Haluaisin kysellä, että tiedättekö miten tekijänoikeus menee tällaisessa asiassa.
Kuulin, että eräs tuttuni on ollut mukana seuraavan tilaisuuden järjestämisessä.
Eli tilaisuus on yksityinen järjestön sisäinen tilaisuus, joka järjestetään vuokratussa tilassa.
Tila on ravintola, joka on tilaisuuden ajan suljettu.
Tilaisuudessa soitettiin kotikaraokelevyjä ja laulettiin karaokea.
Tilaisuus oli siis suljettu yksityistilaisuus.
Olisiko sellaiseen pitänyt hankkia teoston luvat vai saako yksityiskäyttöön tarkoitettuja levyjä soittaa tuollaisissa tilaisuuksissa?
Karaoken soittaminen
40
1120
Vastaukset
- seinähullu
Tottamaar. Etkai oikeasti kuvittele että poliisia kiinnostaisi vaikka pitäisit samantien kunnon panobileet, kunhan kyseessä on yksityistilaisuus niin se on täysin sallittua.
- pistää arvelluttaan
kyseinen toiminta, jos siis ihan pilkun päälle mennään.
Jos kyseessä olisi yksityishenkilön omat pippalot, mutta kun on tuo järjestö. Ja kun ei se järjestö kuitenkaan ole kenenkään koti. Ihan näin maalaisjärjellä ajateltuna. Eri asia sitten on, ketä se toisiaan kiinnostaa.- Karaoke-Leena
Tilleä kiinnostaa. ;)
- on.
Tuottajalta/tuottajilta pitäisi tuohon hankkia lupa, joka voinee irrota ilmaiseksi kysymällä (yhdistykselle). Teosto, Gramex tai TTVK eivät ole niinkään kiinnostuneita joistain yksittäisistä tilaisuuksista, kunhan ei tule tavaksi että kyselemättä järjestellään.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500