hame/mekko?

lalalalaa-

Pitävätkö miehet siitä jos nainen pukeutuu hameeseen tai mekkoon arkena (ei tietenkään mihinkään juhla asuun) vai antaako se bimbon/epäkäytännöllisen kuvan?

22

2158

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turo ff

      Kauheen näkösiä on ne lgginssit joitten päälle on vetästy minihame. Mieluummin tiukat farkut.

      • nuor naine

        aaaaa mutta entäs jos pidetään legginsejä tai cabri legginsejä vähän pidempien hameiden kanssa? esim. hameet joiden helma ulottuu polviin?

        oma mies tykkää kyllä jos pukeudun hameeseen tai mekkoon, on kuulema paljon naisellisempi. ja naisena itse sanon että ei anna bimboa kuvaa, paitsi ehkä ei kannata sitä roiskeläppää kuitenkaan pukea arkena päälle ja ei välttämättä baari iltoinakaan (paitsi jos on sukkikset tai ne legginsit ettei ihan paljas perse vilku)...


    • catwalker

      No miehet nyt varmaan tykkää mitä vähemmän naisilla on päällä..;) Mulla kyllä pisti tänään silmään kassajonossa nätti hoikka nainen, jolla tosin oli selluliittia ja semmoinen just ja just perseen peittävä minari.. Siitä näystä voi olla montaa mieltä että kuinka bimbomaista sitten on, mut ei ehkä kauppareissulle mun mielestä sovellu näin naisen näkökulmasta, miehet tosin edelleen varmaan tykkää:D

    • Tosi juttu!

      Miehet vihaa legginsejä, joita naiset rakastaa pukea hameen alle.

      • srhgshr

        En ymmärrä, että mikä ihmeen muotioikku ne legarit on. Hyi!


      • Anonyymi
        srhgshr kirjoitti:

        En ymmärrä, että mikä ihmeen muotioikku ne legarit on. Hyi!

        Puuvillalegginsit on mukavat päällä ja lämpimät.


    • M45..

      Ei anna bimbon tai epäkäytännöllisen kuvaa, itse asiassa päin vastoin.

      • Päälle vaan !

        Hameet / mekot ovat upeita ja kivoja, kunhan jätätte ne leggingsit pois, please !
        Melkein poikkeuksetta kivemman näköisiä kun iänikuiset farkut, eikä todellakaan anna halpaa kuvaa! (Ellei sitten ole sellainen minihame tai muuten tod. tiukka farkkuhame)


      • -------
        Päälle vaan ! kirjoitti:

        Hameet / mekot ovat upeita ja kivoja, kunhan jätätte ne leggingsit pois, please !
        Melkein poikkeuksetta kivemman näköisiä kun iänikuiset farkut, eikä todellakaan anna halpaa kuvaa! (Ellei sitten ole sellainen minihame tai muuten tod. tiukka farkkuhame)

        Minä en ymmärrä, että mikä legginsseissä on muka sen pahempaa kuin tavallisissa sukkahousuissa? Ymmärtääkseni miehet kuitenkin hyväksyy sukkahousut. :)


      • -Ilhuul-
        ------- kirjoitti:

        Minä en ymmärrä, että mikä legginsseissä on muka sen pahempaa kuin tavallisissa sukkahousuissa? Ymmärtääkseni miehet kuitenkin hyväksyy sukkahousut. :)

        Mutta se on valitettava totuus. En ole kuullut yhdenkään miehen olevan eri mieltä tästä.


    • Emmi-Inkeri

      kaupoista saada muita hameita kuin niitä roiskeläppiä. Itselläni on tänään ollut päällä pitkä hame ja toppi. Hameen vaihdoin capreihin lenkille lähtiessäni, oli käytännöllisempää. Pidän mielelläni hametta päälläni varsinkin kesäisin. Talvella en tarkene siinä.
      Minusta on inhottava yhdistelmä polvipituinen hame, legginsit ja nauhakorkkarit.

    • Anonyymi

      Ny tänä vuonna on aika pitkä mekko ns muodissa, itse en pidä muista kuin polvipituisista, en myöskään siitä että helma on takaa pitkä ja edestä lyhyt... aikansa tietty kutakin, nyt on löysät mallit esillä, osa löysistä on jees mut ei kaikki

    • Anonyymi

      Jokainen pukeutuu kuin tykkää , ei sillä pidä miesten hyväksyntää hakea

      • Anonyymi

        Entä jos tykkää hakea pukeutumisellaan miesten huomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos tykkää hakea pukeutumisellaan miesten huomiota?

        Kulje alasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulje alasti

        No tämä nyt on vaan idioottimainen kommentti


    • Anonyymi

      Mikäs siinä bimbomaisuudessa muka vikana on? Miehet tykkää bimboista. Mitä lyhempi hame, sitä parempi!

    • Anonyymi

      mua ei haittais jos ihannenaisellani ois mekko< iltapuku ja sellanen hihaton

    • Anonyymi

      Jos on hyvät treenatut sääret, silloin ilman muuta niiden näyttäminen on hyvästä.

    • Anonyymi

      Kyllä se naisen päällä mekko om upean näköinen sellainen ihan tavallinen pitkähelmainenkin ja diihen lisäksi nätit sääret. Kesällä varsinkin sellaiset nätit kukalliset kesämekot ovat kauniita. Eivät ne ainaiset kulahtaneet farkut hääviltä näytä.

    • Anonyymi

      Mekot ja hameet muuten ok, mutta minihame on karsean näköistä eikä kerro tyylitajusta, vaan antaa halvan kuvan ja kertoo, että nainen haluaa epätoivoisesti huomiota ja hakee sitä pelkällä paljastelulla, kun avut eivät muuhun riitä...

    • Anonyymi

      Jos antaa pilllluuu ni hame on ok

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe