"Et sä rintsikoita tartte"

Epäileväinen--

Miksi näin yleensä sanotaan palstoilla ja muissa nettipaikoissa heille, jotka sanovat tissejään pieniksi tai kysyvät AA-kupin liiveistä..

Kyllä ne nännit voi nöpöttää paidan (ja topinkin!) läpi, heilua ja sattua ja vaikka mitä, oli sitten AA-kuppi tai joku muu.

Kyllä AA-kuppiset voi rintsikoita tarvita :)

19

1795

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • echo.

pienet rinnat on ihania, kauniimmat kaikista. :) :)
      niistä pitäisi olla ylpeä. :)

• ajattelutapa

Todellakin, voivat hyvinkin olla kauniit, mutta mitä tällä ajatellaan. Pienellä ja hennolla naisella ryhdikkäät AA tai A kupin rinnat ovat ihan hyvän näköiset. Mutta jos kyseessä onkin isompi nainen jolla rinnat muistuttavat aivan pikkutytön tötteröitä tai imettäessä jäljelle on jäänyt vain tyhjät rukkaset, tilanne onkin jo toinen. Tuollaiset tyhjät rukkaset tarvitsevat todellakin rintaliivejä vaikka kuppikoko olisikin pieni.

• HaukiKeitto

Nännit "nöpöttävät" sehän on kaiken A ja O,mitä agressiivisemmat nännit se naisellisempi.Ja mik viel se on täysi luonnollinen asia.
      JK.en saanut Su haukikeittoa

• samaa mieltä

Joo en ainakaan halua kerätä katseita nöpöttävillä nänneilläni, tulisi vain halpa olo.

Vaikka mukavampaahan se olisi olla ilman liivejä :/

• A-kuppinen

Vaikka minulla on A-kupin rinnat, tarvitsen todellakin rintaliivejä. En voisi esimerkiksi mennä hölkkälenkille, koska se sattuisi rintojen hölskyessä. Niin, todellakin, pienetkin rinnat hölskyvät ilman tukea. Ilman rintaliivejä urheilu saisi ne varmasti roikkumaan. Nännit myös näkyvät paitojen läpi. Miltä se näyttäisi työpaikalla. Entä jos vaikka kaupan kassatytön nännit näkyisivät paidan läpi tai kirjaston 50-vuotiaan tädin.

Itse kun kyselin, mitkä bikinit sopisivat pienirintaisella, sain vastaukseksi, ettei sellainen bikinejä tarvitse. Miksi piilottaa jotain mitä ei ole. Eiväthän miehetkään piilota rannalla nännejään. Huom. A-kupin rinnat eivät todellakaan ole miehen rintalihasten kokoiset. Itsellä on ainakin kauniit ja pehmeät A-kupin rinnat, josta en ole koskaan kuullut miehiltä moitteita, kehuja vain. Minulle hoikalle nuorelle naiselle ne sopivat paljon paremmin kuin isommat rinnat, jotka näyttäisivät minun hoikassa varressani vähintäänkin naurettavilta.

• Lypsyniemi
        A-kuppinen kirjoitti:

Vaikka minulla on A-kupin rinnat, tarvitsen todellakin rintaliivejä. En voisi esimerkiksi mennä hölkkälenkille, koska se sattuisi rintojen hölskyessä. Niin, todellakin, pienetkin rinnat hölskyvät ilman tukea. Ilman rintaliivejä urheilu saisi ne varmasti roikkumaan. Nännit myös näkyvät paitojen läpi. Miltä se näyttäisi työpaikalla. Entä jos vaikka kaupan kassatytön nännit näkyisivät paidan läpi tai kirjaston 50-vuotiaan tädin.

Itse kun kyselin, mitkä bikinit sopisivat pienirintaisella, sain vastaukseksi, ettei sellainen bikinejä tarvitse. Miksi piilottaa jotain mitä ei ole. Eiväthän miehetkään piilota rannalla nännejään. Huom. A-kupin rinnat eivät todellakaan ole miehen rintalihasten kokoiset. Itsellä on ainakin kauniit ja pehmeät A-kupin rinnat, josta en ole koskaan kuullut miehiltä moitteita, kehuja vain. Minulle hoikalle nuorelle naiselle ne sopivat paljon paremmin kuin isommat rinnat, jotka näyttäisivät minun hoikassa varressani vähintäänkin naurettavilta.

Kaikki tarvitsevat liivit.Mutta se "tissivako" on nääs toisilla jotakin käsittämätöntä.Mitä on matkassa niillä tulemme "toimeen".

• löytyy ja tarvitsee
        Lypsyniemi kirjoitti:

Kaikki tarvitsevat liivit.Mutta se "tissivako" on nääs toisilla jotakin käsittämätöntä.Mitä on matkassa niillä tulemme "toimeen".

no onhan niitä alusvaate liikkeitä joissa on myös pieniä kuppikokoja olevia liivejä ja bikineitä. Itsellänikin on melko pienet rinnat, kuppi on b ja ainakin espritin ja triumphin liivit ovat kuin minulle tehdyt. Kyllähän ne maksavat vähän enemmän kuin jossain lindexillä, mutta kyllä ne ovat sitten paljon paremmat ja mukavammat päälläkin. Näillä molemmilla merekeillä, varsinkin espritillä on myös a ja aa kuppikoot, tänään viimeksi pyörähdin espritin alusvaate osastolla :)

• pieni!
        löytyy ja tarvitsee kirjoitti:

no onhan niitä alusvaate liikkeitä joissa on myös pieniä kuppikokoja olevia liivejä ja bikineitä. Itsellänikin on melko pienet rinnat, kuppi on b ja ainakin espritin ja triumphin liivit ovat kuin minulle tehdyt. Kyllähän ne maksavat vähän enemmän kuin jossain lindexillä, mutta kyllä ne ovat sitten paljon paremmat ja mukavammat päälläkin. Näillä molemmilla merekeillä, varsinkin espritillä on myös a ja aa kuppikoot, tänään viimeksi pyörähdin espritin alusvaate osastolla :)

B-kuppi ei ole pieni! B-C kupit ovat yleisimmät liivikoot tavarataloissakin. A kuppiakin löytyy, mutta AA kuppi oletetaan pikkutyttöjen harjoitteluliiveiksi ja ympärysmitat ja mallit ovat sen mukaan. Aikuisen naisen tyyliin ja ympärysmittaan sopivia on vaikeaa löytää.

• löytyy ja tarvitsee
        pieni! kirjoitti:

B-kuppi ei ole pieni! B-C kupit ovat yleisimmät liivikoot tavarataloissakin. A kuppiakin löytyy, mutta AA kuppi oletetaan pikkutyttöjen harjoitteluliiveiksi ja ympärysmitat ja mallit ovat sen mukaan. Aikuisen naisen tyyliin ja ympärysmittaan sopivia on vaikeaa löytää.

No ei nämä b-kupin rinnat mielestäni isot ole, c on jo sitten iso.

• löytyy ja tarvitsee kirjoitti:

"No ei nämä b-kupin rinnat mielestäni isot ole, c on jo sitten iso. "

Ei sitä ihan noin voi yleistää...
        Paljon riippuu ympärysmitasta.

Jos on koko on esim. 70D
        tämän koon rinnakkaiskokoja ovat 75C ja 80B ja 85A ja 90AA (mahtaako tämä löytyä kaupoista...)

Samankokoinen rinta - suhteessa.

• alavalita

kysyin anttilan myyjältä mitä kokoa myydään eniten ja se sanoi että 80C. että C on keskikoko nykyään. vaikea uskoa mutta kun katsoo, siellä on niin isoja kuppeja joihin mahtuisi vaikka jalkapallo.
        muotilehdissä mallit on aina tietysti nuoria ja todella laihoja, mutta suurin osa tavallisista ihmisistä on tavallista keskikokoa, ja marketit myy paljon suurempia määriä kuin erikoisliikkeet. itsellä on "vain" C, mutta aina on ollut vain harmia. liikuntaharrastuksissa en ole ollut uskottava, vaan isot rinnat tekee kömpelön näköiseksi. pahinta oli kun joku runkkari kävi käsiksi, aivan kuin isorintainen ei olisi ihminen ollenkaan vaan pelkkä objekti.
        joten naiset jotka haikailee isompia rintoja esim että saisi mieheltä huomiota, on mahdoton ymmärtää teidän "vikaanne". pieniä rintoja voi aina topata suuremmaksi jos se on niin tärkeää, mutta pienemmäksi ei saa millään. muuten luulisi että pienetkin rinnat tarvii "suojaa", edes jonkinlainen liivitoppi antaa ryhtiä.

• Markettien "faktat"
        alavalita kirjoitti:

kysyin anttilan myyjältä mitä kokoa myydään eniten ja se sanoi että 80C. että C on keskikoko nykyään. vaikea uskoa mutta kun katsoo, siellä on niin isoja kuppeja joihin mahtuisi vaikka jalkapallo.
        muotilehdissä mallit on aina tietysti nuoria ja todella laihoja, mutta suurin osa tavallisista ihmisistä on tavallista keskikokoa, ja marketit myy paljon suurempia määriä kuin erikoisliikkeet. itsellä on "vain" C, mutta aina on ollut vain harmia. liikuntaharrastuksissa en ole ollut uskottava, vaan isot rinnat tekee kömpelön näköiseksi. pahinta oli kun joku runkkari kävi käsiksi, aivan kuin isorintainen ei olisi ihminen ollenkaan vaan pelkkä objekti.
        joten naiset jotka haikailee isompia rintoja esim että saisi mieheltä huomiota, on mahdoton ymmärtää teidän "vikaanne". pieniä rintoja voi aina topata suuremmaksi jos se on niin tärkeää, mutta pienemmäksi ei saa millään. muuten luulisi että pienetkin rinnat tarvii "suojaa", edes jonkinlainen liivitoppi antaa ryhtiä.

Sillä, mitä marketti myy eniten ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä on todellinen keskikoko. Suurin osa, 70-80% naisista käyttää vääränkokoisia rintaliivejä, yleisimmin liian isoa ympärystä yhdistettynä liian pieneen kuppiin. Ja näitä vääränkokoisia ostetaan tietenkin marketeista, kun ei ole mitään ymmärrystä miten liivien tulisi oikeasti istua eikä marketeissa ole muitakaan kokoja myynnissä. Ei kehdata pyytää myyjän apua eikä voida mennä alusasuliikkeeseen kun siellä on niin "sikakallista". Olen itse kokoa 70F-G enkä ole millään tavoin poikkeuksellisen isorintainen. Uskoisin, että oikea keskikoko on lähempänä 70E tai 75E kuin 80C, siis jos kaikki naiset käyttäisivät oikean kokoisia liivejä.

Olin itse vähän aikaa sitten Anttilassa alusvaateosastolla ja näin, kuinka ainakin pari-kolme naista pyöri osastolla katsellen liivejä, valitsivat lopulta yhdet ja marssivat sitten suoraan kassalle, eli jättivät siis kokonaan sovittamatta liiviostoksensa. Kaiken huippu oli kun joku keski-ikäinen nainen "sovitti" rintaliivejä omien vaatteidensa päälle, siis tempaisi jotkut silmää miellyttävät liivit tangosta ja sitten testasi vain mahtuuko ympäryksen laittamaan kiinni paidan päälle - ja ilmeisesti tämä oli sitten riittävä kriteeri kertomaan, ovatko liivit sopivat ja hyvin istuvat. Ihan käsittämätöntä menoa. Ja sitten pitäisi uskoa, kun tämmöisen marketin täti kertoo, että yleisin koko on 80C koska he myyvät sitä eniten. Minä en ainakaan usko muuta kuin sen, että he myyvät sitä kokoa eniten, koska suurin osa asiakkaistaan ei osaa ostaa oikean kokoisia rintaliivejä.

• ............
        Markettien "faktat" kirjoitti:

Sillä, mitä marketti myy eniten ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä on todellinen keskikoko. Suurin osa, 70-80% naisista käyttää vääränkokoisia rintaliivejä, yleisimmin liian isoa ympärystä yhdistettynä liian pieneen kuppiin. Ja näitä vääränkokoisia ostetaan tietenkin marketeista, kun ei ole mitään ymmärrystä miten liivien tulisi oikeasti istua eikä marketeissa ole muitakaan kokoja myynnissä. Ei kehdata pyytää myyjän apua eikä voida mennä alusasuliikkeeseen kun siellä on niin "sikakallista". Olen itse kokoa 70F-G enkä ole millään tavoin poikkeuksellisen isorintainen. Uskoisin, että oikea keskikoko on lähempänä 70E tai 75E kuin 80C, siis jos kaikki naiset käyttäisivät oikean kokoisia liivejä.

Olin itse vähän aikaa sitten Anttilassa alusvaateosastolla ja näin, kuinka ainakin pari-kolme naista pyöri osastolla katsellen liivejä, valitsivat lopulta yhdet ja marssivat sitten suoraan kassalle, eli jättivät siis kokonaan sovittamatta liiviostoksensa. Kaiken huippu oli kun joku keski-ikäinen nainen "sovitti" rintaliivejä omien vaatteidensa päälle, siis tempaisi jotkut silmää miellyttävät liivit tangosta ja sitten testasi vain mahtuuko ympäryksen laittamaan kiinni paidan päälle - ja ilmeisesti tämä oli sitten riittävä kriteeri kertomaan, ovatko liivit sopivat ja hyvin istuvat. Ihan käsittämätöntä menoa. Ja sitten pitäisi uskoa, kun tämmöisen marketin täti kertoo, että yleisin koko on 80C koska he myyvät sitä eniten. Minä en ainakaan usko muuta kuin sen, että he myyvät sitä kokoa eniten, koska suurin osa asiakkaistaan ei osaa ostaa oikean kokoisia rintaliivejä.

Musta kyllä tuntuu että voit kutsua itseäs isorintaiseksi, riippuen tietys minkä painoinen /pituinen olet mut jos esim. olisit noin 170cm / 55kg.

Tosiaan itse olen 75B ja 70C ja olen aika pieni rintainen, myös tietty vartalon malli pitää ottaa huomioon eli minulla on poikkeuksellinen pieni tuo rintaosa siis ympärysmitta myös, sitten taas muut raajat ovat pitkiä ja hoikat.

Ehkä suomalaiset on yleensäkin hiemen pienirintaisia ja takapuoli on sitten isompi, verrattuna ulkomaalaisiin joita näkee telkkarissa ja lehdissä. Minä pidän itse vartalostani, minusta suomalainen siro ns. päärynävartalo on naisellinen, on kurvikas vartalo vaikka olisi hoikka, naisellinen takapuoli ja siro muuten.

• Ai 80C vai?
        Markettien "faktat" kirjoitti:

Markettiliivit yms. muut halpisvaateketjujen liivit pitäisi kieltää lailla, koska todennäköisimmin vain pieni osa ihmisistä osuu niiden tarjoamaan kokohaarukkaan. Itse käytän kokoa 65F tai vaihtoehtoisesti merkistä riippuen 70E, enkä tätäkään faktaa olisi koskaan saanut selville ilman ammattilaisen apua.

Mutta totuushan on se, että suomalaiset naiset ovat huonoja ostamaan alusvaatteita ja usein hinta ratkaisee ennemmin kuin laatu. Minä maksan mieluummin 100€ liiveistä, joiden materiaali ei venähdä muutaman käyttökerran jälkeen ja jotka istuvat täydellisesti. Alusvaatteet ovat kuitenkin pukeutumisen perusta, joten miksi en kiinnittäisi niihin yhtä paljon huomiota kuin päällimmäisiin vaatekerroksiin?

• EFGH...
        ............ kirjoitti:

Musta kyllä tuntuu että voit kutsua itseäs isorintaiseksi, riippuen tietys minkä painoinen /pituinen olet mut jos esim. olisit noin 170cm / 55kg.

Tosiaan itse olen 75B ja 70C ja olen aika pieni rintainen, myös tietty vartalon malli pitää ottaa huomioon eli minulla on poikkeuksellinen pieni tuo rintaosa siis ympärysmitta myös, sitten taas muut raajat ovat pitkiä ja hoikat.

Ehkä suomalaiset on yleensäkin hiemen pienirintaisia ja takapuoli on sitten isompi, verrattuna ulkomaalaisiin joita näkee telkkarissa ja lehdissä. Minä pidän itse vartalostani, minusta suomalainen siro ns. päärynävartalo on naisellinen, on kurvikas vartalo vaikka olisi hoikka, naisellinen takapuoli ja siro muuten.

Suomalaiset ovat päinvastoin aika isorintaisia nykyään, keskikoko nykyään on 75D (tuon tiedon antoi rintaliiviasiantuntija muotimessuilla).

• ..............

Tietty pieni rintaisetkin tarvii rintaliivejä. Oletko katsonut Lindexin, siellä joskus oli.
      Urheiluliivit on kanssa hyvät. Itselläni pienet B/joskus jopa C kuppi ja kyllä tarvii rintaliivejä ja lenkillä urheilurintaliivit. Jälkimmäisiä saa myös topattuna.

• .............

Nii ja varmaan riippuu rinnan mallista. Esim. täyteläinen rinta näyttää isommalta ja sitten taas ns. ketun nenä näyttää pienemmältä.

• freeeedom

Olen kooltani 75A/70B ilmeisesti, mutta en juurikaan käytä rintaliivejä. Olen siis iältäni kohta 21 v. En yksinkertaisesta kestä sitä tunnetta rintakehän ympärillä, enkä pikkutyttönä tottunut niihin liiveihin, joten en vain pidä niitä. En harrasta muuta kuin kävelyä, joten ei senkään takia tarvitse pitää niitä härveleitä. Pienirintaisena tuntuisi miesten huijaukselta pitää nykyaikaisia topattuja liivejä kun ne saavat lattarinnankin näyttämään keskikokoiselta... Pukeutumista tämä rajoittaa paljon, kun paidat joutuu valitsemaan sen mukaan ettei näy mitään kohoumia, mutta mieluummin pukeudun vaikka rumiin telttoihin kuin pidän liivejä. Olen kai melkoinen harvinaisuus. =) Tämä asia ärsyttää äitiäni suunnattomasti, mutta minkäs sille voi.

Jännä tunne kun joskus pitää rintaliivejä ja sitten on taas ilman niin tuntuu ensin erikoiselta. Ihmekös vuosikausia niitä käyttäneet eivät tunne voivan olla ilmankaan.

• Älytönajatus

Joka on "niin piintynyt kansanSuuhun käsitys" sellaisesta.Jos asiaa vertaillaan johonkin ED:n ainaskin "heiluriliike" on "makeempi"(hyi vääräsana,ei hyvä kieli).
      JK.kärsimyksensä kullakin,(aina ei voi ajatella tissivakoa)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      370
      3184
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1516
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe