Onko teillä hyviä kokemuksia kyseisestä hommasta? Mitä maksaa, mistä sellaisen voisi hankkia ja kuinka kauan rusketus pysyy hyvänä sen jälkeen?
Mulla on aika epätasainen iho. Kannattaako mun ottaa/levittyykö mulle nätisti? Jonkinlaista ihon kuorintaa kai suositellaan tehtäväksi ensin?
Työni on aika fyysistä ja saatan hikoilla reilusti päivittäin, etenkin nyt kesällä. Lähteekö rusketus pois/leviämään epämiellyttävästi hikoilun takia, kuten monet itseruskettavat sprayt ja voiteet tekee? Entä kuinka vedenkestävä suihkurusketus on, esim. jos kesällä ui paljon? Entäs saunominen, kestääkö sitä ollenkaan?
Suihkurusketus
1
746
Vastaukset
- seikkuro
joo itte kävin kysyyssä kyseistä suihkurusketusta,ni en kyllä tilannut enkä aiokaan aikaa.pysyy muka parikin viikkoo,enpä usko.mikään rusketusvoidekaa ei paria viikkoo pysy jollei sitä levitä muutaman päivän välein uudestaan.itte ostin vartalonkuorinta-aineen ja ambre solreil vai mikä sen nimi nyt onkaan niin itseruskettavaa.sillä saa kauniin luonnollisen ihon.huomasin että kun kuorii ihon niin tulos on tasaisempi ja pidempään kestää.ei kuorinta humpuukkia ole.tolla suihkurusketuksen hinnalla saa kotiin ostettuu monta purkkii itseruskettavaa.mutta jokainen tyylillään.jos haluut kokeilla sitä niin oma asiasi,mut tää on vaan mun mielipide.jepsuli hyvää kesää!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713