksi. Pääasiassa join vettä, maustoin sitruunalla, kurkulla, mintulla ym. Jääkaapissa oli aina kaksi kannullista vettä. Sellaiset kolmisen litraa vuorokaudessa tuli juotua. Toki ostin sitten kivennäisvesiäkin, pääasiassa maustettuja.


        Perheelle tein ihan normisapuskaa. Tutuille kerroin että nutraan, kukaan ei loukkaantunut vaikken kyläilyreissuilla ottanutkaan niitä pullia ja sen seitsemää sorttia:)))

        Sinuna tilaisin ihan perussalaatin ulkona syödessä, ilman kastiketta tietty. Itse sekoitin salaattikastikkeen sitruunamehusta, vedestä ja Canderell-makeutusaineesta. Ai niin ja esim. tuoreita herkkusieniä lisäsin salaattiin (en pidä purkissa olevista).

        Kaikki kaalit ovat sallittuja josta kaalien ystävänä olin tyytyväinen. Höyrytin kukkakaalia, parsakaalia ja valko-sekä punakaalia.

        Minulle kävi tuossa nutrailussa siten, että sen lopeutus olikin yllättävän vaikeata, olisin voinut jatkaa sitä, oli aika vaikea aloittaa normaaliruokailu. Toki tein sen asteittain mutta vaikeaa se oli. Olin jotenkin niin tottunut nutraamiseen, en kaivannut (vaikka olin ollut ja olen edelleen, tosin itsekurilla selviän nyt, aikamoinen syöpöttelijä) normiruokaa.

        Ja kun kiloja karisi niin liikunnasta tuli todella tärkeä, jossain vaiheessa ammuin sen kanssa yli, kävelykilometrejä kertyi joskus ihan älyttömät määrät per vuorokausi. Ymmärrän ihmisten liik.addiktiot tuon kokemuksen jälkeen. Toki liikunta on aina hyväksi, kohdallani se vain meni yli järjen, siihen tulikin sitten penikkataudin myötä stoppi. Jalat sanoivat yht.työnsä irti, oli pakko ottaa iisimmin.

        Toivon sinulle oikein antoisia nutrailuhetkiä, kyllä se siitä!!

        Vastaan mielusti jos sinulle tulee jtkn mieleesi.

        Päivä on pelastettu..takerruin liikaa sanaan täysnutraus!! Päässäni oli et vaan ja ainoastaan pussit. Suksin tästä kauppaan tomaatti-osastolle.Eipä siellä muuta ollutkaa kun leipää ja vihanneksia kun läskit puuttuu hyllystä vieläkin..KIITOS!


      • heipsss
        Minä vain! kirjoitti:

        Päivä on pelastettu..takerruin liikaa sanaan täysnutraus!! Päässäni oli et vaan ja ainoastaan pussit. Suksin tästä kauppaan tomaatti-osastolle.Eipä siellä muuta ollutkaa kun leipää ja vihanneksia kun läskit puuttuu hyllystä vieläkin..KIITOS!

        Hei! Mä olen täysnutrannut kuukauden ja siinä lähti 10,1kg, sitten vähän pakosta seuraavat 3 viikkoa meni ilman nutreja, tuli syötyä normaalia ruokaa mutta myös herkuteltua kavereiden kanssa, mutta kiloja ei tullut lisää onneksi enempää kuin 2,5kg, ja nekin lähtee parissa päivässä. Nyt taas täysnutria ainakin kesäkuun alkuun asti ja sitten kesä osanutraillen. Aloituspaino oli mulla melkein sama kuin sulla, ensimmäisellä aloituskerralla oli 118,9, sitten tulin kipeäksi ja nutrit jäi, sitten paino oli 122kg, nyt 114,5


      • pinkku-84
        -32 kirjoitti:

        Kiitos onnitteluista.

        En pitänyt ns. ruokapäiviä ollenkaan, täysnutrasin koko ajan. Sen sijaan söin joka päivä salaatin (voisit vaikkapa tilata sellaisen esim. lounaalla).

        Salatti milloin mistäkin salaatista, siihen paprikaa, kurkkua, tomaattia, selleriä, sipulia ym., niitä sallittuja ruoka-aineita.

        Alussa oli ummetusta, käytin siihen ViSiblin tuotetta, sitä sinistä jossa ei ole sokeria. Lääkäri sitä suositteli. Myydään apteekeissa. Ei laiskista suolta tms.

        Minusta se auttoi kovasti, se ja ennen kaikkea se, että joi tarpeeksi. Pääasiassa join vettä, maustoin sitruunalla, kurkulla, mintulla ym. Jääkaapissa oli aina kaksi kannullista vettä. Sellaiset kolmisen litraa vuorokaudessa tuli juotua. Toki ostin sitten kivennäisvesiäkin, pääasiassa maustettuja.


        Perheelle tein ihan normisapuskaa. Tutuille kerroin että nutraan, kukaan ei loukkaantunut vaikken kyläilyreissuilla ottanutkaan niitä pullia ja sen seitsemää sorttia:)))

        Sinuna tilaisin ihan perussalaatin ulkona syödessä, ilman kastiketta tietty. Itse sekoitin salaattikastikkeen sitruunamehusta, vedestä ja Canderell-makeutusaineesta. Ai niin ja esim. tuoreita herkkusieniä lisäsin salaattiin (en pidä purkissa olevista).

        Kaikki kaalit ovat sallittuja josta kaalien ystävänä olin tyytyväinen. Höyrytin kukkakaalia, parsakaalia ja valko-sekä punakaalia.

        Minulle kävi tuossa nutrailussa siten, että sen lopeutus olikin yllättävän vaikeata, olisin voinut jatkaa sitä, oli aika vaikea aloittaa normaaliruokailu. Toki tein sen asteittain mutta vaikeaa se oli. Olin jotenkin niin tottunut nutraamiseen, en kaivannut (vaikka olin ollut ja olen edelleen, tosin itsekurilla selviän nyt, aikamoinen syöpöttelijä) normiruokaa.

        Ja kun kiloja karisi niin liikunnasta tuli todella tärkeä, jossain vaiheessa ammuin sen kanssa yli, kävelykilometrejä kertyi joskus ihan älyttömät määrät per vuorokausi. Ymmärrän ihmisten liik.addiktiot tuon kokemuksen jälkeen. Toki liikunta on aina hyväksi, kohdallani se vain meni yli järjen, siihen tulikin sitten penikkataudin myötä stoppi. Jalat sanoivat yht.työnsä irti, oli pakko ottaa iisimmin.

        Toivon sinulle oikein antoisia nutrailuhetkiä, kyllä se siitä!!

        Vastaan mielusti jos sinulle tulee jtkn mieleesi.

        Heippa kaikki!

        Itse olen vasta aloittanut 21.5 tämän laihdutuksen, tavoitteena on 10-20kg painan nyt 85kg -1kg lähtenyt =) ja pituutta 174cm eli liikaa ei saa laihtua, olen aina ollut isomman kokoinen kuin muut sisarukseni ja olen kokeillut kaikennäköistä juttuja. Tuohon Nutrilettiin olen nyt vasta tutustunut. Miten tuo nutrilettikuuri toimii..pakkauksessa on kyllä jonkinnäköinen ohje, mutta miten te suosittelette sitä käyttämään?
        Käyn arkisin lounaalla kotiruokapaikassa nyt syönyt salaattia mutta myös välillä kalaa, kanaa lihaa on pikkaisen joukossa ( ei siis todellakaan isoa määrää). Kuntoilen aktiivisesti, töihin pyörällä (12km päivä), lenkillä käyn koiran kanssa ja sitten vielä zumbailen kotona. Onko jotain makuja mitä suosittelette tuossa nutriletissä? itselläni on nyt kanakeitto ja se haiseekin ihan hernekeitolle =) käytän myös naturdiet pirtelöjauhetta ja tänään ostin nutrilett patukkaa.
        "aikaraja" minulla on elokuuhun asti, että jos silloin sais pois tuon 10-20kg (kaverin häät on silloin).


        Kiitos kaikille näin etukäteen =)


    • Tuuli---54 v.

      Minä aloitin nutraamisen kevyesti 2.5., alkupaino 82,2 ja tavoitepaino 72 kg. Eli -10 kiloa pitäisi saada pois. Olen välillä syönyt kevyesti, lähinnä salaattia ja kalaa ja tänään paino on n. 76 kg. Onko teitä nutraajia vaivannut voimattomuuden tunne? Tänäänkin, vaikkakin on ollut hellettä, tuntui etten jaksa oikein mitään. Energiaa olisi pitänyt saada jostain. Olen ennen nutrausta ollut perso makealle ja sitä kaipaan nytkin. Olen syönyt hedelmiä pahimpaan energiavajeeseen ja tietysti myös tomaatia ja kurkkua.

      • -13

        täysnutriin kuulu (liikaa sokeria), mutta kirjoituksesi perusteella et täysnutraakaan.
        Helle vie mehut ainakin minulta tyystin, olen nutreilla tahi en.


      • Tuuli....54 v.
        -13 kirjoitti:

        täysnutriin kuulu (liikaa sokeria), mutta kirjoituksesi perusteella et täysnutraakaan.
        Helle vie mehut ainakin minulta tyystin, olen nutreilla tahi en.

        En ole todella täysnutraaja, vaan yritän kuunnella elimistöäni milloin kaipaan enemmän energiapitoisempaa ruokaa. Tämä laihdutushan on pitkäjänteistä puuhaa, elämäntavan muutosta syömisen suhteen. Suurin haastehan on sitten, kun syöt pelkästään tavallista ruokaa. Mielestäni ei ole yhtä ja ainoaa keinoa laihduttamiseen, vaan jokaisen on löydettävä se omansa.


    • heartshapedglasses

      Itsellä nutrilettin patukat toimii "apuna". Olen nyt laihtunut jotain 24 kg (en omista vaakaa, voi olla pudonnut jo vähän enemmänkin) ruokavaliolla. Olen ajatellut pitää nuo patukat ihan jatkossakin. Ihan maksimissaan olen syönyt niitä 2 viikossa, niinä päivinä kun en ole kotona syömässä. Ei tule ostettua mitään rasvaista pasteijaa tms. Syö vain patukan ja sillä hyvä. Se on helppo pitää mukana ja siisti syödä ihan missä vain. En tiedä onko se nyt kovin vaikuttanut mun painoon, mutta on vähän helpottanut elämää. Itse olen ostanut niitä ihan k-kaupasta. n. 2 e/patukka. Voisihan niitä halvemmallakin jostain kai löytää. Pitää käydä katsastamassa Lidl..

    • Anonyymi

      Minulla tippui ennen lihavuusleikkausta Nuttriletilla 16kg 7 viikon aikana. Nyt tullut vajaa 10kg takas, niin aloitan taas enemmän dieetit. Kana ja Mocca oli mun suosikit.

    • Anonyymi

      Aloitusmitta on hyvin outo ilmaisu punnitustulokselle.

      On syytä huomata että viiden vuorokauden aikana ei olen mahdollisa laihtua (vähentää rasvaa) 119,6 kg - 116,3 kg = 3,3 kg. Se on täysin mahdotonta. Punnitustuloksissa epätarkkuutta aiheuttaa se että ihmisen paino vaihtelee päivän mittaan luokkaa 1 ... 3 kg riippuen punnituksen ajankohdata ja ruokailuajoista ja dehydraatio eli nestevaje voi kasvaa useiden viikkojen ajan (ja sitten ihminen kuolee siihen).

      Jos energian tarve on 2000 kCal/kk niin ihminen voisi laihtua (vähentää läskiä) enintään 250 g/vrk eli viidessä vuorokaudessa 1,25 kg MUTTA se edellyttää että ei syö tuona aikana yhtään mitään (aina on saatava riittävästi vettä vetenä sekä oikea määrä suolaa ja oikea määrä jodia).

      Aniharva kykenee 0 kCal laihdutukseen mutta 1000 kCal energiavaje päivässä on mahdolinen, silloin siis laihtuu viidessä päivässä 625 g.

      On aivan sama mistä nuo kalorit tulevat. Terveellisintä ja halpaa laihdutusdiettiä on saatavilla kaikkien ruokakauppojen HEVI osastolta, täyttävää proteiinia saa kananmunanvalkuaisesta ja hyviä rasvahappoja esim sillistä tai lohesta.

    • Anonyymi

      Tässä mainostetun tuoteen valmistajan kotisivuilta löytyy PDF tiedosto nimeltään ainesosaluettelo-1.pdf se on hakemistossa /wp-content/uploads/2019/04/ainesosaluettelo-1.pdf ja sisältää mainostetun tuoteperheen kaikkien tuotteiden sisältölistan. PDF on sekavasti laadittu, lukijan on syytä huolellisesti varmistaa onko ilmoitettu energiamäärä per 100g vaiko per pussuja/patukka tms.

      Tuoteen valmistajan kotisivuilla lukee: "Tuotetta tulee käyttää yhdessä muiden elintarvikkeiden kanssa osana vähäenergiaista, tasapainoista ja monipuolista ruokavaliota sekä terveitä elämäntapoja." Joka yhtäältä on ironista, sillä pääosa tuotteista ei ole vähäenergisiä vaan enenmmän tai paljon enemmän kuin 350 kCal/100g. Ja toisaalta, valmistajan mukaan tuotetta ei siis saa käyttää yksinomaisena "ravinnon"lähteenä kuten Anonyymi ylempänä kehuskelee.

      Vähäenerginen ei missään tapauksessa ole sellainen jolla on lähes sama energia kuin puhtaassa sokerissa (406 kCal/100g).

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe