Kumman laitan aluksi pohjalle: aurinkorasvan vai päivettävän? Toisinaan käytän myös Lumenen SPA Ravitseva Vartalohoito öljyä, mihin väliin sen sitten asetan iholleni? Onko paha jos siis laitan kaikkia 3 eri mömmöjä iholleni?
Monissa normikauppojen meikkivoiteissa ei ole suojakerrointa, voinko siis sekoittaa aurinkorasvaa meikkivoiteeseeni/laittaa aurinkorasvaa meikkivoiteen alle? Harvoin kylläkin meikkivoidetta näin kesäisin käytän, mutta kuitenkin....
Sitten voiko joku suositella kevyesti päivettävää päivävoidetta tuon meikkivoiteen tilalle?
KAUNIS KIITOS !
aurinkorasva
10
1251
Vastaukset
- asdasdasdasdasdsda
Maybellinen Pure Mineral Liquid meikkivoiteessa on suojakerroin
http://www.maybelline.fi/TUOTTEET/Kasvot/MEIKKIVOITEET/Pure_Mineral_Liquid.aspx - päiväksi
Itse laitan ensin tehotipat, sitten kasvojen aurinkovoiteen Piz Buin kerroin 50 ja sen jälkeen sävyttävän päivävoiteen Dermalogica Ultra sensitive faceblock, jossa on myös keroin 25. Olen paljon auringossa ja näin saan tosi kauniin ja tasaisen rusketuksen. Mitään aurinkovoidetta ei pysty niin paksua kerrosta kasvoille laittamaan, että se oikeasti vastaisi ilmoitettua kerrointa.
- Herkkäihoinen
onkohan tehnyt siis koko ikäni väärin ,kun oon laittanut ensin kosteus/päivävoiteen ja vasta sitten aurinkovoiteen?Sopiiko muuten tuo Piz Buin aurinkivoide couperosa/sekaiholle,onko hajustettu vai hajustamaton?
- OK niinkin
Herkkäihoinen kirjoitti:
onkohan tehnyt siis koko ikäni väärin ,kun oon laittanut ensin kosteus/päivävoiteen ja vasta sitten aurinkovoiteen?Sopiiko muuten tuo Piz Buin aurinkivoide couperosa/sekaiholle,onko hajustettu vai hajustamaton?
Et varmaan väärin. Mutta mun päivävoide on sävytetty ja siksi laitan sen vikana. Muutenhan sävy hukkuu aurinkorasvan alle. Mulla on couperosa ja olen herkkä kaikille tuokuille, mutta ainakin mulle Piz Buin sopii tosi hyvin. Itse asiasa ainut merkki aurinkorasvoista Eucerinen lisäksi, joka sopii.
- thanks you
OK niinkin kirjoitti:
Et varmaan väärin. Mutta mun päivävoide on sävytetty ja siksi laitan sen vikana. Muutenhan sävy hukkuu aurinkorasvan alle. Mulla on couperosa ja olen herkkä kaikille tuokuille, mutta ainakin mulle Piz Buin sopii tosi hyvin. Itse asiasa ainut merkki aurinkorasvoista Eucerinen lisäksi, joka sopii.
Kiitti sulle vastauksestasi,mistä muuten olet ostanut Piz Buin ja paljonko n.maksoi?Itse olen tosi herkkäihoinen,mutta huokoset on aika isot eli tulee kyllä helposti niitä näppyjä jos vaan on liian rasvainen voide.
- vastauksia
thanks you kirjoitti:
Kiitti sulle vastauksestasi,mistä muuten olet ostanut Piz Buin ja paljonko n.maksoi?Itse olen tosi herkkäihoinen,mutta huokoset on aika isot eli tulee kyllä helposti niitä näppyjä jos vaan on liian rasvainen voide.
Voi apua teidän kanssa.
ENSIN kosteusvoide, jota et välttämättä edes tarvitse, jos laitat kasvoille tarkoitetun aurinkovoiteen.
Meikkivoide, jossa on aurinkosuoja kerroin riittää kasvojen suojaksi, et tarvitse enää siihen aaurinkovoidetta. Mutta, jos laitat kaikki kolme järjestys, kosteusvoide, aurinkovoide ja meikkivoide - Laardinaama
vastauksia kirjoitti:
Voi apua teidän kanssa.
ENSIN kosteusvoide, jota et välttämättä edes tarvitse, jos laitat kasvoille tarkoitetun aurinkovoiteen.
Meikkivoide, jossa on aurinkosuoja kerroin riittää kasvojen suojaksi, et tarvitse enää siihen aaurinkovoidetta. Mutta, jos laitat kaikki kolme järjestys, kosteusvoide, aurinkovoide ja meikkivoideTårta på tårta eli liika on tosiaan liikaa tässäkin! YKSI aurinkosuojan sisältävä rasva riittää. Ei nyt sentään kaikkia iholle samaan aikaan........
- teresa88
Laardinaama kirjoitti:
Tårta på tårta eli liika on tosiaan liikaa tässäkin! YKSI aurinkosuojan sisältävä rasva riittää. Ei nyt sentään kaikkia iholle samaan aikaan........
KIITOS!
Mutta just halusin vastauksen, missä järjestyksessä.. kun nyt mun päivävoiteessa eikä meikkivoiteessaa ole aurinkosuojaa... eli mihin väliin naamalleni lykkään ton suojan... pitää jatkossa katsoo vähän tarkemmin, mitä päivävoiteissa ja meikkivoiteissa lukeekaan.... :D TACK. - hhhhhhty
teresa88 kirjoitti:
KIITOS!
Mutta just halusin vastauksen, missä järjestyksessä.. kun nyt mun päivävoiteessa eikä meikkivoiteessaa ole aurinkosuojaa... eli mihin väliin naamalleni lykkään ton suojan... pitää jatkossa katsoo vähän tarkemmin, mitä päivävoiteissa ja meikkivoiteissa lukeekaan.... :D TACK.entäs sitten kehon rasvojen kanssa, kun haluan niin aurinkosuojan kuin päivettävän rasvan?
Kumpi alle? - sfdg
vastauksia kirjoitti:
Voi apua teidän kanssa.
Meikkivoide, jossa on aurinkosuoja kerroin riittää kasvojen suojaksi, et tarvitse enää siihen aaurinkovoidetta. Mutta, jos laitat kaikki kolme järjestys, kosteusvoide, aurinkovoide ja meikkivoideEi meikkivoiteen suoja yleensä riitä, useimmiten se on vain jotain 15 ja sekin varmaan hajoaa helposti, eli pitäisi lisäillä ja ei voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799