En tosiaankaan ymmärrä, miten ihmiset muka ei löydä ketään, naiset valittaa ettei löydä sopivaa kumppania ja elelee vuosia yksikseen.
Musta tuntuu, että koko ajan tutustuu tosi mielenkiintosiin voisko sanoa todella varteenotettaviin mukaviin miehiin. Ainoo vaan, että oon seurustellut ite kohta kuus vuotta, eli ei tarvi enää miestä etsiä. Tutustun helposti uusiin ihmisiin ja monesti baarireissuilla tulee juteltua mielenkiintosten tyyppien kanssa. Eilenkin juttelin miehen kanssa, joka oli tosi mukava. Tuntuu että melkeen joka kerta kun on jossain tutustuu tälläsiin potentiaalisiin "ihanne" miehiin. Ei niitä todellakaan ole vaikea löytää.
Kerron tietenkin, että seurustelen, mutta saahan ihmisten kanssa jutella.
Niin paljon hyviä miehiä
5
511
Vastaukset
- w
ja pitemmän päällekin, kun suhde pysyy kaveriasteella eikä mieskään odota siltä sen enempää. On ihan eri asia, jos olet vapaa ja mies alkaa odottaa sinulta muutakin kuin juttelua ja hauskaa huulenheittoa.
Pitäis ottaa huomioon aina myös olosuhteet ennenkuin alkaa johtopäätökiä tekemään.- - yleensä varattu
Homman juoni onkin siinä, sinä olet avoin keskustelemaan ja voit suhtautua rennosti vieraisiin miehiin, kun olet varattu, mutta vapaat naiset pelaa vaikeastitavoiteltavan roolia ja ovat koppavia. Sellaiset naiset tasokkaammat miehet kiertää kaukaa, itsensä tyhmäksi juoneet sitten lähestyvät näitä.
- Vapaa nainen-
Vapaat naiset varmaankin sen takia "pelaa vaikeastitavoiteltavan roolia ja ovat koppavia" koska eivät ole kiinnostuneita kyseisestä henkilöstä. Miehessä pitää olla tasoa!
- eipäs vaan..
Vapaa nainen- kirjoitti:
Vapaat naiset varmaankin sen takia "pelaa vaikeastitavoiteltavan roolia ja ovat koppavia" koska eivät ole kiinnostuneita kyseisestä henkilöstä. Miehessä pitää olla tasoa!
Juurihan ketjun aloittaja kertoi miten paljon niitä hyviä ihannemiehiä on, ne vaan kiertää kaukaa ne koppavat ja itsekkäät keskustelukyvyttömät naiset. Sellaiset erottaa baarissakin jo kaukaa, nämä naiset ovat omasta mielestään tasokkaita, mutta oikeasti tasokkaat (myös henkisesti) naiset vievät ne parhaat miehet päältä ja vaikeasti tavoiteltavat jäävät ikisinkuiksi, tai joutuvat tyytymään jämiin.
- ....................
Niin no monilla on liian suuret odotukset miehistä...
Esim. Miehen kun pitää olla mukava ja hyvännäköinen.
Kenties käydä töissä ja ansaita "tarpeeksi". Miehen pitää olla huomaavainen, muttei liian kiltti.
Miehen pitää olla sitä ja tätä ihan kuin kaikki mahtuisi samaan pakettiin...
Noh jos tällainen mies löytyy, pitää häneen myös ihastua ja toisinpäin...
Lähestulkoon mahdotonta sanon minä, mutta turha näiden mahdottomien on valittaa... Iteppähän ovat yksinäisyytensä valinneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797