Olemme parikymppisiä ja seurustelemme toista vuotta. Aluksi kaikki oli oikeestaan liian hyvää ollakseen totta, tulimme toimeen mainiosti ja olimme samalla aaltopituudella. Nyt kun suhde on arkipäivistynyt, niin huomaan, miten erilainen poikaystäväni on riitatilanteissa minua kohtaan kuin ennen. En tiedä, missä vaiheessa muutos on tapahtunut.
Saan siis nykyään kuulla jatkuvasti omaa haukkumistani. Riidatkin usein päättyy siihen, että jos olen poikaystäväni luona, niin hän vain huutaa minulle, että painu vittuun tai ettei enää koskaan halua nähdä minua. Hän huutaa minulle aina, kun riidellään. Kiroilee ja huutaa ja haukkuu. Hänen mielestään olen läski ja laiska, minun pitäisi urheilla enemmän. En ole kuulemma enää seksikästään. Olen 168 cm ja 54 kiloa.
Yritän olla vahva, mutta usein purskahdan itkuun. Vaikka kuulisin haukkumiset jo sadatta kertaa, niin aina sattuu yhtä paljon ja itkettää. Kertaakaan poikaystäväni ei ole lohduttanut minua. Yleensä hän vain tokaisee, että pakkoko on taas alkaa pillittämään.
Sattuu ja masentaa. Ei kai kukaan ansaitsisi tällaista kohtelua. Omasta mielestäni en ole tehnyt mitään väärää, mikä oikeuttaisi hänet solvaamaan minua. Sovussa olemme todella hyvää pataa, mutta riidoissa hän jyrää minut täysin. Mitä tehdä?
Poikaystävä satuttaa
32
3812
Vastaukset
- erotkaa
Alkuhuuma on selkeästi loppunut teidän suhteesta ja arki tullut mukaan kuvioihin.
Tuon alkuhuuman aikana toinen on ihana, täydellinen ja maailman paras kumppani. Tuon jälkeen toiseen joko kyllästyy ja lakkaa välittämästä tai rakastuu syvemmin. Ei varmasti tarvitse sanoa, kummin poikaystävällesi on käynyt... - +089787ryhg
Niin, mulle on käynyt kans samantyylinen juttu: jos joku on liian hyvää ollakseen totta, kannattaa varautua siihen että se myös on. Nyt näät millainen toi mies on oikeasti. Mitä tehdä? No, mitäs luulet? Jos haluat kestää tollasta kohtelua niin siitä vaan, jatka suhdetta, jos et, niin eroa. Minkäs teet, ihminen on mitä on, et sä sitä paranna etkä muuta. Etkä sitäpaitsi ole siitä vastuussakaan: omasta hyvinvoinnistasi olet.
Jos joku haluaa elää tollasen tyypin kanssa, niin siitä vaan, mutta itse en ymmärrä. Miten yksineläminen voi muka olla pahempaa kun kusipään sietäminen? - tyttötytöntyttö
"Riidatkin usein päättyy siihen, että jos olen poikaystäväni luona, niin hän vain huutaa minulle, että painu vittuun tai ettei enää koskaan halua nähdä minua"
Minä vastaisin tohon jälkimmäiseen hyvä on ja painelisin tieheni. Miksi roikut ilkeilevässä mulkussa?- aloittajaa
"Minä vastaisin tohon jälkimmäiseen hyvä on ja painelisin tieheni."
Totta kai menenkin.
Ainut vaan, että silloin kun ei riidellä, niin kaikki on loistavasti. Siksi en ole tästä suhteesta vielä lähtenyt. Ja epäilyttää se, että poikaystäväni olisi vain kyllästynyt ja lakannut rakastamasta. Tuntuu, että hän mua enemmän tarvitsee. Usein hän hyvällä tuulella sanoo, että me olemme aina yhdessä eikä hän halua ikinä päästää musta irti jne. Riidoissa taas ihan eri ihminen, että pelottaa.
Tälläkin hetkellä on riita ollut koko eilisen päivän ja tämän aamun. Sanoin viimeksi hänelle, että jos hän ei arvosta minua ollenkaan, niin kai maailmasta löytyy miehiä, jotka oikeasti kohtelisivat toista hyvin. Siihen hän vain tokaisi, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka panisin toisia miehiä ja mene vittu soikoon etsimään itsellesi parempi mies ja muuta tuollaista. Kuulostaa ihan joltain murrosikäisen kapinalta. - bjöjb
aloittajaa kirjoitti:
Totta kai menenkin.
Ainut vaan, että silloin kun ei riidellä, niin kaikki on loistavasti. Siksi en ole tästä suhteesta vielä lähtenyt. Ja epäilyttää se, että poikaystäväni olisi vain kyllästynyt ja lakannut rakastamasta. Tuntuu, että hän mua enemmän tarvitsee. Usein hän hyvällä tuulella sanoo, että me olemme aina yhdessä eikä hän halua ikinä päästää musta irti jne. Riidoissa taas ihan eri ihminen, että pelottaa.
Tälläkin hetkellä on riita ollut koko eilisen päivän ja tämän aamun. Sanoin viimeksi hänelle, että jos hän ei arvosta minua ollenkaan, niin kai maailmasta löytyy miehiä, jotka oikeasti kohtelisivat toista hyvin. Siihen hän vain tokaisi, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka panisin toisia miehiä ja mene vittu soikoon etsimään itsellesi parempi mies ja muuta tuollaista. Kuulostaa ihan joltain murrosikäisen kapinalta.On se kumma miten ihmiset vaan muuttuvat.
Olen seurustellut ja asunut miesystäväni kanssa kohta1½ vuotta. Vasta viime aikoina on alkanut valitus lähestulkoon kaikesta.
Kerran en huomannut laittaa astianpesukonetta päälle kun olin päivän kotona. Se, että sitä ihmettelee kerran ja huomauttaa kerran, on ok, mutta että monta minuuttia piti kuunnella sitä valitusta...!
Sitten kaikkea pientä: kananmuna on liian raakaa-kypsää (miehen makuun), ruisleipä väärän merkkistä, kaupasta tuotu liian vähän maitoa... ei saa koskea kun on muutenkin kuuma ilma, ei viitsi halata kun nyt pitää tehdä ruokaa... Mikset ole tehnyt sitä, mikset voinut tehdä tätä näin...olisit tehnyt, olisit voinut...jäkäjäkäjäkä
Lapsuudessani sain olla koko ajan varuillani, kun äiti tuli tenttaamaan, että mitä olen tehnyt. Aina piti keksiä jotain järkevää tekemistä (tai hyvä selitys..tein kyllä vähän aika sitten). Jos sanoin että en ole tehnyt mitään, ollut vaan, niin huudot tuli.
Nytkin, aikuisena, saan olla koko ajan varuillani.
Ei sen näin pitänyt mennä. - *********
aloittajaa kirjoitti:
Totta kai menenkin.
Tälläkin hetkellä on riita ollut koko eilisen päivän ja tämän aamun. Sanoin viimeksi hänelle, että jos hän ei arvosta minua ollenkaan, niin kai maailmasta löytyy miehiä, jotka oikeasti kohtelisivat toista hyvin. Siihen hän vain tokaisi, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka panisin toisia miehiä ja mene vittu soikoon etsimään itsellesi parempi mies ja muuta tuollaista. Kuulostaa ihan joltain murrosikäisen kapinalta.Hmm aika temperamenttiselta kuulostaa. Kuinkahan tosissaan poikaystävä on kun sanoo sulle tollasta riitelyn aikana? Aika erikoista kyllä että hän ei tule jälkeenpäin pyytämään anteeksi.
Mua harmittaa, että meilläkin sanotaan välil tosi pahasti ja itsekin kyllä siihen välil syyllistyn. Ollaan molemmat tosi temperamenttisia ja riidellessä tulee sanottua kaikenlaista. No on tässä kuudessa vuodessa jo jotain opittukin, ja nykyään aika hyvin pystyy välttämään toisen haukkumista tai sitä että ottaa aina riidellessä eron esille. Ja joskus kun poikaystävä on jotain pahaa sanonut, hän on kyllä heti pyytänyt anteeks ja sanonut ettei tarkota. Jos sun poikaystävä ei pyydä anteeks myöhemmin, ei sitä oikein voi laskea vaan temperamentin varaan ja ohittaa.. - aloittajaa
********* kirjoitti:
Hmm aika temperamenttiselta kuulostaa. Kuinkahan tosissaan poikaystävä on kun sanoo sulle tollasta riitelyn aikana? Aika erikoista kyllä että hän ei tule jälkeenpäin pyytämään anteeksi.
Mua harmittaa, että meilläkin sanotaan välil tosi pahasti ja itsekin kyllä siihen välil syyllistyn. Ollaan molemmat tosi temperamenttisia ja riidellessä tulee sanottua kaikenlaista. No on tässä kuudessa vuodessa jo jotain opittukin, ja nykyään aika hyvin pystyy välttämään toisen haukkumista tai sitä että ottaa aina riidellessä eron esille. Ja joskus kun poikaystävä on jotain pahaa sanonut, hän on kyllä heti pyytänyt anteeks ja sanonut ettei tarkota. Jos sun poikaystävä ei pyydä anteeks myöhemmin, ei sitä oikein voi laskea vaan temperamentin varaan ja ohittaa..Kyllä meillä toki anteeksi pyydetään puolin ja toisin, kun molemmat on ensiksi ollut vähän aikaan omissa oloissaan ja varsinkin poikaystäväni on rauhoittunut. Itsestäni vaan tuntuu siltä, että nämä riidat menee ihan yli. Vaikea antaa vilpittömästi anteeksi, kun anteeksi on pyydetty vain yleisellä tasolla. Haluaisin kuulla ihan kirjaimellisesti poikaystävältä, että hän on pahoillaan ja katuu, enkä oikeasti ole hänen mielestään läski tai tyhmä. Vaikka annan anteeksi, niin silti ne haukut jää kaivertamaan mieltä. Niitä ei selvästikään käsitellä poikaystävän aloitteesta kunnolla. Jos taas itse otan asian esille, niin sieltä tulee varmasti jotain tyyliin: "Joo joo, en mä sitä tarkoittanut, ollaanko jo sujut?".
"Mistä teillä oikein riidellään?"
Kaikesta. Kaikesta pienestä. Ei meillä ole mitään kunnon aihetta, esim. raha, mustasukkaisuus tai muuta sellaista. Riita saattaa lähteä ihan arkipäiväisistä asioista, kuten että käydäänkö K-kaupassa vai S-marketissa. Kunhan vaan olemme eri mieltä asioista, niin siinä on hyvät lähtökohdat. Lopulta se riita ei enää kosketakaan koko alkuperäistä aihetta.
Minusta on ihan ok kinata loukkaamatta, mutta en kestä kuunnella omaa haukkumista tai jopa pyyntöjä, että tekisin itsarin. - Nutturatäti
aloittajaa kirjoitti:
Kyllä meillä toki anteeksi pyydetään puolin ja toisin, kun molemmat on ensiksi ollut vähän aikaan omissa oloissaan ja varsinkin poikaystäväni on rauhoittunut. Itsestäni vaan tuntuu siltä, että nämä riidat menee ihan yli. Vaikea antaa vilpittömästi anteeksi, kun anteeksi on pyydetty vain yleisellä tasolla. Haluaisin kuulla ihan kirjaimellisesti poikaystävältä, että hän on pahoillaan ja katuu, enkä oikeasti ole hänen mielestään läski tai tyhmä. Vaikka annan anteeksi, niin silti ne haukut jää kaivertamaan mieltä. Niitä ei selvästikään käsitellä poikaystävän aloitteesta kunnolla. Jos taas itse otan asian esille, niin sieltä tulee varmasti jotain tyyliin: "Joo joo, en mä sitä tarkoittanut, ollaanko jo sujut?".
"Mistä teillä oikein riidellään?"
Kaikesta. Kaikesta pienestä. Ei meillä ole mitään kunnon aihetta, esim. raha, mustasukkaisuus tai muuta sellaista. Riita saattaa lähteä ihan arkipäiväisistä asioista, kuten että käydäänkö K-kaupassa vai S-marketissa. Kunhan vaan olemme eri mieltä asioista, niin siinä on hyvät lähtökohdat. Lopulta se riita ei enää kosketakaan koko alkuperäistä aihetta.
Minusta on ihan ok kinata loukkaamatta, mutta en kestä kuunnella omaa haukkumista tai jopa pyyntöjä, että tekisin itsarin.>>hän vain huutaa minulle, että painu vittuun tai ettei enää koskaan halua nähdä minua. Hän huutaa minulle aina, kun riidellään. Kiroilee ja huutaa ja haukkuu. Hänen mielestään olen läski ja laiska,
>>sieltä tulee varmasti jotain tyyliin: "Joo joo, en mä sitä tarkoittanut, ollaanko jo sujut?".
>>Ainut vaan, että silloin kun ei riidellä, niin kaikki on loistavasti. Siksi en ole tästä suhteesta vielä lähtenyt. Ja epäilyttää se, että poikaystäväni olisi vain kyllästynyt ja lakannut rakastamasta.
>>Minusta on ihan ok kinata loukkaamatta, mutta en kestä kuunnella omaa haukkumista tai jopa pyyntöjä, että tekisin itsarin.
Ei jumalauta. Itsarin! Katso nyt tyttöressu mitä olet kirjoittanut. Juippi huutaa sinulle kauheita törkeyksiä eikä halua nähdä sinua, haluaa että kuolet. Sinä lähdet itkien pois, mutta tulet kohta takaisin kerjäämään lisää samaa haukkumista. "Joojooemmätarkoittanut" kelpaa sinulle "anteeksipyynnöksi", ja sitten kaikki on taas "loistavasti", siihen asti kunnes erehdyt ehdottamaan että menette K-kauppaan, jolloin olet taas laiska läski. Sinä "et kestä" tätä, mutta pysyt kuitenkin suhteessa koska teillä menee niin "loistavasti".
Herätys!
Tuota rataa ei mene kauan kun juippi alkaa lyödä ja potkia sinua. Sitten teette lapsen. Lapsi näkee, millainen parisuhteen kuuluu olla: joka viikko isi huutaa ja haukkuu ja hakkaa äidin, äiti itkee ja on mustelmilla, ja sitten isi rauhoittuu ja kaikki on taas loistavasti. Ja niin sitten elätte onnellisina elämänne loppuun asti, joka voi olla aika lyhytkin.
Välit poikki nyt heti, jos sinulla on yhtään järkeä päässä. Oikein pistää vihaksi, kun nuoret naiset ihan ehdoin tahdoin pilaavat oman elämänsä sekaantumalla luonnevikaisiin idiootteihin ja vielä synnyttävät lisää samanlaisia. - 16+9
aloittajaa kirjoitti:
Totta kai menenkin.
Tälläkin hetkellä on riita ollut koko eilisen päivän ja tämän aamun. Sanoin viimeksi hänelle, että jos hän ei arvosta minua ollenkaan, niin kai maailmasta löytyy miehiä, jotka oikeasti kohtelisivat toista hyvin. Siihen hän vain tokaisi, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa, vaikka panisin toisia miehiä ja mene vittu soikoon etsimään itsellesi parempi mies ja muuta tuollaista. Kuulostaa ihan joltain murrosikäisen kapinalta.Olin tuollaisen aikuisen lapsen kanssa 10 v naimisissa. Eivät kasva, pahenevat, ja sinusta jää jäljely tärisevä neurootikko, joka ei enää kykene ajattelemaan mitään. On ihmisiä, joilla stressitilanteessa katoavat kaikki aikuisen ihmisen keinot. He muuttuvat uhmaiäisksi, ja pahan raivokohtauksen jälkeen eivät edes muista, mitä tekivät ja sanoivat. Täydellinen taantuminen siis jonnekin tuonne vaippaikään. Riitatilanteessa sanovat mitä sylki suuhun tuo, yleensä hylkäävät ja jopa uhkaavat tappaa, mutta riidan jälkeen ennen seuraavaa olo on ihanaa. Epävakaita ihmisiä, ovat vaarallisia, koska eivät oikeasti välitä sen uhrinsa tunteista, eivät koe syytä pyytää anteeksi omia loukkauksiaan, koska kokevat oikeudekseen sanoa mitä vaan - uhrihan provosoi ja on ärsyttävä, ja siitä syystä sietääkin loukata. Uhri itse jää hämmentyneenä tärisemään, häpeää itseään, syyttää itseään, yrittää ennakoida toisen käytöksestä alkavaa raivaria ja kiirehtii lepyttelemään, epäonnistuu ja raivari on taas käsillä ja uhri on taas pois tolaltaan. Nyt kun pääsin omasta sekopäästäni eroon, olen käynyt terapiassa vuoden verran. Joten suosittelen, jos tunnistat jotain tuttua kaavaa kirjoittamani ja oman puolisosi väliltä, hankkiutumaan eroon. Mutta nimenomaan, hän omistaa sinut, ei anna sinun erota, olet esine ja sulka hatussa. Hän tulee kiduttamaan ja piinaamaan, etkä sitten uskallakaan häntä jättää. Ja taas hän voitti yhden erän, ja meno kovenee jokaisen alistumisesi myötä. Ihania ihmisiä, eikö?
- Mallymelooni
Mistä teillä oikein riidellään? Ja kuulostaa siltä, että usein. Ihan vaan ihmettelen kun meillä (suhde 3 vuotta, ens vuonna naimisiin) ei olla riidelty kuin kolme kertaa ja nekin suht rakentavasti eli ei olla turhasta huudettu, vaan ihan asiasta.
Ja ei sitä suhdetta nyt kannata niiden hyvien aikojen takia pitää pystyssä, jos koko ajan on riitaa, vielä pitkittynyttä ja toinen kehtaa solvata. Slitystä vaatisin tuollaisille sanomisille. Ei ole normaalia haukkua toista, jos sen kanssa kuitenkin haluaa olla. Lähtis menee, jos oot läski ja tyhmä.
Niin ne perheväkivallankin uhrit itselleen kertoo, että kun meillä on niin kivaa joskus kun se ei hakkaa. - huushollissa
Ollaan myös seurusteltu reilu pari vuotta ja asuttu yhdessä vuoden verran. Riitatilanteet tuntuu vaan pahenevan, ja johtuvat aina minusta. Teen jotain väärin tai jätän jotain tekemättä tai teen eritavalla kuin miehen mielestä on oikein.. Ukko kun on sieltä temperamenttisimmasta päästä.
Kuluttaa henkisesti. Itku pääsee aina kun uhkailee erolla. "No vittu erotaan sitten!" Jossei ero-korttia vedä esiin, minulla pysyy pokka ja otan tyynesti vastaan kaiken mitä tulee. Viimeksi eilen taisin olla viiden pisteen horatsu ja vitun idiootti.
Meillä kuitenki pyytää aina anteeksi. Tiedä sitten kuitenkaan kuinka kauan tämä vielä kestää..- Nutturatäti
Siinä toinen masokistibimbo. Eikö teillä ole aivoja ollenkaan, vai saatteko te jotain kiksejä alistettuna olemisesta?
>>Jossei ero-korttia vedä esiin, minulla pysyy pokka ja otan tyynesti vastaan kaiken mitä tulee.
Viimeksi eilen taisin olla viiden pisteen horatsu ja vitun idiootti.
Miksi HELVETISSÄ otat vastaan tuollaista? Mikä siinä erossa ja yksinolossa pelottaa niin paljon, että mieluummin olet kynnysmattona?
>>Meillä kuitenki pyytää aina anteeksi.
Ja sinä annat. Teidän perheessänne ilmeisesti sana "anteeksi"="pillua".
>>Tiedä sitten kuitenkaan kuinka kauan tämä vielä kestää..
No sehän kestää tasan niin kauan sinä otat sitä vastaan. Onnea valitsemallasi tiellä. Huolehdi ehkäisystä. - 14+12
Ei ole tervepäinen yksilö. Ja sinuna katsoisin peiliin. Se että et tajua tuossa olevan mitään epänormaalia, kertoo karua kieltä sinusta. Oletko itse riitaisasta kodista kotoisin, nimittelyä, riitelyä, alistamista tms. kun et näe, että tällainen "temperamenttinen" mies ei ole aivan normaali?
- oppeliini
"Minun mieheni on ihana silloin kun ei hakkaa" on typerin syy olla huonon ja henkisesti pahoinpitelevän ihmisen kanssa ystävä. Puhumattakaan olla pertnerina sellaisen kassa!
- tiedän
Ala katsomaan tuollaista huutoa ja haukkumista,tiedäthän että se lisääntyy ikääntyessään..
Sinulla todella ihanat mitatkin ,minä ottaisin heti tuollaisen murun.... - Banina
Eihän mitoilla ole mitään tekemistä sen kanssa, miten ihmistä tulisi kunnioittaa ja arvostaa. Itse olen ollut kaksi vuotta suhteessa, jossa ei ole tarvinnut huutaa mistään asiasta edes riitatilanteessa, jossa arvostetaan toisia, jossa ei tarvitse olla varuillaan ja jossa voi AINA halata toista tai mennä kainaloon jos siltä tuntuu. Toiselle voi soittaa aina, ilman että tarvitsee sen kummemmin miettiä onko se sopivaa. Minua ei ole koskaan haukuttu, eikä minulle ole koskaan tarvinnut sanoa ilkeästi.
Mukavaa vaihtelua siihen, mihin on omassa kodissaan ja entisissä suhteissaan tottunut.:) - tyllerotallero
Olet nuori. Älä tuhlaa elämääsi suhteeseen, joka ei toimi. Uusia suhteita voit saada vanhemmallakin iällä, mutta nuoruus ei palaa. Usko vanhemman naisen sanaan. Itse uhrasin 10 vuotta elämästäni väärälle miehelle. Mies ei ollut paha, olimme vain oleellisimmilta osiltamme liian erilaisia. Harmittaa, kun tuhlasin molempien elämää ja nuoruutta, kun en eronnut napakasti ajoissa. Todennäköisesti ero on vaikeampaa, jos sitä pitkittää. Jos toinen käyttää henkistä väkivaltaa hän ennättää tuhoamaan itsetuntosi kokonaan. Lähde. Maailma on ihania miehiä pullollaan.
Mielestäni välillä saa riidellä saa äänekkäämminkin, kunhan toista ei vahingoita fyysisesti tai henkisesti liian herkällä osa-alueella. Esim. seksuaalisuuteen liittyvät solvaukset ovat liian pahoja. Voit kokeilla, voiko näistä asioista keskustella sovun aikaan. Jos ei, niin tuskinpa yhteiselolle on kauheasti edellytyksiä. Jatkuva kytevä tyytymättömyys toiseen on varma eron paikka. Elinkumppaniaan pitää pystyä kunnioittamaan. Jollei kunnioita partneriaan, ei kunnioita itseäänkään, koska silloin ei anna itselleen parasta saatavilla olevaa.
Et ole lihava. Olen saman painoinen ja 10 senttiä lyhyempi, lähes tuplasti vanhempi, siltikin rakkaalleni oikein ihana ja seksikäs. - kun vielä jaksat..
Googletappa "narsistit" ja usko nyt kun sanon; hän ei huomaa itsessään milloinkaan vikoja, vai sinä ole se jonka pitää muuttua ja mikään ei riitä.. Itkusi on palkinto hänelle..
Olin niin hullu, kun luotin "niihin ihaniin välipäiviin" jolloin oli kaikki aivan ihanaa. Ne vain vähenivät päivä paivältä avioliiton myötä, kunnes koko parisuhde oli ahdistavaa pelkoa ja alistamista. Ja kaikki ihanuudesta, itkuun kesti vain 4 vuotta...
Ei hän lyönyt kädellä, mutta yhä rumemmilla sanoilla jatkuvasti ja ankarammin. Älä kiltti jatka tuhlaamasta itseäsi, irtipääseminen on vaikeaa. koska hän kyllä osaa asettaa sanansa silloin kauniiksi ja ihanaksi, kun haluaa..
Etsi itsellesi voimaa, kerro ystävillesi, sukulaisillesi ym. ja sitten vain lopetat hänen kanssaan, älä sorru takaisin yhtään kertaa, ei edes yhdeksi yöksi, vaikka hänen raastava valituksensa sinua houkuttaisi ja vaikka uskoisit hetken aikaa hänen puheitaan.
Se on vain koe hänelle, hän kerää pisteitä itselleen ja vahvistaa egoaan kehittelemällä näytelmän "surullinen ritari, joka on kohdellut prinsessaansa väärin ja katuu tekoaan lähes itsemurhan partaalle asti". Voimia sinulle..- Takinonamida
Kirjoita minulle! On ihanaa, kun joku mainitsee NARSISTIT, nuo yleisesti vielä hieman tuntemattomat, matalaa profiilia pitävät, piiloutuvat, hitaasti aivopesevät, joukkoon sekoittuvat hyvien ihmisten elämän mädättävät paholaiset, jotka saavat niin paljon pahaa aikaan, että sitä meinaa itse vahvempanakin välillä kaatua.. Minun kokemuksenikin lyhykäisyydessään luettavissa tuossa edellisessä viestissäni..
[email protected]
- Takinonamida
Miksi hyvät ihmiset olette sellaisten kanssa, jotka hyökkäävät teidän syvintä olemustanne, teidän kaikkein rakkainta ja tärkeintänne, vastaan!! Poikaystävälläsi ei ole mitään oikeutta sanoa mitään "vitun horatsu" tai "vitun idiootti", tai kaikista pahinta: "läski". Miten kukaan voi sanoa noin rakastamalleen ihmiselle. EI MITENKÄÄN!! Älkää sekoittako kiintymystä rakkauteen!! Ikä opettaa, eikä ikinä pitäisi jäädä teini-iän parisuhteeseen.. Elämä kouluttaa realistisemmaksi ja vahvemmaksi. Mutta nyt täytyy tehdä päätös: KATKAISE KAIKKI YHTEYS TÄHÄN JÄTKÄÄN! Tämä koskee kaikkia teitä, joilla on haukkuva, lyövä, arvosteleva poikaystävä! Minulla oli teininä 3 vuotta. Ensimmäinen vakava suhde. Mustasukkaisuutta, huoraksi haukkumista, jatkuvaa epäilyä, jatkuvaa arvostelua, haukkui töitäni (vaatteita, piirustuksia), vahti mitä ostin netistä nimimerkkini avulla, kunnes se yltyi sellaiseksi, että eivät enää sanat riittäneet, ja puheet vaihtuivat nyrkeiksi. Olin mustelmilla, niin sisältä kuin ulkoa. Olin lytyssä, pieni ja heikko. Ja kesti vuosia kasvaa takaisin sellaiseksi, kuin synnyin tähän maailmaan!!
On mahtunut alkoholistiakin ja parantumatonta perverssiäkin matkan varrelle, mutta nyt.. ON IHANAA IHANAA IHANAA olla aikuisessa suhteessa, jossa ei ole mustasukkaisuutta, ei väkivaltaa. Mieheni on yhtä itsepäinen kuin minäkin, joten kyllä kipinät pomppii meidän päässä kun otetaan yhteen, mutta IKINÄ IKINÄ IKINÄ hän ei ole hyökännyt vähääkään sitä minun tärkeintäni, rakkaintani vastaan. Ja jos sen tekisi, ei sitä anteeksipyynnöllä sovitettaisi!! ÄLKÄÄ ANTAKO ANTEEKSI VAAN TULKITKAA SELVÄT VAARANMERKIT JA OTTAKAA HETI ETÄISYYTTÄ!! Vaihtakaa pelko vapauteen ja aitoon rakkauteen. Kenenkään ei tarvitse sietää tuollaista.. On todella surullista, miten monet jäävät huonosti kohtelevan puolikkaan luokse..
Äärimmäisenä tapauksena poikaystäväsi, juuri sinun, kenen teistä tahansa, saattaa olla juuri se, josta jonain päivänä tulee se, joka eron jälkeen väijyi vuosikausia, ahdisteli, uhkaili, ja lopulta murhasi.. Näitä älkää sietäkö: Vihainen mustasukkaisuus (leikkisä on tervettä), satuttaminen (sekä henkinen että fyysinen) ja tähän liittyen myös alistaminen. Mitä aiemmin sen teette, sitä todennäköisemmin olette turvassa. Voisin kirjoittaa koko yön, mutta on ehkä parempi, että minullekin kirjoitetaan välillä. Tehkää se, te nuoret naiset, tai miehetkin, jotka kaipaatte tukea.. Mikään ei oikeuta Häntä haukkumaan sinua, sinun naiseuttasi. Pahimpia juuri, mitä mies voisi sanoa, ovat "huora", "läski" ja "idiootti". Onhan meillä toki minun mieheni kanssa niin, että sanomme toisiamme idiootiksi ja ääliöksi, mutta ne ovat meille lämpimiä hellittelysanoja, huumoria, ja minä itse aloitin ne. :P Mutta toki tiedätte, että en nyt puhu sellaisesta "nimittelystä" ;)
[email protected]. - NUTTU NURIN ASIAT OI
No se voisi olla ihan normaalia alkua,mutta se että hän satuttaa tuntuu jotenkin oudolta.Sinähän olet ihanne mitoissa voisko tuosta viellä pudottaa painoa empä usko.Ei kai sillä poikaystävällä ole toista NAISTA mielessä mitä joutuu mietimmään useasti ja se sotkee ajatukset vain RIITAAN.Kyllä minä pitäisin sinusta huolta otaisin sykyyn, kun sulla on hankalaa,enkä koskaan tiuskisi sulle.Mikäli olet jo uupunut niin kirjoita mulle minä autan sua olen autaja sulle.NUTU NURIN ASIAT OIKEIN.
- Nutturatäti
>>Ei kai sillä poikaystävällä ole toista NAISTA mielessä mitä joutuu mietimmään useasti ja se sotkee ajatukset vain RIITAAN
Ja tämä on kanssa tosi sairasmielinen ajatus, joka tulee näillä sivuilla vähään väliä vastaan. On muka ihan ok jos mies haukkuu naisensa huoraksi ja läskiksi ja käskee tappaa itsensä, kunhan sillä vaan ei ole toista naista.
Miettikää nyt, kumpi oikeasti on pahempaa? - nuttu nurin asia oik
Nutturatäti kirjoitti:
>>Ei kai sillä poikaystävällä ole toista NAISTA mielessä mitä joutuu mietimmään useasti ja se sotkee ajatukset vain RIITAAN
Ja tämä on kanssa tosi sairasmielinen ajatus, joka tulee näillä sivuilla vähään väliä vastaan. On muka ihan ok jos mies haukkuu naisensa huoraksi ja läskiksi ja käskee tappaa itsensä, kunhan sillä vaan ei ole toista naista.
Miettikää nyt, kumpi oikeasti on pahempaa?Kyllä sun on pakko erota TUOSTA puliveivarista.Että haukkua TYTTÖYSTÄVÄÄ huoraksi läskiksi ja käskeä tapaa itsensä nuo 3 asiaa sanelee jo ettei kanata jatkaa tuontyylistä ,elämää.VAI onko sillä niin mieletömän hyvää anetavaa ,että sää roikut hänessä ,kun vaan saat keppiä.TUO on asia josta naiset joko pitävät tai sitten ei mutta he haluavat VAIN sitä keppiä.Levitätkö sinä yhdynnässä reitesi hän tulee ja antaa keppiä Vai onko teillä joku jutska MISTÄ pidät erityisesti .PELKÄÄT aivan turhaan etet saa TOISTA tilalle. Kyllä mun tekee mieli olla sun kanssasi yhtyä sinuun ILMAN haukumista voin antaa aluksi vaikka SALAISESTI jos siltä tuntuu.Mutta pääasiallisesti tulet mun parikseni, tuut mun kulakseni,.Sun on vaan erotava puliveivarista.Vastaat mulle sähköpostiini kaiki tarpeelinen tulee esiin ja vähän häveliäämpikin tulee oikeisiin uomiin.
narsistin kanssa.
Suhteen alussa narsisti pitää naistaan kuin kukkaa kämmenellä ja siinä vaiheessa, kun nainen on jäänyt tunnekoukkuun muuttuu käytös tylyksi.- Täh ?
Tooota; jos kaverisi ei ole sokea, niin mihin hän perustaa "läskisyytesi" ? Antamillasi mitoilla olet melkein anorektikko. - Ehdotan, että pistättä kantapäät yhteen ja marssitte eri suuntiin etsimään onnellisempaa elämää.
- tyttööööööö
Tässäpä jotain nimityksiä, joiksi poikaystäväni/avopuolisoni on minua seurustelumme aikana haukkunut: läskimaha, huora, ihrasika, paskanaama, hullu, vitun idiootti, leveäkuljetus, ihrahamsteri, spermavalas, riippatissi, paskaperse, läskilahna... Tämä kertoo mielestäni arvostuksen ja kunnioittamisen puutteesta toista kohtaan. Tämä oli vain yksi epäkohta suhteessamme, ei suinkaan se suurin. Neljä vuotta jaksoin kuunnella tuollasta paskaa, mutta en enää, etin itsestäni sen voiman et nyt riittää tää et mun ei tarvi kuunnella tällästä eikä mua kohdella näin. Ja todellakin oon ennemmin sit vaikka yksin kuin huonossa suhteessa. Muistakaa hyvät naiset että eikö parisuhteen pitäisi perustua molemminpuoliseen luottamukseen, kunnioitukseen, arvostamiseen jne? Älkää jääkö kynnysmatoksi tai sylkykupiksi sille toiselle, joka kohtelee huonosti. Se ei ole enää terve parisuhde vaan todennäköisesti menee vaan huonompaan suuntaan :(
- Ässädaami
tyttööööööö kirjoitti:
Tässäpä jotain nimityksiä, joiksi poikaystäväni/avopuolisoni on minua seurustelumme aikana haukkunut: läskimaha, huora, ihrasika, paskanaama, hullu, vitun idiootti, leveäkuljetus, ihrahamsteri, spermavalas, riippatissi, paskaperse, läskilahna... Tämä kertoo mielestäni arvostuksen ja kunnioittamisen puutteesta toista kohtaan. Tämä oli vain yksi epäkohta suhteessamme, ei suinkaan se suurin. Neljä vuotta jaksoin kuunnella tuollasta paskaa, mutta en enää, etin itsestäni sen voiman et nyt riittää tää et mun ei tarvi kuunnella tällästä eikä mua kohdella näin. Ja todellakin oon ennemmin sit vaikka yksin kuin huonossa suhteessa. Muistakaa hyvät naiset että eikö parisuhteen pitäisi perustua molemminpuoliseen luottamukseen, kunnioitukseen, arvostamiseen jne? Älkää jääkö kynnysmatoksi tai sylkykupiksi sille toiselle, joka kohtelee huonosti. Se ei ole enää terve parisuhde vaan todennäköisesti menee vaan huonompaan suuntaan :(
pitää olla parisuhteessakin. Uskokaa nyt hyvät naiset että niitä hyviäkin miehiä on olemassa, jotka eivät tuollaista tee! Oma mieheni on herrasmies ja vaikka osaamme riidellä rajustikin, kertaakaan emme ole lyöneet toisen persoonaa vastaan ja toivottavasti sitä tilannetta ei tulekaan. Anteeksi osataan pyytää, kumpikin ja elää taas sovussa.
Jokainen mies ja nainen ansaitsee suhteen jossa kokee olevansa TURVASSA! Miettikääpäs hyvät kanssaihmiset, voitteko sanoa tuota omasta parisuhteestanne? Koskien fyysistä, henkistä, emotionaalista, taloudellista turvaa? Jos ette, miksi? Voiko asialla tehdä jotain? Ellei, miksi olette siinä suhteessa? - jenna****
tyttööööööö kirjoitti:
Kuusi vuotta sitten puolisoni kutsui minua saatanan lehmäksi ja minä en voinut muuta kuin nauraa.. oltiin tultu baarista kotiin kesällä ja puolisoni nyykähti ruohikolle nukkumaan kun ei jaksanut kävellä sisälle asti. Minä halusin isännän kuitenkin sisälle nukkumaan, ettei itikat kovin pahasti nukkuvaa miestä söisi. Raahasin örisevän 90 kg miehen (itse 173 cm ja 63 kg) viiden metrin matkan sisälle eteiseen niskaperse-otteella. Rojautettuani miehen eteiseen paksulle matolle mieheni tuumasi tuon "saatanan lehmän" ja jatkoi samassa hengenvedossa kuorsausta..
Tuo on ainut haukkumasana millä puolisoni on minua ikinä haukkunut ja sille ollaan monet kerrat naurettu. Kyllä me riidellä osataan säännöllisin väliajoin ja varmasti viikottain ollaan erimieltä milloin mistäkin asiasta. Parisuhteessa on kunnioitettava toista eikä siihen toisen haukkuminen kuulu. Piste!
- joo...
No mutta minkä takia te riitelette? Jos riidellessä elämä on niin kurjaa niin kannaisikohan vähentää sitä riitelyä...
- Seen that
Jos vastapuoli on tällainen "temperamenttinen" isokokoinen lapsi, hän riitelee tasatakseen omia tunteitaan. Hän voi aloittaa riidan mistä vaan, kun paine siellä pääkopassa kasvaa. Siinä kumppani sitten lähtee mukaan, ja aikansa riideltyään ja nimiteltyään, tämä lapsukainen huokaisee tyytyväisenä ja voi paljon paremmin. Meillä tätä nähtiin. Itse en koskaan aloittanut riitaa, se oli aina mies kun hoiti näillä riidoilla päätään. Ja kun alkoi seurata sitä riidan nostatusta mitä hän teki, siinä huomasi tietyn kaavan. Hänellä oli narsistinen persoonallisuushäiriö. Heillä ei ole omia säätelymekanismeja kestää ja käsitellä tunteitaan, vaan he käyttävät läheisiään tunteidensa jätemyllynä. Pahemman laadun hyväksikäyttäjiä.
- romutettu
poikaystäväsi käytös tuskin tulee muuttumaan parempaan suuntaan.
itse olin suhteessa, jossa mies huomautteli ihan kaikesta, tuli valitusta kun kasvikset oli liian kylmiä sen makuun, vaikka itsehän halusi mennä sänkyyn ennen syömistä, ja ruoka ehti jäähtyä. vastaavia pikkujuttuja päivittäin, mitään en tehnyt oikein enkä ollut mitään - se johti siihen, että lopulta en just mitään viitsinyt tehdä, vanha masennus kaivautui pintaan ja sain muitakin mielenterveysongelmia. riitelimme usein typeristä pikkujutuista ja riidat johtivat tappeluun ja siihen, että sain pakata kamani ja lähteä, kun tilanne rauhoittui, sain tulla takaisin tavaroideni kanssa, ja minä olin se kenen piti yrittää parantaa suhdetta. en tiedä, miksi suostuin hyppimään sen käskyjen mukaan, kai siksi, että kun meni hyvin, olimme onnellisia.
erosimme, ja välimme ovat vuosien aikana parantuneet. nykyään olemme parhaita kavereita ja olen usein hänen luonaan yötä. masennukseni ei kuitenkaan ole kadonnut mihinkään, muutkin ongelmani ovat pahentuneet, enkä usko asioiden muuttuvan yhtään parempaan suuntaan niin kauan, kun haluan hyväksyntää ja rakkautta mieheltä, joka saattaa nykyisin minua rakastaa, mutta aikoinaan satutti pahasti.
suhteessanne on varmasti paljon hyvää, mutta siitä voi seurata enemmän pahaa kuin uskotkaan. jos miehesi ei lohduta sinua nyt, ei hän tule ikinä paikkaamaan haavojasi. maailmassa todellakin on miehiä, jotka kohtelevat sinua paremmin, hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet ja tukevat sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004373
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631703
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706