kriisiapua ja äkkiä!

kohtamuumioko

sinne meni se luottamus. Mies petti seurustelun alkuaikana. Sain tietää aikalailla myöhään. ja silloinkin vähän vahingossa. Helvetti. Nyt sitten jälkijunassa tullut niin paha itsetuntokriisi, etten uskalla naamaani laittaa ulos, tämä ei ole provo, vaan aivan oikeasti. Olen linnoittautunut, töista otin vapaata. En voi mennä terassille kun se ahdistaa, lenkille en pysty menemään enää yksin, kaverin tultava mukaan. En ymmärrä, mikä minua vaivaa. Miestä en tahdo nähdä, vaikka haluankin. Ahdistaa. Onko kellään tullut samanlaista tunnetta pettämisen jälkeen, miten selvisitte/selvisittekö siitä?

4

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjosonni

      Peilin eteen tästä asiasta.
      Kaveriasi voisit kehoittaa menemmän peilin eteen - mutta hän tuskin kykenee siihen.

      Sama mitä olet, mitä olisit tehnyt - noin olisi voinut käydä. Tuollaisia sonneja on karsinat täynnä.
      Älä sisintä ja ulkoista itseäsi suomi .. kenties valinnoillesi voit olla hieman kriittinen.
      Tuollaiset sonnit tulisi kaukaa haistaa kohdistaa valinnat jonnekin muualle.

    • ,.-,.-,.-

      sinulle on muodostumassa jonkin sortin fobia ulkona liikkumiselle. henkilöitä jotka haluavat parantua fobioistaan kehoitetaan aina menemään niihin paikkoihin, joissa heitä alkaa ahdistaa. missään tapauksessa et saisi vältellä ulkona liikkumista, muuten ahdistuksesi vain pahenee. juttele asiasta esim. ystäviesi kanssa.
      moni mies pettää, ja se on harvoin naisen vika (ellei nainen ole todella kylmä/etäinen tai ei koskaan suostu seksiin).
      minunkin exä petti minua. ystäväni sanoi eikö ole hirveätä, kun tulee sellainen riittämyyden tunne, ettei ole tarpeeksi hyvä miehille... minulle ei rehellisesti tullut pätkääkään sellaista tunnetta. tiedän olevani kaunis ja haluttu, tiedän, että exäni nautti seksistä kanssani, hän ei vain ollut valmis sitoutumaan/päästämään minusta irti, ja teki jotakin todella typerää.
      osta vaikka kaunis punainen mekko, hymyile itsellesi joka aamu peilin edessä ja panosta ulkonäköösi enemmän, jotta tunnet itsesi entistäkin viehättäväksi. minä aloitin vähän aikaa sitten tankotanssiharrastuksen. se ainakin toimii minulle tosi hyvin eroahdistuksen lievittäjänä. urheilu lisää hyvää oloa, kroppani kiinteytyy, opin hallitsemaan kehoani entistä paremmin ja opin uusia liikkeitä.

    • Viha on voimaa

      Älä itsellesi ole vihainen. Reaktiosi on aivan oikeutettu ja normaali tuollaisen kokemuksen jälkeen. Mitä väärää SINÄ olet tehnyt? Älä tapaa miestäsi, miksi tapaisit? Anna itsellesi lupa olla hänelle vihainen ja vedä itsellesi raja. Ja sinun ylitsesi ei kävellä. Päätät, että et anna hänen nujertaa itseäsi ja astut vaikka vihan voimalla ulos kodistasi. Itse olin aivan romuna, kun 10 v takainen totuus miehestäni paljastui. Ja hän syytti minua. Sisuunnuin niin, että päätin vihata häntä sydämeni pohjasta ja vihan voimalla päätin jatkaa elämääni, tehdä asioita ja jatkaa työssäoloa kuten ennenkin. Ja se kannatti. Hän olisi minut voittanut, jos olisin lamaantunut ja kehittänyt itselleni liudan erilaisia elämääni rajoittavia ongelmia. SISULLA ETEENPÄIN! Nyt vuoden syvästi vihattuani voin jo hellittää. Olen säilyttänyt työkykyni, kaverini, harrastukseni, ITSENI. Jotkut kääntävät hävistyksitulemisen jälkeen kaiken vihan ja syytökset itseensä, vaikka ne pitää suunnata siihen kohteeseen joka on käyttäytynyt törkeästi, eli siihen petturiin.

    • Anonyymi

      ja äkkiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe