Olen kiinnittänyt välillä huomiota siihen, että usein miehet vilkuilevat naisia, joilla on korkokengät jalassa. Onko korkokengät naisilla seksikkäät?
Vastaukset 8
- Hehe,
Jaha, taas yksi kenkäfetisisti yrittämässä saada aikaan kiihottavaa keskustelua.
- Jos osaa kävellä,
silloin on.
Itse korkkarit ei ole seksikkäät, jopa huvittavat, jos nainen ei osaa kävellä niillä. Surkuhupaisaa.
Mutta kyllähän oikein kannettuna ne ovat supernaiselliset.- lp52
Totuushan on et korkokengät tekee naisen!
- 18likka
lp52 kirjoitti:
Totuushan on et korkokengät tekee naisen!
korkokengät tekee pepusta paremmannäkösen ja ryhdistä hyvän
- koritekorot
Korkokengät on seksikkäät ja niihin saa kivasti väriä kun laittaa koristekorot sekä niillä pystyy kävelemään tyylikkäästi olematta supermalli.
- Mieesss
tekevät naisen. Mutta se että nää nykyajan 25 vuotiaat pistävät 15cm korkokengät eivätkä osaa kävellä antaa kunnon naurut.
- lööv
Korkokengät tekevät naisesta naisen.Ei toki kaikilla sellaisia tarvitse olla mutta korkokengät kuuluvat naisille!!EI MIEHILLE;D
- sososexyybiaatch
miks 25 v ei osais kävellä ? aika moni 15 v osaa kävellä tollasil 15 korkkareil, ja on niit mummoja jotka ei korkkiksii oo nähnykkää.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480